Oferta
Verseo CSS – reklama produktowa bez prowizji Google
CSS to nic innego jak usługa porównywania cen. Takie miano można przypisać każdej witrynie, która gromadzi produkty rozmaitych marek. W porównywarce nie następuje jednak sprzedaż. Pełni ona jedynie funkcję pośrednika kierującego ruch do oferty producenta.

- 20% tańsze kliknięcia w Google Shopping
- Szybka i łatwa implementacja
- Zasięg na cała Unie Europejską
W przeszłości Google miało wyłączność na tę usługę i jej jednoczesne wyświetlanie jako reklamy produktowej. Decyzja Komisji Europejskiej sprawiła, że inne podmioty mogą czerpać korzyści z możliwości oferowanych przez Zakupy Google.
Jak działa CSS?
Na początek klient jest zobowiązany do przesłania listy produktów, które posiada w swoim sklepie internetowym. W tym celu wykorzystuje panel umieszczony na stronie internetowej Verseo CSS. Wybrane artykuły wyświetlają się w Zakupach Google na ogólnych stronach wyników wyszukiwania. Warto zaznaczyć, że nasz Verseo CSS w niczym nie ustępuje usługom świadczonym przez Google. Jest jednak pozbawiony prowizji, którą należy uiścić korzystając z rozwiązania google`owskiego. Dzięki temu nasz CSS oferuje wyświetlanie się reklamy produktowej o 20% taniej!
Verseo CSS vs Google Shopping
(udział w aukcji)
Verseo CSS
max CPC = 0,2
pełna kwota CPC = 0,2
bierze udział w aukcji
Google Shopping
max CPC = 0,2
Google pobiera około 20% marży
CPC = 0,16 wchodzi do aukcji
Zasady ekspozycji poszczególnych reklam opierają się na systemie aukcyjnym. Opiekun kampanii może ustalać stawki samodzielnie albo wybrać ustawienia automatyczne. W ten sposób reklamodawcy wystawiają swoje produkty do rywalizacji o przestrzeń reklamową. Współpraca z Verseo CSS zapewni Tobie przewagę na tym etapie. Dzięki obniżeniu stawki o 20% przechylisz szalę zwycięstwa na swoją stronę, nawet jeśli konkurenci uzyskali identyczny wynik jakości. W efekcie Twoje reklamy będą wyświetlać się częściej przy takim samym koszcie.
W ramach usługi porównywania cen na koncie Google Merchant Center otwierane jest oddzielne konto dla każdego sprzedawcy, który jest reprezentowany w Zakupach Google przez Verseo. Takie rozwiązanie otwiera możliwość przesłania produktów, a następnie utworzenia kampanii produktowej.
Verseo bierze udział w programie partnerskim Comparison Shopping Partner, który został zainicjowany przez Google. Inicjatywa umożliwia zachowanie konkurencyjnego środowiska reklamowego, a ponadto gwarantuje korzyści zarówno usługodawcom, jak i sprzedawom.
Jakie korzyści zapewnia CSS?
- Proces konfiguracji został znacznie uproszczony. Dzięki temu możemy bardzo sprawnie przygotować usługę do działania. Jednocześnie – jeżeli dany sklep nie jest w gronie naszych klientów – nie będziemy mieli dostępu do danych związanych z przebiegiem kampanii. Możemy podejrzeć jedynie oferowane produkty, ich ceny oraz status, czyli wszystkie informacje, które są niezbędne do sprawnego zarządzania reklamą produktową.
- Współpraca z Verseo zapewnia tobie udział w aukcji przy pominięciu marży narzucanej przez Google. Takie rozwiązanie umożliwia zaoszczędzenie nawet do 20% nakładów finansowych na kampanię. Usługa jest dostępna na wszystkich rynkach znajdujących się w obrębie Unii Europejskiej. W efekcie możesz prowadzić skuteczne działania na arenie międzynarodowej. Wszystkie elementy ekosystemu Google funkcjonują we wzajemnej harmonii. Usługa porównywania cen zostanie ściśle zintegrowana z Google Ads oraz Google Merchant Center. Posiadanie produktów w porównywarce Verseo CSS nie obniża wyniku jakości kampanii.
- Otrzymujesz możliwość segregowania wszystkich produktów według rozmaitych atrybutów. Takie podejście znacząco ułatwia proces optymalizacji kampanii.*
- Możesz liczyć na cykliczne odświeżenie ekspozycji produktów. W ten sposób pobudzisz zainteresowanie potencjalnych klientów i unikniesz stagnacji.*
*Wariant wymaga dodatkowej opłaty.
Jak przebiega wdrażanie CSS?
Proces implementacji usługi przeprowadzamy w czterech prostych krokach. Plan działania prezentuje się następująco:
- Łączymy twoje konto Merchant Center z CSS Verseo.
- Pobieramy twoje produkty z pliku produktowego. Następnie publikujemy cały asortyment w Porównywarce Verseo Shop.
- Testujemy sprawność usługi.
- Przeprowadzamy integrację pozostałych kampanii. Dzięki temu twoje reklamy będą ukazywać się w wyszukiwarce Google z dopiskiem „przez CSS Verseo”.
Wypełnij formularz
i odbierz darmową wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesemi przygotujemy
indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie
mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

- Monika Praczyk
- Content Marketing Manager
- Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
odpowiadamy w ciągu 1 godz. - Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
dnia roboczego po 9.00.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.