Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Verseo na Sycylii

Mini reprezentacja Verseo na Sycylii dzięki konkursowi Google!

Wyprawa na Sycylię nie oznacza (jeszcze) założenia tam nowego oddziału Verseo. Choć po obejrzeniu zdjęć bez problemu znaleźlibyśmy w firmie chętnych do pracy w nim 🙂 Wycieczka na tę włoską wyspę była główną nagrodą w organizowanym przez Google konkursie „New Customer Olympics”. Nasza specjalistka Asia Hałaszkiewicz jako jedyna osoba z Polski znalazła się w tym elitarnym gronie laureatów.

Google zaprosił na sycylijską wyprawę w dniach 2-6.10 zwycięzców konkursu „New Customer Olympics” z różnych krajów – Polski, Rosji, Finlandii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Estonii oraz Izraela. Ponieważ była to wyprawa z Google, to nie mogło zabraknąć licznych atrakcji w programie. Piękna Sycylia w wyjątkowej oprawie – czego chcieć więcej? Wiadomo, że Google nie lubi nudy!

Dzień pierwszy Verseo na Sycylii

Pierwszego dnia, mimo deszczowej aury, na uczestników czekała podróż Jeepami oraz zwiedzanie słynnego wulkanu Etna. Był to też dzień kulinarnych przyjemności. Najpierw lunch w Gambino Winery w Linguaglossa położonej na północy wulkanu Etna, a potem nauka robienia pizzy w sycylijskim stylu pod okiem mistrza z Il Tocco. Udało się wyczarować nawet Google-pizzę! Nie mogło zabraknąć także degustacji słynnego limoncello. Asia z Verseo okazała się świetna nie tylko w prowadzeniu kampanii Google AdWords, ale również w kulinarnym czarowaniu!

Deszcz był chyba ostatnia rzeczą, której można spodziewać się we Włoszech…

Drugi dzień stał pod znakiem podróży do Milazzo i rejsu na wulkaniczną wyspę Lipari. Kolejnymi atrakcjami były: podróż motorówką wokół pięknych Wysp Liparyjskich (Lipari, Stromboli i Volcano), kąpiel błotna na Volcano oraz lunch w II Pescatore.

Szczególnym doświadczeniem była ta błotna kąpiel – błotko było cieplutkie (wiadomo, podgrzewanie na wulkanie działa) i bardzo specyficznie pachnące siarką. Woń siarki wyczuwalna była nie tylko w okolicach błota. Spomiędzy ciemnych skał snuły się kłęby żółtawego dymu, odpowiedzialne za ten charakterystyczny aromat.

W ostatnim dniu uczestnicy konkursu wzięli udział w wycieczce po Katanii i jej zabytkach oraz zjedli przepyszny lunch w restauracji Tenute del Gelso.

Ostatnim punktem programu był wyjazd do Taorminy (wielbiciele „Wielkiego Błękitu” Luca Bessona byli zachwyceni) i pożegnalna kolacja w słynnym salonie Morgana.

 

Audyt Google Ads

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

reklama sklepu internetowego z ubraniami
Reklama sklepu internetowego z ubraniami – jak dotrzeć do klientów?
Izabela Pirańska

Reklama sklepu internetowego z ubraniami – jak dotrzeć do klientów? Prowadzisz e-sklep z ubraniami? To może być dobry pomysł na […]

Google Hotel Ads- opłata za rezerwacje
Krystian Kubiak

Google Hotel Ads – rozliczenia tylko za rezerwację! W trosce o zadowolenie naszych klientów, Verseo wprowadza system rozliczeń tylko za […]

Jak pozyskać klienta? 3 sposoby!
Maciej Popiołek

Jak pozyskać klienta? Daj się znaleźć! Biznes ruszył, koncepcja jest, strona stoi. Przed Tobą pytanie, jak pozyskać klienta? Wcześniej jednak […]

Marketing usług – definicja i metody
Redakcja

Marketing usług – czym jest i jakie kanały wybrać Usługa to działalność lub korzyść niematerialna, którą jedna strona może zaoferować […]

marketplace czy sklep internetowy
Marketplace czy sklep internetowy – w co inwestować sprzedając produkty w internecie?
Kasia Nowakowska

Blisko 28 milionów Polaków dokonuje zakupów przez Internet. Polski rynek e-commerce rośnie z roku na rok średnio o 18%, jednakże […]

pomysły na newsletter
Pomysły na newsletter – 10 wskazówek
Dominika Słomka

Czy wiesz, że masz zaledwie 5 sekund na to, aby zachęcić odbiorcę newslettera do kliknięcia linku i tylko 1 minutę […]