Agencja Google Ads Verseo
Verseo to interaktywna agencja. Google Ads (AdWords) jest naszym naturalnym środowiskiem reklamowym, w którym poruszamy się naprawdę rzutko. Prowadzenie kampanii Google Ads to tuż obok pozycjonowania core naszego biznesu. O właściwą optymalizację i najlepsze wyniki dba zespół blisko 120 specjalistów, których kompetencje potwierdzają certyfikaty. Google Ads i tematy z nim związane nie mają przed nami żadnych tajemnic. Potwierdzi to 96% kontrahentów, którzy przedłużają z nami umowy.
Skuteczne kampanie Google Ads realizowane przy wsparciu Verseo zapewniają wzrost rentowności biznesów naszych klientów średnio o 24% rocznie. Jednym słowem – to się opłaca!
Oferta Google Ads, obsługa, która zyskała już miano legendarnej oraz szeroko rozumiana transparentność – to filary, na których wzrasta agencja Verseo. Interesuje Cię rozbudowany audyt Google Ads, s, a może szyta na miarę oferta kampanii Google? Podaj nam swoją stronę docelową, lub zakres słów kluczowych, które Cię interesują, a postaramy się przedstawić Ci ofertę szytą na miarę.
Coraz bardziej zawiła ścieżka zakupowa sprawia, że realizując działania promocyjne w wirtualnej przestrzeni, warto inwestować w różne kanały dotarcia. Dzięki temu otaczamy potencjalnego klienta komunikatem reklamowym, a szanse na domknięcie transakcji zdecydowanie wzrastają. Prowadzenie kampanii Google Ads przynosi zdecydowanie lepsze wyniki, przy jej sparowaniu z działaniami w ramach pozycjonowania. Elastyczność naszej oferty zakłada również dodatkowe usługi, które mogą pomóc zintensyfikować działania w ramach digital marketingu.
Certyfikowani specjaliści Google Ads, Facebook i Instagram Ads, Tik Tok Ads, czy Allegro Ads zapewniają najwyższe standardy obsługi, otwartą komunikację oraz bezpośredni kontakt. Dodatkowo klienci mają możliwość bieżącego śledzenia wyników kampanii (Google Ads, ale także pozostałych z naszej oferty) w ramach panelu klienta. Wiesz co, jak i za ile. 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Nic o Tobie i Twojej kampanii Ads bez Ciebie 😉
To jak, idziesz z nami dalej, na szczyty swoich biznesowych możliwości?
Co to jest reklama Google Ads?
Planując działania marketingowe wokół strony internetowej, musimy zadbać o racjonalny, w stosunku do budżetu i celu biznesowego, dobór kanałów promocji. Bezkonkurencyjny, jeśli chodzi o zasięg, a także liczbę dostępnych formatów reklamowych i funkcjonalności stał się system reklamowy Google Ads (do 24 lipca 2018 roku występujący pod nazwą Google Adwords).
Google Ads to system, który pozwala na emisję reklam tekstowych, graficznych oraz video. Uruchomienie tej formy reklamy Google to bycie w miejscach, w których większość polskich internautów poszukuje rekomendacji związanych z produktami i usługami. Oznacza to, że prowadząc jakikolwiek biznes – o lokalnym, ogólnopolskim, a nawet światowym zasięgu – nie można zrezygnować z reklamy w Google, który w Polsce, jak i na świecie, jest najpopularniejszą wyszukiwarką.
Google jest jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w internecie, a lista witryn zrzeszonych w sieci reklamowej Google przekracza już 2 miliony (i dociera do ponad 90% internautów).
Wielu klientów waha się pomiędzy powierzeniem agencji SEO SEM pozycjonowania strony w wynikach organicznych a zleceniem poprowadzenia kampanii PPC (pay per click, czyli lampienie, w których koszty ponosi się kiedy użytkownik kliknie w reklamę). Dobrze zaplanowana kampania e-marketingowa powinna zakładać wzajemne uzupełnianie się obu kanałów promocji, celem pozyskania wartościowego ruchu na naszej stronie internetowej. Pozycjonowanie w wynikach organicznych jest procesem długotrwałym i oczekiwanie na jego rezultaty może zająć miesiące. Na pierwsze efekty Google Ads możemy liczyć znacznie szybciej, a samą kampanię jesteśmy w stanie uruchomić z dnia na dzień!
Reklama Google Ads – przykład:
Gdzie wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce Google?
Google Ads to zestaw rozwiązań przygotowanych na potrzeby e-przedsiębiorców, którzy chcieliby wypromować swoje produkty lub usługi w sieci. Główne zalety Google Ads to wygodny panel i grupa darmowych narzędzi stworzonych przez giganta z Mountain View, dzięki którym reklamodawcy mogą tworzyć:
- reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania Google – to najpopularniejszy i najlepiej kojarzony przez odbiorców format reklam. Tekst reklamy GoogleAds wyświetl się nad wynikami organicznymi.
- reklamy produktowe, służące do promocji sklepów online – reklamy Google Ads wyświetlają się w ogólnych wynikach wyszukiwania lub w zakładce Zakupy. Kampanie produktowe to doskonały sposób promowania sklepów internetowych.
- banery w sieci reklamowej Google Ads, kierowane do różnych grup odbiorców – stosowane w ramach działań zasięgowych i brandowych.
- remarketing – reklamy kierowane do tych, którzy już wcześniej odwiedzili promowaną stronę.
- reklamy wideo w sieci YouTube – krótkie spoty reklamowe.
- reklamy w skrzynce Gmail – swoim wyglądem przypominają czekające na przeczytanie wiadomości pocztowe, a po kliknięciu rozwijają się i prezentują swoje ciekawe wnętrze.
Kampanie Google Ads z Verseo
Dopracowane do perfekcji przez legendarną obsługę. Verseo tworzy blisko 120 specjalistów, którzy nie ustają w podnoszeniu kompetencji i wspinaniu się na szczyty możliwości. Dzięki szkoleniom i wieloletniemu doświadczeniu są w stanie poprawnie odczytywać dane, analizować je pod kątem potrzeb klienta, układać i prowadzić kampanię Google Ads tak, aby nieustannie dostarczać wartościowy ruch i zwiększać sprzedaż.
Jesteśmy transparentni – wyniki podejmowanych działań podajemy na tacy. Uważamy, że nic nie smakuje lepiej niż słodkie zwycięstwo serwowane w towarzystwie wytrawnej transparentności. Mówimy wprost, bazujemy na twardych danych, nie boimy się rozmawiać o pieniądzach i prowizjach, przyznajemy się do błędów, ale nie rozdrapujemy ran. Jeśli natrafimy na kamień, momentalnie szukamy innej drogi dojścia do celu. Stawiamy także na szczerość w relacji z klientami. U nas wiesz, z kim i o co grasz.
Sprawdzisz to także o każdej porze dnia i nocy w specjalnym panelu, który oddajemy we władanie naszym klientom. To przejrzyste raporty, ukazujące wyniki podjętych działań. W razie pytań lub wątpliwości zawsze możesz skontaktować się bezpośrednio z osobą, która prowadzi Twoją kampanię. Bez zbędnego pośrednictwa, bez niepotrzebnych głuchych telefonów. Stawiamy na prosty przekaz i nieskrępowany przepływ informacji.
Na oficjalnej stronie Verseo oraz w mediach społecznościowych cyklicznie publikujemy zestawienia i raporty, pokazujące naszą firmę „od podszewki”.
Jak robimy kampanie reklamowe Google Ads w Verseo?
Towarzyszy nam przekonanie, że każda kampania jest inna. Dlatego w procesie jej optymalizacji bierze udział dedykowany zespół specjalistów Google Ads, analityków, grafików i copywriterów. To oni czuwają nad poprawnością i wysoką jakością, wyłapywaniem nadarzających się okazji na podbicie sprzedaży, czy trzymają rękę na pulsie zasobów kampanii.
Materiały z oficjalnej strony support.google.com
Obsługa kampanii Google Ads – poznaj proces
Asortyment sklepów online jest doskonałym materiałem do reklamowania w sieci www. Istnieje wiele typów kampanii, które można wykorzystać w przypadku promocji e-commerce. Dobór rodzaju oraz liczby kampanii zależy przede wszystkim od liczby produktów, jak również budżetu, jaki reklamodawca chciałby przeznaczyć na promocję.
Nim kampania reklamowa Google Ads ujrzy światło dzienne, ustal:
- Jaki budżet chcesz przeznaczyć na kampanię?
- Jaki będzie minimalny czas trwania kampanii Google Ads?
- Jakie są główne cele kampanii?
- Jakie są najważniejsze usługi/produkty, które chcesz promować?
- Jaki typ kampanii Google Ads najlepiej wpisze się w Twoje potrzeby?
Bardzo istotne jest także precyzyjne określenie słów kluczowych.
Kampanie Google Ads – rodzaje reklam
Typy kampanii Google Ads możesz dopasować do tego, jaki chcesz osiągnąć cel marketingowy, jaką przyjmujesz strategię w ramach rozwijania marki i czasu, który możesz poświęcić kampanii.
Możesz zdecydować się na:
Kampanie w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe)
Reklamy tekstowe to najpopularniejszy i najbardziej rozpoznawalny typ reklam Google Ads. Wielu internautów myśląc o tym sposobie promocji online, ma zazwyczaj przed oczyma właśnie linki sponsorowane. Reklamy tekstowe wyświetlają się w odpowiedzi na skorelowane z nimi słowa kluczowe, wpisane w wyszukiwarkę Google.
Pojawiają się one w wynikach wyszukiwania Google – na górze i dole strony. Od wyników organicznych (czyli np. pozycjonowania) odróżnia je przede wszystkim konstrukcja oraz obowiązkowy znak informujący, iż jest to reklama.
Kampanie w sieci reklamowej Google Ads (reklamy graficzne)
Sieć reklamowa Google (Google Display Network), to największa sieć witryn online, zrzeszająca już ponad 2 miliony stron, filmów oraz aplikacji, w których można wyświetlać banery promo. Sieć Reklamowa – za pomocą różnych formatów reklam – dociera do ponad 90% internautów na całym świecie. Dzięki przeogromnym możliwościom GDN reklamodawca może zaprezentować swoją ofertę osobom będącym na wcześniejszym etapie zakupów, niż ci, którzy aktywnie poszukują danych produktów w wyszukiwarce Google. Najważniejszym zadaniem reklam graficznych jest bowiem wzbudzenie zainteresowania produktem, głównie poprzez budowanie świadomości oraz kreowanie potrzeb.
Reklamy produktowe
PLA – product listing ads – to najpopularniejszy typ reklam w przypadku promocji sklepów online. Wyświetlane są w odpowiedzi na wpisane przez internautów słowa kluczowe skojarzone z tytułem i opisem produktu. Główny cel reklam produktowych to – jak sama nazwa wskazuje – promocja produktów. Dlatego są niedostępne w promowaniu usług. Warto nadmienić, że w połowie 2022 roku rozpoczęło się automatyczne przekształcanie inteligentnych kampanii produktowych i kampanii lokalnych w kampanie Performance Max.
Kampanie wideo
YouTube jest internetowym serwisem, umożliwiającym bezpłatne umieszczanie oraz odtwarzanie filmów wideo. To trzecia najbardziej popularna witryna w Polsce (dane z lutego 2022 roku). W naszym kraju z YouTube korzysta ponad 26 milionów użytkowników (dane z lipca 2022 roku), a dociera aż do 95% polskich internautów. To sprawia, że reklamodawcy korzystający z dobrodziejstw YT mogą liczyć na niezwykle szeroki zasięg reklam.
Promocja w sieci YouTube wymaga posiadania i połączenia kont YouTube oraz Google Ads. Opiera się na trzech podstawowych typach reklam:
- True View In-Stream – możliwe lub niemożliwe do pominięcia reklamy wideo wyświetlające się przed, w trakcie lub po filmach w YouTube oraz w witrynach, grach i aplikacjach mobilnych. W przypadku reklam pomijalnych użytkownik może zrezygnować z oglądania filmu po 5 sekundach jego wyświetlania. Płatność za reklamy pomijalne – w zależności od długości filmu reklamowego – następuje po obejrzeniu 30 sekund lub całego wideo (lub po kliknięciu filmu). W przypadku filmów niemożliwych do pominięcia płaci się natomiast za liczbę wyświetleń (tzw. docelowe CPM).
- True View Discovery – reklamy graficzne, wyświetlane powyżej wyników wyszukiwania YouTube, na górze strony zawierającej sugerowane filmy do obejrzenia lub na stronie głównej YouTube na urządzeniach mobilnych. Składają się z max. 3 linijek tekstu oraz obrazu (klatki z filmu). Płatność pobrana zostaje w momencie kliknięcia reklamy. Co ważne, reklamy te mogą wyświetlać się na stronie głównej aplikacji YouTube, jeżeli w danym dniu miejsce to nie zostało sprzedane w systemie rezerwacji.
- Bumper Ads – krótkie, 6-sekundowe reklamy, wyświetlające się przed filmem, w jego przerywniku lub po zakończeniu. Nie ma możliwości pominięcia takiej reklamy. Płatność pobierana jest w systemie za 1000 wyświetleń.
- Istnieje także dodatkowa opcja reklamowa YouTube, dostępna tylko dla sklepów online – tzw. karty produktowe. Karty produktowe umożliwiają internautom bezpośrednie przejście do produktów, które wcześniej oglądali lub do produktów związanych tematycznie z oglądanym wideo. Nakładki produktowe wyświetlają się tylko w reklamach typu TrueView In-Stream. Grafiki oraz szczegóły wyświetlanych produktów generowane są na podstawie informacji pobranych z połączonego konta Google Merchant Center, oraz pliku produktowego. W reklamie wideo może pojawić się jednocześnie maksymalnie 6 kart produktowych.
Remarketing Google Ads
Remarketing służy do wyświetlania reklam osobom, które przynajmniej raz w ciągu określonego przedziału czasu odwiedziły stronę reklamodawcy. Reklamy remarketingowe pojawiają się w witrynach partnerskich Google, w tym na bardzo popularnych i często odwiedzanych stronach www, serwisach informacyjnych, blogach, kanałach YouTube i wielu innych.
Zadaniem remarketingu jest zachęcenie internautów do ponownego odwiedzenia stron, na których już wcześniej złożyli wizytę, ale nie dokonali żadnej konwersji, tj. pożądanej przez reklamodawcę interakcji (np. zakupu produktu). W przypadku sklepów oferujących dobra codziennego użytku, reklamy remarketingowe mogą też namawiać użytkowników do dokonania kolejnego zakupu. Jednym z ich zadań jest również utrzymanie klienta.
Reklamy Google promujące aplikacje: promowanie aplikacji w różnych kanałach
Promocja aplikacji odbywa się w największych usługach oferowanych przez Google. Do potencjalnych klientów można dotrzeć między innymi za sprawą wyszukiwarki, Google Play, YouTube, sieci reklamowej Google i karty Discover. Kampania promująca aplikację może przyczynić się do wzrostu liczby jej instalacji, zwiększenia rejestracji i zaangażowania wśród obecnych użytkowników.
Kampanie inteligentne: automatyzacja kampanii
Ten rodzaj kampanii oferuje automatyczną optymalizację w ramach trzech kluczowych parametrów:
- kierowania reklamy;
- ustalenia stawki;
- dopasowywana tekstów do wyszukań potencjalnych klientów.
Wybór kombinacji zasobów w ramach uczenia maszynowego pozwala maksymalizować efekty podejmowanych działań reklamowych. Jest to szczególnie istotne dla reklamodawców, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z promocją marki w wirtualnym świecie. Prosty schemat tworzenia kampanii oraz intuicyjne śledzenie osiąganych rezultatów to niewątpliwe zalety inteligentnych kampanii Google.
Kampanie Performance Max
Zastępujące inteligentne kampanie produktowe i lokalne. Wykorzystują pełną moc algorytmów samouczących się oraz automatyzacji. To maksymalna optymalizacja reklamy w ramach jednej kampanii Google Ads, w wielu kanałach. Algorytm działa na podstawie ustalonego celu i budżetu. Zasoby są wykorzystywane w:
- sieci wyszukiwania,
- sieci reklamowej,
- Gmail,
- Google Maps,
- Youtube
- kartach Discover.
Materiały Google
Lokalne reklamy Google Ads – kampania AdWords dla mniejszych firm
Z Google Ads mogą korzystać zarówno ogromne, międzynarodowe firmy, jak i małe lokalne przedsiębiorstwa. Ci, którzy na rynku są od wielu lat, a także ci, którzy w świecie biznesu stawiają swoje pierwsze kroki. Z wyjątkiem kilku niedozwolonych do reklamowania branży (np. alkoholu i leków), niemal wszyscy mogą używać Google Ads.
Właściciele sklepów mogą też promować produkty dostępne w sklepach stacjonarnych, korzystając z reklam lokalnego asortymentu produktów.
Dlaczego warto wybrać kampanię lokalną Google Ads?
- Efektywniejsze pozyskiwanie leadów dla lokalnych firm usługowych.
- Wzrost sprzedaży w sklepie stacjonarnym: promowanie asortymentu sklepowego w momencie, kiedy potencjalny klient znajduje się blisko Twojego punktu.
- Promowanie ofert specjalnych i wydarzeń: dla osób, które znajdują się w ich pobliżu.
- Wysyłanie szczegółowych informacje o lokalizacji: dzięki powiadomieniom w czasie rzeczywistym użytkownicy uzyskają informacje o lokalizacji oraz godzinach otwarcia Twojego sklepu.
- Multichannel marketing: Twoje reklamy będą wyświetlać się w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, Mapach Google oraz YouTube. Reklama wyświetli się w różnych miejscach, a Ty w prosty sposób sprawdzisz skuteczność konkretnych grup reklam.
W 2022 roku Google automatycznie zaczęło zastępować ten typ kampanii kampaniami Performance Max, bazującymi na machine learningu i automatyzacji.
Prowadzenie kampanii Google Ads od A do Z
Najpopularniejszy system reklamowy Google umożliwia emisję kampanii tekstowych, graficznych, produktowych oraz wideo na ponad 2 mln stron partnerskich zrzeszonych w ramach sieci reklamowej, w serwisie YouTube, skrzynce pocztowej Gmail oraz w wielu aplikacjach mobilnych. Dzięki temu trudno jest przeoczyć dobrą ofertę – Twoją ofertę! Sprawdź, jak w praktyce wygląda jej tworzenie.
Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania – jak tworzyć?
Jak przygotować reklamę tekstową w kampanii Google Ads tak, by przyciągnęła klientów? Podpowiadamy. Dobre rady zawsze w cenie! Zwróć szczególną uwagę na:
- Słowo kluczowe w treści reklamy = lepszy wynik jakości.
- Treści reklam dopasowane do promowanych produktów/usług.
- Wykorzystanie maksymalnej liczby nagłówków, linii tekstu oraz znaków.
- Wykorzystanie wszystkich możliwych rozszerzeń, np. połączeń, linków do podstron, informacji, lokalizacji = większa powierzchnia reklamy.
- Przyjazny URL (może zawierać wezwanie do działania – CTA).
- Umieszczenie jak największej liczby aktualnych informacji w treści reklamy.
- Informację o możliwości zysku lub oszczędności (mówienie językiem korzyści).
- Użycie liczb, cen, procentów w treści reklamy.
- Informacje o cenach, promocjach i ofertach dla wybranych klientów, np. świątecznej wyprzedaży.
- CTA dopasowane do oferty = szansa na lepszy CTR.
- 2–3 różne wersje reklam w jednej grupie = lepsze dane dot. skuteczności kampanii.
- Prosty przekaz reklamowy, wysokie standardy językowe, brak błędów.
- Unique selling point – wyróżnienie niepowtarzalnych elementów reklamy, np. darmowej wyceny.
Reklamy graficzne w sieci reklamowej Google Adwords (Googla Ads) – KROK PO KROKU
Sieć Reklamowa Google daje ogromne możliwości promocji – głównie dzięki szerokiemu zasięgowi oraz wielu dostępnym metodom kierowania reklam. Jest idealnym rozwiązaniem dla reklamodawców wprowadzających nowe produkty lub usługi do swojej oferty oraz tych, którym zależy na rozszerzeniu świadomości marki. Odpowiednio przygotowane reklamy, jak również właściwe ich targetowanie, mogą przynieść bardzo dobre wyniki w postaci przyciągnięcia nowych klientów oraz zwiększenia przychodów.
Jak powinna wyglądać dobra reklama graficzna? Elementy, na które należy zwrócić szczególną uwagę to przede wszystkim:
- Ciekawa grafika, która przyciąga wzrok internauty (może nawiązywać do reklamowanego produktu/usługi).
- Kontrastowe kolory.
- Obowiązkowo logo firmy.
- Krótki, chwytliwy slogan.
- Brak przeładowania treścią/grafiką.
- Widoczny button z wezwaniem do działania. Wezwanie do działania (CTA) powinno zachęcać do interakcji, jaką ma podjąć internauta i jasno ją określać.
Kampanie wideo – jak tworzyć?
YouTube jest internetowym serwisem, umożliwiającym bezpłatne umieszczanie oraz odtwarzanie filmów wideo. To trzecia najbardziej popularna witryna w Polsce – dociera do ok. 95% polskich internautów. Jest to też miejsce umożliwiające prowadzenie działań marketingowych z wykorzystaniem kampanii wideo.
Cechy dobrej reklamy wideo:
- Przedstawienie promowanej marki w ciągu pierwszych 5 sekund.
- Wykorzystanie interaktywnych elementów reklamy.
- Zachęcające audio i wideo (konkretny przekaz, obrazowy opis, wyraziste kolory, przystosowanie do ekranów mobilnych).
- Ustawienie cappingu (ograniczenia liczby wyświetleń i obejrzeń reklam tej samej osobie).
- Wzbudzenie ciekawości u odbiorcy za pomocą zaskoczenia, humoru lub liczb i statystyk.
- Przedstawienie zalet, korzyści, sposobów wykorzystania reklamowanych produktów.
- CTA – jednoznaczne i wprost, które zmotywuje odbiorcę do wykonania pożądanego przez nas działania.
Reklamy wideo wyświetlane w YouTube rozliczane są w modelu kosztu obejrzenia (CPV – Cost Per View)
Remarketing – instrukcja tworzenia
Tradycyjny, dynamiczny, wideo, RLSA – w sieci wyszukiwania. Remarketing jest doskonałym narzędziem wspierającym kampanie w wyszukiwarce Google (reklamy tekstowe oraz produktowe). Bardzo często przekonuje niezdecydowanych internautów do skorzystania z oferty, z którą zapoznali się wcześniej. Remarketing bywa bodźcem decyzyjnym! Jego ogromną zaletą jest fakt, iż kreacje pozwalają dotrzeć z przekazem do osób, które były na stronie nawet 540 dni wcześniej. Jak robić to dobrze?
Aby reklamy przypominające mogły działać, konieczne jest stworzenie odpowiednich list remarketingowych na koncie Google Ads lub Analytics. Listy remarketingowe – przy pomocy odpowiedniego kodu śledzenia wklejonego na stronę – skupiają użytkowników witryny lub aplikacji mobilnej. Listy remarketingowe mogą być tworzone m.in. w oparciu o:
- czas, jaki upłynął od ostatnich odwiedzin na stronie reklamodawcy –
od 1 do 540 dni wstecz, - odwiedzone podstrony – np. mogą skupiać tylko osoby, które weszły
na daną kategorię produktów, - dokonaną konwersję lub jej brak.
Remarketing dynamiczny w sieci reklamowej – jak utworzyć? Instrukcja krok po kroku:
- Zaloguj się w Google Ads i wybierz z menu zakładkę Kampanie.
- Kliknij plusik, który pozwoli Ci stworzyć Nową kampanię.
- Określ cel – w tym wypadku będzie do Sprzedaż.
- Wybierz typ kamapnii – w tym wypadku będzie to Sieć reklamowa.
- Wskaż adres witryny, na którą chcesz kierować użytkowników.
- Wybierz nazwę dla swojej kampanii i kliknij Dalej.
- Określ budżet i stawki i przejdź Dalej.
- W Ustawieniach kampanii wybierz Więcej ustawień.
- Rozwiń sekcję Reklamy dynamiczne -> Wykorzystaj plik danych reklam dynamicznych, by tworzyć reklamy spersonalizowane.
- Określ typ działalności odpowiadający danym z pliku.
- Sprecyzuj Kierowanie, utwórz elastyczne reklamy displayowe i kampanię.
Kampanie Google Ads promujące aplikacje – jak powstają?
Reklama aplikacji służy do promocji aplikacji mobilnych, umieszczonych w sklepach Google Play lub App Store i obsługuje urządzenia działające na Androidzie, lub iOS. W związku z intensywnym korzystaniem z urządzeń mobilnych, które służą już nie tylko do rozmów telefonicznych, ale i do robienia zakupów, monitorowania diety, stanu zdrowia, czy do relaksu, wielu reklamodawców decyduje się na stworzenie aplikacji specjalnie dla swoich usług po to, aby zachęcać użytkowników do jeszcze łatwiejszego i częstszego nabywania dóbr.
Tworzenie kampanii promującej instalacje aplikacji – zróbmy to razem!
- Jeśli jesteś już zalogowany w Google Ads, wybierz Kampanie.
- Później wybierz znaczek plus, by stworzyć Nową kampanię.
- Określ cel – w tym wypadku Promowanie aplikacji, a jako Podtyp kampanii – Instalacje aplikacji.
- Wskaż platformę swojej aplikacji mobilnej.
- Wpisz nazwę aplikacji w polu wyszukiwania. Jeśli nie ma dopasowania, wpisz adres domeny w Sklepie Google Play lub App Store.
- Nazwij kampanię i wybierz Dalej.
- W Ustawienia kampanii określ jej lokalizację. Kierowanie i wykluczenia określisz w Opcje lokalizacji.
- Ustaw datę rozpoczęcia i zakończenia kampanii i przejdź Dalej.
- Ustaw średni budżet dzienny (w sekcji Budżet, na stronie Budżet i ustalenie stawek).
- W Określanie stawek wybierz również cel i docelowego odbiorcę komunikatu.
- W ustawieniach konwersji wybierz zdarzenie instalacji i zdarzenie w aplikacji.
- W zależności od preferencji teraz możesz ustawić stawkę docelową.
- Wybierz Grupy reklam -> Zasoby reklam. Dodaj minimum 2 propozycje nagłówków i 1 propozycję tekstu reklamy.
- Po wpisaniu nazwy grupy reklam opublikuj kampanię.
Google Ads – Kampanie Performance Max w kilka chwil
Tworzenie kampanii Performance Max różni się w kwestii poszczególnych kroków, w zależności od celu. Poniżej przedstawiamy cały proces dla celu związanego ze sprzedażą towarów i usług w wirtualnym świecie, w realu, wielokanałowością lub pozyskiwaniem nowych klientów.
Kampanie PM – opis krok po kroku dla celu związanego ze sprzedażą online lub zdobywaniem nowych klientów:
- Utwórz nową kampanię i wybierz jej cel
Jeśli żaden z sugerowanych celów nie odpowiada Twoim potrzebom, Utwórz kampanię bez korzystania z podpowiedzi dotyczących celu. - Ustaw budżet i stawki
To pozwoli Ci określić dzienną stawkę, jaką możesz wydać w Kampanii raz miesięczny limit obciążeń. - W ustawieniach kampanii wybierz lokalizację i język
- Utwórz grupę zasobów
Wpisz niepowtarzalną nazwę, podaj kluczowe informacje i utwórz grupę zasobów. Po skonfigurowaniu kampanii możesz dodać kolejne grupy. - Dodawanie komponentów reklamy Google Ads
Dzięki temu przybliżysz odbiorcom firmę zachęcisz do podjęcia aktywności i wejścia w interakcje. - Opublikuj kampanię
I czekaj na grande efekty!
W przypadku, gdy Twoje cele są związane ze sprzedażą online i chcesz je zrealizować z użyciem plików danych Merchant Center, działaj jak powyżej, aż do kroku z ustaleniem celu kampanii. Dalej:
- Wybierz typ kampanii Performance Max i swoje konto Merchant Center, etykietę pliku danych i kraj, w którym sprzedajesz dany produkt.
- Nazwij kampanię i przejdź Dalej.
- Ustaw budżet i stawki
- Dodaj w ustawieniach kampanii lokalizację i język
- Utwórz grupę zasobów
Podaj informacje kluczowe dla kampanii Google Ads. Pamiętaj – możesz zdecydować się na wariant Użyj wybranych produktów. - Dodaj komponenty reklamy
- Opublikuj kampanię
Dlaczego warto zainwestować w Google Ads?
W Polsce z Google korzysta ponad 90% osób poruszających się w Internecie. Z poziomu reklamy Google AdWords (obecnie Ads), można również uruchamiać reklamy w serwisie Youtube (który w Polsce jest trzecią najchętniej odwiedzaną witryną).
Reklamy w wyszukiwarce Google, dzięki podpięciu pod Google Analytics, odznaczają się także doskonałą analityką, która pozwala optymalizować kampanie, by zwiększać ich efektywność. Nie bez znaczenia jest również elastyczność budżetowa – możesz wydać dowolną kwotę na swoją reklamę.
Umiejętnie prowadzone kampanie Google Ads mogą przynieść ogromne zyski. Wystarczy rozważnie wybrać cel, grupę docelową oraz chociaż kilka grup produktów. Później pozostaje stworzenie właściwych treści reklam, opisów produktów i banerów… Właściwe CTA i można podbijać wirtualną przestrzeń reklamową!
Zalety GoogleAds
Promując stronę internetową, musimy skierować dostępny budżet reklamowy do kanałów, które okażą się najlepsze z punktu widzenia efektywności pozyskiwania klientów. Google AdWords – czyli aktualne Google Ads – to niejednokrotnie najlepsza forma reklamowa dla wielu firm oferujących produkty i usługi.
Świetna skuteczność zasadza się na kilku podstawowych czynnikach:
1. Umiejscowienie
Wyszukiwarka Google to w Polsce monopolista. 95% internautów używa Google praktycznie codziennie – zarówno w pracy, jak i życiu prywatnym. Większa część populacji szuka tu porad, produktów, usług czy rekomendacji i właśnie w tym momencie powinni trafić na ofertę Twojej firmy! Oczywiście wyszukiwarka Google jest znana głównie z wyników organicznych. Pierwsza strona – TOP10 – to linki, które są najlepiej dostosowane do Twojego zapytania i najchętniej odwiedzane. By polepszać swoją pozycję organiczną w wyszukiwarce, należy zainwestować w optymalizację i pozycjonowanie strony.
Pozycjonowanie stron internetowych w Google to proces długotrwały, a każdy z nas chce zarabiać szybko, prawda? No pewnie! I odpowiadając na tę potrzebę, Google oferuje właśnie system Google Ads (kiedyś AdWords), który spośród wielu funkcji, umożliwia również umieszczenie linków sponsorowanych w wyszukiwarce. Oznacza to, że użytkownik, wpisując daną frazę, na samej górze wyszukiwania (lub obok czy na dole pierwszej strony) może mieć do czynienia z tekstem reklamowym i linkiem prowadzącym do Twojej witryny. Taka reklama różni się od wyników organicznych tylko małym podpisem “Reklama”. Z reguły jednak, użytkownicy nie traktują tej formy, jako stricte reklamowej.
Najczęściej, użytkownicy w wielu przypadkach, traktują linki sponsorowane Google Ads jako wynik wyszukiwania. Ponieważ większość dorosłych Polaków używa wyszukiwarki, masz potężne pole do popisu i targetowania swoich reklam do odpowiednich grup.
2. Szybkość
Reklamę Google Ads możesz uruchomić praktycznie w dowolnym momencie. Dzięki temu szybko zareagujesz na zmienne, które mogą mieć wpływ na liczbę Twoich klientów – np. dany czas kalendarzowy, pogodę, nieoczekiwanie zdarzenia czy popyt na dany produkt lub usługę. Niemniej ważne jest również to, że można tego typu kampanię również zatrzymać w dowolnym czasie.
3. Elastyczność
Wielu reklamodawców ceni elastyczność budżetową kampanii Google Ads. W zależności od skali, zasięgu i specyfiki swojej działalności możesz wydawać od kilkudziesięciu złotych do nawet kilkuset tysięcy miesięcznie. Niezależnie od wydawanej kwoty, poprawnie skonstruowane kampanie Google Ads prowadzące na stronę stworzoną zgodnie ze sztuką, powinny przynosić nowe zamówienia. A dlaczego?
4. Targetowanie
Głównie ze względu na świetną możliwość targetowania reklam. Kampanie Google Ads dają możliwość wyboru mnóstwa typów kierowań – począwszy od lokalizacji, a skończywszy na wybraniu do reklamy osób, które wcześniej odwiedziły strony o danej tematyce. Możemy również kierować treści co użytkowników, którzy już odwiedzili wcześniej naszą stronę i dzięki temu mogą chętniej dokonać powtórnych zakupów lub po prostu ponownie je rozważyć.
5. Mierzalność
Podstawową przewagą środowiska reklamowego Google Ads jest analityka dostępna dla każdej kampanii. Integrując nasze konto z Google Analytics, mamy dostęp do szerokiego zakresu danych. Co nam to daje?
Jeżeli czegoś nie mierzysz, to tego nie poprawisz. To podstawowy mankament reklam prasowych czy telewizyjnych. W przypadku tych form reklamy możesz polegać jedynie na badaniach fokusowych i statystykach, które niestety nie są doskonałe. W odróżnieniu od nich, panel Google Ads i Google Analytics oferują przeróżne wskaźniki i dowolny zakres czasu, które pozwalają mierzyć skuteczność reklam. Użytkownik może analizować każdy kanał, każdą grupę reklam, każde źródła i każdorazowo efekty naszej kampanii Google Ads. To wszystko sprawia, że możemy na bieżąco obserwować zmiany, jakie nastąpiły po wprowadzeniu np. nowych elementów czy zmianie strategii działania. Może je szybko modyfikować i poprawiać w zasadzie z dnia na dzień.
Cykliczna optymalizacja kampanii jest niezbędna do nadążenia za konkurencją.
6. Zasięg
Omawiając zasięg środowiska reklamowego Google Ads, warto podzielić ten temat na dwie części. Pierwsza z nich dotyczy sieci wyszukiwania, a druga sieci reklamowej Google.
Sieć wyszukiwania:
Obecnie ponad 95% internautów w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google, więc teoretycznie możesz dotrzeć do każdego z nich. W praktyce oczywiście się to nie dzieje, ponieważ – z reguły – im szersza grupa odbiorców, tym gorzej jest stargetowana. Oczywiście wszystko zależy od produktów lub usług, które oferujesz, ale każda firma określa osoby, które mogą być potencjalnie bardziej zainteresowane ofertą niż przeciętny użytkownik. Oczywiście, jak wspominaliśmy wcześniej, w Google Ads można z łatwością takiego filtrowania dokonać, wybierając spośród tysiąca zmiennych.
Sieć reklamowa:
Umożliwia wyświetlania banerów i innych form reklamowych w witrynach partnerskich Google. Są to strony jak np. onet.pl / wizaż.pl / pudelek.pl / interia.pl / wp.pl – swoim zasięgiem sieć reklamowa pokrywa 98% polskiego internetu. Również tutaj możesz docierać tylko do klientów, którzy są zainteresowani daną tematyką stron. Możesz też przebierać w setkach różnych parametrów, by możliwie jak najlepiej targetować daną publiczność, mając jednocześnie na uwadze odpowiednie zasięgi.
Google Ads i Mobile – duet doskonały
Obecnie strony muszą ewoluować w kierunku zadowolenia użytkowników wszystkich urządzeń, a mobilnych w szczególności. Tak jak kiedyś smartfony służyły do przeglądania sklepów internetowych, a finalizacja procesu zakupowego dokonywała się na urządzeniu stacjonarnym, tak teraz klienci coraz chętniej dokonują zakupu za pośrednictwem urządzenia mobilnego. Oczywiście, stale rosnąca liczba sklepów dopasowanych do mobile w tym wydatnie pomaga.
W tym kontekście warto zauważyć, że o ile na stronie wyszukiwania na urządzeniu stacjonarnym już na wstępie mamy szansę obejrzeć wyniki organiczne mimo rozbudowanej oferty Google Adwords (Google Ads), tak w przypadku urządzenia mobilnego, by w ogóle dotrzeć do wyników organicznych, musimy niekiedy całkiem długo “scrollować” do nich. Na wstępie otrzymuje linki sponsorowane i promowane produkty w formie graficznej, które skuteczniej ściągają ruch z danego zapytania. Dlatego wybranie Google Ads jest świetnym pomysłem szczególnie w kontekście kanału mobile.
Google Ads – przewagi nad reklamą tradycyjną
Podstawową przewagą nad reklamą tradycyjną w przypadku Google Ads jest mierzalność efektów.
Reklama w prasie, telewizji, czy zwykłe wydrukowanie ulotek wymaga bazowania jedynie na estymacjach lub badaniach statystycznych, które mogą kompletnie nie przekładać się na odbiorców i ewentualnych klientów. W Google Ads, szczególnie dzięki podłączeniu konta do Google Analytics, mamy możliwość śledzenia każdej złotówki wydanej na nasze kampanie reklamowe online.
Nie bez znaczenia jest również fakt, że próg wejścia w reklamę Google AdWords – Google Ads – jest bardzo niski. Możesz rozpocząć kampanię od dowolnej kwoty, obserwować jej wyniki i dowolnie modyfikować jej parametry, by wydatkować budżet możliwie efektywnie.
Google Ads – poradniki od Verseo
W Verseo – obok prowadzenia kampanii reklamowych Google AdWords z wykorzystaniem uczenia maszynowego – zwracamy szczególną uwagę na edukację klientów i wszystkich osób, pragnących bliżej poznać środowisko reklamowe Google. W naszych zasobach można znaleźć mnóstwo poradników związanych z tematem – zarówno PPC jak i SEO.
Zachęcamy do pobrania poradnika, w którym opisujemy TOP 22 narzędzia Google dla marketerów i prowadzących własne firmy.
Google Ads + SEO
Użytkownicy poświęcają 96% czasu na różnych aktywnościach w sieci, bez wstępnego zamiaru zakupu. Dlatego w strategii marketingowej, poza kampaniami Google Ads, warto ujmować kilka źródeł pozwalających na dotarcie do potencjalnego klienta i otoczenia go komunikatem. O jakich kanałach mowa? Tu pada nasze ulubione hasło: to zależy! Od branży, konkurencji, celu biznesowego, czy budżetu. Związek ADS & SEO to jeden z najbardziej satysfakcjonujących!
Z mocy kampanii Google Ads można korzystać praktycznie od razu, licząc na szybkie efekty. SEO wymaga zdecydowanie więcej cierpliwości, która jednak przynosi wymierne i stabilne korzyści.
Proces pozycjonowania jest rozłożony w czasie i podzielony na etapy. Specjalista od pozycjonowania podczas audytu SEO i opracowywania strategii określa potrzeby danego serwisu, planuje działania i dzieli je na fazy do realizacji. Prace związane z pozycjonowaniem można podzielić na działania onsite i offsite.
Termin zwrotu inwestycji w SEO nie jest łatwy do precyzyjnego określenia. Specjalista może jednak zapewnić, że pozytywne rezultaty podjętych działań będą widoczne, a dodatkowo trwalsze, niż w przypadku ruchu pozyskanego z kampanii płatnych Google Ads. Mamy na to dowody! Z roku na roku klienci zwiększają budżet na SEO średnio o blisko 22,5% – to musi się opłacać!
Jak długo trwa prowadzenie kampanii Google Ads?
Kampania Google Ads zapewnia ekspresowy zwrot z inwestycji. Po stworzeniu kreacji i jej zatwierdzeniu przez Google (czas potrzebny do akceptacji to 1 dzień roboczy, ale zazwyczaj dzieje się to po kilku godzinach), reklama zaczyna otaczać potencjalnych klientów. Efekty jej działania można odnotować już pierwszego dnia po uruchomieniu kampanii. Dzieje się tak zwłaszcza w branżach, w których konkurencja nie jest duża.
Czas potrzebny do osiągnięcia pożądanego poziomu efektywności kampanii uzależniony jest między innymi od specyfiki branży, konkurencyjności i budżetu. Wpływa na to również obszerność zgromadzonych danych historycznych i historycznych wyników kampanii.
Reasumując, dłuższy czas prowadzenia kampanii wpływa pozytywnie na możliwości jej optymalizacji i osiągania jeszcze efektywniejszych wyników.
Jak mierzyć skuteczność kampanii Google Ads?
Kampania Google Ads włączona, ale… czy jest efektywna? By odpowiedzieć na to pytanie, należy prześledzić statystyki kliknięć i wyświetleń oraz słów kluczowych (szczególnie istotne podczas monitorowania wyników reklam w sieci wyszukiwania). Wszystkie dane dostępne są w koncie Google Ads i udostępniane w formie podstawowych raportów. Możliwe jest także bardziej szczegółowe prześwietlenie skuteczności prowadzonych kampanii.
Dane, które warto monitorować przy kampaniach Google Ads, uzależnione są od obranego celu. Zależnie od tego, co chcesz osiągnąć, możesz analizować zwrot z inwestycji, świadomość marki, sprzedaż i konwersje lub po prostu natężenie ruchu w witrynie. W raportach ujęte są również statystyki z podziałem na reklamy wyświetlane na urządzeniach mobilnych.
Co mówią o nas Klienci
„Przeniosłem swoje dotychczasowe kampanie Google AdWords do Verseo, z uwagi na stosowaną przy optymalizacji metodę uczenia maszynowego. Już po 3 miesiącach zauważyłem wyraźne wzrosty sprzedaży w tym kanale. Było warto i jestem z Verseo do dzisiaj”.
Karol Witebski
„Współpracę z Verseo przy pozycjonowaniu sklepu krzesladesign.pl rozpoczęliśmy po dobrych wynikach w kampaniach Google Ads. Wiedzieliśmy, że jeden kanał marketingowy nam nie wystarczy i musimy zacząć walczyć o pozyskanie nowych klientów również z innych źródeł. Zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że SEO nie jest łatwym kanałem, wymaga czasu i cierpliwości. Dowody owocnej współpracy z zakresu SEO widać jednak gołym okiem, w prezentowanych statystykach. Od czasu podjęcia wspólnych działań w ramach pozycjonowania podnieśliśmy znacząco rentowność biznesu. Doceniamy sposób komunikacji oraz rzetelne podejście naszego opiekuna. Razem wypracowaliśmy już silne pozycje, ale nie zatrzymujemy się i rozwijamy dalej z agencją Verseo”.
Rafał Bagiński, Product Manager Krzesła Design.
„Polecam bardzo! Współpracuję z Verseo od kilku miesięcy, dzięki czemu mogłem wyrobić już sobie opinię. Przede wszystkim największym plusem jest doskonały kontakt z opiekunem i szybkie reagowanie na problemy powstające w kampaniach oraz proponowanie odpowiednich rozwiązań. Do tego bardzo przyjazne podejście do klienta i pomoc przy aspektach często nawet niezwiązanych z realizowanymi usługami! W pełni rekomenduję, dając jednocześnie 5* :)”.
Wojciech Czyżewski
„Polecam agencję Verseo, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z Panem Jakubem. Dzięki Panu mam sporo zleceń w niskim budżecie. Kontakt na bieżąco i wszystko zgodnie z umową. Produkt Automated polecam w 100%. Płacę co miesiąc niewielką kwotę, a reklama cały czas aktywna i najważniejsze, że jest sporo zleceń. Wszystkie zmiany na bieżąco ustalane, jeżeli ktokolwiek szuka agencji do reklamy Google Ads to rekomenduję Agencję Verseo”.
Agnieszka Bielska
„Polecam. Bardzo dobre indywidualne podejście do współpracy. Profesjonalna obsługa klienta, wsparcie i pomoc, oraz bardzo dobre rezultaty w ramach wykonanych usług. Duża elastyczność oraz szeroka wiedza”.
Sebastian Wiśniowski
Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo. Bez zobowiązań.
Koszty kampanii reklamowej
O tym, ile kosztuje kampania Ads (AdWords), decyduje kilka czynników. Rolę kluczową odgrywa… słowo kluczowe oraz konkurencyjność branży. Im popularniejsza fraza, na którą chcesz się pozycjonować, tym wyższe koszty. Jest to logiczne – agresywne przedzieranie się przez zasieki konkurencji ma swoją cenę!
W przypadku kampanii reklamowej Google Ads, koszty przelicza się za kliknięcie. Co ważne, początkowy etap tworzenia kampanii wymaga dobrego oszacowania maksymalnej kwoty, jaką możesz zapłacić za kliknięcie reklamy (Cost per Click). W przypadku reklam video ostateczny koszt wyliczany jest najczęściej na podstawie liczby wyświetleń.
Dzięki temu budżet zostanie utrzymany w ryzach – obędzie się bez nerwów i niemiłych zaskoczeń. Pamiętaj jednak, że konkurencja może wygrać w procesie aukcyjnym, dlatego nie warto nadmiernie zaciskać sakwy!
W ostatecznej wycenie istotny będzie także wynik jakości reklamy (i strony docelowej), jej trafność, lokalizacja użytkownika i narzędzie, z którego korzysta.
Standardowo ceny za pojedyncze kliknięcie rozpoczynają się od kilku groszy, a przy słowach kluczowych z dużą konkurencyjnością mogą dochodzić nawet do kilkudziesięciu złotych.
Poza budżetem na kliknięcia musisz wziąć pod uwagę również cenę obsługi agencji SEO / SEM.
Cennik Google Ads
Skoro spotykamy się w tym punkcie, to już wiesz, że to, ile kosztuje kampania Google Ads, zależy od paru czynników. Jednym z nich są koszty obsługi profesjonalnej agencji digital marketingowej.
W przypadku Verseo stawka ta uzależniona jest od wysokości obsługiwanego budżetu. Im jest on wyższy, tym procent za obsługę będzie niższy. To proste. Dla przykładu – budżety do 5 tysięcy złotych wiążą się z minimalną kwotą obsługi na poziomie 1000 złotych. Z kolei przy budżecie reklamowym do 75 tysięcy złotych, minimalna kwota za obsługę wyniesie 8 tysięcy złotych.
Jednym z filarów Verseo jest elastyczność, dlatego proponujemy naszym klientom różne formy rozliczeń. Mogą oni także stworzyć swój własny pakiet, bazujący na zaproponowanej przez nas podstawie i wzbogacony o dodatkowe opcje rozbudowy marketingu (na przykład pakiet UX, Content, czy prace analityczne).
Google Ads FAQ
W tej sekcji czeka sama esencja i creme de la creme – czyli wszystkie informacje, które są Ci potrzebne, by podjąć świadomą decyzję odnośnie do kampanii Google Ads.
Do czego służy Google Ads?
Google Ads to system reklamowy, stworzony przez firmę Google, będący zestawem rozwiązań przygotowanych na potrzeby e-przedsiębiorców, którzy chcą wypromować swoje produkty lub usługi w sieci.
Jak działa reklama w Google Ads?
Google Ads (wcześniej AdWords) działa w modelu licytacyjnym, bazującym na słowach kluczowych. Poziom ich popularności stanowi o stawce, jaka będzie pobierana kiedy użytkownik kliknie lub wyświetli się mu reklama. Reklamy tekstowe i produktowe pojawiają się w wyszukiwarce, reklamy graficzne w sieci reklamowej oraz reklamy video na Youtube.
Jak prowadzić kampanię Google Ads?
Każdy typ kampanii Google Ads ma własny zestaw ustawień kierowania i rodzajów reklam. Support Google na oficjalnej stronie udostępnia proste instrukcje krok po kroku, wyjaśniające, jak tworzyć poszczególne kampanie.
Zalety korzystania z Google Ads
Jest ich wiele, ale do najważniejszych można zaliczyć kierowanie reklam do osób faktycznie zainteresowanych ofertą. Korzystne jest również elastyczne dopasowanie budżetu do potrzeb i możliwości oraz ścisła kontrola nad kosztami. Wisienką na trocie będzie pomiar efektów podjętych działań.
Czy Google Ads jest skuteczne?
System reklamowy Google jest jedną z najskuteczniejszych form promocji firmy w internecie. Wynika to między innymi z możliwości dopasowania reklamy do zapytania, przez co trafiamy z przekazem do osób faktycznie zainteresowanych konkretnym produktem lub usługą.
Czy warto inwestować w Google Ads?
W Polsce z Google korzysta ponad 90% osób poruszających się w Internecie. Z poziomu reklamy Google Ads (AdWords), można również uruchamiać reklamy w serwisie Youtube (który w Polsce jest drugą pod względem popularności wyszukiwarką).
Czy Google Ads jest za darmo?
Panel administracyjny Google Ads jest darmowy – wymaga jedynie zarejestrowania się i założenia konta reklamowego. Opłaty, z jakimi musi liczyć się reklamodawca, to budżet, który zostanie zainwestowany w kampanię oraz prowizja za przygotowanie i obsługę kampanii przez agencję SEO SEM.
Ile kosztuje kampania w Google Ads?
Budżet kampanii Google Ads można elastycznie dopasować do wielkości firmy i jej oferty, celu, możliwości finansowych i czasowych. W zależności od konkurencyjności słów kluczowych, rozbudowania kampanii oraz prowizji należnej za jej prowadzenia przez agencję SEO SEM musimy nastawić się na koszty kampanii Google Ads wynoszące od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie.
Spis treści
Czytasz teraz:
Google Ads
- Agencja Google Ads Verseo
- Co to jest reklama Google Ads?
- Kampanie Google Ads z Verseo
- Kampanie Google Ads – rodzaje reklam
- Lokalne reklamy Google Ads – kampania AdWords dla mniejszych firm
- Prowadzenie kampanii Google Ads od A do Z
- Dlaczego warto zainwestować w Google Ads?
- Google Ads + SEO
- Jak długo trwa prowadzenie kampanii Google Ads?
- Jak mierzyć skuteczność kampanii Google Ads?
- Co mówią o nas Klienci
- Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę
- Koszty kampanii reklamowej
- Cennik Google Ads
- Google Ads FAQ