Oferta

Audyt Google Ads

Znasz już środowisko reklamowe Google Ads i zdajesz sobie sprawę z tego, jak skuteczne i mierzalne potrafi być? Czujesz jednak, że może być lepiej, lub chociaż chcesz sprawdzić, że wszystko co robisz jest zasadne i jednocześnie, że nic Ci nie umyka? Skorzystaj z audytu Google Ads od Verseo.

Nasz audyt Google Ads to rzetelne źródło informacji i Twoich kampaniach i tego, jak skuteczne są, a jak skuteczne mogłyby być. Poniżej przedstawiamy zalety naszego rozwiązania oraz korzyści z tego płynące.

Darmowa wycena

Zyskaj pewność, że Twoja kampania jest optymalnie ustawiona.
Dowiedz się, co możesz poprawić i jak wykorzystać budżet lepiej.
Pozyskuj więcej klientów w tym samym budżecie!

Audyt Google Ads – czemu służy?

Audyt Google Ads jest przeznaczony dla wszystkich reklamodawców, którzy znają już zalety systemu reklamowego Google Ads i chcą przyspieszyć lub polepszyć swoje działania tamże. Dzieje się tak z uwagi na ciągły wzrost skomplikowania tej platformy i mnożenia się możliwości szczegółowego targetowania na wybranych odbiorców. Google nieustannie rozwija to środowisko również o nowe formaty reklamowe.

Należy także pamiętać, że Google Ads to nie tylko reklamy tekstowe w wyszukiwarce, ale również reklamy banerowe – typu display – jak również reklamy na Youtube. Jest tego doprawdy mnóstwo i dlatego. łatwo “gubić” gdzieś po drodze pieniądze. Może okazać się, że dana grupa odbiorców konwertuje gorzej niż przeciętna. Może się okazać, że stawka za kliknięcie jest wyższa niż mogłaby być, aby osiągać te same wyniki.

Audyty są coraz popularniejszą formą na sprawdzenie swoich działań, z uwagi na coraz większą złożoność działań reklamowych. Zerknij na grafice poniżej, jak wiele kanałów reklamowych powstało tylko w kilku ostatnich latach.

W ramach każdego punktu na tym wykresie mamy wyszczególniony tylko kanał. Każdy z nich to tylko fasada, pod którą kryją się reguły, dopasowania, targetowanie i mnóstwo zmiennych, których optymalizacja sprawia, że wydają środki lepiej niż gorzej.

Audyty często poprzedzają również zmianę w filozofii działania. Zaniedbany kanał marketingowy – którym działania performance marketingowe na pewno być nie powinny – trzeba przejrzeć, nim podejmie się plan naprawczy.

Co zawiera audyt Google Ads?

  • ustawienia połączenie sieci reklamowej z siecią wyszukiwania,
  • udział w wyświetleniach,
  • koszt konwersji na przestrzeni różnych zakresów czasu,
  • data ostatniej zmiany,
  • rodzaje i jakość reklam,
  • czy konwersja jest poprawnie połączona i mierzona,
  • harmonogram wyświetlania, modyfikatory RLSA,
  • wyświetlanie na urządzeniach mobilnych,
  • ilość zastosowanych rozszerzeń,
  • dostosowanie budżetu kampanii,

  • stosunek wydatków do konwersji,
  • pogrupowanie, odświeżane, dzielenie PLA,
  • ilość reklam w grupie,
  • ilość słów kluczowych i typów dopasowania,
  • czy są wykluczenia, jak często są uzupełniane i ile ich jest,
  • czy stawki zostały dopasowane,
  • zastosowane typy kampanii,
  • skuteczność w czasie – ogólny performance kampanii,
  • koszt konwersji na komputerach / mobile

Powody dla których audyt Google Ads ma sens?

A to wszystko, to tylko czubek góry lodowej. W zasadzie audytujemy większość parametrów, które są ważne przy konstruowaniu kampanii w Google Ads na samym początku. Tego typu czynników mamy ponad 100 i każdy wymaga osobnego sprawdzenia i przeklikania się przez panel.

W Verseo zauważyliśmy ten problem już kilka lat temu. Chcąc skalować biznes, dbając jednocześnie o wysoki poziom relacji, ale i samych kampanii reklamowych, zwróciliśmy swoją uwagę na algorytmy, które nieustannie optymalizują kampanię. Oczywiście, nie ma algorytmu opartego na uczeniu maszynowym, który byłby idealny dla każdego typu kampanii i każdego biznesu. Dlatego dzisiaj mamy ich już ponad 50. Algorytmy dbają o poprawny przebieg kampanii, a specjalista musi tylko skupić się na kontroli wydatków, wykluczeniach i innych kwestiach, które jednak już nie są tak absorbujące. Po naszej stronie jest również zaprojektowanie bazowej architektury kampanii.

Niemniej jednak, takie podejście jest rzadkie wśród agencji i freelancerów bo zwyczajnie nie mają środków na zakup algorytmów lub dostępów do zaawansowanych platform optymalizacyjnych. Nasz audyt Google Ads może zatem wychwycić wszystkie błędy i zwrócić uwagę na najważniejsze kwestie.

Co warto wiedzieć zanim zdecydujesz się na audyt kampanii Google Ads?

01

Będziemy potrzebowali dostępu do Twojego konta Google Ads

Teoretycznie jest to rzecz oczywista ponieważ nie można inaczej mieć wglądu w danej kampanii. Warto zatem wiedzieć, że trzeba taki dostęp przekazać.

02

Płacisz nam za audyt, więc będziemy możliwie krytyczni

Nie oznacza to jednocześnie, że Twoja kampania szoruje brzuszkiem po dnie. Po prostu – możliwie szczegółowo wgryziemy się w parametry. Mikro poprawek zazwyczaj jest całkiem sporo, ale zdarzają się też poważniejsze mankamenty, jak np. brak liczonej konwersji.

Może powstać wrażenie, że audytujemy surowo kampanie, które nie są przez nas prowadzone, w celu “odbicia” klienta. Nie będziemy tego negować – zależy nam na powodzeniu naszych obecnych i przyszłych klientów ponieważ zrozumieliśmy prawdopodobnie najlepiej na rynku, że ich sukces, to i nasz sukces. Audyt owszem – bywa wstępem do długofalowej współpracy, ale zawsze jest to decyzja klienta, na którą mamy ograniczony wpływ. Wywiązujemy się z roli audytorów i rekomendujemy odpowiednie działania naprawcze – przy pomocy naszej lub osób, które dotychczas zajmowały się kampanią.

03

Dobrze być przygotowanym na zmiany

Z doświadczenia wiemy, że oprócz klientów, którzy chętnie oddają całkowicie pole, są też tacy, którzy wprowadzają mnóstwo zmian samodzielnie (co nie jest korzystną okolicznością), jak również tacy, którzy nie chcą nic zmieniać (co też bywa błędnym założeniem). Warto zatem wykonać audyt, zyskać wiedzę, a następnie ją wdrożyć. Inaczej podjęcie tego tematu nie będzie uzasadnione finansowo.

Wypełnij formularz
i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem
i przygotujemy indywidualną ofertę cenową
na optymalny dla Ciebie mix marketingowy.
Zupełnie za darmo.

Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
odpowiadamy w ciągu 1 godz.
Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
dnia roboczego do 11:00.

  • Monika Praczyk
  • Content Marketing Manager

Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
odpowiadamy w ciągu 1 godz.
Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
dnia roboczego do 11:00.

Twoje dane są bezpieczne.

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000596164, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.