Oferta
Hubspot – partner Polska – platforma sales & marketing automation
Hubspot to platforma online, która pomaga firmom zarządzać ścieżką klienta na każdym jej etapie. Od zainteresowania i przyciągania do siebie atrakcyjnym content marketingiem, po zamykanie sprzedaży i dalsze prowadzenie relacji biznesowych.
Hubspot to jedna z pierwszych firm, które zdały sobie sprawę z potęgi content marketingu. Wiedząc jednocześnie, że dojdzie do bezprecedensowego skalowania tego typu działań, zaprojektowali platformę, która wspiera marketerów i handlowców w skutecznej obsłudze klientów i leadów. Hubspot jest notowany na nowojorskiej giełdzie i jest wiodącą platformą tego typu w Stanach Zjednoczonych.
W Verseo korzystamy z Hubspota od półtora roku. Ten czas pozwolił nam rozwinąć kompetencje w różnych narzędziach oraz pozwolił docenić potencjał drzemiący w tym systemie. Dlatego postanowiliśmy zostać oficjalnym partnerem Hubspot w Polsce i wdrażać firmy w ten ekosystem. Uważamy bowiem, że znacząco wpływa na efektywności procesów wewnątrz firmy. Sprzedaż i marketing, za pomocą kilku kliknięć, mogą zrobić wiele, wiele więcej!
Hubspot – arka inbound marketingu
Hubspot wspomaga marketerów, sprzedawców i właścicieli firm w inbound marketingu. Metodologia ta zakłada, że potencjalny klient przychodzi do nas sam. Fajne? No pewnie, ale jest mały haczyk. Musimy się sporo napracować, by do tego doszło i wyprodukować mnóstwo przyjemnych, a zarazem inteligentnych materiałów. Co sprawia, że ktoś przychodzi do naszej firmy sam? Atrakcyjne wideo, poradnik, który rozwiąże jakiś problem, przydatny artykuł na blogu, podcast i inne formy, które odpowiadają na zadawane pytania.
Korzystanie z metodologii Inbound w marketingu
Jeżeli jesteś nowoczesnym marketerem, Twoim celem jest przyciągnięcie do firmy nowych kontaktów, zaangażowanie ich na tyle, by chętnie przechodzili do następnych etapów a następnie ich indywidualne zachwycanie i zaskakiwanie.
Attract Tools
- Ads
- Video
- Blogging
- Social media
- Content strategy
Zachęcaj
Nie chcesz, żeby ktokolwiek przychodził na twoją stronę. Chcesz ludzi, którzy najprawdopodobniej staną się perspektywicznym kontaktem i ostatecznie zadowolonym klientem. Jak ich pozyskać? Przyciągasz więcej odpowiednich klientów za pomocą odpowiednich treści we właściwym czasie – wtedy kiedy ich szukają.
Skorzystaj z narzędzia strategii treści, aby zbudować autorytet w wyszukiwaniu i uszeregować tematy, które mają największe znaczenie dla potencjalnych klientów. Publikuj swój wpis na blogu lub treści wideo w sieciach społecznościowych za pomocą narzędzi mediów społecznościowych. Twórz reklamy, aby zwiększyć świadomość swojej marki wśród odbiorców docelowych. Na każdym etapie będziesz raportować i analizować swojej wysiłki, aby być informowanym o tym, co działa, a gdzie musisz jeszcze coś poprawić.
Engage Tools
- Lead flows
- Email marketing
- Lead managment
- Conversational bots
- Marketing automation
Angażuj
Korzystaj z rozmów, aby tworzyć trwałe relacje z potencjalnymi klientami na preferowanych kanałach – za pośrednictwem poczty e-mail, botów, telefonu, czatu na żywo lub aplikacji do obsługi wiadomości. Użyj narzędzi do konwersji – CTA, formularzy i przepływów potencjalnych klientów – aby przechwycić informacje o potencjalnych klientach odwiedzających Twoją witrynę. Wykorzystaj wszystkie informacje o potencjalnych klientach i klientach w CRM, aby spersonalizować korzystanie ze strony za pomocą inteligentnych treści i całej podróży kupującego za pomocą poczty elektronicznej i przepływów pracy. Twórz lojalność wobec marki, kierując reklamy do określonych grup odbiorców za pomocą treści społecznościowych lub reklam. Wybierz spośród setek integracji, aby dodać dodatkowe narzędzia i funkcje do unikalnych potrzeb Twojej firmy.
Delight Tools
- Smart content
- Email marketing
- Conversations inbox
- Attribution reporting bots
- Marketing automation
Dopieszczaj
Korzystaj z poczty elektronicznej i automatyzacji marketingu, a także rozmów, aby dostarczyć właściwe informacje właściwej osobie we właściwym czasie i za każdym razem. Skorzystaj ze skrzynki odbiorczej konwersacji, aby dopasować się do członków zespołu sprzedaży i serwisu, aby utworzyć kontekstowe rozmowy z osobami, z którymi prowadzisz interesy. Twórz niezapomniane treści, które potencjalni użytkownicy mogą udostępniać znajomym.
Jakie narzędzia oferuje Hubspot?
Hubspot w ramach swojej platformy udostępnia mnóstwo narzędzi wspomagających pracę zespołów marketingu i sprzedaży. Część z podstawowymi narzędziami dla handlowców jest darmowa i można z niej korzystać bez opłat.
Narzędzia marketingowe są natomiast płatne, ale jeżeli nasz biznes posiada odpowiednią skalę – po prostu się to opłaca. Hubspot oferuje bowiem mnóstwo usług, które i tak zazwyczaj się wykorzystuje w marketingu i się za nie płaci. Różnica polega na tym, że mamy wszystko pod jednym dachem i integrację z mierzeniem wyników dostajemy niejako w prezencie. Co dokładnie znajdziesz?
Co dokładnie znajdziesz?
Blogowanie
Publikuj odpowiednie, wciągające treści zoptymalizowane pod kątem konwersji za pomocą narzędzi, które przyspieszają tworzenie, utrzymują spójność formatowania i ułatwiają optymalizację wyszukiwania.
Strony docelowe
Uruchom strony docelowe, które wyglądają idealnie na wszystkich urządzeniach, dodawaj formularze zoptymalizowane do ukończenia za pomocą jednego kliknięcia i automatycznie zmieniaj treść na podstawie tego, kto przegląda Twoją stronę.
Twórz wspaniałe szablony wiadomości e-mail, automatycznie personalizuj wiersze tematyczne i treści dla każdego odbiorcy, a także uruchamiaj testy A / B, aby poprawić wskaźniki otwarcia i kliknięcia.
Automatyzacja marketingu
Pozwól swoim potencjalnym klientom znaleźć własną ścieżkę zakupu, aby zamknąć więcej ofert. Dzięki automatyzacji marketingu możesz wykorzystać zachowanie każdego potencjalnego klienta do dostosowania wiadomości e-mail, treści, ofert i zasięgu w skali.
Zarządzanie leadami
Uzyskaj dostęp do informacji o każdym kontakcie i zobacz każdą interakcję, którą już miałeś. Wykorzystaj te dane do tworzenia kampanii kierowanych na hiperłącza, które zamykają więcej ofert.
Analityka
Zyskaj wgląd w całą ścieżkę, aby zobaczyć, które aktywa marketingowe są najtrudniejsze i pokazać, jak marketing wpływa na wynik finansowy.
CMS
Przyjazna dla SEO i w pełni zintegrowana strona internetowa. Zapisz swoje najlepsze projekty jako szablony, aby szybciej uruchamiać strony.
Media społecznościowe
Monitoruj wzmianki o markach i odpowiednie rozmowy, śledź zadania automatycznie i planuj publikowanie swoich postów społecznościowych, gdy zobaczą je odpowiednie osoby.
SEO
Zaplanuj strategię treści wokół tematów, które podniosą Twój autorytet w wyszukiwarkach, uzyskaj porady optymalizacyjne podczas tworzenia treści i zmierz rzeczywisty ROI dzięki zintegrowanej analizie.
Call to action
Hubspot oferuje umieszczenie przycisków Call to Action w wybranym przez Ciebie miejscu. Pozwala to testować i optymalizować strony pod kątem preferencji odwiedzających, maksymalizując efekty Twoich marketingowych starań.
Reklamy
Śledź precyzyjnie ROI swoich reklam na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Google. Wiedzą co i jak, będziesz miał twarde dane na poparcie skuteczności swoich marketingowych kampanii.
Integracja Salesforce
Dwukierunkowa synchronizacja z Salesforce oznacza zapis każdej otwartej wiadomości e-mail, kliknięcia CTA i przesłanie formularza na wyciągnięcie ręki. Wykorzystaj te dane do oceny potencjalnych klientów i tworzenia podzielonych list.
Narzędzia Hubspot wspierające sprzedaż
Narzędzia sprzedaży HubSpot oszczędzają czas na każdym etapie lejka sprzedażowego. Oto, jak Hubspot dodaje czas do Twojego dnia…
Automatyzuj zasięg
Ustaw kolejkę spersonalizowanych wiadomości e-mail i przypomnień, które zostaną dostarczone automatycznie we właściwym czasie.
Twórz i udostępniaj szablony wiadomości e-mail
Zamień powtarzalne wiadomości e-mail w szablony, mierz ich wydajność i dziel się najlepszymi z całym zespołem. Sekwencje e-mailowe to potężne narzędzie sprzedażowe.
Kontynuuj bezbłędnie
Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o potencjalnych klientach, którzy otworzyli wiadomości e-mail, kliknęli łącza lub otworzyli załącznik, w celu szybkiego i trafnego śledzenia okazji sprzedażowych.
Szybsze umawianie spotkań
Połącz się z potencjalnymi klientami za pośrednictwem czatu na żywo w swojej witrynie i wyeliminuj wiadomości e-mail i nieodebrane połączenia wychodzące, wysyłając link, który pozwala potencjalnym klientom wybrać czas spotkania, który działa dla obu stron.
Twórz oferty, nie wprowadzaj danych
Wyeliminuj ręczne wprowadzanie! Informacje kontaktowe każdego potencjalnego klienta są automatycznie rejestrowane. Zautomatyzuj czasochłonne zadania, takie jak podgrzewanie leadów, tworzenie zadań i inne.
Śledź całą ścieżkę klienta
Synchronizuj z HubSpot CRM, aby śledzić wygrane, przegrane i trwające oferty oraz sprawdzić, którzy przedstawiciele są twoimi najlepszymi (i dlaczego).
Możesz zobaczyć, kto odwiedza Twoją witrynę w czasie rzeczywistym, jak często odwiedzają i które strony najbardziej ich interesują. Jeżeli przeglądają dokumenty, będziesz wiedzieć, która strona zaciekawiła ich najbardziej.
Aby zapobiec prześlizgiwaniu się tych potencjalnych klientów przez pęknięcia, przygotuj sekwencję spersonalizowanych wiadomości e-mail i przypomnień, ustaw harmonogram dostaw, a następnie każde uzupełnienie automatycznie trafi do skrzynki odbiorczej.
Po otwarciu wiadomości e-mail, kliknięciu łącza lub pobraniu załącznika jest on rejestrowany w celu szybkiego uzyskania informacji i natychmiast otrzymasz powiadomienie.
Hubspot Partner Polska
Integracja wielu narzędzi dla marketera ma mnóstwo plusów. Jeżeli zatem jesteś gotowy do skalowania biznesu i konsolidacji narzędzi sprzedażowych lub marketingowych, Hubspot będzie na pewno wart rozważenia. Jest to również doskonała platforma do oceny pracy działów handlowych i marketingu oraz ich efektywności. Hubspot oferuje bowiem rozbudowane możliwości analityczne – zarówno wyników kampanii marketingowych, jak również statystyk telefonów, maili, wysyłanych sekwencji wiadomości i innych – w zasadzie dowolnych przejawów aktywności pracownika.
Pozwala to lepiej zarządzać zespołem jako całością oraz szybciej identyfikować “wąskie gardła” i problemy napotykane w trakcie skalowania biznesów.
Jeżeli to wszystko wygląda interesująco, zerknij co w ramach poszczególnych pakietów oferujemy:
Pakiet I |
Pakiet II |
Pakiet III |
|
---|---|---|---|
Pakiet obejmuje uruchomienie systemu HubSpot i konfigurację podstawowych funkcji | Pakiet gwarantuje wsparcie przy konfiguracji zaawansowanych funkcji systemu HubSpot | Pakiet pozwala na pełne wykorzystanie HubSpot, zapewnia najlepsze praktyki w konfiguracji ustawień i wsparcie specjalistów Verseo | |
Onboarding | |||
Wprowadzenie do metodologii Inbound | |||
Wdrożenie systemu CRM | |||
Wsparcie e-mail | |||
Zdefiniowanie podstawowych raportów | |||
Wdrożenie Systemu Zadaniowego (Tasks) | |||
Integracja z Gmail lub Office365 | |||
Konfiguracja połączeń telefonicznych w HubSpot | |||
Pomoc w zdefiniowaniu głównych odbiorców | |||
Konfiguracja zarządzania Dealami | |||
Pomoc w przygotowaniu sekwencji sprzedażowych | |||
Call-to-actions | |||
Formularze | |||
E-mail marketing | |||
Pop-upy | |||
Chat Bot | |||
Integracja z Google Ads | |||
Integracja z Facebook | |||
Integracja z YouTube | |||
Customer feedback | |||
Baza wiedzy – narzędzie do tworzenia FAQ | |||
Konfiguracja dedykowanych raportów | |||
Tracking URL BuilderBETA | |||
Tworzenie grup odbiorców do kampanii PPC | |||
Landing pages | |||
Lead Scoring | |||
Ticket System | |||
Definicja i śledzenie KPI’s | |||
Cykliczne Webinary – Wiedza Hub Spot | |||
Konfiguracja automatycznych Workflows | |||
Wsparcie SEO | |||
Integracja z Shopify |
Wypełnij formularz
i odbierz darmową wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem
i przygotujemy indywidualną ofertę cenową
na optymalny dla Ciebie mix marketingowy.
Zupełnie za darmo.
Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
odpowiadamy w ciągu 1 godz.
Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
dnia roboczego do 11:00.
- Monika Praczyk
- Content Marketing Manager
Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
odpowiadamy w ciągu 1 godz.
Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
dnia roboczego do 11:00.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000596164, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.