Oferta

Verseo CSS – reklama produktowa bez prowizji Google

CSS to nic innego jak usługa porównywania cen. Takie miano można przypisać każdej witrynie, która gromadzi produkty rozmaitych marek. W porównywarce nie następuje jednak sprzedaż. Pełni ona jedynie funkcję pośrednika kierującego ruch do oferty producenta.

20% tańsze kliknięcia w Google Shopping
Szybka i łatwa implementacja
Zasięg na cała Unie Europejską

W przeszłości Google miało wyłączność na tę usługę i jej jednoczesne wyświetlanie jako reklamy produktowej. Decyzja Komisji Europejskiej sprawiła, że inne podmioty mogą czerpać korzyści z możliwości oferowanych przez Zakupy Google.

Jak działa CSS?

Na początek klient jest zobowiązany do przesłania listy produktów, które posiada w swoim sklepie internetowym. W tym celu wykorzystuje panel umieszczony na stronie internetowej Verseo CSS. Wybrane artykuły wyświetlają się w Zakupach Google na ogólnych stronach wyników wyszukiwania. Warto zaznaczyć, że nasz Verseo CSS w niczym nie ustępuje usługom świadczonym przez Google. Jest jednak pozbawiony prowizji, którą należy uiścić korzystając z rozwiązania google`owskiego. Dzięki temu nasz CSS oferuje wyświetlanie się reklamy produktowej o 20% taniej, a jest jednocześnie całkowicie darmowy.

Verseo CSS vs Google Shopping

(udział w aukcji)

Verseo CSS
max CPC = 0,2

pełna kwota CPC = 0,2
bierze udział w aukcji

Google Shopping
max CPC = 0,2

Google pobiera około 20% marży
CPC = 0,16 wchodzi do aukcji

Zasady ekspozycji poszczególnych reklam opierają się na systemie aukcyjnym. Opiekun kampanii może ustalać stawki samodzielnie albo wybrać ustawienia automatyczne. W ten sposób reklamodawcy wystawiają swoje produkty do rywalizacji o przestrzeń reklamową. Współpraca z Verseo CSS zapewni Tobie przewagę na tym etapie. Dzięki obniżeniu stawki o 20% przechylisz szalę zwycięstwa na swoją stronę, nawet jeśli konkurenci uzyskali identyczny wynik jakości. W efekcie Twoje reklamy będą wyświetlać się częściej przy takim samym koszcie.

W ramach usługi porównywania cen na koncie Google Merchant Center otwierane jest oddzielne konto dla każdego sprzedawcy, który jest reprezentowany w Zakupach Google przez Verseo. Takie rozwiązanie otwiera możliwość przesłania produktów, a następnie utworzenia kampanii produktowej.

Verseo bierze udział w programie partnerskim Comparison Shopping Partner, który został zainicjowany przez Google. Inicjatywa umożliwia zachowanie konkurencyjnego środowiska reklamowego, a ponadto gwarantuje korzyści zarówno usługodawcom, jak i sprzedawom.

Jakie korzyści zapewnia CSS?

  • Proces konfiguracji został znacznie uproszczony. Dzięki temu możemy bardzo sprawnie przygotować usługę do działania. Jednocześnie – jeżeli dany sklep nie jest w gronie naszych klientów – nie będziemy mieli dostępu do danych związanych z przebiegiem kampanii. Możemy podejrzeć jedynie oferowane produkty, ich ceny oraz status, czyli wszystkie informacje, które są niezbędne do sprawnego zarządzania reklamą produktową.
  • Współpraca z Verseo zapewnia tobie udział w aukcji przy pominięciu marży narzucanej przez Google. Takie rozwiązanie umożliwia zaoszczędzenie nawet do 20% nakładów finansowych na kampanię. Usługa jest dostępna na wszystkich rynkach znajdujących się w obrębie Unii Europejskiej. W efekcie możesz prowadzić skuteczne działania na arenie międzynarodowej. Wszystkie elementy ekosystemu Google funkcjonują we wzajemnej harmonii. Usługa porównywania cen zostanie ściśle zintegrowana z Google Ads oraz Google Merchant Center. Posiadanie produktów w porównywarce Verseo CSS nie obniża wyniku jakości kampanii.
  • Korzystanie z powyższych w Verseo CSS jest darmowe.
  • Otrzymujesz możliwość segregowania wszystkich produktów według rozmaitych atrybutów. Takie podejście znacząco ułatwia proces optymalizacji kampanii.*
  • Możesz liczyć na cykliczne odświeżenie ekspozycji produktów. W ten sposób pobudzisz zainteresowanie potencjalnych klientów i unikniesz stagnacji.*

*Wariant wymaga dodatkowej opłaty.

Jak przebiega wdrażanie CSS?

Proces implementacji usługi przeprowadzamy w czterech prostych krokach. Plan działania prezentuje się następująco:

  1. Łączymy twoje konto Merchant Center z CSS Verseo.
  2. Pobieramy twoje produkty z pliku produktowego. Następnie publikujemy cały asortyment w Porównywarce Verseo Shop.
  3. Testujemy sprawność usługi.
  4. Przeprowadzamy integrację pozostałych kampanii. Dzięki temu twoje reklamy będą ukazywać się w wyszukiwarce Google z dopiskiem „przez CSS Verseo”.

Jakub Perkowski
Senior Google Ads Strategist

Dlaczego warto przystapić do Verseo CSS?

  • 20% tańsze kliknięcia w Google Shopping.
  • Verseo nie potrzebuje dostępu danych Twoich kont.
  • Darmowy ruch z porównywarki Verseo CSS.
  • Brak innych kosztów.
  • Szybka i łatwa implementacja.
  • Zasięg na całą Unię Europejską.
  • Brak negatywnego wpływu na wynik jakości.

Darmowa wycena