Oferta

Badania UX

  • Podnosimy współczynnik konwersji na stronach
  • Nagrywamy i analizujemy przepływ ruchu
  • Badamy profil najlepiej konwertujących grup

Naszym klientom Badania UX zwracają się średnio po 7 dniach od wdrożenia rekomendacji. Podniesiemy współczynnik konwersji na Twojej stronie internetowej. Pomożemy Ci polepszyć doświadczenie użytkownika i sprzedać więcej.

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Badania UX - zdjęcie nr 1 Badania UX - zdjęcie nr 2 Małgorzata Jach UX Analytics & Research Specialist

Reklamują się u nas m.in.:

Badania UX - zdjęcie nr 3 Badania UX - zdjęcie nr 4 Badania UX - zdjęcie nr 5 Badania UX - zdjęcie nr 6 Badania UX - zdjęcie nr 7 Badania UX - zdjęcie nr 8 Badania UX - zdjęcie nr 9 Badania UX - zdjęcie nr 10 Badania UX - zdjęcie nr 11 Badania UX - zdjęcie nr 12 Badania UX - zdjęcie nr 13 Badania UX - zdjęcie nr 14 Badania UX - zdjęcie nr 15 Badania UX - zdjęcie nr 16 Badania UX - zdjęcie nr 17 Badania UX - zdjęcie nr 18 Badania UX - zdjęcie nr 19 Badania UX - zdjęcie nr 20

Posłuchaj, co mówią o Audycie UX

eksperci – Monika Praczyk i Maciej Popiołek

Rocznie audytujemy pod kątem UX 40 sklepów internetowych, stron usługowych i B2B.

Usługa jest przejrzysta i oparta na planie prac zaakceptowanym przez obie strony. Dzięki audytowi UX dowiesz się, jakie bariery napotykają użytkownicy Twojej strony i co przeszkadza w realizacji celu postawionego przed stroną – np. sprzedaży czy wysłania formularza. Nasz audyt UX i wdrożenia rekomendacji jasno wykazały, że wszystko ma znaczenie. Jest to też jedna z nielicznych usług w świecie marketingu, która tak mocno konfrontuje nasze własne wyobrażenia z rzeczywistością. Daj nam się zaskoczyć i podnieś sprzedaż z audytem UX!

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

100%

klientów jest zadowolonych z Audytu UX

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

100 mln

skumulowany budżet naszych klientów

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Dlaczego UX jest tak ważny?

Najważniejszym warunkiem, który musi spełnić strona internetowa jest osiągnięcie wyznaczonego celu biznesowego. Niezależnie czy jest to sklep internetowy i wyznacznikiem jest sprzedaż czy strona usługowa, której zadaniem jest ściągnięcie leadów, za każdym razem podstawą jest skuteczne dotarcie do klientów. Jednak aby strona była naprawdę skuteczna, konieczne jest jej prawidłowe zaprojektowanie.

Badanie UX strony internetowej pozwala zrozumieć, jakie czynniki wpływają na użyteczność strony dla użytkowania, co go blokuje w konwertowaniu i jak to zmienić, by mógł łatwiej realizować swoją intencję, a tym samym, nasz cel biznesowy.

Czemu służy User Experience?

User Experience, w skrócie UX to zbiór doświadczeń, realnych zachowań i potrzeb użytkowników witryny na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej lub korzystania z jej funkcjonalności. Dzięki temu możliwe jest podjęcie właściwych działań, mających na celu znaczące zwiększenie skuteczności stron i aplikacji oraz dostosowanie ich do aktualnych wymagań i oczekiwań użytkowników.

Lepsze doświadczenia użytkowników = większa konwersja na stronie.

Dlaczego warto zdecydować się na badania UX/UI?

Audyt UX/UI obejmuje zarówno podstawowe elementy strony internetowej, jak zachowanie podstawowych heurystyk UX w standardach projektowania graficznego interfejsu strony, poprawność architektury informacji, w tym nawigacji i menu, a nawet typografię i liternictwo.

Jednak dobry wizualnie projekt to nie wszystko. Zawsze najważniejsza była, jest i będzie efektywność danej witryny. Dlatego dobry projekt, to strona sprawnie prowadząca potencjalnego klienta przez ścieżkę zakupową i efektywnie domykająca transakcje, bądź zbierająca leady w przypadku stron usługowych.

Audyt UX obejmuje między innymi:

  • przegląd analityki i badanie wąskich gardeł na stronie, lejków zakupowych i ścieżek przepływu użytkownika,
  • analizę użyteczności i architektury informacji na stronie (IA),
  • analizę strony pod kątem wyników badań i reaserchów branżowych,
  • badanie profilu najlepiej konwertujących użytkowników oraz użytkowników z potencjałem,
  • analiza dobrych praktyk UX konkurencji (benchmarki),
  • badania poziomu zaangażowania użytkownika, jego motywacje, potrzeby i oczekiwania,
  • analizę problemów, z jakimi mierzą się użytkownicy (dostępność, świadomość technologiczną, stopień cyfryzacji, itp.),
  • analizę ograniczeń technicznych (urządzenia końcowe, platformy, CMS, itp.),
  • testy technologiczne interfejsu strony i poprawności jej wyświetlania na różnych urządzeniach, przeglądarkach i rozdzielczościach w celu wykrycia błędów UX & UI,
  • ekspercki audyt UX całej ścieżki zakupowej na stronie, w tym walidacja formularzy, koszyka, metod płatności, dostawy itp.

Kiedy wykonujemy audyt UX i na czym on polega?

Audyt UX można i warto wykonać w kilku przypadkach. Po pierwsze, przy tworzeniu nowej wersji strony, na etapie projektu, gdy chcesz, aby Twoja strona była lepiej dopasowana do potrzeb Twoich klientów. Po drugie, na już funkcjonującej stronie, zarówno z usługami jak i w sklepie internetowym, kiedy chcesz zwiększyć konwersje i zmniejszyć porzucenia witryny.

Jak zaczniemy współpracę w przypadku nowej wersji strony?

Badania UX - zdjęcie nr 21

Szczegółowy research

– rozpoczynamy od poznania Twojego biznesu, dotychczasowych działań, dokładnej analizy poprzedniej wersji strony internetowej oraz danych z Google Analytics, analizy konkurencji i omówienia Twoich celów biznesowych


Badania UX - zdjęcie nr 22

Tworzymy plan

– analizujemy profile statycznych użytkowników, czyli tzw. persony marki, user stories, funkcjonalności, elementy użyteczności, User flow, czyli ścieżki przepływu użytkowników oraz analizujemy i przedstawiamy architekturę informacji oraz treści na stronie.


Badania UX - zdjęcie nr 23

Przechodzimy do eksploracji

– na tym etapie wdrażamy skrypty monitorujące i ustalamy priorytety, cele i lejki przy tworzeniu map ciepła kluczowych podstron, badaniu ruchów kursorem w tym miss, dead i rage click’i oraz analizie głębokości scrollowania.


Badania UX - zdjęcie nr 24

Ekspercki audyt UX/UI

– nasi eksperci i specjaliści UX & UI badają dokładnie interfejs strony i jej funkcjonalność, symulują ruch użytkownika po stronie i sprawdzają, czy User Experience i Usability witryny odpowiadają wcześniej ustalonym potrzebom userów oraz celom biznesowym.


Badania UX - zdjęcie nr 25

Testujemy

– tworzymy listę kontrolną, przeprowadzamy testy technologiczne oraz testy AB, które dokładnie zbadają, jak nasze rekomendacje podwyższają konwersję.

Czy wiesz że… audyt UX już istniejącej strony pozwala wykluczyć nawet 95% potencjalnych błędów User Experience? Według badań Nielsen Group, po przeprojektowaniu użyteczności, strony www notują wzrosty pożądanych wyników średnio o 135%.

Jesteśmy specjalistami także w pozycjonowaniu, dlatego wiemy jak ważny jest kompromis między UX a SEO. Nasze rekomendacje nigdy nie są w konflikcie ze standardami pozycjonowania pod ruch organiczny strony. Całość naszych działań jest przeprowadzona według wytycznych SXO.

Wiesz, że Twoje usługi posiadają wysoki potencjał sprzedażowy, jednak klienci nie wypełniają formularzy kontaktowych czy darmowej wyceny. Strona działa zbyt wolno a wskaźnik opuszczonych koszyków stale się powiększa.

Średnia porzuceń koszyka w e-commerce na 2021 r. to 69.80%, ale prace UX pozwalają skutecznie zmniejszać tę bolesną dla biznesu statystykę.

Co zyskasz?

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 31

identyfikację i eliminację błędów na stronie

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 32

wzrost konwersji

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 33

wzrost sprzedaży

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 34

zmniejszenie liczby porzuceń koszyka

Audyt UX strony (User Experience) - zdjęcie nr 35

poprawę ergonomii użytkowania