Oferta

Audyt UX strony (User Experience)

  • Podnosimy współczynnik konwersji na stronach
  • Nagrywamy i analizujemy przepływ ruchu
  • Badamy profil najlepiej konwertujących grup

Naszym klientom Audyt UX zwraca się średnio po 7 dniach od wdrożenia rekomendacji. Podniesiemy współczynnik konwersji na Twojej stronie internetowej. Pomożemy Ci polepszyć doświadczenie użytkownika i sprzedać więcej.

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 1 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 2 Anna Tratnerska UX Analytics Expert

Reklamują się u nas m.in.:

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 3 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 4 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 5 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 6 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 7 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 8 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 9 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 10 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 11 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 12 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 13 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 14 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 15 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 16 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 17 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 18 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 19 Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 20

Posłuchaj, co mówią o Audycie UX

eksperci – Monika Praczyk i Maciej Popiołek

Rocznie audytujemy pod kątem UX 40 sklepów internetowych, stron usługowych i B2B.

Usługa jest przejrzysta i oparta na planie prac zaakceptowanym przez obie strony. Dzięki audytowi UX dowiesz się, jakie bariery napotykają użytkownicy Twojej strony i co przeszkadza w realizacji celu postawionego przed stroną – np. sprzedaży czy wysłania formularza. Nasz audyt UX i wdrożenia rekomendacji jasno wykazały, że wszystko ma znaczenie. Jest to też jedna z nielicznych usług w świecie marketingu, która tak mocno konfrontuje nasze własne wyobrażenia z rzeczywistością. Daj nam się zaskoczyć i podnieś sprzedaż z audytem UX!

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

100%

klientów jest zadowolonych z Audytu UX

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

100 mln

skumulowany budżet naszych klientów

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Dlaczego UX jest tak ważny?

Najważniejszym warunkiem, który musi spełnić strona internetowa jest osiągnięcie wyznaczonego celu biznesowego. Niezależnie czy jest to sklep internetowy i wyznacznikiem jest sprzedaż czy strona usługowa, której zadaniem jest ściągnięcie leadów, za każdym razem podstawą jest skuteczne dotarcie do klientów. Jednak aby strona była naprawdę skuteczna, konieczne jest jej prawidłowe zaprojektowanie.

Audyt UX strony internetowej pozwala zrozumieć, jakie czynniki wpływają na użyteczność strony dla użytkowania, co go blokuje w konwertowaniu i jak to zmienić, by mógł łatwiej realizować swoją intencję, a tym samym, nasz cel biznesowy.

Czemu służy User Experience?

User Experience, w skrócie UX to zbiór doświadczeń, realnych zachowań i potrzeb użytkowników witryny na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej lub korzystania z jej funkcjonalności. Dzięki temu możliwe jest podjęcie właściwych działań, mających na celu znaczące zwiększenie skuteczności stron i aplikacji oraz dostosowanie ich do aktualnych wymagań i oczekiwań użytkowników.

Lepsze doświadczenia użytkowników = większa konwersja na stronie.

Dlaczego warto zdecydować się na audyt UX/UI?

Audyt UX/UI obejmuje zarówno podstawowe elementy strony internetowej, jak zachowanie podstawowych heurystyk UX w standardach projektowania graficznego interfejsu strony, poprawność architektury informacji, w tym nawigacji i menu, a nawet typografię i liternictwo.

Jednak dobry wizualnie projekt to nie wszystko. Zawsze najważniejsza była, jest i będzie efektywność danej witryny. Dlatego dobry projekt, to strona sprawnie prowadząca potencjalnego klienta przez ścieżkę zakupową i efektywnie domykająca transakcje, bądź zbierająca leady w przypadku stron usługowych.

Audyt UX obejmuje między innymi:

  • przegląd analityki i badanie wąskich gardeł na stronie, lejków zakupowych i ścieżek przepływu użytkownika,
  • analizę użyteczności i architektury informacji na stronie (IA),
  • analizę strony pod kątem wyników badań i reaserchów branżowych,
  • badanie profilu najlepiej konwertujących użytkowników oraz użytkowników z potencjałem,
  • analiza dobrych praktyk UX konkurencji (benchmarki),
  • badania poziomu zaangażowania użytkownika, jego motywacje, potrzeby i oczekiwania,
  • analizę problemów, z jakimi mierzą się użytkownicy (dostępność, świadomość technologiczną, stopień cyfryzacji, itp.),
  • analizę ograniczeń technicznych (urządzenia końcowe, platformy, CMS, itp.),
  • testy technologiczne interfejsu strony i poprawności jej wyświetlania na różnych urządzeniach, przeglądarkach i rozdzielczościach w celu wykrycia błędów UX & UI,
  • ekspercki audyt UX całej ścieżki zakupowej na stronie, w tym walidacja formularzy, koszyka, metod płatności, dostawy itp.

Kiedy wykonujemy audyt UX i na czym on polega?

Audyt UX można i warto wykonać w kilku przypadkach. Po pierwsze, przy tworzeniu nowej wersji strony, na etapie projektu, gdy chcesz, aby Twoja strona była lepiej dopasowana do potrzeb Twoich klientów. Po drugie, na już funkcjonującej stronie, zarówno z usługami jak i w sklepie internetowym, kiedy chcesz zwiększyć konwersje i zmniejszyć porzucenia witryny.

Jak zaczniemy współpracę w przypadku nowej wersji strony?

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 35

Szczegółowy research

– rozpoczynamy od poznania Twojego biznesu, dotychczasowych działań, dokładnej analizy poprzedniej wersji strony internetowej oraz danych z Google Analytics, analizy konkurencji i omówienia Twoich celów biznesowych


Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 36

Tworzymy plan

– analizujemy profile statycznych użytkowników, czyli tzw. persony marki, user stories, funkcjonalności, elementy użyteczności, User flow, czyli ścieżki przepływu użytkowników oraz analizujemy i przedstawiamy architekturę informacji oraz treści na stronie.


Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 37

Przechodzimy do eksploracji

– na tym etapie wdrażamy skrypty monitorujące i ustalamy priorytety, cele i lejki przy tworzeniu map ciepła kluczowych podstron, badaniu ruchów kursorem w tym miss, dead i rage click’i oraz analizie głębokości scrollowania.


Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 38

Ekspercki audyt UX/UI

– nasi eksperci i specjaliści UX & UI badają dokładnie interfejs strony i jej funkcjonalność, symulują ruch użytkownika po stronie i sprawdzają, czy User Experience i Usability witryny odpowiadają wcześniej ustalonym potrzebom userów oraz celom biznesowym.


Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 39

Testujemy

– tworzymy listę kontrolną, przeprowadzamy testy technologiczne oraz testy AB, które dokładnie zbadają, jak nasze rekomendacje podwyższają konwersję.

Czy wiesz że… audyt UX już istniejącej strony pozwala wykluczyć nawet 95% potencjalnych błędów User Experience? Według badań Nielsen Group, po przeprojektowaniu użyteczności, strony www notują wzrosty pożądanych wyników średnio o 135%.

Jesteśmy specjalistami także w pozycjonowaniu, dlatego wiemy jak ważny jest kompromis między UX a SEO. Nasze rekomendacje nigdy nie są w konflikcie ze standardami pozycjonowania pod ruch organiczny strony. Całość naszych działań jest przeprowadzona według wytycznych SXO.

Wiesz, że Twoje usługi posiadają wysoki potencjał sprzedażowy, jednak klienci nie wypełniają formularzy kontaktowych czy darmowej wyceny. Strona działa zbyt wolno a wskaźnik opuszczonych koszyków stale się powiększa.

Średnia porzuceń koszyka w e-commerce na 2021 r. to 69.80%, ale prace UX pozwalają skutecznie zmniejszać tę bolesną dla biznesu statystykę.

Co zyskasz?

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 31

identyfikację i eliminację błędów na stronie

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 32

wzrost konwersji

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 33

wzrost sprzedaży

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 34

zmniejszenie liczby porzuceń koszyka

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 35

poprawę ergonomii użytkowania

Jaki pakiet wybrać?

Każda strona jest inna, dlatego w zależności od wielkości i potrzeb Twojego biznesu, możesz wybrać spośród 4 pakietów.

Audyt Standard UX

dla mniejszych e-commerce oraz stron usługowych

Co zawiera research (desktop + mobile):

  • nagrywanie sesji użytkownika,
  • mapy ciepła kliknięć,
  • mapy ciepła ruchu kursorem
  • badanie głębokości scrollowaina
  • badanie miss, dead i rage clicków
  • cele do ścieżki użytkownika,
  • badanie procesu zakupowego i podróży użytkownika,
  • badanie profilu użytkowników,
  • testy interfejsu na różnych urządzeniach,
  • analiza UI – interfejsu użytkownika strony głównej.

Co zawiera raport:

  • podsumowanie, wnioski i rekomendacje.

Audyt Extended UX

dla średnich e-commerce oraz dla rozbudowanych stron usługowych

Co zawiera research (desktop + mobile):

  • nagrywanie sesji użytkownika,
  • mapy ciepła kliknięć,
  • mapy ciepła ruchu kursorem
  • badanie głębokości scrollowaina
  • badanie miss, dead i rage clicków
  • cele do ścieżki użytkownika,
  • badanie procesu zakupowego i podróży użytkownika,
  • badanie profilu użytkowników,
  • testy interfejsu na różnych urządzeniach,
  • modelowanie lejków sprzedaży i ścieżek przepływu użytkownika,
  • audyt architektury treści, w tym nawigacji,
  • analiza UI – interfejsu użytkownika strony głównej,
  • analiza interfejsu użytkownika 3 podstrony.

Co zawiera raport:

  • podsumowanie, wnioski i rekomendacje w szczegółowym raporcie.

Doradztwo

  • 2 h konsultacji z UX seniorem.

Audyt Enterprise UX

dla dużych platform sprzedażowych oraz rozbudowanych stron

Co zawiera research (desktop + mobile):

  • nagrywanie sesji użytkownika,
  • heurystyczna analiza głównych funkcjonalności
    i podstron serwisu,
  • mapy ciepła kliknięć,
  • mapy ciepła ruchu kursorem
  • badanie głębokości scrollowaina
  • badanie miss, dead i rage clicków
  • cele do ścieżki użytkownika,
  • badanie procesu zakupowego i podróży użytkownika,
  • badanie profilu użytkowników,
  • testy interfejsu na różnych urządzeniach,
  • modelowanie lejków sprzedaży i ścieżek przepływu użytkownika,
  • audyt architektury treści, w tym nawigacji,
  • analiza UI – interfejsu użytkownika strony głównej,
  • analiza interfejsu użytkownika 3 podstrony,
  • analiza ruchu użytkownika po stronie, jego motywacji oraz przyczyn frustracji i porzuceń strony.

Testy w ramach pakietu:

  • technologiczne i wydajnościowe strony,
  • AI-Driven Devices & Browsers,
  • A/B rekomendowanych rozwiązań.

Co zawiera raport:

  • spersonalizowany, rozbudowany raport z podsumowaniem, wnioskami i rekomendacjami.

Doradztwo:

  • spersonalizowane szkolenie 2 h z analityki UX z wykorzystaniem Google Analytics, Smartlook
  • 5 h konsultacji z UX seniorem.

UX&UI Development PRO

dla nowych wersji stron i serwisów – na etapie projektowania

Co zawiera research:

  • analiza celów biznesowych,
  • analiza konkurencji (benchmarki),
  • badanie profilu userów (persony),
  • badanie analityki obecnej strony/aplikacji.

Opracowanie modelu User Flow

Co zawierają badania i testy makiet:

  • heurystyczna analizę struktury,
  • testy eksperckie metodą wędrówki poznawczej,
  • IDI – pogłębione wywiady indywidualne,
  • badanie funkcjonalności i elementów użyteczności,
  • protokół głośnego myślenia,
  • sortowanie kart.

Co zawiera raport:

  • podsumowanie badań i testów,
  • Conversion’s Funnel Model (modele lejków konwersji),
  • propozycja Architektury Treści,
  • spersonalizowane rekomendacje UI/UX i SXO.

Doradztwo:

  • pomoc w launchingu zmian,
  • rozmowy z teamem projektowym,
  • bieżąca współpraca z klientem,
  • 3 h konsultacji z seniorem UX.