Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Verseo na Sycylii

Mini reprezentacja Verseo na Sycylii dzięki konkursowi Google!

Wyprawa na Sycylię nie oznacza (jeszcze) założenia tam nowego oddziału Verseo. Choć po obejrzeniu zdjęć bez problemu znaleźlibyśmy w firmie chętnych do pracy w nim 🙂 Wycieczka na tę włoską wyspę była główną nagrodą w organizowanym przez Google konkursie „New Customer Olympics”. Nasza specjalistka Asia Hałaszkiewicz jako jedyna osoba z Polski znalazła się w tym elitarnym gronie laureatów.

Google zaprosił na sycylijską wyprawę w dniach 2-6.10 zwycięzców konkursu „New Customer Olympics” z różnych krajów – Polski, Rosji, Finlandii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Estonii oraz Izraela. Ponieważ była to wyprawa z Google, to nie mogło zabraknąć licznych atrakcji w programie. Piękna Sycylia w wyjątkowej oprawie – czego chcieć więcej? Wiadomo, że Google nie lubi nudy!

Dzień pierwszy Verseo na Sycylii

Pierwszego dnia, mimo deszczowej aury, na uczestników czekała podróż Jeepami oraz zwiedzanie słynnego wulkanu Etna. Był to też dzień kulinarnych przyjemności. Najpierw lunch w Gambino Winery w Linguaglossa położonej na północy wulkanu Etna, a potem nauka robienia pizzy w sycylijskim stylu pod okiem mistrza z Il Tocco. Udało się wyczarować nawet Google-pizzę! Nie mogło zabraknąć także degustacji słynnego limoncello. Asia z Verseo okazała się świetna nie tylko w prowadzeniu kampanii Google AdWords, ale również w kulinarnym czarowaniu!

Deszcz był chyba ostatnia rzeczą, której można spodziewać się we Włoszech…

Drugi dzień stał pod znakiem podróży do Milazzo i rejsu na wulkaniczną wyspę Lipari. Kolejnymi atrakcjami były: podróż motorówką wokół pięknych Wysp Liparyjskich (Lipari, Stromboli i Volcano), kąpiel błotna na Volcano oraz lunch w II Pescatore.

Szczególnym doświadczeniem była ta błotna kąpiel – błotko było cieplutkie (wiadomo, podgrzewanie na wulkanie działa) i bardzo specyficznie pachnące siarką. Woń siarki wyczuwalna była nie tylko w okolicach błota. Spomiędzy ciemnych skał snuły się kłęby żółtawego dymu, odpowiedzialne za ten charakterystyczny aromat.

W ostatnim dniu uczestnicy konkursu wzięli udział w wycieczce po Katanii i jej zabytkach oraz zjedli przepyszny lunch w restauracji Tenute del Gelso.

Ostatnim punktem programu był wyjazd do Taorminy (wielbiciele „Wielkiego Błękitu” Luca Bessona byli zachwyceni) i pożegnalna kolacja w słynnym salonie Morgana.

 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Content marketing krok po kroku
Maciej Popiołek

Content Marketing – co to jest? Content marketing to marketing treści. Strategia content marketingowa opiera się na dostarczaniu różnego typu […]

błędy social media
7 błędów w marketingu w mediach społecznościowych
Jakub Nowak

Wiele firm podejmuje mądrą decyzję i zaczyna korzystać z marketingu w mediach społecznościowych. Niestety, często dochodzą do wniosku, że takie […]

mapa cieplna
Mapa cieplna – heat map
Maciej Popiołek

Twórcy i administratorzy stron www przyzwyczaili się już do patrzenia na jej zawartość i strukturę przede wszystkim w kontekście SEO […]

Marketing rekomendacyjny – co to jest?
Dominika Słomka

Zdarza Ci się rozmawiać z bliskimi lub przyjaciółmi o różnego rodzaju produktach i usługach, z których korzystasz? Jak bardzo ich […]

YouTube jako platforma reklamowa: dowiedz się więcej
Redakcja

O marketingowym potencjale YouTube nie trzeba (chyba) nikogo przekonywać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o możliwościach promowania się na tym portalu, […]

reklama sklepu meblowego
Reklama sklepu meblowego
Maciej Popiołek

Branża meblarska jest bardzo zróżnicowana, ale również bardzo konkurencyjna. Na nasyconym rynku trudno wyróżnić się oryginalną ofertą. Dlatego warto zainwestować […]