Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Pozycjonowanie sklepów: Case study SEO z branży optycznej

Pozycjonowanie sklepów: Case study SEO z branży optycznej - zdjęcie nr 1

Case Study seo
Pozycjonowanie sklepów: Case study SEO z branży optycznej - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Pozycjonowanie sklepów: Case study SEO z branży optycznej

Zamknij

Jeśli prowadzisz sklep online, musisz dać się znaleźć klientom. Jest to tak samo logiczne, jak i trudne do wdrożenia. Przyczyną jest coraz silniejsza konkurencja i zawiła ścieżka zakupowa. Jedną z recept na skuteczną promocję firmy w sieci jest pozycjonowanie. Czym dokładnie jest i przede wszystkim, jak przekłada się na biznesowe korzyści? O tym opowiedziała nam przedstawicielka firmy e-okularnicy.pl, którą (skutecznie) pozycjonujemy od listopada 2021 roku. Sprawdźcie, z jakimi efektami!

Firma „Optyk Biela”, właściciel marki e-okularnicy.pl, istnieje od 1969, a od 10 lat prężnie działa również w wirtualnym świecie. Oferuje okulary (korekcyjne i przeciwsłoneczne) oraz akcesoria. Na Verseo trafiła w momencie migracji na inną platformę sklepową, co przyczyniło się do spadku pozycji. W związku z tym, że marka pozyskiwała klientów głównie z ruchu organicznego, sytuacja ta była problematyczna i wymagała szybkiej interwencji.

SEO z VERSEO. Od podszewki

Jak wyjaśnia Paulina Michnikowska, Dyrektor ds. Marketingu w e-okularnicy.pl, na Verseo trafiła z poleceń. Szukała rzetelnego partnera, z którym będzie miała otwartą komunikację. To właśnie jej zabrakło najbardziej podczas współpracy z poprzednimi agencjami digital marketingowymi. Dodatkowo klient miał swoją wizję tekstów, którymi chciał wzbogacić stronę. Jak się okazało, jego potrzeby zostały zaspokojone, jeszcze przed podjęciem tematu!

Teksty SEO na stronie muszą być treściwe, mieć wartość nie tylko pozycjonerską, ale także dla użytkownika serwisu. Z takim zamysłem podchodziłam do tego tematu i zanim zdążyłam przedstawić bardzo konkretnie tę ideę, otrzymałam pierwsze teksty z Verseo, które takie były. Idealnie składne językowo, pięknie napisane, nasycone słowami kluczowymi, które ustaliliśmy wspólnie w toku rozmów. Był to tekst wartościowy dla strony — ocenia Paulina Michnikowska, Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

>> 7 zasad copywritingu SEO – jak pisać dobre teksty? <<

Teksty SEO to jednak nie wszystko!

Poza kwestiami związanymi z contentem, specjaliści SEO z Verseo pochylili się także nad wzmocnieniem profilu linków i udoskonaleniami technicznymi pozycjonowanej domeny. Dzięki temu w ciągu pierwszego kwartału klient zobaczył rezultaty podejmowanych działań — wzrost widoczności i ruchu. Najlepsze jednak było (i jest!) dopiero przed nami.

Pozycjonowanie strony e-okularnicy.pl — efekty

Niech dane obronią się same!

Pozycjonowanie sklepów: Case study SEO z branży optycznej - zdjęcie nr 4
Pozycjonowanie sklepów: Case study SEO z branży optycznej - zdjęcie nr 5

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego to nie tylko zwiększenie widoczności, czy ruchu, ale także odczuwalne, pozytywne skutki dla firmowego budżetu. Dzięki skutecznej strategii SEO klient zaliczył wzrost sfinalizowanych transakcji aż o 46% w skali roku!

Pozycjonowanie sklepów: Case study SEO z branży optycznej - zdjęcie nr 6

Podsumowanie

Usługa SEO wymaga zaufania i cierpliwości, ponieważ na zwrot kosztów inwestycji nie jest łatwy do określenia. Na wyniki czeka się również dłużej niż w przypadku kampanii płatnych. Korzyści są jednak wymierne — możemy liczyć na zdecydowanie trwalsze wyniki podjętych działań, a finalnie zwiększenie nie tylko widoczności i ruchu, ale także liczby transakcji.

O tym, dlaczego prowadząc biznes w sieci, warto inwestować w pozycjonowanie, opowie przedstawicielka firmy e-okularnicy.pl, która inwestuje w tę formę promocji marki. Jak twierdzi, to absolutne minimum, bez którego ciężko przebić się przez zasieki konkurencji i wznieść na wyższy poziom biznesowego działania.

>> Narzędzia SEO: Ahrefs – co to jest? Jak korzystać? <<

Z materiału VIDEO dowiesz się także:

  • Na co zwrócić uwagę, podczas podejmowania współpracy z agencją digital marketingową?
  • Jaki budżet pozwolił na osiągnięcie takich wyników?
  • Jak powinny wyglądać profesjonalnie przygotowane teksty SEO?
  • Co jest absolutnie najważniejsze we współpracy z pozycjonerem i dlaczego?
  • Co warto dostarczyć agencji, by zoptymalizować czas potrzebny do wdrożenia strategii?

Obejrzyj całe case study, by wiedzieć więcej. A jeśli po obejrzeniu nadal będziesz odczuwać niedosyt, zawsze możesz umówić się z nami na bezpłatną i niewiążącą konsultację.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany