Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE

Relacja z imprezy dla agencji ze statusem Google Partner Premier!

Piąta edycja imprezy CEE Agency Day 2017 odbyła się w dniach 26-28 czerwca Pradze. W CEE Agency Day wzięli udział wyłącznie agencje ze statusem Google Partner Premier.
Wśród zaproszonych przez Google było około 500 uczestników z 10 krajów Europy Środkowej i Wschodniej m.in. z Polski, Litwy, Łotwy, Estonii, Białorusi, Czech, Słowacji i Ukrainy. Wydarzenie było świetną okazją do zebrania informacji na temat dalszego rozwoju i wymiany informacji oraz doświadczeń.

Pierwszy dzień przeznaczony był na dotarcie uczestników oraz zakwaterowanie w hotelach. Wieczorem mieliśmy okazję do spotkania przy kolacji i innymi reprezentantami agencji. W miłej atmosferze i z pięknym widokiem na miasto, udało się odświeżyć stare kontakty, a także poznać wielu ciekawych ludzi. Na wtorek, od samego rana zaplanowany był cykl prezentacji. Na początku wspólne wykłady dla wszystkich, a następnie podzielony na 2 bloki: Performance (głównie możliwości reklamowe YouTube) oraz Media (sugerowany dla agencji).

Podczas wystąpień zwracano szczególną uwagę na stale rosnącą pozycję urządzeń mobilnych w codziennym życiu. Statystyki mówią, że już 87% osób sięga po telefon, gdy tylko czegoś potrzebuje. Nie korzystamy już ze smartfonów okazjonalnie. Wykorzystujemy je bez przerwy. Kolejnym ważnym aspektem z punktu widzenia agencji jako partnera Google był wzrost automatyzacji, ze względu na stosunkowo małą liczbę specjalistów. Niemniej ważnie było dzisiejsze podejście do marketingu online, uwzględniające coraz większą liczbę czynników warunkujących skuteczną i efektywną reklamę.
Jako ciekawostkę, warto przytoczyć slajd z informacją, że klienci współpracujący z partnerami Google (agencjami) są średnio dwa razy bardziej zadowoleni z efektów działań niż w przypadku działań prowadzonych na własną rękę.

Po zakończeniu cyklu wykładów wszyscy uczestnicy do późnych godzin nocnych brali udział w networkingu, kontynuowane były rozmowy z przedstawicielami agencji oraz pracownikami Google.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Jak wzmocnić rozpoznawalność marki w 2019 roku?
Dominika Słomka

Marka Twojej firmy jest jej najważniejszą wizytówką. Jeśli właściwie ją zbudujesz oraz rozwiniesz – wzmocnisz tym samym wartość swojego biznesu […]

reklama salonu jubilerskiego
Reklama salonu jubilerskiego
Maciej Popiołek

Branża jubilerska jest bardzo specyficzna. To rynek produktów luksusowych, których z pewnością nie kupuje się codziennie, a jednocześnie bardzo podatnych […]

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions
Krystian Kubiak

Call to Action w Google Hotel Ads! Kampanie w Google Hotel Ads zyskują nową funkcjonalność w postaci możliwości umieszczenia przycisku […]

Kilka najwyższych pozycji okupowanych przez jedną stronę? Google mówi: „Dość!”
Jakub Nowak

Google wprowadziło zmianę, która uderzy w strony zagarniające dla siebie zbyt dużo przestrzeni w wynikach wyszukiwania. Od tej pory na […]

jak rozkręcić sklep internetowy
Jak rozkręcić sklep internetowy?
Maciej Popiołek

Zakupy w internecie wyraźnie zyskują na popularności – coraz więcej Polaków docenia ich zalety, przełamując swoje uprzedzenia czy też przyzwyczajenia. […]

jak sprzedawać na amazon
Jak sprzedawać na Amazon?
Dominika Słomka

Sprzedaż na Allegro – to temat dobrze znany polskim firmom działającym na polu e-commerce. Dziś jednak coraz większa ich grupa […]