Szkolenia marketing internetowy dla firm
Nasze szkolenia marketingu internetowego przeznaczone są głównie dla pracowników firm, które zainteresowane są poszerzaniem kompetencji zespołów in-house. Od pewnego czasu zauważyliśmy, że logika postępowania firm z sektora MŚP jest dwutorowa. Część jest zainteresowana wyprowadzeniem części usług do wyspecjalizowanych firm – jak np. Verseo, co pozwala utrzymywać wysoką jakość działań w danym obszarze i jednocześnie pozwala na optymalizację kosztów. Drugie podejście zakłada pogłębione inwestycje w wewnętrzne zespoły, co także niesie pewne korzyści.
Przez ostatnie lata nasze usługi orbitowały tylko wokół Google Ads, Pozycjonowania Stron, a w ostatnim czasie także Facebook Ads i Allegro Ads oraz na LinkedIn. Budowaliśmy i nieustannie udoskonalamy własne kompetencje w tych obszarach. Coraz częściej jednak otrzymywaliśmy sygnały, że w naszej ofercie brakuje szkoleń z marketingu internetowego.
Od dawna przywiązywaliśmy wagę do edukacji naszych klientów oraz fanów. Regularnie udostępniamy poradniki, wpisy i filmy poświęcone obszarom marketingu internetowego, które są nam szczególnie bliskie. Teraz uznaliśmy, że musimy sprostać wymaganiom rynku i stworzyć platformę edukacyjną (Akademię Verseo) oraz program dedykowanych szkoleń, które dadzą nie tylko wiedzą, ale i praktyczne umiejętności potencjalnym zainteresowanym.
Jednocześnie nie stoi to w sprzeczności z naszym biznesowym jądrem czyli prowadzeniem kampanii reklamowych w Internecie. Wyedukowani klienci, którzy płynnie poruszają się w środowisku reklamy internetowej, gwarantują jednocześnie maksymalnie efektywną współpracę z nami. Pozwala nam też to otwierać nowe kanały i sprawia, że coraz częściej mamy okazję prowadzić holistyczne działania reklamowe dla firm. Marketing 360 to obecnie nie tylko możliwość, ale wielokrotnie po prostu wymóg dzisiejszego rynku, kiedy trzeba być wszędzie tam, gdzie potencjalny, dobrze stargetowany klient.
Rekomendacja od klienta
Szkolenie z zakresu Google Ads i Google Analytics przerosło nasze oczekiwania. Po dwudniowym szkoleniu z Panią Joanną zdobyłam umiejętności pozwalające na samodzielne założenie i konfigurację kont oraz stworzenie i prowadzenie pierwszych (skutecznych!:)) kampanii. Wiedza teoretyczna, a co najważniejsze bogate doświadczenie praktyczne Pani Joanny sprawiło, że temat, który do tej pory wydawał się „czarną magią”, stał się bardzo cennym narzędziem w naszych rękach, które otworzyło zupełnie nowe możliwości w promowaniu naszych produktów. Do tej pory prowadzimy nasze kampanie samodzielnie, posiłkując się co pewien czas konsultacjami z Panią Joanną – i jest to rozwiązanie, które w naszym przypadku sprawdza się świetnie. Co ciekawe, temat kampanii Google został przez Panią Joanne przedstawiony z takim zaangażowaniem i pasją, że stał się i moim nowym hobby 😉
Danuta Janicka – Eprimax
Szkolenia marketing internetowy – nasze propozycje
Nie zabieramy się za rzeczy, na których się nie znamy. Dlatego w naszej ofercie szkoleń marketingu internetowego znajdziesz jedynie wybrane dziedziny, w których zyskaliśmy ponadprzeciętne umiejętności i sądzimy, że teraz mogą się one stać udziałem i innych. Doskonałe rozeznanie poniższych obszarów sprawia, że potrafimy przekazać Ci wiedzą zarówno ogólną, jak i szczególną. Nie pomijamy żadnych detali, bo w tak złożonych środowiskach reklamowych, z tak wieloma opcjami, każdy z nich może być okazją do dodatkowych konwersji lub oszczędności budżetowych. Im płynniejsze funkcjonowanie w danym otoczeniu reklamowym, tym większa szansa na efektywne działania.
Szkolenie Google Ads
Szkolenie Google Ads przeznaczone jest dla wszystkich przedsiębiorców i specjalistów reklamy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z marketingu internetowego o środowisko Google Ads, które jest najpopularniejszą metodą marketingu online na świecie. Dzięki Google Ads można reklamować w internecie większość usług i produktów, a wielość formatów reklamowych sprawia, że każdy rodzaj działalności znajdzie tam optymalny obszar działania, zapewniający bardzo sensowne zwroty.
Dlaczego szkolenie Google Ads?
Google Ads to niezwykle mierzalne środowisko reklamowe. Dzięki niemu będziesz dokładnie wiedzieć, jakie jest przełożenie inwestycji na pozyskiwanie klientów. Zyskasz informacje o tym, kto i z jakiego kanału reklamowego Cię odwiedził. Będziesz mógł tworzyć nie tylko reklamy tekstowe w wyszukiwarce i reklamy graficzne w witrynach partnerskich, ale także ustawić remarketing czy kampanie wideo na Youtube. Wielość zastosowań i możliwość ciągłego mierzenia wyników oraz rozliczanie za kliknięcia sprawiły, że Google Ads stał się pierwszą platformą reklamową na świecie. Elastyczność budżetowa i czasowa, obniża również próg wejścia – w Google Ads możesz reklamować się kiedy chcesz i za ile chcesz!
Szkolenie z Google Ads (dawne Google AdWords) przeprowadza niezwykle doświadczona specjalistka – Joanna Hałaszkiewicz. Asia prowadziła i nadal prowadzi kilkadziesiąt kampanii dla sklepów i usługodawców w przeróżnych branżach. W Verseo stała się jedną z najlepszych specjalistek reklamy produktowej, operując na dużych i średnich budżetach reklamowych. Jeżeli interesuje Cię szkolenie marketingu internetowego, a szczególnie tematyka Google Ads, wówczas nie mogłeś trafić lepiej.
Z czego bazowo składa się szkolenie Google Ads?
Badanie kompetencji grupy przed rozpoczęciem szkolenia
Szkolenie rozpoczynamy od testu, który zawiera pytania związane z tematyką, której poświęcony zostanie dzień szkoleniowy. Badanie zostaje później powtórzone, a wyniki obu badań zestawione, dzięki czemu otrzymuję informację jak wygląda postęp szkolonej grupy.
- Google Ads wprowadzenie
- czym jest Google Ads
- typy kampanii reklamowych Google Ads
- kampanie, grupy reklam, słowa kluczowe, reklamy
- Google Ads – prawidłowe praktyki
- Najważniejsze ustawienia Google Ads
- Na jakie elementy zwrócić uwagę (sposób budowy reklamy SKAG, słowa wykluczające, etc.)
- Jak wygląda prawidłowa reklama (call to action, rozszerzenia reklam)
uczestnicy przygotują własną kampanię reklam tekstowych - grupa wykorzysta omówione praktyki w celu znalezienia błędów w ustawieniach reklam Google Ads na koncie
- uczestnicy sprawdzą reklamy znajdujące się na koncie w poszukiwaniu błędów i w chęci urozmaicenia reklam
- Google Ads – analiza wyników
- planer słów kluczowych – czym jest i jak go używać?
- korzystanie z segmentów w analizie Google Ads
- raporty Google Ads
- uczestnicy przeprowadzą analizę konta na różnych poziomach (konto, kampania,
- grupa reklam, słowo kluczowe)
- grupa przygotuje własny raport Google Ads
- uczestnicy będą samodzielnie szukać skutecznych i nieskutecznych słów kluczowych,
- grup reklam, kampanii
Szkolenia Google Analytics
Nieodzownym elementem marketingu internetowego jest analityka danych. Bez mierzenia nie będziesz wiedzieć co działa, a co niekoniecznie. Musisz mierzyć, by optymalizować wydatki reklamowe i kierować je tam, gdzie najlepiej inwestować w danym momencie. Mierzenie i analizowanie danych pomagają również w raportowaniu osiąganych wyników do Zarządu czy przełożonych. Im płynniej będziesz poruszać się w analityce danych, tym lepsze będą Twoje kampanie i tym lepszy ich odbiór w łonie firmy. Dane to Twoja amunicja.
Dlaczego warto wybrać szkolenie Google Analytics?
Google Analytics to najbardziej rozpowszechnione narzędzie do analizy statystyk serwisów www. Oferuje też szereg potrzebnych integracji i odpowiednio skonfigurowany może mierzyć dowolny obszar Twojej działalności internetowej. Dzięki niemu poznasz nie tylko informacje o ruchu czy zakupach z poszczególnych kampanii reklamowym, ale także poznasz ich zachowania na Twojej stronie. To istna skarbnica wiedzy o skuteczności Twoich kampanii w odniesieniu do konkretnych użytkowników.
Szkolenie Google Analytics zostało zaprojektowane i jest przeprowadzane przez Pawła Daleckiego, który pracuje na bieżąco z tym systemem i dzięki temu wciąż wdraża nowości w programie szkoleniowy.
Paweł przez ostatnie 4 lata przeszedł drogę od specjalisty Google Ads do jednego z najbardziej uznanych specjalistów Google Analytics w Polsce. Dodatkowo, jako magister polonistyki, posiadł dar jasnego formułowania myśli. Oznacza to, że umiejętnie przechodzi od ogółu do szczegółu danego zagadnienia. Mimo syntetyczności obszaru Google Analytics, Paweł umie sprawić, że temat będzie seksi! 🙂
Co bazowo wchodzi w zakres szkolenia Google Analytics?
Badanie kompetencji grupy przed rozpoczęciem szkolenia
Szkolenie rozpoczynamy od testu, który zawiera pytania związane z tematyką, której poświęcony zostanie pierwszy dzień szkoleniowy.
Ma to na celu określenie poziomu grupy, z którą rozpoczynam pracę – dzięki temu wiem, na które elementy należy zwrócić szczególną uwagę, a które elementy uczestnicy opanowali wcześniej. Badanie zostaje później powtórzone, a wyniki obu badań zestawione, dzięki czemu otrzymujemy informację jak wygląda postęp szkolonej grupy.
- Google Ads – analiza wyników
- wymiary i dane – wyjaśnienie elementów składowych raportów, wskazanie najważniejszych metryk Google Analytics
- korzystanie z raportów predefiniowanych (zastosowanie zakładek: Czas rzeczywisty, Odbiorcy, Pozyskiwanie, Zachowanie)
- stosowanie segmentów w pracy z Google Analytics
- uczestnicy wykorzystując segmenty Google Analytics sprawdzą interesujące dane na koncie testowym Google
- grupa wykorzysta zakładkę czas rzeczywisty do sprawdzenia poprawności implementacji śledzenia zdarzenia i ustawienia celu
- uczestnicy szkolenia sprawdzą najważniejsze dane związane z demografią odbiorców reklamy Google Ads dzięki raportom predefiniowanym
- Sprawdzanie skuteczności działań marketingowych i witryny
- wykorzystanie raportów z sekcji Pozyskiwanie w celu znalezienia najskuteczniejszych metod promowania portalu
- analiza porównawcza skuteczności witryny na różnych urządzeniach, systemach operacyjnych i przeglądarkach
- analiza sekcji Zachowanie w celu sprawdzenia skuteczności różnych podstron witryny (porady dla webmasterów)
- uczestnicy analizują różne kanały pozyskiwania na koncie testowym Google (wyciąganie wniosków na podstawie danych)
- grupa nauczy się w praktyce jak należy sprawdzać najważniejsze elementy związane ze skutecznością witryny na różnych urządzeniach, przeglądarkach i systemach operacyjnych
- uczestnicy szkolenia wykorzystają swoją wiedzę w celu znalezienia problemów związanych z witryną i skutecznym ich zakomunikowaniu
- Przygotowywanie raportów niestandardowych i paneli informacyjnych
- konfiguracja raportów niestandardowych w formie eksploratora i tabeli
- konfiguracja panelu informacyjnego (graficzny raport niestandardowy)
- konfiguracja automatycznego wysyłania raportów niestandardowych i alertów
- Ścieżki wielokanałowe i atrybucja
- szczegółowe wyjaśnienie problematyki pojęcia atrybucji w Google Analytics
- porównywanie różnych modeli atrybucji
- korzystanie ze ścieżek wielokanałowych w celu analizy konwersji wspomaganych kliknięciami z innych źródeł
- zakres konta, usług i widoków – omówienie
- zakres konta, usług i widoków – omówienie
- personalizacja doświadczenia w pracy z Google Analytics – własne widoki i segmenty, listy remarketingowe, cele i wykluczanie witryn odsyłających
- uczestnicy szkolenia tworzą nowe konto na którym ustawiają:
o widok oczyszczający dane o widok zawierający ruch z Google Ads o widok zawierający ruch organiczny - uczestnicy tworzą segmenty odpowiadające własnym potrzebom analitycznym
- grupa konfiguruje cele i tworzy listy remarketingowe
- uczestnicy przygotują raporty niestandardowe na podstawie danych udostępnionych na koncie testowym Google
- grupa skonfiguruje panel informacyjny zawierający najważniejsze metryki związane z ruchem organicznym
- uczestnicy skonfigurują pierwsze alerty niestandardowe
Szkolenie Facebook Ads
Internet wypełniony jest szkoleniami z Facebooka, z których de facto nic nie wynika. Niby nabywasz wiedzy o preferowanym przez platformę contencie, uczą Cię jak powinna wyglądać rozmowa między marką a klientami i podają mnóstwo świetnych case`ów na to jak angażować. Ok, fajnie. My mamy dla Ciebie konkret. Jak się reklamować, aby jedna złotówka stworzyła dziesięć kolejnych..
Szkolenie Facebook Ads wdroży Cię praktycznie w system reklamowy Facebooka. Poznasz formaty reklamowe, dowiesz się kiedy i jakie grupy odbiorców tworzyć. Dowiesz się jak ustawić skuteczny remarketing i jak przy pomocy Facebooka dookreślić swoją grupę odbiorców, by wydać możliwie mało, a zarobić możliwie dużo.
Szkolenia Facebook Ads prowadzi Jakub Michalak lub Paweł Skibiński. Obaj posiadają certyfikaty Facebook Blueprint, które gwarantują najnowszą wiedzę i umiejętności z zakresu reklamy płatnej na Facebooku. Obaj zdali egzaminy przed komisją Facebooka i obecnie mogą w pełni profesjonalnie przekazać Ci najnowszą wiedzę z obszaru reklamy płatnej w ekosystemie FB.
Co zawiera bazowo szkolenie z Facebook Ads?
- Wprowadzenie do reklamy na Facebook ads
- Przycisk promuj post vs konto reklamowe
Tworzenie konta reklamowego na Facebook’u
Dashboard – Instrukcja obsługi menedżera reklam
- Podział kampanii na 3 części
- Kampania – cele reklamowe
- Zestaw reklam – odbiorcy, lokalizacja, umiejscowienia
- Reklama – promuj post/dark post, ustawienia tekstu i grafiki
- Cele reklamowe – omówienie głównych celów reklamowych
- Pixel Facebook’a – czym jest?
- Pixel Facebook’a – implementacja na stronie WWW
- WordPress/Woocommerce
- Shopify
- Shoper
- Prestashop
- Magento
- IdoSell
- Shoplo
- inne
- Pixel Facebook’a – implementacja przez Google Tag Manager
- Facebook SDK – pixel dla aplikacji
- Server Side Api – wysyłanie zdarzeń i parametrów bezpośrednio z serwera
- Zdarzenia Pixela – konfiguracja zdarzeń za pomocą menedżera reklam
- Grupy odbiorców
- Standardowi
- Remarketing + m.in uwzględnienie remarketingu z innych kanałów
- Podobni
- Układanie strategii – jak utworzyć lejek sprzedażowy na Facebook’u?
- Usługi
- Ecommerce
- Testy A/B
- Kampanie dynamiczne – katalog, pixel
Szkolenie marketing dla e-commerce
Szkolenie reklamy dla e-commerce to nasza autorska formuła, w której zebraliśmy najskuteczniejsze metody reklamowania sklepów internetowych. Szkolenie marketing internetowy dla e-commerce, to nie tylko przekrojowa wiedza o najlepszych narzędziach dla reklamowania sklepów internetowych, ale także praktyczne ćwiczenia.
Szkolenie jest bardzo szerokie i prowadzone jest przez Joannę Hałaszkiewicz, która jest specjalistą w dziedzinie reklamowania sklepów internetowych, pracując już z kilkudziesięcioma podmiotami.
Co zawiera szkolenie marketing internetowego dla e-commerce?
Szkolenie podzieliliśmy na trzy grupy, z których każde zawiera osobny blok. Jest tego sporo, ale da to fantastyczny wgląd w to, jak może działać marketing 360 dla sklepów internetowych. To jedyne takie szkolenie dla sklepów internetowych w Polsce!
Blok Produktowy
- Google Ads (ogólne omówienie poszczególnych kanałów)
- Sieć wyszukiwania
- Sieć reklamowa
- kampania produktowa
- kampania wideo
- remarketing
- kampania na gmail
- DSA
- SEO (Najważniejsze punkty SEO)
- Facebook Ads / Instagram Ads
- Linkedin Ads
- Anti Click Fraud
- Allegro Ads
- Copywriting (ogólne omówienie, jak pisać? na co zwracać uwagę? co jest ważne, a co nie? )
Blok Technologiczny
- VCM – Verseo Campaign Manager
Verseo jako pierwsza agencja interaktywna w Polsce wdrożyło autorską platformę optymalizującą kampanie przy wykorzystaniu algorytmów opartych o sztuczną inteligencję. Zadaniem platformy jest zwielokrotnianie efektów pracy specjalisty AdWords poprzez wprowadzanie nawet tysięcy mikro zmian stawek dziennie dla maksymalizacji korzyści reklamodawcy. Kilkadziesiąt tysięcy zmian w skali miesiąca oznacza istotną różnicę na korzyść reklamodawców uzyskujących coraz lepsze efekty w ramach swoich budżetów reklamowych. - CSS (Comparison Shopping Services) Verseo
Dzięki podłączeniu swojej strony do CSS możesz obniżyć koszty kampanii Google Ads do 20% - HubSpot
Platforma do Automatyzacji Marketingu i Wsparcia Sprzedaży - Inbound Marketing – Jak zwiększyć ilość Leadów
Zachwyć nowoczesnego Klienta i spraw, żeby przyszedł do Ciebie - Buyer Personas – Jak poprawić współczynnik konwersji
Narzędzia do personalizowania contentu w odniesieniu do profilu Klienta - Flywheel vs Sales Funnel – Jak wspierać cross-selling i pozyskać promotorów
Docieraj do obecnych Klientów, prezentuj nowe produkty i zmieniaj ich w promotorów marki - Google Marketing Platform – Programmatic
Programmatic to zautomatyzowany system zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej
Blok zakupowy
- Modele rozwoju sprzedaży w internecie (ogólne omówienie)
- Monobrand
- Multibrand
- Marketplace
- Trendy
- Multiscreening
- Smart shopping
- porównywarki internetowe
- platformy zakupowe
- aplikacje zakupowe
- zapisy do newslettera, web pushy, fanpage na facebooku
- bannery na stronie, itp
- strony agregujące informacje o promocjach
- Ścieżka zakupowa w sprzedaży online
- Procesy decyzyjne i zakupowe – zewnętrzne etapy ścieżki (punkty styku na drodze do sklepu internetowego, ścieżki wielokanałowe oraz lejek sprzedażowy)
- Efektywna platforma sprzedaży
- Skuteczna platforma sprzedaży – must have
- Proces sprzedaży i ścieżka po transakcyjna – nie zapominajmy o kliencie, koszt pozyskania nowego klienta jest dużo droższy niż utrzymanie obecnego klienta
- Złe praktyki.
- Asortyment
- Opisy produktów – Rich content.
- Kategoryzacja produktów (drzewo kategorii).
- Atrybuty produktów – filtry.
- Skuteczne mechanizmy marketingowe
- Bundle pack.
- Sample.
- Promocje 3 za 2.
- Wielopaki.
Szkolenie Linkedin
Jak dzięki Linkedin pozyskiwać nowych klientów, budować relacje i szerzyć świadomość marki? Szkolenie LinkedIn z Dominiką Mączką odpowie na wszystkie te pytania! Dominika opowiada w nim jak i kiedy udostępniać treści na tym największym portalu biznesowym świata, na którym funkcjonuje już również 2 miliony Polaków. Rządzi się on jednak nietypowymi prawami, dlatego dobrze wejść do tego świata z doświadczonym przewodnikiem. Szkolenie z LinkedIna gwarantuje płynne wejście w to środowisko reklamowe, a także społeczne.
Program szkolenia LinkedIn składa się bazowo z następujących tematów
Program szkolenia LinkedIn składa się bazowo z następujących tematów:
- Specyfika Linkedin – konto osobiste a konto firmowe
- Jak powinien wyglądać profesjonalny profil pracowników?
- Co usprawnić na stronie firmowej by pozyskiwać obserwatorów – potencjalnych klientów?
- Sposoby na rozwój profilu i pozyskiwanie kontaktów
- Jak znaleźć grupę docelową na Linkedin?
- Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z potencjalnymi klientami.
- Jak tworzyć angażującą komunikację z potencjalnym klientem, pracownikiem czy usługobiorcą?
- Przegląd płatnych opcji, m.in Sales Navigator.
- Jak budować content na Linkedin?
- Przegląd możliwości i dostępnych formatów publikacji.
- Co robić by wspierać konto firmowe działaniami profili pracowników?
- Wsparcie w tworzeniu strategii działania: analiza grupy docelowej obecnej na
- Linkedin, wybór formatów i treści realizujących konkretne cele, wskazówki odnośnie publikacji.
- Przegląd możliwości reklamowych
- Cele, formaty i budżet kampanii reklamowej na Linkedin
Spis treści
Czytasz teraz:
Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce
- Szkolenia marketing internetowy dla firm
- Szkolenia marketing internetowy – nasze propozycje
- Szkolenie Google Ads
- Szkolenia Google Analytics
- Szkolenie Facebook Ads
- Szkolenie marketing dla e-commerce
- Szkolenie Linkedin