Oferta

Programmatic Marketing

Programmatic umożliwia zwiększenie precyzji targetowania reklam digital. Aukcja w programmaticu opiera się o model RTB, w którym następuje automatyczny zakup powierzchni pod wyświetlanie kreacji reklamowych w czasie rzeczywistym. Aukcja następuje w chwili wejścia użytkownika na witrynę. Dzięki emisji reklam w systemie programmatic jesteśmy w stanie dotrzeć do konkretnego człowieka.

System automatycznie oceni czy dany użytkownik będzie potencjalnie zainteresowany komunikatem marketingowym Twojej firmy!

Identyfikowanie potrzeb konkretnych użytkowników
Zakup powierzchni reklamowej w modelu aukcyjnym
Zróżnicowane formaty reklamowe, grupy dotarcia i umiejscowienia

Cross-device – jeden użytkownik, różne urządzenia

Programmatic Ads z Verseo umożliwia identyfikację jednego użytkownika na różnych urządzeniach. Będziemy docierać z przekazem reklamowym do konkretnego człowieka bez względu na to czy korzysta z komputera stacjonarnego, laptopa, komórki czy tabletu.

Reklama graficzna

Reklama produktowa

Reklama natywna

Reklama video

(wymaga indywidualnej konsultacji, reklamy Video nie będą dostępne dla każdej kampanii)

Display & Video 360 – narzędzie do emisji reklam w systemie Programmatic Ads

Display & Video 360 to narzędzie, które łączy w sobie funkcje rozrzucone wcześniej po innych produktach Google’a – przede wszystkim DoubleClick Bid Manager oraz DoubleClick Campaign Manager i Studio, a także Audience Center.

W jednym miejscu możemy tworzyć kreacje reklamowe i zarządzać nimi, ustalać targetowanie reklamy, wybierać kanały promocji, a także zarządzać danymi o odbiorcach, kupować interesujące nas powierzchnie reklamowe, szczegółowo zarządzać kampanią i optymalizować ją z wykorzystaniem algorytmów samouczących się.

Display & Video 360 wchodzący w skład Google Marketing Platform to platforma DSP, która umożliwia emisję reklam w modelu RTB lub z wykorzystaniem prywatnych aukcji i tzw. private deal, prefered deal itp.

RTB – jak działa?

Real Time Bidding polega na zautomatyzowanym zakupie powierzchni reklamowej po wcześniejszej aukcji.

Schemat dzialania:

Użytkownik wchodzi na stronę

Następuje ogłoszenie odsłony

Wyliczenie wartości odsłony

Aukcja

Emisja reklamy

Private Deale umożliwiają emisję reklamy po ustalonej wcześniej stawce z góry. Przeważnie są przestrzenie reklamowe niedostępne standardowo w modelu aukcyjnym otwartym dla wszystkich reklamodawców. Aukcja wówczas odbywa się w ograniczonym gronie, są to bardziej atrakcyjne miejsca na stronach lub w platformach VOD, typu Player.pl.

Olga Badeusz
Google Ads Strategist

Korzystanie z Programmatic Ads z Verseo wspomaga kampanie prowadzone bezpośrednio w innych kanałach, takich jak Google Ads czy Facebook Ads

Darmowa wycena