Google Ads

Google Marketing Platform

  • Zintegrowane narzędzie Google do reklam i analityki
  • Większa kontrola nad inwestycją marketingową
  • Zrozumienie odbiorców na głębszym poziomie

Google Marketing Platform to rozwiązanie zwyczajowo wykorzystywane przez większe firmy poszukujące narzędzia all in one. Umożliwia ono prowadzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem wielu kanałów Google jednocześnie, a także zaawansowaną analitykę danych, a nawet tworzenie modeli predykcyjnych, by podejmować lepsze decyzje i skorzystać z biznesowej przewidywalności.

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Google Marketing Platform - zdjęcie nr 1 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 2 Joanna Cupryś Senior Customer Success Specialist

Reklamują się u nas m.in.:

Google Marketing Platform - zdjęcie nr 3 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 4 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 5 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 6 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 7 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 8 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 9 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 10 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 11 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 12 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 13 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 14 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 15 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 16 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 17 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 18 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 19 Google Marketing Platform - zdjęcie nr 20

Posiadamy najwyższy status partnerstwa z Google. Każdy z naszych ekspertów stale uzupełnia wiedzę i certyfikuje się. Najbardziej zawierzamy jednak własnemu doświadczeniu i naszej 10 letniej historii obsługiwania reklam Display i Video 360 oraz Search 360, które obecnie stanowią część Google Marketing Platform.

Obsługujemy kampanie z małym, średnim i dużym budżetem. Każdy klient może liczyć na opiekę dedykowanego eksperta, dostęp do panelu z wynikami kampanii 24/7 i regularną optymalizację konta wspartą danymi analitycznym.

 

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

96%

klientów przedłuża z nami umowy Google Ads

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

100 mln

roczny skumulowany budżet jakim zarządzamy dla klientów

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Dlaczego Google Marketing Platform?

Celem stworzenia Google Marketing Platform przez Google było uproszczenie różnych kanałów i ułatwienie agencjom zrozumienia jak działają różne produkty razem. Platforma pozwala na bardziej efektywną pracę i zapewnia kompleksową obsługę klientów. Jest to obecnie najbardziej zaawansowana platforma do zarządzania treściami marketingowymi dostępna na rynku.

Wielokanałowy marketing

Google Marketing Platform pozwala na zarządzanie agencjom całą ścieżką klienta. Google Analytics dostarcza analiz stron i aplikacji, które pozwalają zobaczyć jak użytkownicy reagują na różne ustawienia. Połączenie z Google Optimize umożliwia przeprowadzanie eksperymentów i personalizowanie doświadczeń dla użytkownika. Po doświadczeniu użytkownika chcemy aby użytkownicy weszli w interakcję z Twoją marką przez inne kanały. W tym celu skorzystamy z Google Display i Video 360, które pozwalają od początku do końca zarządzać kampaniami marketingu internetowego.

W ramach Google Marketing Platform można skorzystać także z Google Surveys, które pozwalają przeprowadzić badanie rynku i zadać je użytkownikom na całym świecie. Kolejnym elementem Google Marketing Platform jest Google Data Studio, które pozwala prezentować dane ze wszystkich kampanii marketingowych poprzez interaktywne panele i raporty.

Search 360

Search Ads 360 to platforma służąca zarządzaniu kampaniami w wyszukiwarkach – Google, Bing, Yahoo! Gemini czy Baiduu. Należy do rodziny narzędzi z grupy Google Marketing Platform, a ich integracja w jednej usłudze ułatwia prowadzenie dużych kampanii marketingowych w różnych kanałach mediów. Do jej zalet należą w dużej mierze algorytmy służące automatycznemu zarządzaniu stawkami. Ich stosowanie pozwala na podejmowanie trafniejszych decyzji optymalizacyjnych i zwiększeniu skuteczności działań co przekłada się na realizację celów marketingowych.

Z Reklamą w Search Ads 360 (DoubleClick Search) można zaoszczędzić czas minimalizując złożoność działań oraz mieć możliwość podejmowania lepszych decyzji marketingowych, a także np. zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI) dla reklamy w wyszukiwarkach.

Jeśli naszym wyzwaniem biznesowym jest ustalanie najlepszych stawek za słowa kluczowe lecz nie mamy czasu by je ustawiać ręcznie, analizować gdzie i na jakiej pozycji wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce, wyciągać wnioski i dokonywać zmian w kampaniach, lub jeśli wiemy jaką kwotę możemy zapłacić za każdą transakcję, to rozwiązaniem tych problemów może być użycie Search Ads 360. To narzędzie z pewnością pozwoli ograniczyć złożoność działań związanych z optymalizacją kampanii, ponieważ automatycznie ustawia stawki w oparciu o jasny zestaw KPI, które zostaną ustawione.

W jaki sposób usługa Search Ads 360 łączy się z wyszukiwarkami?

Search Ads 360 posiada bezpośrednie połączenie API z kilkoma wyszukiwarkami. Narzędzia Search Ads oraz wyszukiwarki komunikują się wykorzystując API do wysyłania dwukierunkowych informacji, takich jak ustawienia kampanii, słowa kluczowe i reklamy.

W jaki sposób Search Ads 360 są śledzone konwersje i zachowania użytkowników?

Konwersję można śledzić zarówno korzystając z tagów Google Analytics, Google Ads oraz dedykowanemu tagowi dla Google Marketing Platform o nazwie Floodlight. Jest to piksel śledzący pozwalający dokładnie mierzyć mikro- i makro-konwersje na różnych kontach wyszukiwarek w czasie rzeczywistym, co pozwala strategii optymalizacyjnej na podejmowanie skuteczniejszych decyzji. Wszystkie usługi w ramach platformy Google Marketing Platform obsługują Floodlight, co pozwala na użycie jednego zestawu tagów Floodlight do śledzenia konwersji zarówno z reklam displayowych, jak i z reklam w sieci wyszukiwania, a dzięki temu ścieżki śledzenia konwersji na wielu kanałach liczą konwersje tylko raz.

Mierzenie skuteczności reklam jest możliwe dzięki zaawansowanemu raportowaniu. Poprzez to można analizować dane, które są najważniejsze dla Twojej firmy – w różnych ścieżkach zakupu, kanałach i urządzeniach.
Ostatnią bardzo ciekawą funkcją niedostępną z poziomu Google Ads, którą możemy użyć dzięki Search Ads 360, są kampanie asortymentowe. Wszyscy reklamodawcy, e-commerce lub nie, mogą tworzyć niezwykle skalowalne kampanie w sieci wyszukiwania bazując na pliku produktowym za pomocą ulepszonego narzędzia do zarządzania zasobami. Wystarczy podłączyć swój feed do Search Ads 360 i korzystać z wielu szablonów i funkcji, by tworzyć olbrzymie kampanie na ogromną skalę, a dynamiczne atrybuty zapewniają dostarczanie najbardziej odpowiedniego komunikatu dla właściwych odbiorców reklam.

Display & Video 360 – co to jest?

Display & Video 360 to narzędzie, które łączy w sobie funkcje rozrzucone wcześniej po innych produktach Google’a – przede wszystkim DoubleClick Bid Manager oraz DoubleClick Campaign Manager i Studio, a także Audience Center.

W jednym miejscu możemy tworzyć kreacje reklamowe i zarządzać nimi, ustalać targetowanie reklamy, wybierać kanały promocji, a także zarządzać danymi o odbiorcach, kupować interesujące nas powierzchnie reklamowe, szczegółowo zarządzać kampanią i optymalizować ją z wykorzystaniem algorytmów samouczących się.

Display & Video 360 wchodzący w skład Google Marketing Platform to platforma DSP, która umożliwia emisję reklam w modelu RTB lub z wykorzystaniem prywatnych aukcji i tzw. private deali, prefered deal itp.

RTB – jak działa?

Real Time Bidding polega na zautomatyzowanym zakupie powierzchni reklamowej po wcześniejszej aukcji.

Schemat działania:

Google Marketing Platform - zdjęcie nr 2

Użytkownik wchodzi na stronę

Google Marketing Platform - zdjęcie nr 3

Następuje ogłoszenie odsłony

Google Marketing Platform - zdjęcie nr 4

Wyliczanie wartości odsłony

Google Marketing Platform - zdjęcie nr 5

Aukcja

Google Marketing Platform - zdjęcie nr 6

Emisja reklamy

Private Deale umożliwiają emisję reklamy po ustalonej wcześniej stawce z góry. Przeważnie są przestrzenie reklamowe niedostępne standardowo w modelu aukcyjnym otwartym dla wszystkich reklamodawców. Aukcja wówczas odbywa się w ograniczonym gronie, są to bardziej atrakcyjne miejsca na stronach lub w platformach VOD, typu Player.pl.

Display & Video 360 – dlaczego wybrać?

Kreacje reklamowe

  • Reklamy graficzne
  • Reklamy graficzne
  • HTML5
  • Reklamy natywne
  • Reklamy wideo
  • Kreacje dynamiczne (integracja z Google Merchant Center)

W Display&Video 360 możemy tworzyć i edytować kreacje przy pomocy narzędzia AdCanvas. Umożliwia ono ustawienie reguł automatycznych dostosowujących reklamę z uwzględnieniem list odbiorców, harmonogramu reklam czy lokalizacji użytkownika.

3rd Party Data – targetuj reklamy na najlepiej konwertujących odbiorców

Display&Video 360 pozwala na wykorzystanie zewnętrznych danych o odbiorcach od około 35 dostawców. W odróżnieniu od Google Ads, gdzie dane zbierane są w obrębie sieci Google Display Network, tutaj możemy czerpać również z danych zewnętrznych firm oraz z platform DMP. Dane te pozwalają na targetowanie m.in. behawioralne i kontekstowe.

Private Marketplace & Programmatic Guaranteed – możliwość dotarcia do większej grupy odbiorców

Decydując się na Display&Video 360 możemy korzystać ze specjalnych powierzchni reklamowych ‘premium’ niedostępnych z poziomu innych narzędzi, w tym Google Ads. Nasza reklama może uczestniczyć w aukcjach prywatnych w ustaloną wcześniej ograniczoną grupą odbiorców. Nie są to de facto aukcje w klasycznym modelu RTB, a takie, w których obecność na określonych stronach jest z góry ustalona.