Mini reprezentacja Verseo na Sycylii dzięki konkursowi Google!
Wyprawa na Sycylię nie oznacza (jeszcze) założenia tam nowego oddziału Verseo. Choć po obejrzeniu zdjęć bez problemu znaleźlibyśmy w firmie chętnych do pracy w nim 🙂 Wycieczka na tę włoską wyspę była główną nagrodą w organizowanym przez Google konkursie „New Customer Olympics”. Nasza specjalistka Asia Hałaszkiewicz jako jedyna osoba z Polski znalazła się w tym elitarnym gronie laureatów.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Google zaprosił na sycylijską wyprawę w dniach 2-6.10 zwycięzców konkursu „New Customer Olympics” z różnych krajów – Polski, Rosji, Finlandii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Estonii oraz Izraela. Ponieważ była to wyprawa z Google, to nie mogło zabraknąć licznych atrakcji w programie. Piękna Sycylia w wyjątkowej oprawie – czego chcieć więcej? Wiadomo, że Google nie lubi nudy!
Dzień pierwszy Verseo na Sycylii
Pierwszego dnia, mimo deszczowej aury, na uczestników czekała podróż Jeepami oraz zwiedzanie słynnego wulkanu Etna. Był to też dzień kulinarnych przyjemności. Najpierw lunch w Gambino Winery w Linguaglossa położonej na północy wulkanu Etna, a potem nauka robienia pizzy w sycylijskim stylu pod okiem mistrza z Il Tocco. Udało się wyczarować nawet Google-pizzę! Nie mogło zabraknąć także degustacji słynnego limoncello. Asia z Verseo okazała się świetna nie tylko w prowadzeniu kampanii Google AdWords, ale również w kulinarnym czarowaniu!
Deszcz był chyba ostatnia rzeczą, której można spodziewać się we Włoszech…
Drugi dzień stał pod znakiem podróży do Milazzo i rejsu na wulkaniczną wyspę Lipari. Kolejnymi atrakcjami były: podróż motorówką wokół pięknych Wysp Liparyjskich (Lipari, Stromboli i Volcano), kąpiel błotna na Volcano oraz lunch w II Pescatore.
Szczególnym doświadczeniem była ta błotna kąpiel – błotko było cieplutkie (wiadomo, podgrzewanie na wulkanie działa) i bardzo specyficznie pachnące siarką. Woń siarki wyczuwalna była nie tylko w okolicach błota. Spomiędzy ciemnych skał snuły się kłęby żółtawego dymu, odpowiedzialne za ten charakterystyczny aromat.
W ostatnim dniu uczestnicy konkursu wzięli udział w wycieczce po Katanii i jej zabytkach oraz zjedli przepyszny lunch w restauracji Tenute del Gelso.
Ostatnim punktem programu był wyjazd do Taorminy (wielbiciele „Wielkiego Błękitu” Luca Bessona byli zachwyceni) i pożegnalna kolacja w słynnym salonie Morgana.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.