Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE

Relacja z imprezy dla agencji ze statusem Google Partner Premier!

Piąta edycja imprezy CEE Agency Day 2017 odbyła się w dniach 26-28 czerwca Pradze. W CEE Agency Day wzięli udział wyłącznie agencje ze statusem Google Partner Premier.
Wśród zaproszonych przez Google było około 500 uczestników z 10 krajów Europy Środkowej i Wschodniej m.in. z Polski, Litwy, Łotwy, Estonii, Białorusi, Czech, Słowacji i Ukrainy. Wydarzenie było świetną okazją do zebrania informacji na temat dalszego rozwoju i wymiany informacji oraz doświadczeń.

Pierwszy dzień przeznaczony był na dotarcie uczestników oraz zakwaterowanie w hotelach. Wieczorem mieliśmy okazję do spotkania przy kolacji i innymi reprezentantami agencji. W miłej atmosferze i z pięknym widokiem na miasto, udało się odświeżyć stare kontakty, a także poznać wielu ciekawych ludzi. Na wtorek, od samego rana zaplanowany był cykl prezentacji. Na początku wspólne wykłady dla wszystkich, a następnie podzielony na 2 bloki: Performance (głównie możliwości reklamowe YouTube) oraz Media (sugerowany dla agencji).

Podczas wystąpień zwracano szczególną uwagę na stale rosnącą pozycję urządzeń mobilnych w codziennym życiu. Statystyki mówią, że już 87% osób sięga po telefon, gdy tylko czegoś potrzebuje. Nie korzystamy już ze smartfonów okazjonalnie. Wykorzystujemy je bez przerwy. Kolejnym ważnym aspektem z punktu widzenia agencji jako partnera Google był wzrost automatyzacji, ze względu na stosunkowo małą liczbę specjalistów. Niemniej ważnie było dzisiejsze podejście do marketingu online, uwzględniające coraz większą liczbę czynników warunkujących skuteczną i efektywną reklamę.
Jako ciekawostkę, warto przytoczyć slajd z informacją, że klienci współpracujący z partnerami Google (agencjami) są średnio dwa razy bardziej zadowoleni z efektów działań niż w przypadku działań prowadzonych na własną rękę.

Po zakończeniu cyklu wykładów wszyscy uczestnicy do późnych godzin nocnych brali udział w networkingu, kontynuowane były rozmowy z przedstawicielami agencji oraz pracownikami Google.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Certyfikaty Google Tag Manager
Joanna Michalska

Certyfikaty Google Tag Manager na Google Analytics Academy Poznawać Google Tag Manager można przez cały rok, ale egzamin potwierdzający zdobycie […]

Personalizacja i marketing jako wsparcie biznesów lokalnych!
Maciej Popiołek

Personalizacja i marketing jako narzędzie wsparcia biznesów prowadzonych lokalnie! Wielu właścicieli firm uważa, że skoro prowadzi swój biznes stacjonarnie, to […]

reklama dla sklepu internetowego
Reklama dla sklepu internetowego – jakie kanały wybrać?
Maciej Popiołek

Rośnie liczba sklepów internetowych, co jest podyktowane zwiększonym zainteresowaniem zakupów online. Dla Ciebie – jako właściciela e-sklepu – oznacza to […]

ile kosztuje reklama w internecie
Ile kosztuje reklama w internecie?
Dominika Słomka

Jeszcze niedawno słowo reklama kojarzyło się przede wszystkim z telewizyjnymi spotami czy też ulicznymi billboardami. Dziś skuteczna promocja działalności coraz […]

Reklama biura podróży w internecie
Martyna Mikołajczak

Chyba każdy lubi jeździć na wakacje i z ogromną niecierpliwością oczekuje tego upragnionego okresu w roku, kiedy to wreszcie będzie […]

Czym zajmuje się marketing?
Dominika Słomka

Każda firma, której zależy na osiągnięciu celów biznesowych, powinna realizować działania w odniesieniu do potencjalnych klientów – zgodnie z ich […]