Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE

RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE - zdjęcie nr 1

RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE - zdjęcie nr 2

Relacja z imprezy dla agencji ze statusem Google Partner Premier!

Piąta edycja imprezy CEE Agency Day 2017 odbyła się w dniach 26-28 czerwca Pradze. W CEE Agency Day wzięli udział wyłącznie agencje ze statusem Google Partner Premier.
Wśród zaproszonych przez Google było około 500 uczestników z 10 krajów Europy Środkowej i Wschodniej m.in. z Polski, Litwy, Łotwy, Estonii, Białorusi, Czech, Słowacji i Ukrainy. Wydarzenie było świetną okazją do zebrania informacji na temat dalszego rozwoju i wymiany informacji oraz doświadczeń.

Pierwszy dzień przeznaczony był na dotarcie uczestników oraz zakwaterowanie w hotelach. Wieczorem mieliśmy okazję do spotkania przy kolacji i innymi reprezentantami agencji. W miłej atmosferze i z pięknym widokiem na miasto, udało się odświeżyć stare kontakty, a także poznać wielu ciekawych ludzi. Na wtorek, od samego rana zaplanowany był cykl prezentacji. Na początku wspólne wykłady dla wszystkich, a następnie podzielony na 2 bloki: Performance (głównie możliwości reklamowe YouTube) oraz Media (sugerowany dla agencji).
RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE - zdjęcie nr 3
Podczas wystąpień zwracano szczególną uwagę na stale rosnącą pozycję urządzeń mobilnych w codziennym życiu. Statystyki mówią, że już 87% osób sięga po telefon, gdy tylko czegoś potrzebuje. Nie korzystamy już ze smartfonów okazjonalnie. Wykorzystujemy je bez przerwy. Kolejnym ważnym aspektem z punktu widzenia agencji jako partnera Google był wzrost automatyzacji, ze względu na stosunkowo małą liczbę specjalistów. Niemniej ważnie było dzisiejsze podejście do marketingu online, uwzględniające coraz większą liczbę czynników warunkujących skuteczną i efektywną reklamę.
Jako ciekawostkę, warto przytoczyć slajd z informacją, że klienci współpracujący z partnerami Google (agencjami) są średnio dwa razy bardziej zadowoleni z efektów działań niż w przypadku działań prowadzonych na własną rękę.

Po zakończeniu cyklu wykładów wszyscy uczestnicy do późnych godzin nocnych brali udział w networkingu, kontynuowane były rozmowy z przedstawicielami agencji oraz pracownikami Google.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany