Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Google AdWords czyli rozwiązania ułatwiające kontakt telefoniczny

Google AdWords czyli rozwiązania ułatwiające kontakt telefoniczny - zdjęcie nr 1

Google AdWords czyli rozwiązania ułatwiające kontakt telefoniczny - zdjęcie nr 2

Google AdWords to doskonałe narzędzie nie tylko zwiększające pozyskiwanie nowych klientów, ale także ułatwiające kontakt telefoniczny. Dowiedz się jak to zrobić!

Dlaczego w Google AdWords kontakt telefoniczny jest tak ważny?
Kontakt telefoniczny jest niezwykle istotny podczas prowadzenia działań reklamowych. Bardzo często podczas poszukiwania produktu lub usługi pojawia się wiele niewiadomych, o które potencjalny klient może zapytać, aby się upewnić przed ostatecznym podjęciem decyzji, sfinalizowaniem transakcji czy też po prostu chce dopytać o to czego nie udało mu się znaleźć na stronie internetowej. Większość klientów dzwoni, aby po prostu połączyć się z osobą, która udzieli niezbędnych informacji.

Rozszerzenia połączeń

Stosowanie rozszerzenia połączeń sprawia, że klienci mogą zadzwonić bezpośrednio z poziomu reklamy, o czym świadczy poniższa grafika (Fot.1). Co ważne takie wyświetlenie reklamy i potencjalny kontakt jest bezpłatne, jeśli klient nie wejdzie na stronę po kliknięciu w nią. Rozszerzenie połączeń może być stosowane zarówno na komputerach oraz urządzeniach mobilnych.
Google AdWords czyli rozwiązania ułatwiające kontakt telefoniczny - zdjęcie nr 4

Fot.1 Zaznaczone rozszerzenie połączeń.

Reklamy typu „tylko połączenie”
Reklamy tego typu są wyświetlane wyłącznie na urządzeniach z których istnieje możliwość wykonania połączenia. W takim przypadku po kliknięcie w reklamę nie powoduje przejścia na stronę reklamodawcy, tylko nawiązanie połączenia telefonicznego. Najczęściej taki typ reklamy jest wykorzystywany przez firmy oferujące usługi tzw. nagłej potrzeby, np. laweta, hydraulik, ślusarz. Oto przykład takiej reklamy:

Google AdWords czyli rozwiązania ułatwiające kontakt telefoniczny - zdjęcie nr 5
Fot.2 Zaznaczony przykład reklamy „tylko połączenie”.

Pomiar skuteczności

1. Numer Google do przekazywania połączeń – numer ten rejestruje statystyki połączeń, m.in.. długość połączenia, godzinę rozpoczęcia i zakończenia rozmowy, numer kierunkowy osoby dzwoniącej.
2. Konwersje telefoniczne na stronie – gdy użytkownik zostanie przekierowany do witryny po kliknięciu w reklamę, funkcja konwersji telefonicznych umieści na stronie numer do przekazywania połączeń. Dzięki temu jest możliwość przypisania określonego połączenia do poszczególnych słów kluczowych oraz reklam.

Aby skutecznie reklamować firmę w Google w wykorzystaniem najlepszych praktyk oraz powyższych wskazówek, skontaktuj się bezpośrednio ze mną.
Dariusz Cichocki
dariuszcichocki.pl

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany