Oferta
Reklama aplikacji
Udział reklamy na urządzenia mobilne rośnie dynamicznie z roku na roku. Jako firma nieustannie zauważamy coraz częstsze kontakty/zakupy wykonywane z urządzeń mobilnych.
Świadomie rozwijamy kampanie naszych klientów oraz jesteśmy otwarci na różne modele rozliczeń.
Używaj reklam tekstowych, graficznych lub skutecznie promuj swoje aplikacje (także reklamy typu „kliknij aby pobrać”) i mierz koszt pojedynczego pobrania aplikacji.
- Dostępne różne rodzaje rozliczeń za kampanię
- Możliwość kierowania reklamy na wybrane systemy operacyjne
- Indywidualny nadzór certyfikowanego specjalisty nad kampanią
W obrębie Mobilnej Sieci Reklamowej Google (mGDN) możemy wyróżnić klika typów reklam pokazywanych:
Google Ads
Reklama aplikacji
Reklama w aplikacji mobilnej
Marketing internetowy umożliwia prowadzenie działań promocyjnych na wiele sposobów. Bardzo często filarem strategii są kampanie realizowane za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Amerykańska firma stworzyła zaawansowany ekosystem reklamowy pozwalający na eksponowanie produktów i usług w różnych miejscach. Jedną z dostępnych opcji jest reklama w aplikacji mobilnej. Dowiedz się, na czym to polega i jakie możliwości masz do dyspozycji.
W jaki sposób pojawiają się reklamy w aplikacji?
Google Ads pozwala na prowadzenie promocji w tysiącach różnych miejsc rozsianych po całym internecie. Do wyboru masz następujące rodzaje reklam:
- tekstowe w sieci wyszukiwania,
- produktowe,
- promujące aplikacje,
- w postaci wideo na YouTube,
- remarketing,
- graficzne w sieci reklamowej.
W kontekście tytułowego tematu kluczowa jest ostatnia pozycja z powyższej listy. Sieć reklamowa oznacza zbiór tysięcy stron internetowych i aplikacji mobilnych pozostających w partnerskich relacjach z Google. Dzięki tej współpracy możliwe jest zamieszczanie reklam w tak wielu różnych miejscach. Wystarczy skonfigurować kampanię w Google Ads, aby Twoje kreacje wyświetliły się nawet w najbardziej uczęszczanych aplikacjach mobilnych i witrynach.
Dlaczego warto skorzystać z reklamy w aplikacji?
Smartfon jest najuniwersalniejszym urządzeniem elektronicznym. Łączy funkcje, które tradycyjnie wymagały użycia wielu różnych narzędzi, np. telefonu, kalkulatora czy też aparatu. Ta wszechstronność sprawia, że wiele osób mogło sobie nawet pozwolić na rezygnację z użycia komputera. Smartfon w zupełności wystarczy do zaspokojenia ich wszystkich potrzeb.
Rosnące znaczenie urządzeń mobilnych stało się jednym z głównych trendów minionej dekady. Od kilku lat można już śmiało mówić o priorytetowym znaczeniu tego sprzętu. W praktyce oznacza to, że więcej ruchu pochodzi obecnie z urządzeń mobilnych niż komputerów w dowolnej formie. W trosce o kondycję swojego biznesu należy zdecydowanie uwzględnić tę tendencję w swojej strategii marketingowej. Musisz być tam, gdzie Twoi klienci, a coraz częściej można ich znaleźć właśnie w przestrzeni stworzonej dla urządzeń mobilnych. W związku z tym potrzebna jest reklama w telefonach komórkowych.
Użytkownicy smartfonów mogą korzystać z ulubionych usług na różne sposoby. Domyślnym rozwiązaniem jest wejście na określoną stroną przez przeglądarkę internetową. Alternatywą są aplikacje mobilne, które często bywają dużo bardziej komfortowe w użyciu. Dodatkowo ściągnięcie oprogramowania może wiązać się z dodatkowymi benefitami dla odbiorców. Właśnie dlatego aplikacje mobilne w wielu przypadkach bywają domyślnym sposobem na korzystanie z określonych usług.
Zalety reklamy w aplikacji
Reklama w telefonach komórkowych pociąga za sobą szereg korzyści. Przekonaj się, co możesz zyskać, jeśli zdecydujesz się na taką formę promocji.
- Wyświetlanie reklam w aplikacjach mobilnych daje przywileje, które są dostępne również w przypadku innych rodzajów kampanii prowadzonych za pośrednictwem Google Ads. Niezwykle istotnym czynnikiem są rozległe możliwości związane z targetowaniem. Taka forma promocji może być o wiele skuteczniejsza niż marketing tradycyjny pod postacią billboardów czy też spotów telewizyjnych. W tym przypadku jesteś w stanie ukierunkować komunikację na konkretną grupę odbiorców. Podczas konfiguracji kampanii masz do dyspozycji szeroką gamę ustawień określających profil klientów docelowych.
- Reklama w aplikacjach mobilnych i na stronach internetowych ma wiele wspólnych cech. Jedną z nich jest możliwość efektywnego kształtowania świadomości marki. Twoja kreacja będzie eksponowana w aplikacji. W ten sposób każdy użytkownik może zapamiętać Twoją markę i skojarzyć ją, gdy nadejdzie odpowiedni moment.
- Można powiedzieć, że korzystanie z aplikacji mobilnej wymaga większego zaangażowania niż wejście na stronę internetową oferującą daną usługę. W końcu użytkownik musiał specjalnie pobrać oprogramowanie z Google Play albo App Store. Taka osoba może być skłonniejsza do skorzystania z ofert, które odpowiadają jej aktualnym potrzebom. Jesteś w stanie chociażby wyświetlić reklamę restauracji użytkownikowi, który właśnie używa aplikacji służącej do zamawiania jedzenia na dowóz.
Reklama w Google Play
Sklep z aplikacjami skierowany do użytkowników Androida jest aplikacją mobilną. W związku z tym może on stanowić jedno z miejsc wyświetlania kreacji w ramach sieci reklamowej. W tym przypadku możesz liczyć na bardzo wysoki poziom kompatybilności ze względu na to, że Google Play jest własnością firmy odpowiadającej za cały system reklamowy.
Warto jednak zaznaczyć, że reklama w Google Play może przybrać jeszcze inne oblicze. Jeżeli posiadasz aplikację mobilną i chcesz ją wypromować, możesz skorzystać ze specjalnej opcji. Wystarczy podczas tworzenia kampanii wybrać funkcję odpowiadającą za reklamy promujące aplikacje. Wówczas w całej sieci reklamowej i usługach Google pojawią się komunikaty zachęcające do sprawdzenia i zainstalowania Twojego oprogramowania. Odbiorca klikający w odnośnik zostanie przekierowany na podstronę produktu w Google Play albo App Store, jeśli jest posiadaczem urządzenia marki Apple.
Co mówią o nas Klienci
„Pozyskiwanie klientów kanałem mobile jest dla nas kluczowe, dlatego ważna jest dla nas skuteczna kampania w sieci mobile. Verseo w 100% spełnia nasze oczekiwania.”
Mateusz Fatek
Właściciel
Biuro tłumaczeń Fatix
Wypełnij formularz
i odbierz darmową wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy
indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie
mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
- Monika Praczyk
- PR & Marketing Manager
- Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
odpowiadamy w ciągu 1 godz. - Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
dnia roboczego po 9.00.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.