Nasza historia
2013
10m2
Akademik, pierwszy laptop i telefon do obsługi klientów.
Nie mieliśmy garażu, by podążyć drogą wielkich amerykańskich start-upów, ale mieliśmy pokój w akademiku. Wówczas zakup laptopa i telefonu był potężną inwestycją, a przejście z łóżka do biura zajmowało nam 2 kroki. Mieliśmy 10 metrów kwadratowych na pomieszczenie wszystkich naszych planów, wizji i chęci. Zespół stanowi Krzysztof i Mateusz.
2014
10m2
Coś drgnęło
Po kilku miesiącach okazało się, że zdobywanie wiedzy i edukowanie klientów zaczyna przynosić efekty. Zyski rzędu kilkuset złotych miesięcznie, przeistoczyły się w 3-4 tysiące. Do dziś też pamiętamy pierwszą umowę na SEO, podpisaną na kwotę 80 zł. Było to dla nas ważne wydarzenie. Ten klient jest z nami do dzisiaj. I do dzisiaj nie podnieśliśmy tej opłaty. Zespół stanowi nadal Krzysztof i Mateusz.
2015
40m2
Wschodząca gwiazda
Kwalifikacja do programu Google Rising Stars przeznaczonego dla najdynamiczniej rozwijających się agencji performance na świecie. Wynajęcie pierwszego – 40 metrowego biura. Ciasne, ale własne. Powoli zaczynamy szukać kogoś do pomocy.
2016
100m2
Własna platforma optymalizacyjna VCM
Zakończenie prac nad własną platformą optymalizacyjną VCM korzystającą z algorytmów samouczących się. Uzyskanie najwyższego możliwego partnerstwa z Google. Liczba współpracowników pierwszy raz przekracza wynik dwucyfrowy.
2017
300m2
Gwałtowne przyspieszenie
Ukonstytuowanie podziału – Krzysztof, odpowiedzialny za technologię i rozwój; Mateusz – zarządzający handlem i sprawami prozaicznymi. Przeprowadzka do 300 metrowego biura. Skład rozrósł się do 50 osób. Od 2017 roku możemy już chwalić się największych zespołem certyfikowanych specjalistów Google w Polsce.
2018
324m2
Strategiczne Partnerstwa
Nawiązanie i rozwój partnerstw technologicznych. Wyodrębnienie działu Strategii i Optymalizacji w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług. Rozwój wewnętrznego działu marketingu i poszerzenie składu certyfikowanych specjalistów Google Ads. Jest już nas 70 na pokładzie!
2019
362m2
Wdrożenie idei marketing 360
Rozszerzenie działu SEO oraz stworzenie zupełnie nowego działu Facebook Ads, który uzupełnił ofertę Verseo o działania w social mediach – zarówno organiczne, jak i płatne. W ten sposób możemy obsługiwać klientów w zasadzie każdym przejawie reklamy internetowej. 2019 jest również rekordowy pod względem nowo pozyskanych klientów – zaufało nam 459 nowych firm!
2020
850m2
Nowa strona, nowe rynki, nowa siedziba
Kolejna przeprowadzka i tym razem – mamy nadzieję – na dłużej. 🙂 850 metrów, kolory, sale konferencyjne, 5 kilometrów kabli, setki litrów farby – słowem: jest pięknie! Wychodzimy też na nowe rynki, a to wszystko przyprawiliśmy nową stroną internetową – na której aktualnie przebywasz. 🙂
2021
1300m2
Jeszcze więcej przestrzeni na innowację i… specjalistów!
Wbrew wcześniejszym przewidywaniom rozszerzamy przestrzeń o kolejne pomieszczenia. 1300 metrów kwadratowych to wystarczająca powierzchnia, by stworzyć komfortowe warunki pracy (i relaksu!) dla blisko 120 profesjonalistów. Na ścianach nie brakuje też miejsca na laurki – między innymi najważniejsze partnerstwo Google, kolejne certyfikaty potwierdzające kompetencje oraz nagrody zdobyte w najważniejszych konkursach branżowych.
2022
1650m2
Przestajemy się szczypać – sięgamy po wszystko
Nowy rok… nowe przestrzenie biurowe (to powoli nasza tradycja :)) i zaszczytne tytuły – w tym między innymi Microsoft Advertising Partner. Zajmujemy łącznie 1650 metrów kwadratowych, które mieszczą nasze nieustająco rosnące ambicje. By sięgać tam, gdzie wzrok nie sięga i celebrować sukcesy na szczycie, razem z naszymi klientami. Wprowadzamy do sprzedaży ekskluzywny materiał poradnikowy Verseo AdBook 2022. Całkowity dochód – 40 tysięcy złotych, przekazujemy na cele charytatywne. Rok zamykamy z przychodami na poziomie ponad 43 mln.
2023
1650m2
Pierwsza agencja marketingu 5.0 i pierwszy raport wpływu
Hucznie celebrujemy 10-lecie istnienia! Wydajemy pierwszy w branży raport wpływu. To potwierdzenie realizowanej przez nas polityki transparentności — piszemy wprost między innymi o średniej wysokości prowizji, odprowadzanych podatkach, rotacji, czy środkach przekazywanych na cele charytatywne. Pokazujemy, czym dla nas jest tworzenie inkluzywnego środowiska pracy, jakie mamy podejście do luki płacowej i ustalonego radaru ryzyk. W związku z publikacją, w sieci pojawia się sporo wartościowych materiałów, w tym wywiadów i podcastów z CEO Verseo. Krzysztof Masłowski odnosi się w nich również do koncepcji marketingu 5.0, która jest nam bliska, jak surferowi pianka. W końcu w tym roku staliśmy się pierwszą agencją marketingu 5.0. Inni zwracają uwagę na nasze innowacyjne podejście oraz działania wykraczające dalece poza sferę biznesową. Po raz drugi w historii otrzymujemy wyróżnienie w konkursie Poznański Lider Przedsiębiorczości. To już sporo, a rok się jeszcze nie skończył! 🙂