Oferta

Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce

  • Uczymy Google Ads i Analytics oraz Facebook Ads
  • Wiedza certyfikowanych partnerów Google i Meta Ads
  • 10 lat doświadczenia szkoleniowego

Zyskaj cenną, praktyczną wiedzę z zakresu Google i Facebooka, która podniesie Twoje kwalifikacje na rynku pracy. Po naszych szkoleniach samodzielnie zaprojektujesz i wdrożysz reklamy płatne w dwóch najważniejszych środowiskach reklamowych na świecie!

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 1 Joanna Hałaszkiewicz Head of Optimization & Analytics

Reklamują się u nas m.in.:

Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 2 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 3 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 4 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 5 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 6 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 7 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 8 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 9 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 10 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 11 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 12 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 13 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 14 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 15 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 16 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 17 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 18 Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 19

Uczymy praktycznych umiejętności z zakresu reklam Google i Facebook Ads, a także Google Analytics 4. Dzięki temu poszerzysz kompetencje nie tylko o zrozumienie i wdrażanie reklam płatnych, ale pracując z analityką, udowodnisz wartość marketingu internetowego i swoich działań.

Bazowanie na danych, pozwala również podejmować lepsze decyzje, które mają umocowanie w liczbach, a nie tylko własnych doświadczeniach. Kompetencje w dziedzinie Google, Facebook i Analytics pozwolą Ci również lepiej kontrolować pracę np. Twojej agencji marketingowej.

 

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

96%

klientów przedłuża z nami umowy

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

100 mln

roczny skumulowany budżet jakim zarządzamy dla klientów

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Szkolenia marketing internetowy dla firm

Nasze szkolenia marketingu internetowego przeznaczone są głównie dla pracowników firm, które zainteresowane są poszerzaniem kompetencji zespołów in-house. Od pewnego czasu zauważyliśmy, że logika postępowania firm z sektora MŚP jest dwutorowa. Część jest zainteresowana wyprowadzeniem części usług do wyspecjalizowanych firm – jak np. Verseo, co pozwala utrzymywać wysoką jakość działań w danym obszarze i jednocześnie pozwala na optymalizację kosztów. Drugie podejście zakłada pogłębione inwestycje w wewnętrzne zespoły, co także niesie pewne korzyści.

Przez ostatnie lata nasze usługi orbitowały tylko wokół Google Ads, Pozycjonowania Stron, a w ostatnim czasie także Facebook Ads i Allegro Ads oraz na LinkedIn. Budowaliśmy i nieustannie udoskonalamy własne kompetencje w tych obszarach. Coraz częściej jednak otrzymywaliśmy sygnały, że w naszej ofercie brakuje szkoleń z marketingu internetowego.

Od dawna przywiązywaliśmy wagę do edukacji naszych klientów oraz fanów. Regularnie udostępniamy poradniki, wpisy i filmy poświęcone obszarom marketingu internetowego, które są nam szczególnie bliskie. Teraz uznaliśmy, że musimy sprostać wymaganiom rynku i stworzyć platformę edukacyjną (Akademię Verseo) oraz program dedykowanych szkoleń, które dadzą nie tylko wiedzą, ale i praktyczne umiejętności potencjalnym zainteresowanym.

Jednocześnie nie stoi to w sprzeczności z naszym biznesowym jądrem czyli prowadzeniem kampanii reklamowych w Internecie. Wyedukowani klienci, którzy płynnie poruszają się w środowisku reklamy internetowej, gwarantują jednocześnie maksymalnie efektywną współpracę z nami. Pozwala nam też to otwierać nowe kanały i sprawia, że coraz częściej mamy okazję prowadzić holistyczne działania reklamowe dla firm. Marketing 360 to obecnie nie tylko możliwość, ale wielokrotnie po prostu wymóg dzisiejszego rynku, kiedy trzeba być wszędzie tam, gdzie potencjalny, dobrze stargetowany klient.

 

Rekomendacja od klienta

Szkolenie z zakresu Google Ads i Google Analytics przerosło nasze oczekiwania. Po dwudniowym szkoleniu z Panią Joanną zdobyłam umiejętności pozwalające na samodzielne założenie i konfigurację kont oraz stworzenie i prowadzenie pierwszych (skutecznych!:)) kampanii. Wiedza teoretyczna, a co najważniejsze bogate doświadczenie praktyczne Pani Joanny sprawiło, że temat, który do tej pory wydawał się „czarną magią”, stał się bardzo cennym narzędziem w naszych rękach, które otworzyło zupełnie nowe możliwości w promowaniu naszych produktów. Do tej pory prowadzimy nasze kampanie samodzielnie, posiłkując się co pewien czas konsultacjami z Panią Joanną – i jest to rozwiązanie, które w naszym przypadku sprawdza się świetnie. Co ciekawe, temat kampanii Google został przez Panią Joanne przedstawiony z takim zaangażowaniem i pasją, że stał się i moim nowym hobby 😉
Danuta Janicka – Eprimax

Szkolenia marketing internetowy – nasze propozycje

Nie zabieramy się za rzeczy, na których się nie znamy. Dlatego w naszej ofercie szkoleń marketingu internetowego znajdziesz jedynie wybrane dziedziny, w których zyskaliśmy ponadprzeciętne umiejętności i sądzimy, że teraz mogą się one stać udziałem i innych. Doskonałe rozeznanie poniższych obszarów sprawia, że potrafimy przekazać Ci wiedzą zarówno ogólną, jak i szczególną. Nie pomijamy żadnych detali, bo w tak złożonych środowiskach reklamowych, z tak wieloma opcjami, każdy z nich może być okazją do dodatkowych konwersji lub oszczędności budżetowych. Im płynniejsze funkcjonowanie w danym otoczeniu reklamowym, tym większa szansa na efektywne działania.

Szkolenie Google Ads

Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 8

Szkolenie Google Ads przeznaczone jest dla wszystkich przedsiębiorców i specjalistów reklamy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z marketingu internetowego o środowisko Google Ads, które jest najpopularniejszą metodą marketingu online na świecie. Dzięki Google Ads można reklamować w internecie większość usług i produktów, a wielość formatów reklamowych sprawia, że każdy rodzaj działalności znajdzie tam optymalny obszar działania, zapewniający bardzo sensowne zwroty.

Dlaczego szkolenie Google Ads?

Google Ads to niezwykle mierzalne środowisko reklamowe. Dzięki niemu będziesz dokładnie wiedzieć, jakie jest przełożenie inwestycji na pozyskiwanie klientów. Zyskasz informacje o tym, kto i z jakiego kanału reklamowego Cię odwiedził. Będziesz mógł tworzyć nie tylko reklamy tekstowe w wyszukiwarce i reklamy graficzne w witrynach partnerskich, ale także ustawić remarketing czy kampanie wideo na Youtube. Wielość zastosowań i możliwość ciągłego mierzenia wyników oraz rozliczanie za kliknięcia sprawiły, że Google Ads stał się pierwszą platformą reklamową na świecie. Elastyczność budżetowa i czasowa, obniża również próg wejścia – w Google Ads możesz reklamować się kiedy chcesz i za ile chcesz!

Szkolenie z Google Ads (dawne Google AdWords) przeprowadza niezwykle doświadczona specjalistka – Joanna Hałaszkiewicz. Asia prowadziła i nadal prowadzi kilkadziesiąt kampanii dla sklepów i usługodawców w przeróżnych branżach. W Verseo stała się jedną z najlepszych specjalistek reklamy produktowej, operując na dużych i średnich budżetach reklamowych. Jeżeli interesuje Cię szkolenie marketingu internetowego, a szczególnie tematyka Google Ads, wówczas nie mogłeś trafić lepiej.

Z czego bazowo składa się szkolenie Google Ads?

Badanie kompetencji grupy przed rozpoczęciem szkolenia

Szkolenie rozpoczynamy od testu, który zawiera pytania związane z tematyką, której poświęcony zostanie dzień szkoleniowy. Badanie zostaje później powtórzone, a wyniki obu badań zestawione, dzięki czemu otrzymuję informację jak wygląda postęp szkolonej grupy.

  1. Google Ads wprowadzenie
  • czym jest Google Ads
  • typy kampanii reklamowych Google Ads
  • kampanie, grupy reklam, słowa kluczowe, reklamy
  1. Google Ads – prawidłowe praktyki
  • Najważniejsze ustawienia Google Ads
  • Na jakie elementy zwrócić uwagę (sposób budowy reklamy SKAG, słowa wykluczające, etc.)
  • Jak wygląda prawidłowa reklama (call to action, rozszerzenia reklam)
    uczestnicy przygotują własną kampanię reklam tekstowych
  • grupa wykorzysta omówione praktyki w celu znalezienia błędów w ustawieniach reklam Google Ads na koncie
  • uczestnicy sprawdzą reklamy znajdujące się na koncie w poszukiwaniu błędów i w chęci urozmaicenia reklam
  1. Google Ads – analiza wyników
  • planer słów kluczowych – czym jest i jak go używać?
  • korzystanie z segmentów w analizie Google Ads
  • raporty Google Ads
  • uczestnicy przeprowadzą analizę konta na różnych poziomach (konto, kampania,
  • grupa reklam, słowo kluczowe)
  • grupa przygotuje własny raport Google Ads
  • uczestnicy będą samodzielnie szukać skutecznych i nieskutecznych słów kluczowych,
  • grup reklam, kampanii

Szkolenia Google Analytics

Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 9

Nieodzownym elementem marketingu internetowego jest analityka danych. Bez mierzenia nie będziesz wiedzieć co działa, a co niekoniecznie. Musisz mierzyć, by optymalizować wydatki reklamowe i kierować je tam, gdzie najlepiej inwestować w danym momencie. Mierzenie i analizowanie danych pomagają również w raportowaniu osiąganych wyników do Zarządu czy przełożonych. Im płynniej będziesz poruszać się w analityce danych, tym lepsze będą Twoje kampanie i tym lepszy ich odbiór w łonie firmy. Dane to Twoja amunicja.

Dlaczego warto wybrać szkolenie Google Analytics?

Google Analytics to najbardziej rozpowszechnione narzędzie do analizy statystyk serwisów www. Oferuje też szereg potrzebnych integracji i odpowiednio skonfigurowany może mierzyć dowolny obszar Twojej działalności internetowej. Dzięki niemu poznasz nie tylko informacje o ruchu czy zakupach z poszczególnych kampanii reklamowym, ale także poznasz ich zachowania na Twojej stronie. To istna skarbnica wiedzy o skuteczności Twoich kampanii w odniesieniu do konkretnych użytkowników.

Szkolenie Google Analytics zostało zaprojektowane i jest przeprowadzane przez Pawła Daleckiego, który pracuje na bieżąco z tym systemem i dzięki temu wciąż wdraża nowości w programie szkoleniowy.

Paweł przez ostatnie 4 lata przeszedł drogę od specjalisty Google Ads do jednego z najbardziej uznanych specjalistów Google Analytics w Polsce. Dodatkowo, jako magister polonistyki, posiadł dar jasnego formułowania myśli. Oznacza to, że umiejętnie przechodzi od ogółu do szczegółu danego zagadnienia. Mimo syntetyczności obszaru Google Analytics, Paweł umie sprawić, że temat będzie seksi! 🙂

Co bazowo wchodzi w zakres szkolenia Google Analytics?

Badanie kompetencji grupy przed rozpoczęciem szkolenia

Szkolenie rozpoczynamy od testu, który zawiera pytania związane z tematyką, której poświęcony zostanie pierwszy dzień szkoleniowy.

Ma to na celu określenie poziomu grupy, z którą rozpoczynam pracę – dzięki temu wiem, na które elementy należy zwrócić szczególną uwagę, a które elementy uczestnicy opanowali wcześniej. Badanie zostaje później powtórzone, a wyniki obu badań zestawione, dzięki czemu otrzymujemy informację jak wygląda postęp szkolonej grupy.

  1. Google Ads – analiza wyników
  • wymiary i dane – wyjaśnienie elementów składowych raportów, wskazanie najważniejszych metryk Google Analytics
  • korzystanie z raportów predefiniowanych (zastosowanie zakładek: Czas rzeczywisty, Odbiorcy, Pozyskiwanie, Zachowanie)
  • stosowanie segmentów w pracy z Google Analytics
  • uczestnicy wykorzystując segmenty Google Analytics sprawdzą interesujące dane na koncie testowym Google
  • grupa wykorzysta zakładkę czas rzeczywisty do sprawdzenia poprawności implementacji śledzenia zdarzenia i ustawienia celu
  • uczestnicy szkolenia sprawdzą najważniejsze dane związane z demografią odbiorców reklamy Google Ads dzięki raportom predefiniowanym
  1. Sprawdzanie skuteczności działań marketingowych i witryny
  • wykorzystanie raportów z sekcji Pozyskiwanie w celu znalezienia najskuteczniejszych metod promowania portalu
  • analiza porównawcza skuteczności witryny na różnych urządzeniach, systemach operacyjnych i przeglądarkach
  • analiza sekcji Zachowanie w celu sprawdzenia skuteczności różnych podstron witryny (porady dla webmasterów)
  • uczestnicy analizują różne kanały pozyskiwania na koncie testowym Google (wyciąganie wniosków na podstawie danych)
  • grupa nauczy się w praktyce jak należy sprawdzać najważniejsze elementy związane ze skutecznością witryny na różnych urządzeniach, przeglądarkach i systemach operacyjnych
  • uczestnicy szkolenia wykorzystają swoją wiedzę w celu znalezienia problemów związanych z witryną i skutecznym ich zakomunikowaniu
  1. Przygotowywanie raportów niestandardowych i paneli informacyjnych
  • konfiguracja raportów niestandardowych w formie eksploratora i tabeli
  • konfiguracja panelu informacyjnego (graficzny raport niestandardowy)
  • konfiguracja automatycznego wysyłania raportów niestandardowych i alertów
  1. Ścieżki wielokanałowe i atrybucja
  • szczegółowe wyjaśnienie problematyki pojęcia atrybucji w Google Analytics
  • porównywanie różnych modeli atrybucji
  • korzystanie ze ścieżek wielokanałowych w celu analizy konwersji wspomaganych kliknięciami z innych źródeł
  • zakres konta, usług i widoków – omówienie
  • zakres konta, usług i widoków – omówienie
  • personalizacja doświadczenia w pracy z Google Analytics – własne widoki i segmenty, listy remarketingowe, cele i wykluczanie witryn odsyłających
  • uczestnicy szkolenia tworzą nowe konto na którym ustawiają:
    o widok oczyszczający dane o widok zawierający ruch z Google Ads o widok zawierający ruch organiczny
  • uczestnicy tworzą segmenty odpowiadające własnym potrzebom analitycznym
  • grupa konfiguruje cele i tworzy listy remarketingowe
  • uczestnicy przygotują raporty niestandardowe na podstawie danych udostępnionych na koncie testowym Google
  • grupa skonfiguruje panel informacyjny zawierający najważniejsze metryki związane z ruchem organicznym
  • uczestnicy skonfigurują pierwsze alerty niestandardowe

Szkolenie Facebook Ads

Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 10

Internet wypełniony jest szkoleniami z Facebooka, z których de facto nic nie wynika. Niby nabywasz wiedzy o preferowanym przez platformę contencie, uczą Cię jak powinna wyglądać rozmowa między marką a klientami i podają mnóstwo świetnych case`ów na to jak angażować. Ok, fajnie. My mamy dla Ciebie konkret. Jak się reklamować, aby jedna złotówka stworzyła dziesięć kolejnych..

Szkolenie Facebook Ads wdroży Cię praktycznie w system reklamowy Facebooka. Poznasz formaty reklamowe, dowiesz się kiedy i jakie grupy odbiorców tworzyć. Dowiesz się jak ustawić skuteczny remarketing i jak przy pomocy Facebooka dookreślić swoją grupę odbiorców, by wydać możliwie mało, a zarobić możliwie dużo.

Szkolenia Facebook Ads prowadzi Jakub Michalak lub Paweł Skibiński. Obaj posiadają certyfikaty Facebook Blueprint, które gwarantują najnowszą wiedzę i umiejętności z zakresu reklamy płatnej na Facebooku. Obaj zdali egzaminy przed komisją Facebooka i obecnie mogą w pełni profesjonalnie przekazać Ci najnowszą wiedzę z obszaru reklamy płatnej w ekosystemie FB.

Co zawiera bazowo szkolenie z Facebook Ads?

  1. Wprowadzenie do reklamy na Facebook ads
  • Przycisk promuj post vs konto reklamowe
    Tworzenie konta reklamowego na Facebook’u
    Dashboard – Instrukcja obsługi menedżera reklam
  1. Podział kampanii na 3 części
  • Kampania – cele reklamowe
  • Zestaw reklam – odbiorcy, lokalizacja, umiejscowienia
  • Reklama – promuj post/dark post, ustawienia tekstu i grafiki
  1. Cele reklamowe – omówienie głównych celów reklamowych
  2. Pixel Facebook’a – czym jest?
  3. Pixel Facebook’a – implementacja na stronie WWW
  • WordPress/Woocommerce
  • Shopify
  • Shoper
  • Prestashop
  • Magento
  • IdoSell
  • Shoplo
  • inne
  1. Pixel Facebook’a – implementacja przez Google Tag Manager
  2. Facebook SDK – pixel dla aplikacji
  3. Server Side Api – wysyłanie zdarzeń i parametrów bezpośrednio z serwera
  4. Zdarzenia Pixela – konfiguracja zdarzeń za pomocą menedżera reklam
  5. Grupy odbiorców
  • Standardowi
  • Remarketing + m.in uwzględnienie remarketingu z innych kanałów
  • Podobni
  1. Układanie strategii – jak utworzyć lejek sprzedażowy na Facebook’u?
  • Usługi
  • Ecommerce
  1. Testy A/B
  2. Kampanie dynamiczne – katalog, pixel

Szkolenie marketing dla e-commerce

Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 11

Szkolenie reklamy dla e-commerce to nasza autorska formuła, w której zebraliśmy najskuteczniejsze metody reklamowania sklepów internetowych. Szkolenie marketing internetowy dla e-commerce, to nie tylko przekrojowa wiedza o najlepszych narzędziach dla reklamowania sklepów internetowych, ale także praktyczne ćwiczenia.
Szkolenie jest bardzo szerokie i prowadzone jest przez Joannę Hałaszkiewicz, która jest specjalistą w dziedzinie reklamowania sklepów internetowych, pracując już z kilkudziesięcioma podmiotami.

Co zawiera szkolenie marketing internetowego dla e-commerce?

Szkolenie podzieliliśmy na trzy grupy, z których każde zawiera osobny blok. Jest tego sporo, ale da to fantastyczny wgląd w to, jak może działać marketing 360 dla sklepów internetowych. To jedyne takie szkolenie dla sklepów internetowych w Polsce!

Blok Produktowy

  • Google Ads (ogólne omówienie poszczególnych kanałów)
  • Sieć wyszukiwania
  • Sieć reklamowa
  • kampania produktowa
  • kampania wideo
  • remarketing
  • kampania na gmail
  • DSA
  • SEO (Najważniejsze punkty SEO)
  • Facebook Ads / Instagram Ads
  • Linkedin Ads
  • Anti Click Fraud
  • Allegro Ads
  • Copywriting (ogólne omówienie, jak pisać? na co zwracać uwagę? co jest ważne, a co nie? )

Blok Technologiczny

  1. VCM – Verseo Campaign Manager
    Verseo jako pierwsza agencja interaktywna w Polsce wdrożyło autorską platformę optymalizującą kampanie przy wykorzystaniu algorytmów opartych o sztuczną inteligencję. Zadaniem platformy jest zwielokrotnianie efektów pracy specjalisty AdWords poprzez wprowadzanie nawet tysięcy mikro zmian stawek dziennie dla maksymalizacji korzyści reklamodawcy. Kilkadziesiąt tysięcy zmian w skali miesiąca oznacza istotną różnicę na korzyść reklamodawców uzyskujących coraz lepsze efekty w ramach swoich budżetów reklamowych.
  2. CSS (Comparison Shopping Services) Verseo
    Dzięki podłączeniu swojej strony do CSS możesz obniżyć koszty kampanii Google Ads do 20%
  3. HubSpot
    Platforma do Automatyzacji Marketingu i Wsparcia Sprzedaży
  4. Inbound Marketing – Jak zwiększyć ilość Leadów
    Zachwyć nowoczesnego Klienta i spraw, żeby przyszedł do Ciebie
  5. Buyer Personas – Jak poprawić współczynnik konwersji
    Narzędzia do personalizowania contentu w odniesieniu do profilu Klienta
  6. Flywheel vs Sales Funnel – Jak wspierać cross-selling i pozyskać promotorów
    Docieraj do obecnych Klientów, prezentuj nowe produkty i zmieniaj ich w promotorów marki
  7. Google Marketing Platform – Programmatic
    Programmatic to zautomatyzowany system zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej

Blok zakupowy

  1. Modele rozwoju sprzedaży w internecie (ogólne omówienie)
  • Monobrand
  • Multibrand
  • Marketplace
  1. Trendy
  • Multiscreening
  • Smart shopping
  • porównywarki internetowe
  • platformy zakupowe
  • aplikacje zakupowe
  • zapisy do newslettera, web pushy, fanpage na facebooku
  • bannery na stronie, itp
  • strony agregujące informacje o promocjach
  1. Ścieżka zakupowa w sprzedaży online
  • Procesy decyzyjne i zakupowe – zewnętrzne etapy ścieżki (punkty styku na drodze do sklepu internetowego, ścieżki wielokanałowe oraz lejek sprzedażowy)
  1. Efektywna platforma sprzedaży
  • Skuteczna platforma sprzedaży – must have
  • Proces sprzedaży i ścieżka po transakcyjna – nie zapominajmy o kliencie, koszt pozyskania nowego klienta jest dużo droższy niż utrzymanie obecnego klienta
  • Złe praktyki.
  1. Asortyment
  • Opisy produktów – Rich content.
  • Kategoryzacja produktów (drzewo kategorii).
  • Atrybuty produktów – filtry.
  1. Skuteczne mechanizmy marketingowe
  • Bundle pack.
  • Sample.
  • Promocje 3 za 2.
  • Wielopaki.

Szkolenie Linkedin

Szkolenia marketing internetowy i reklama e-commerce - zdjęcie nr 12
Jak dzięki Linkedin pozyskiwać nowych klientów, budować relacje i szerzyć świadomość marki? Szkolenie LinkedIn z Dominiką Mączką odpowie na wszystkie te pytania! Dominika opowiada w nim jak i kiedy udostępniać treści na tym największym portalu biznesowym świata, na którym funkcjonuje już również 2 miliony Polaków. Rządzi się on jednak nietypowymi prawami, dlatego dobrze wejść do tego świata z doświadczonym przewodnikiem. Szkolenie z LinkedIna gwarantuje płynne wejście w to środowisko reklamowe, a także społeczne.

Program szkolenia LinkedIn składa się bazowo z następujących tematów

Program szkolenia LinkedIn składa się bazowo z następujących tematów:

  1. Specyfika Linkedin – konto osobiste a konto firmowe
  • Jak powinien wyglądać profesjonalny profil pracowników?
  • Co usprawnić na stronie firmowej by pozyskiwać obserwatorów – potencjalnych klientów?
  1. Sposoby na rozwój profilu i pozyskiwanie kontaktów
  • Jak znaleźć grupę docelową na Linkedin?
  • Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z potencjalnymi klientami.
  • Jak tworzyć angażującą komunikację z potencjalnym klientem, pracownikiem czy usługobiorcą?
  • Przegląd płatnych opcji, m.in Sales Navigator.
  1. Jak budować content na Linkedin?
  • Przegląd możliwości i dostępnych formatów publikacji.
  • Co robić by wspierać konto firmowe działaniami profili pracowników?
  • Wsparcie w tworzeniu strategii działania: analiza grupy docelowej obecnej na
  • Linkedin, wybór formatów i treści realizujących konkretne cele, wskazówki odnośnie publikacji.
  1. Przegląd możliwości reklamowych
  • Cele, formaty i budżet kampanii reklamowej na Linkedin