Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE

Relacja z imprezy dla agencji ze statusem Google Partner Premier!

Piąta edycja imprezy CEE Agency Day 2017 odbyła się w dniach 26-28 czerwca Pradze. W CEE Agency Day wzięli udział wyłącznie agencje ze statusem Google Partner Premier.
Wśród zaproszonych przez Google było około 500 uczestników z 10 krajów Europy Środkowej i Wschodniej m.in. z Polski, Litwy, Łotwy, Estonii, Białorusi, Czech, Słowacji i Ukrainy. Wydarzenie było świetną okazją do zebrania informacji na temat dalszego rozwoju i wymiany informacji oraz doświadczeń.

Pierwszy dzień przeznaczony był na dotarcie uczestników oraz zakwaterowanie w hotelach. Wieczorem mieliśmy okazję do spotkania przy kolacji i innymi reprezentantami agencji. W miłej atmosferze i z pięknym widokiem na miasto, udało się odświeżyć stare kontakty, a także poznać wielu ciekawych ludzi. Na wtorek, od samego rana zaplanowany był cykl prezentacji. Na początku wspólne wykłady dla wszystkich, a następnie podzielony na 2 bloki: Performance (głównie możliwości reklamowe YouTube) oraz Media (sugerowany dla agencji).

Podczas wystąpień zwracano szczególną uwagę na stale rosnącą pozycję urządzeń mobilnych w codziennym życiu. Statystyki mówią, że już 87% osób sięga po telefon, gdy tylko czegoś potrzebuje. Nie korzystamy już ze smartfonów okazjonalnie. Wykorzystujemy je bez przerwy. Kolejnym ważnym aspektem z punktu widzenia agencji jako partnera Google był wzrost automatyzacji, ze względu na stosunkowo małą liczbę specjalistów. Niemniej ważnie było dzisiejsze podejście do marketingu online, uwzględniające coraz większą liczbę czynników warunkujących skuteczną i efektywną reklamę.
Jako ciekawostkę, warto przytoczyć slajd z informacją, że klienci współpracujący z partnerami Google (agencjami) są średnio dwa razy bardziej zadowoleni z efektów działań niż w przypadku działań prowadzonych na własną rękę.

Po zakończeniu cyklu wykładów wszyscy uczestnicy do późnych godzin nocnych brali udział w networkingu, kontynuowane były rozmowy z przedstawicielami agencji oraz pracownikami Google.

Audyt Google Ads

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

marketing sklepu internetowego
Marketing sklepu internetowego – w co inwestować?
Maciej Popiołek

W dzisiejszych czasach posiadanie sklepu internetowego nie jest wielkim wyzwaniem. Jeszcze nie tak dawno temu, sprzedaż w internecie była otoczona […]

Co daje konto LinkedIn Premium – 5 powodów
Dominika Słomka

Rodzaje kont LinkedIn Premium – co wybrać? Posiadasz konto na Linkedin? Jeszcze nie? To radzimy, zakładaj czym prędzej! Szczególnie jeśli […]

Marketing szeptany – co to jest i czy warto?
Maciej Popiołek

Lubisz plotkować? Nawet jeśli to nie Twoja bajka, na pewno doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jaką moc mogą mieć […]

Czym są Accelerated Mobile Pages?
Barbara Oleszek

Accelerated Mobile Pages – co to? Pod koniec roku świat SEO i marketingu internetowego zelektryzowała wiadomości MOBILE FIRST INDEXING (pisaliśmy […]

Wygląd sklepu internetowego – jak zmiana obniżyła wyniki sprzedażowe o 60%?
Dominika Słomka

Rynek e-commerce w ostatnich latach przechodzi wiele zmian, w dużej mierze wymuszonych przez użytkowników, których nawyki i oczekiwania co do […]

Marketing referencyjny – jak wykorzystać?
Redakcja

Marketing referencyjny – wykorzystaj potęgę rekomendacji Tradycyjne metody marketingowe, polegające na bombardowaniu klienta perswazyjnymi przekazami, już nie zawsze się sprawdzają. […]