Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Szkoliliśmy się w Google

    Uwaga, to nie są ćwiczenia! To szkolenia Google! 🙂

    Na początku października część zespołu Verseo odwiedziła siedzibę Google. Nasz cel – szkolenie w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.

    W dniach 2-3 października nasz zespół przebywał na szkoleniu w siedzibie Google w Warszawie. Nasi certyfikowani specjaliści Google AdWords w trakcie szkolenia poszerzali kompetencje w zakresie sprzedaży i obsługi klienta. Na szkoleniu nie zabrakło też tematyki umiejętności miękkich i ich odpowiedniego zastosowania w życiu zawodowym. Była to pierwsza część cyklu szkoleń, które będą mieć miejsce w najbliższych miesiącach.

    Dodatkową atrakcją była możliwość zwiedzenia warszawskiej siedziby Google i poznania działania Google od kuchni 🙂

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    kursy i szkolenia marketingowe
    Kursy i szkolenia marketingowe – jak wybrać?
    Dominika Słomka

    Szukasz sprawdzonego szkolenia marketingowego? Zastanawiasz się nad wyborem kursu z marketingu internetowego dla swojego zespołu? Choć na liczbę dostępnych szkoleń […]

    case study branża fmcg
    Case study – branża FMCG (Programmatic)
    Magdalena Walczak

    Reklama Programmatic to nowoczesny sposób docierania do odbiorców w internecie, za pomocą którego można osiągnąć wynik nawet trzykrotnie lepszy, niż […]

    Jak założyć wizytówkę Google Moja Firma
    Jak założyć wizytówkę Google Moja Firma
    Monika Praczyk

    Udało Ci się wzbogacić grono prężnie działających, młodych przedsiębiorców? Może prowadzisz biznes już od pewnego czasu, ale do tej pory […]

    Wady i zalety reklamy internetowej
    Artykuł gościnny

    Kluczowe wady i zalety reklamy internetowej Reklama internetowa jest formą reklamy, która bardzo dynamicznie się rozwija, co jest związane z […]

    jak rozkręcić sklep internetowy
    Jak rozkręcić sklep internetowy?
    Maciej Popiołek

    Zakupy w internecie wyraźnie zyskują na popularności – coraz więcej Polaków docenia ich zalety, przełamując swoje uprzedzenia czy też przyzwyczajenia. […]

    marketing konwersacyjny
    Marketing konwersacyjny – co to jest?
    Maciej Popiołek

    Nowoczesny marketing to przede wszystkim kwintesencja zasady „frontem do klienta”. To konsument i jego potrzeby są najważniejsze i wytyczają ścieżki […]