Oferta
Search Ads 360
Przenieś swoje kampanie online na zupełnie nowy poziom. Search Ads 360 jest narzędziem dla dużych firm, które pozwala jeszcze efektywniej zarządzać reklamami tekstowymi w wyszukiwarkach i generować wyniki nieosiągalne przy użyciu samego panelu Google Ads.
To rozwiązanie oparte na machine learningu, dzięki któremu w zautomatyzowany sposób możesz tworzyć i optymalizować setki kampanii reklamowych dla tysięcy produktów ze swojej oferty. Zaawansowane algorytmy i strategie bidowania pomagają podkręcać reklamy do maksimum, zapewniając najwyższy ROAS przy dużych budżetach.

- zaawansowane opcje konfiguracji kampanii
- zautomatyzowane tworzenie i optymalizacja reklam
- szczegółowe raporty z kampanii
Skorzystaj z Search Ads 360 i optymalizuj reklamy w czasie rzeczywistym, żeby skutecznie promować się w sieci.
Nowoczesne narzędzie dla dużego biznesu
Search Ads 360 jest systemem odpowiadającym na potrzeby dużych sklepów internetowych. To narzędzie udostępnianie przez Google, dzięki któremu można prowadzić i optymalizować kampanie w różnych kanałach z jednego panelu. Search Ads 360 dzięki samouczącym się algorytmom na bieżąco monitoruje wszystkie reklamy i błyskawicznie reaguje na zmiany w zachowaniach odbiorców, dostosowując stawki i strategie.
Największą zaletą tego narzędzia jest automatyzacja procesów powodująca, że zarządzanie kampaniami jest prostsze, szybsze i bardziej efektywne. To rozwiązanie dla firm z dużym budżetem na reklamę – im więcej kampanii, tym więcej danych, a to sprawia, że sztuczna inteligencja potrafi precyzyjniej określić najkorzystniejsze rozwiązania i podnieść zwrot z inwestycji o kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt procent.
System Search Ads najlepiej sprawdza się w przypadku rozbudowanych sklepów internetowych, które mają w ofercie kilka tysięcy produktów. Już samo ręczne tworzenie kampanii tekstowych dla tak szerokiego asortymentu to mnóstwo czasu i ogrom pracy specjalisty. Kiedy zaś przychodzi do optymalizacji, prowadzenie kampanii po prostu przerasta możliwości jednego człowieka. Setki reklam i słów kluczowych powodują, że specjalista często nie jest w stanie skontrolować wszystkich kampanii chociażby raz dziennie. Tymczasem zaawansowana technologia Search Ads 360 przegląda każdą reklamę nawet setki razy na dobę, cały czas szukając ewentualnych nieprawidłowości wymagających naprawienia i czynników pozostawiających pole do optymalizacji.
Co osiągasz z Search Ads 360?
Integracja kanałów promocyjnych
Zgrupowanie reklam z różnych wyszukiwarek pozwala na lepszą analitykę i w konsekwencji lepszą optymalizację wybranych kampanii.
Ścieżka zakupowa
Zyskujesz dostęp do informacji na temat ścieżek zakupowych klientów i dostosowujesz przekazy pod daną potrzebę.
Optymalizacja stawek
Wszystkie parametry kampanii podawane są w czasie rzeczywistym. Dzięki temu nie tracisz czasu na generowanie dużych raportów.
Automatyczne reklamy tekstowe
Po połączeniu z Google Merchant Center możliwe jest całkowicie automatyczne generowanie reklam tekstowych.
Detekcja anomalii
Aberracje w prowadzonych kampaniach są natychmiast wychwytywane, a Ty możesz odpowiednio szybko reagować.
Zaawansowane konfiguracje
Możesz dowolnie optymalizować i wybierać cele oraz posługiwać się szeregiem narzędzi i integracji.
Kampanie asortymentowe – wsparcie dla reklam produktowych
W systemie Search Ads 360 można też tworzyć reklamy pod konkretnie produkty z Twojego asortymentu, wykorzystując w nich odpowiednio dobrane słowa kluczowe. Pojawiają się one w wynikach wyszukiwania w formie linków do strony z tekstem, więc stanowią uzupełnienie reklam produktowych i zwiększają szansę na konwersję.
Dodawanie tego typu reklam to zautomatyzowany proces, który nie wymaga dużego nakładu pracy. Wystarczy połączyć swoje konto w Search Ads z kontem w Google Merchant Center, by system pobierał feed produktowy z danymi na temat Twojej oferty. Korzystając z informacji bezpośrednio z Twojego sklepu internetowego, narzędzie automatycznie dostosowuje treść reklamy do konkretnego produktu i jego parametrów, dzięki czemu prosto i szybko można uruchomić nawet kilka tysięcy reklam. Dodatkowo Search Ads 360 w czasie rzeczywistym pobiera dane o stanie magazynowym i od razu wstrzymuje reklamy tych produktów, które są obecnie niedostępne. Dzięki temu kampanie nie generują niepotrzebnych kosztów.
Search Ads 360 zapewnia zawsze aktualne dane
Search Ads zawsze jest na bieżąco. Tag Floodlight do śledzenia konwersji i raportowania w czasie rzeczywistym zbiera dane o wizytach na stronie reklamodawcy i działaniach użytkowników. Dzięki temu algorytmy samouczące opierają się wyłącznie na świeżych informacjach i tym samym wprowadzają w kampaniach takie zmiany, które dają największą szansę na podkręcenie wyników. W panelu masz też stały dostęp do aktualizowanych kilkanaście razy na dobę raportów dotyczących wszystkich kampanii, z tabelami i wykresami pozwalającymi na naprawdę dogłębną analizę prowadzonych działań marketingowych i poprawę współczynnika konwersji.
Jeszcze skuteczniejsza optymalizacja stawek
Google Ads zapewnia świetnie opracowane strategie automatycznego ustalania stawek, ale Search Ads 360 oferuje smart bidding, który leży jeszcze o półkę wyżej. Narzędzie daje więcej strategii optymalizacji stawek i możliwość stosowania wersji hybrydowych, będących połączeniem dwóch z nich. W oparciu o historyczne dane na temat skuteczności system samodzielnie wyszukuje wśród Twoich kampanii te, których wyniki można znacznie poprawić przez odpowiednie działania optymalizacyjne.
Ciągłe ulepszanie kampanii to klucz do tego, by czerpać wymierne zyski z reklam i nie dać się prześcignąć konkurencji. Tylko regularna analiza wyników i usprawnianie strategii ustalania stawek są w stanie zwiększyć liczbę wartościowych konwersji oraz sprawić, żeby ROI – wskaźnik rentowności działania – był coraz bardziej zadowalający.
Wypełnij formularz
i odbierz darmową wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesemi przygotujemy
indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie
mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

- Monika Praczyk
- Content Marketing Manager
- Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
odpowiadamy w ciągu 1 godz. - Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
dnia roboczego po 9.00.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.