Jak działa CSS?
Na początek klient jest zobowiązany do przesłania listy produktów, które posiada w swoim sklepie internetowym. W tym celu wykorzystuje panel umieszczony na stronie internetowej Verseo CSS. Wybrane artykuły wyświetlają się w Zakupach Google na ogólnych stronach wyników wyszukiwania. Warto zaznaczyć, że nasz Verseo CSS w niczym nie ustępuje usługom świadczonym przez Google. Jest jednak pozbawiony prowizji, którą należy uiścić korzystając z rozwiązania google`owskiego. Dzięki temu nasz CSS oferuje wyświetlanie się reklamy produktowej o 20% taniej!
Verseo CSS vs Google Shopping
(udział w aukcji)
Verseo CSS
max CPC = 0,2
pełna kwota CPC = 0,2
bierze udział w aukcji
Google Shopping
max CPC = 0,2
Google pobiera około 20% marży
CPC = 0,16 wchodzi do aukcji
Zasady ekspozycji poszczególnych reklam opierają się na systemie aukcyjnym. Opiekun kampanii może ustalać stawki samodzielnie albo wybrać ustawienia automatyczne. W ten sposób reklamodawcy wystawiają swoje produkty do rywalizacji o przestrzeń reklamową. Współpraca z Verseo CSS zapewni Tobie przewagę na tym etapie. Dzięki obniżeniu stawki o 20% przechylisz szalę zwycięstwa na swoją stronę, nawet jeśli konkurenci uzyskali identyczny wynik jakości. W efekcie Twoje reklamy będą wyświetlać się częściej przy takim samym koszcie.
W ramach usługi porównywania cen na koncie Google Merchant Center otwierane jest oddzielne konto dla każdego sprzedawcy, który jest reprezentowany w Zakupach Google przez Verseo. Takie rozwiązanie otwiera możliwość przesłania produktów, a następnie utworzenia kampanii produktowej.
Verseo bierze udział w programie partnerskim Comparison Shopping Partner, który został zainicjowany przez Google. Inicjatywa umożliwia zachowanie konkurencyjnego środowiska reklamowego, a ponadto gwarantuje korzyści zarówno usługodawcom, jak i sprzedawom.
- Proces konfiguracji został znacznie uproszczony. Dzięki temu możemy bardzo sprawnie przygotować usługę do działania. Jednocześnie – jeżeli dany sklep nie jest w gronie naszych klientów – nie będziemy mieli dostępu do danych związanych z przebiegiem kampanii. Możemy podejrzeć jedynie oferowane produkty, ich ceny oraz status, czyli wszystkie informacje, które są niezbędne do sprawnego zarządzania reklamą produktową.
- Współpraca z Verseo zapewnia tobie udział w aukcji przy pominięciu marży narzucanej przez Google. Takie rozwiązanie umożliwia zaoszczędzenie nawet do 20% nakładów finansowych na kampanię. Usługa jest dostępna na wszystkich rynkach znajdujących się w obrębie Unii Europejskiej. W efekcie możesz prowadzić skuteczne działania na arenie międzynarodowej. Wszystkie elementy ekosystemu Google funkcjonują we wzajemnej harmonii. Usługa porównywania cen zostanie ściśle zintegrowana z Google Ads oraz Google Merchant Center. Posiadanie produktów w porównywarce Verseo CSS nie obniża wyniku jakości kampanii.
- Otrzymujesz możliwość segregowania wszystkich produktów według rozmaitych atrybutów. Takie podejście znacząco ułatwia proces optymalizacji kampanii.*
- Możesz liczyć na cykliczne odświeżenie ekspozycji produktów. W ten sposób pobudzisz zainteresowanie potencjalnych klientów i unikniesz stagnacji.*
*Wariant wymaga dodatkowej opłaty.
Jak przebiega wdrażanie CSS?
Proces implementacji usługi przeprowadzamy w czterech prostych krokach. Plan działania prezentuje się następująco:
- Łączymy twoje konto Merchant Center z CSS Verseo.
- Pobieramy twoje produkty z pliku produktowego. Następnie publikujemy cały asortyment w Porównywarce Verseo Shop.
- Testujemy sprawność usługi.
- Przeprowadzamy integrację pozostałych kampanii. Dzięki temu twoje reklamy będą ukazywać się w wyszukiwarce Google z dopiskiem „przez CSS Verseo”.
Spis treści
Czytasz teraz:
Verseo CSS – reklama produktowa bez prowizji Google