Wszystkie kwoty są kwotami netto w PLN.

Porównanie planów

Starter

 

Standard

 

Obsługa

Zespół Optymalizacji

Dedykowany Specjalista

Kanały i typy kampanii dostosowane do Twojego biznesu

Pomoc przy łączeniu Facebook Ads z innymi narzędziami (np. Zapier, Hubspot

Starter

 

Standard

 

Optymalizacja

Testy A/B

Optymalizacja budżetu kampanii

Remarketing dynamiczny

Implementacja katalogów

Założenie sklepu na Facebooku oraz Instagram Shopping (jeśli to możliwe)

Implementacja Pixela

Wsparcie
Implementacja

Implementacja zdarzeń Pixela

Starter

 

Standard

 

Algorytmy Machine Learning oraz AI

Maksymalizacja przychodu

Obniżenie kosztu konwersji

Maksymalizacja ruchu

Smart podpowiedzi

Przed startem kampanii zapewniamy

Projekt i budowa kampanii, dobór strategii, pomoc przy instalacji kodów piksela, pomoc przy tworzeniu konta firmowego, tworzenie katalogów.

We wszystkich planach od Verseo otrzymujesz:

  • Onboarding (pełna pomoc na starcie)
  • Projekt i Budowę Kampanii
  • Ilość kampanii/group reklam/ słow kluczowych bez limitu
  • Wsparcie i konsultacje
  • Konfigurację katalogu produktowego
  • Wsparcie w implementacji piksela
  • Konfiguracja katalogu i piksela pod remarketing dynamiczny
  • Przygotowanie grafik niezbędnych do kampanii

Pytania i odpowiedzi

Facebook Ads to system reklamowy przypisany do platformy Facebook. Oferuje on głębokie możliwości dotarcia do konkretnych użytkowników, jak również wiele formatów reklamowych. Tworząc kampanię w Facebook Ads zaczynasz od wyboru celu – czy chcesz zwiększyć reakcje pod daną informacją? A może zależy Ci na dotarciu do jak największej ilości osób? A może chcesz postawić po prostu na twardą sprzedaż danych produktów lub usług? Od celu kampanii zależy późniejszy dobór kreacji, jak również grup docelowych. Targetowanie to jeden z kluczowych elementów, które stoją za popularnością Facebook Ads.

Możesz dotrzeć do dowolnych grup demograficznych oraz celować w konkretne zainteresowania czy osoby, które już miały kontakt z Twoim fanpage`m czy stroną internetową. Możesz też proponować im remarketing dynamiczny z produktami, które porzucili w koszyku zakupowym na Twojej stronie internetowej. Wszystko to sprawia, że Facebook Ads stał się jednym z kluczowych kanałów reklamy internetowej, zaraz obok rozwiązań proponowanych przez Google.

Mianem mediów społecznościowych, znanych również pod nazwą social media, określa się platformy internetowe, które gromadzą wielu użytkowników i którzy “karmią” ją tworząc własne treści. W odróżnieniu od klasycznych for internetowych, mają one zdecydowanie dynamiczniejszy charakter, i pozwalają na banalne udostępnianie nie tylko tekstów, ale również zdjęć, formatów wideo czy nawet dedykowanych formatów jak karuzele, czy odpowiednio wyedytowanych nagrań czy ankiet. Treści w mediach społecznościowych zmieniają się dynamicznie, ale mamy też cały szereg okazji, by wejść z nimi w interakcję. W efekcie możemy je komentować, wyrażać swoje poparcie lub dezaprobatę poprzez użycie odpowiednich ikon. Może też oczywiście na nie klikać, co albo rozwija dane zdjęcia czy film, albo przenosi nas do innej witryny stojącej za linkiem.

Siłą mediów społecznościowych jest właśnie wspomniana możliwości angażowania ludzi. To ludzie, a nie konkretna firma, napędzają wybrane treści, grzebiąc jednocześnie te, które nie wzbudzają w nich żadnych emocji i których zwyczajnie nie uważają za interesujące.

Mianem marketingu internetowego określa się wszelkie działania reklamowe danego biznesu w cyfrowej przestrzeni. Na marketing internetowy składa się wiele dziedzin, których każda wymaga w zasadzie odrębnego specjalisty. Dlatego też małe i nawet średnie przedsiębiorstwa, muszą skupiać się na kanałach marketingowych, które są najefektywniejsze. W pojemnej nazwie “marketing internetowy” mieszczą się takie narzędzia jak Google Ads, Facebook Ads, pozycjonowanie stron, LinkedIn Ads, Allegro Ads, Content marketing, influencer marketing, UX czy analityka internetowa. Każda z tych dziedzin rozwarstwia się na kolejne poziomy i wymaga nieustannej optymalizacji, testowania i wyciągania poprawnych wniosków. Marketing internetowy różni się od tradycyjnego o wiele lepszym poziomem dotarcia do grup docelowych, a także modelem rozliczeń, w których możemy skupić się tylko na realnych przejściach na daną witrynę. Oznacza to, że w marketingu internetowym zazwyczaj płacimy za dotarcie do osób potencjalnie i faktycznie zainteresowanych naszym produktem lub usługą.

Koszty reklamy Facebook Ads zależą od wielu czynników. W estymacji optymalnego budżetu pierwsze skrzypce grają lokalizacje reklam, formaty reklamowe, typ produktu lub usługi, zastosowane kreacje i konkurencja w danej branży. Wpływ na koszt reklamy ma również rozpoznawalność danej marki – czy dany brand budzi zaufanie czy może przyciąga early adopters i to na nich trzeba postawić?

Warto pamiętać, że pytanie o koszt reklamy zazwyczaj nie powinno dotyczyć całości możliwych do zainwestowania środków, a kosztów pozyskania klienta. Biznes powinien dokładnie znać margines w jakim się porusza i ile de facto może przeznaczyć na pozyskanie kolejnego użytkownika i jak to się ma do marżowości danego produktu czy usługi w kontekście całego asortymentu. De facto musisz zatem odwrócić pytanie z “ile kosztuje reklama na Facebook Ads” na “ile mogą przeznaczyć złotówek na pozyskanie jednego klienta i ilu takich klientów chcę pozyskać z kanału Facebook?” Z takim konkretnym wyliczeniem możesz zwrócić się do agencji i spytać czy to możliwe, a doświadczony specjalista powinien wstępnie oszacować wykonalność danego założenia.

Przy dobrze zaprojektowanej kampanii, cenach i poprawnej stronie internetowej reklama Facebook Ads powinna przynosić pierwsze efekty w zasadzie od razu. PIERWSZE efekty nie oznacza automatycznie, że będą to wyniki już na wstępie satysfakcjonujące. Kampania uczy się grupy docelowej i tego jak reaguje na dany zestaw reklam nieustannie optymalizując swoje działanie. Pełna optymalizacja zazwyczaj przynosi efekty po kilku tygodniach. Oczywiście optymalizacji nie pozostawiamy tylko algorytmom Facebooka, ale również specjaliście, który obserwuje zachowanie kampanii podzielonej na wiele zestawów reklam i odbiorców, by np. pozostawiać te działające najsensowniej w relacji – kosztów do wartości zakupów. W przypadku Facebook Ads nie warto dokonywać gwałtowych zmian w kampanii po kilku dniach, bowiem zaburza to proces uczenia się i algorytm musi zbierać dane od nowa. Dlatego należy uzbroić się w cierpliwość przez kilka pierwszych tygodni.

Piksel Facebooka jest krótkim kodem, który zamieszczamy na swojej stronie, by polepszyć analizę kampanii przeprowadzanych na Facebooku. Piksel ma trzy zasadnicze zadania. Po pierwsze dzięki niemu trafisz do właściwej grupy odbiorców i będziesz też mógł docierać remarketingiem do osób, już zaznajomionych z Twoją witryną, jak również tworzyć listy osób do nich podobnych.Po drugie pomiar skuteczności Twoich reklam będzie dokładniejszy. Będziesz znać nie tylko liczbę kliknięć w reklamę, ale również konkretną wartość zakupów pochodzących z Facebooka. Na podstawie pogłębionych danych zyskasz jeszcze lepsze możliwości optymalizowania swoich reklam. Dzięki temu, zrealizujesz też trzeci podstawowy cel instalacji piksela na stronie czyli… zwiększenie sprzedaży!

Instalacja piksela generalnie nie powinna nastręczać wielu trudności. Verseo pomaga w instalacji tego kodu na stronie lub bierze to na siebie w ramach symbolicznej opłaty.

Targetowanie reklam Facebook Ads to jeden z głównych czynników wpływających na ich sukces i fakt, że tak chętnie są wykorzystywane przez reklamodawców na całym świecie. Im lepiej targetowane reklamy, tym efektywniejsze kosztowo się stają. Docieranie z przekazem tylko do osób potencjalnie bardziej zainteresowanych zakupem od przeciętnego kowalskiego sprawia, że nie przepalamy budżetu na osoby, które w ogóle nie są w naszej grupie odbiorców. W Facebook Ads możesz celować w konkretną grupę wiekową, płeć, zainteresowania czy osoby lubiące konkretne strony internetowego. Możesz też tworzyć grupy odbiorców w oparciu o podobieństwo do swoich klientów. Rzecz jasna, możesz również odpalić remarketing dynamiczny, który docierać będzie do Twoich klientów, którzy np. porzucili koszyk zakupowy w trakcie przebywania na Twojej stronie internetowej.

Pod skrótem CTA znajdziemy słynne Call to Action czyli wezwanie do działania. CTA zazwyczaj jest spotykane w tekstach, jak i grafikach wykorzystywanych zarówno na stronach internetowych, jak i kampaniach reklamowych. Jego zadanie jest proste – ma skłonić użytkownika, czytelnika czy odbiorcę reklamy do wykonania określonej akcji – np KUP TERAZ, ZAREZERWUJ, POPROŚ O DEMO itd itd.
CTA wydaje się ostatnim szlifem w każdej kampanii czy tekście, ale w rzeczywistości jest o wiele istotniejszym elementem aniżeli tylko detalem. Poprawnie dobrane CTA może zwiększyć konwersję nawet o kilkanaście %. Musi być skorelowane ze stroną do której odsyła, jak również dobrze rezonować kolorystycznie z całością przekazu. Zdarza się, że zapominamy wskazać użytkownikowi co ma właściwie dalej zrobić. Może to banalne, ale jeżeli nie pokażesz użytkownikowi kolejnego kroku to zazwyczaj go po prostu nie wykona.

Im lepiej sprecyzowany cel kampanii, tym potencjalnie skuteczniejsze działania. Cel reklamy to pierwszy element, których wybierasz projektując swoje przyszłe kampanie na Facebooku.
Jakie cele można wybrać w panelu Facebook Ads?

  • Rozpoznawalność marki – wyświetlanie reklam osobom potencjalnie najbardziej zainteresowanym Twoimi treściami.
  • Zasięg – wyświetlanie reklam maksymalnej liczbie odbiorców np. w łonie danej lokalizacji.
  • Instalacje aplikacji – Skaluj instalowanie aplikacji poprzez dodanie odnośnika do Google Play i App Store.
  • Ruch – Inwestuj w powiększanie liczby osób odwiedzających Twoją stronę internetową.
  • Pozyskiwanie kontaktów – Ułatwiaj osobom zainteresowanym Twoimi usługami kontakt i pozyskanie większej ilości informacji na temat działalności firmy.
  • Wiadomości – Zachęcaj użytkownik do napisania wiadomości i wejścia w bezpośredni kontakt z Tobą!
  • Aktywności – Cel nastawiony na pozyskiwanie reakcji pod Twoimi reklamami jak obserwowanie, polubienie czy skomentowanie.
  • Wyświetlenia filmu – pokaż swoje filmy maksymalnie efektywnie wśród zainteresowanych użytkowników.
  • Konwersje – Pozyskanie kontaktów, które realnie wykonują pożądane akcje na Twojej witrynie internetowej – np zakup czy rejestrację.
  • Wizyty w firmie – Promuj wizyty w punktach stacjonarnych, wyświetlaj reklamy z naciskiem na lokalność.
  • Sprzedaż z katalogu – Automatycznie promuj najpopularniejsze produkty i konie pociągowe Twojej oferty. Dodaj katalog i wyświetlaj produkty dopasowane do potrzeb odbiorców.

Krzysztof Borzymowski
Strategic Business Development Manager

Krzysztof Borzymowski 1 E1581064555345

Nie wiesz, który plan jest dla Ciebie? Napisz do nas

Darmowa wycena

Minuta z zaletami Google Ads.

Klienci coraz częściej zauważają potężne zalety Google Ads względem innych kanałów reklamowych.

Kinga Dudzińska
Project Manager