Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Verseo na Sycylii

Mini reprezentacja Verseo na Sycylii dzięki konkursowi Google!

Wyprawa na Sycylię nie oznacza (jeszcze) założenia tam nowego oddziału Verseo. Choć po obejrzeniu zdjęć bez problemu znaleźlibyśmy w firmie chętnych do pracy w nim 🙂 Wycieczka na tę włoską wyspę była główną nagrodą w organizowanym przez Google konkursie „New Customer Olympics”. Nasza specjalistka Asia Hałaszkiewicz jako jedyna osoba z Polski znalazła się w tym elitarnym gronie laureatów.

Google zaprosił na sycylijską wyprawę w dniach 2-6.10 zwycięzców konkursu „New Customer Olympics” z różnych krajów – Polski, Rosji, Finlandii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Estonii oraz Izraela. Ponieważ była to wyprawa z Google, to nie mogło zabraknąć licznych atrakcji w programie. Piękna Sycylia w wyjątkowej oprawie – czego chcieć więcej? Wiadomo, że Google nie lubi nudy!

Dzień pierwszy Verseo na Sycylii

Pierwszego dnia, mimo deszczowej aury, na uczestników czekała podróż Jeepami oraz zwiedzanie słynnego wulkanu Etna. Był to też dzień kulinarnych przyjemności. Najpierw lunch w Gambino Winery w Linguaglossa położonej na północy wulkanu Etna, a potem nauka robienia pizzy w sycylijskim stylu pod okiem mistrza z Il Tocco. Udało się wyczarować nawet Google-pizzę! Nie mogło zabraknąć także degustacji słynnego limoncello. Asia z Verseo okazała się świetna nie tylko w prowadzeniu kampanii Google AdWords, ale również w kulinarnym czarowaniu!

Deszcz był chyba ostatnia rzeczą, której można spodziewać się we Włoszech…

Drugi dzień stał pod znakiem podróży do Milazzo i rejsu na wulkaniczną wyspę Lipari. Kolejnymi atrakcjami były: podróż motorówką wokół pięknych Wysp Liparyjskich (Lipari, Stromboli i Volcano), kąpiel błotna na Volcano oraz lunch w II Pescatore.

Szczególnym doświadczeniem była ta błotna kąpiel – błotko było cieplutkie (wiadomo, podgrzewanie na wulkanie działa) i bardzo specyficznie pachnące siarką. Woń siarki wyczuwalna była nie tylko w okolicach błota. Spomiędzy ciemnych skał snuły się kłęby żółtawego dymu, odpowiedzialne za ten charakterystyczny aromat.

W ostatnim dniu uczestnicy konkursu wzięli udział w wycieczce po Katanii i jej zabytkach oraz zjedli przepyszny lunch w restauracji Tenute del Gelso.

Ostatnim punktem programu był wyjazd do Taorminy (wielbiciele „Wielkiego Błękitu” Luca Bessona byli zachwyceni) i pożegnalna kolacja w słynnym salonie Morgana.

 

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Reklama sklepu online – omówienie zalet
Dominika Słomka

Jeśli nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz – w tym często powtarzanym powiedzeniu jest sporo prawdy. Jeżeli więc prowadzisz […]

Jak sprawdzić umiejętności copywritera i kompetencje agencji copywriterskiej?
Maciej Popiołek

Dobra treść to podstawa skutecznych działań w zakresie szeroko pojętego marketingu internetowego. Co jednak zrobić, jeśli – mimo bogatej wiedzy […]

cms co to jest
CMS – co to jest?
Maciej Popiołek

Jeszcze nie tak dawno do utworzenia i prowadzenia strony internetowej była konieczna przynajmniej wiedza z zakresu HTML. Dziś jednak nie […]

Rodzaje targetowania na YouTube
Witold Chęciński

Dane dotyczące YouTube’a i jego użytkowników robią wrażenie. YouTube określany jest mianem największej platformy video na świecie, a liczbę jego […]

marketing partyzancki
Co to jest marketing partyzancki?
Jakub Nowak

Czym jest marketing partyzancki? Wyobraź sobie, że jesteś na domówce u znajomych. Na takiej imprezie zawsze znajdzie się osoba, która […]

marketing społecznie zaangażowany
Marketing społecznie zaangażowany
Maciej Popiołek

Zmiany klimatu, zanieczyszczenie środowiska, stosunek do zwierząt, pogłębianie ubóstwa przez nieświadome wybory konsumenckie, nieodpowiedzialne zachowania, czy dostęp do wody pitnej. […]