Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Ecommerce Power szkolenie online: Krzysztof Masłowski wśród prelegentów

    Ecommerce Power to bezpłatne szkolenie dla właścicieli sklepów internetowych oraz początkujących e-przedsiębiorców. Nie może zabraknąć tu reprezentanta Verseo. 27 września o godzinie 12:00 swoją prelekcję będzie mieć Krzysztof Masłowski – CEO Verseo i Certyfikowany Trener AdWords.

    Już teraz zapraszamy do udziału w Ecommerce Power – 5-godzinnym webinarze. Krzysztof Masłowski opowie o strategiach optymalizacji stawek dla branży eccomerce. Dowiedz się więcej o szkoleniu i jego tematyce na http://ecommercepower.pl/.

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    outbound marketing
    Outbound marketing – co to jest?
    Dominika Słomka

    Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest sprzedanie drugiej osobie jakiegoś produktu. Właściwie pewnie nie musisz sobie tego wyobrażać, skoro czytasz […]

    reklama sklepu sportowego
    Reklama sklepu sportowego
    Daria Nawrocka

    W ostatnich latach zdecydowanie da się zauważyć rosnące zainteresowanie Polaków zdrowym stylem życia oraz sportem (i to nie tym oglądanym […]

    Człowiek orkiestra marketingu? Nie w XXI wieku!
    Jakub Nowak

    Historia ewolucji marketingu internetowego. W małym miasteczku czas płynie znacznie wolniej, a życie wydaje się być prostsze. Rano idziesz na […]

    Google Sponsored Promotions, czyli reklama na Gmail’u
    Krzysztof Masłowski

    Ponad pół roku temu została uruchomiona nowa usługa Google pozwalająca na kierowanie reklam do użytkowników poczty Gmail (po betach testach […]

    Jakich prezentów szukają klienci?
    Dominika Słomka

    Jakich prezentów szukają klienci? Nadchodzą święta i jak co roku marketerzy mają nadzieję, że miesiące planowania kampanii się opłacą, a […]

    Jesteśmy na Marketing Maraton!
    Artykuł gościnny

    Pozyskiwanie nowych klientów – skąd czerpać inspiracje? Jak pozyskać nowych klientów, zwiększyć sprzedaż i zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w Internecie? […]