Nowa strona Verseo
Do nowego logo Verseo właśnie dołączyła właśnie nowa odsłona strony internetowej. Nie będziemy tu pisać o procesie jej projektowania i […]
Do nowego logo Verseo właśnie dołączyła właśnie nowa odsłona strony internetowej. Nie będziemy tu pisać o procesie jej projektowania i […]
Początek lutego przyniósł dwie duże zmiany. Pierwsza z nich, widoczna od razu, to nowe logo. Zmieniły się także dane rejestrowe […]
W przypadku kampanii Google AdWords promujących sklepy internetowe o bardzo rozbudowanym asortymencie czy strony prezentujące usługi problemem może być stworzenie […]
Koniec roku to tradycyjnie czas na podsumowania i prognozy. Wirtualne Media przygotowały takie zestawienie dotyczące marketingu w wyszukiwarkach. Jednym z […]
Dobra widoczność reklamy to jeden z celów każdej kampanii. O czym warto pamiętać w przypadku tworzenia reklam PLA (Product Listing […]
Google sprawił nam dziś słodką niespodziankę. Dziękujemy za taki fajny prezent! Choinka wzbudziła tak duże i żywe (mimo, że sama […]
Reklama idealna to ta promująca rzecz poszukiwaną w danej chwili przez klienta. To reklama, która po prostu czyta mu w […]
Warto sięgnąć po fundusze unijne na lata 2014-2020. Verseo.pl pomaga w uzyskaniu dofinansowania z funduszy unijnych dla projektów przedsiębiorców – […]
Zmieniło się logo Google, zmieniło się także logo Google Partners. Po czym teraz rozpoznać agencję o statusie partnera Google? Google […]
Google przeprowadził testy związane ze zwiększeniem ilości reklam AdWords wyświetlanych nad organicznymi wynikami wyszukiwania. To dobra wiadomość dla prowadzących kampanie […]
Wygodne zarządzanie kampanią Google AdWords wiąże się z pogrupowaniem słów kluczowych. Sposobów na pogrupowanie haseł jest sporo. Przedstawimy kilka często […]
Najczęsciej komentowane