Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Google AdWords czyli rozwiązania ułatwiające kontakt telefoniczny

Google AdWords czyli rozwiązania ułatwiające kontakt telefoniczny - zdjęcie nr 1

Google AdWords czyli rozwiązania ułatwiające kontakt telefoniczny - zdjęcie nr 2

Google AdWords to doskonałe narzędzie nie tylko zwiększające pozyskiwanie nowych klientów, ale także ułatwiające kontakt telefoniczny. Dowiedz się jak to zrobić!

Dlaczego w Google AdWords kontakt telefoniczny jest tak ważny?
Kontakt telefoniczny jest niezwykle istotny podczas prowadzenia działań reklamowych. Bardzo często podczas poszukiwania produktu lub usługi pojawia się wiele niewiadomych, o które potencjalny klient może zapytać, aby się upewnić przed ostatecznym podjęciem decyzji, sfinalizowaniem transakcji czy też po prostu chce dopytać o to czego nie udało mu się znaleźć na stronie internetowej. Większość klientów dzwoni, aby po prostu połączyć się z osobą, która udzieli niezbędnych informacji.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Rozszerzenia połączeń

Stosowanie rozszerzenia połączeń sprawia, że klienci mogą zadzwonić bezpośrednio z poziomu reklamy, o czym świadczy poniższa grafika (Fot.1). Co ważne takie wyświetlenie reklamy i potencjalny kontakt jest bezpłatne, jeśli klient nie wejdzie na stronę po kliknięciu w nią. Rozszerzenie połączeń może być stosowane zarówno na komputerach oraz urządzeniach mobilnych.
Google AdWords czyli rozwiązania ułatwiające kontakt telefoniczny - zdjęcie nr 4

Fot.1 Zaznaczone rozszerzenie połączeń.

Reklamy typu „tylko połączenie”
Reklamy tego typu są wyświetlane wyłącznie na urządzeniach z których istnieje możliwość wykonania połączenia. W takim przypadku po kliknięcie w reklamę nie powoduje przejścia na stronę reklamodawcy, tylko nawiązanie połączenia telefonicznego. Najczęściej taki typ reklamy jest wykorzystywany przez firmy oferujące usługi tzw. nagłej potrzeby, np. laweta, hydraulik, ślusarz. Oto przykład takiej reklamy:

Google AdWords czyli rozwiązania ułatwiające kontakt telefoniczny - zdjęcie nr 5
Fot.2 Zaznaczony przykład reklamy „tylko połączenie”.

Pomiar skuteczności

1. Numer Google do przekazywania połączeń – numer ten rejestruje statystyki połączeń, m.in.. długość połączenia, godzinę rozpoczęcia i zakończenia rozmowy, numer kierunkowy osoby dzwoniącej.
2. Konwersje telefoniczne na stronie – gdy użytkownik zostanie przekierowany do witryny po kliknięciu w reklamę, funkcja konwersji telefonicznych umieści na stronie numer do przekazywania połączeń. Dzięki temu jest możliwość przypisania określonego połączenia do poszczególnych słów kluczowych oraz reklam.

Aby skutecznie reklamować firmę w Google w wykorzystaniem najlepszych praktyk oraz powyższych wskazówek, skontaktuj się bezpośrednio ze mną.
Dariusz Cichocki
dariuszcichocki.pl

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany