Oferta

Hubspot – partner Polska – platforma sales & marketing automation

Hubspot to platforma online, która pomaga firmom zarządzać ścieżką klienta na każdym jej etapie. Od zainteresowania i przyciągania do siebie atrakcyjnym content marketingiem, po zamykanie sprzedaży i dalsze prowadzenie relacji biznesowych.

HubSpot Partner

Automatyzuj procesy marketingowe i sprzedażowe
Hubspot to efektywniejsza praca zespołu!
Verseo – Hubspot partner Polska

Hubspot to jedna z pierwszych firm, które zdały sobie sprawę z potęgi content marketingu. Wiedząc jednocześnie, że dojdzie do bezprecedensowego skalowania tego typu działań, zaprojektowali platformę, która wspiera marketerów i handlowców w skutecznej obsłudze klientów i leadów. Hubspot jest notowany na nowojorskiej giełdzie i jest wiodącą platformą tego typu w Stanach Zjednoczonych.

W Verseo korzystamy z Hubspota od półtora roku. Ten czas pozwolił nam rozwinąć kompetencje w różnych narzędziach oraz pozwolił docenić potencjał drzemiący w tym systemie. Dlatego postanowiliśmy zostać oficjalnym partnerem Hubspot w Polsce i wdrażać firmy w ten ekosystem. Uważamy bowiem, że znacząco wpływa na efektywności procesów wewnątrz firmy. Sprzedaż i marketing, za pomocą kilku kliknięć, mogą zrobić wiele, wiele więcej!

Hubspot – arka inbound marketingu

Hubspot wspomaga marketerów, sprzedawców i właścicieli firm w inbound marketingu. Metodologia ta zakłada, że potencjalny klient przychodzi do nas sam. Fajne? No pewnie, ale jest mały haczyk. Musimy się sporo napracować, by do tego doszło i wyprodukować mnóstwo przyjemnych, a zarazem inteligentnych materiałów. Co sprawia, że ktoś przychodzi do naszej firmy sam? Atrakcyjne wideo, poradnik, który rozwiąże jakiś problem, przydatny artykuł na blogu, podcast i inne formy, które odpowiadają na zadawane pytania.

Korzystanie z metodologii Inbound w marketingu

Jeżeli jesteś nowoczesnym marketerem, Twoim celem jest przyciągnięcie do firmy nowych kontaktów, zaangażowanie ich na tyle, by chętnie przechodzili do następnych etapów a następnie ich indywidualne zachwycanie i zaskakiwanie.

Attract Tools

  • Ads
  • Video
  • Blogging
  • Social media
  • Content strategy
Zachęcaj

Nie chcesz, żeby ktokolwiek przychodził na twoją stronę. Chcesz ludzi, którzy najprawdopodobniej staną się perspektywicznym kontaktem i ostatecznie zadowolonym klientem. Jak ich pozyskać? Przyciągasz więcej odpowiednich klientów za pomocą odpowiednich treści we właściwym czasie – wtedy kiedy ich szukają.
Skorzystaj z narzędzia strategii treści, aby zbudować autorytet w wyszukiwaniu i uszeregować tematy, które mają największe znaczenie dla potencjalnych klientów. Publikuj swój wpis na blogu lub treści wideo w sieciach społecznościowych za pomocą narzędzi mediów społecznościowych. Twórz reklamy, aby zwiększyć świadomość swojej marki wśród odbiorców docelowych. Na każdym etapie będziesz raportować i analizować swojej wysiłki, aby być informowanym o tym, co działa, a gdzie musisz jeszcze coś poprawić.

Engage Tools

  • Lead flows
  • Email marketing
  • Lead managment
  • Conversational bots
  • Marketing automation
Angażuj

Korzystaj z rozmów, aby tworzyć trwałe relacje z potencjalnymi klientami na preferowanych kanałach – za pośrednictwem poczty e-mail, botów, telefonu, czatu na żywo lub aplikacji do obsługi wiadomości. Użyj narzędzi do konwersji – CTA, formularzy i przepływów potencjalnych klientów – aby przechwycić informacje o potencjalnych klientach odwiedzających Twoją witrynę. Wykorzystaj wszystkie informacje o potencjalnych klientach i klientach w CRM, aby spersonalizować korzystanie ze strony za pomocą inteligentnych treści i całej podróży kupującego za pomocą poczty elektronicznej i przepływów pracy. Twórz lojalność wobec marki, kierując reklamy do określonych grup odbiorców za pomocą treści społecznościowych lub reklam. Wybierz spośród setek integracji, aby dodać dodatkowe narzędzia i funkcje do unikalnych potrzeb Twojej firmy.

Delight Tools

  • Smart content
  • Email marketing
  • Conversations inbox
  • Attribution reporting bots
  • Marketing automation
Dopieszczaj

Korzystaj z poczty elektronicznej i automatyzacji marketingu, a także rozmów, aby dostarczyć właściwe informacje właściwej osobie we właściwym czasie i za każdym razem. Skorzystaj ze skrzynki odbiorczej konwersacji, aby dopasować się do członków zespołu sprzedaży i serwisu, aby utworzyć kontekstowe rozmowy z osobami, z którymi prowadzisz interesy. Twórz niezapomniane treści, które potencjalni użytkownicy mogą udostępniać znajomym.

Jakie narzędzia oferuje Hubspot?

Hubspot w ramach swojej platformy udostępnia mnóstwo narzędzi wspomagających pracę zespołów marketingu i sprzedaży. Część z podstawowymi narzędziami dla handlowców jest darmowa i można z niej korzystać bez opłat.

Narzędzia marketingowe są natomiast płatne, ale jeżeli nasz biznes posiada odpowiednią skalę – po prostu się to opłaca. Hubspot oferuje bowiem mnóstwo usług, które i tak zazwyczaj się wykorzystuje w marketingu i się za nie płaci. Różnica polega na tym, że mamy wszystko pod jednym dachem i integrację z mierzeniem wyników dostajemy niejako w prezencie. Co dokładnie znajdziesz?

Co dokładnie znajdziesz?

01

Blogowanie

Publikuj odpowiednie, wciągające treści zoptymalizowane pod kątem konwersji za pomocą narzędzi, które przyspieszają tworzenie, utrzymują spójność formatowania i ułatwiają optymalizację wyszukiwania.

02

Strony docelowe

Uruchom strony docelowe, które wyglądają idealnie na wszystkich urządzeniach, dodawaj formularze zoptymalizowane do ukończenia za pomocą jednego kliknięcia i automatycznie zmieniaj treść na podstawie tego, kto przegląda Twoją stronę.

03

E-mail

Twórz wspaniałe szablony wiadomości e-mail, automatycznie personalizuj wiersze tematyczne i treści dla każdego odbiorcy, a także uruchamiaj testy A / B, aby poprawić wskaźniki otwarcia i kliknięcia.

04

Automatyzacja marketingu

Pozwól swoim potencjalnym klientom znaleźć własną ścieżkę zakupu, aby zamknąć więcej ofert. Dzięki automatyzacji marketingu możesz wykorzystać zachowanie każdego potencjalnego klienta do dostosowania wiadomości e-mail, treści, ofert i zasięgu w skali.

05

Zarządzanie leadami

Uzyskaj dostęp do informacji o każdym kontakcie i zobacz każdą interakcję, którą już miałeś. Wykorzystaj te dane do tworzenia kampanii kierowanych na hiperłącza, które zamykają więcej ofert.

06

Analityka

Zyskaj wgląd w całą ścieżkę, aby zobaczyć, które aktywa marketingowe są najtrudniejsze i pokazać, jak marketing wpływa na wynik finansowy.

07

CMS

Przyjazna dla SEO i w pełni zintegrowana strona internetowa. Zapisz swoje najlepsze projekty jako szablony, aby szybciej uruchamiać strony.

08

Media społecznościowe

Monitoruj wzmianki o markach i odpowiednie rozmowy, śledź zadania automatycznie i planuj publikowanie swoich postów społecznościowych, gdy zobaczą je odpowiednie osoby.

09

SEO

Zaplanuj strategię treści wokół tematów, które podniosą Twój autorytet w wyszukiwarkach, uzyskaj porady optymalizacyjne podczas tworzenia treści i zmierz rzeczywisty ROI dzięki zintegrowanej analizie.

10

Call to action

Hubspot oferuje umieszczenie przycisków Call to Action w wybranym przez Ciebie miejscu. Pozwala to testować i optymalizować strony pod kątem preferencji odwiedzających, maksymalizując efekty Twoich marketingowych starań.

11

Reklamy

Śledź precyzyjnie ROI swoich reklam na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Google. Wiedzą co i jak, będziesz miał twarde dane na poparcie skuteczności swoich marketingowych kampanii.

12

Integracja Salesforce

Dwukierunkowa synchronizacja z Salesforce oznacza zapis każdej otwartej wiadomości e-mail, kliknięcia CTA i przesłanie formularza na wyciągnięcie ręki. Wykorzystaj te dane do oceny potencjalnych klientów i tworzenia podzielonych list.

Narzędzia Hubspot wspierające sprzedaż

Narzędzia sprzedaży HubSpot oszczędzają czas na każdym etapie lejka sprzedażowego. Oto, jak Hubspot dodaje czas do Twojego dnia…

01

Automatyzuj zasięg

Ustaw kolejkę spersonalizowanych wiadomości e-mail i przypomnień, które zostaną dostarczone automatycznie we właściwym czasie.

02

Twórz i udostępniaj szablony wiadomości e-mail

Zamień powtarzalne wiadomości e-mail w szablony, mierz ich wydajność i dziel się najlepszymi z całym zespołem. Sekwencje e-mailowe to potężne narzędzie sprzedażowe.

03

Kontynuuj bezbłędnie

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o potencjalnych klientach, którzy otworzyli wiadomości e-mail, kliknęli łącza lub otworzyli załącznik, w celu szybkiego i trafnego śledzenia okazji sprzedażowych.

04

Szybsze umawianie spotkań

Połącz się z potencjalnymi klientami za pośrednictwem czatu na żywo w swojej witrynie i wyeliminuj wiadomości e-mail i nieodebrane połączenia wychodzące, wysyłając link, który pozwala potencjalnym klientom wybrać czas spotkania, który działa dla obu stron.

05

Twórz oferty, nie wprowadzaj danych

Wyeliminuj ręczne wprowadzanie! Informacje kontaktowe każdego potencjalnego klienta są automatycznie rejestrowane. Zautomatyzuj czasochłonne zadania, takie jak podgrzewanie leadów, tworzenie zadań i inne.

06

Śledź całą ścieżkę klienta

Synchronizuj z HubSpot CRM, aby śledzić wygrane, przegrane i trwające oferty oraz sprawdzić, którzy przedstawiciele są twoimi najlepszymi (i dlaczego).

Możesz zobaczyć, kto odwiedza Twoją witrynę w czasie rzeczywistym, jak często odwiedzają i które strony najbardziej ich interesują. Jeżeli przeglądają dokumenty, będziesz wiedzieć, która strona zaciekawiła ich najbardziej.

Aby zapobiec prześlizgiwaniu się tych potencjalnych klientów przez pęknięcia, przygotuj sekwencję spersonalizowanych wiadomości e-mail i przypomnień, ustaw harmonogram dostaw, a następnie każde uzupełnienie automatycznie trafi do skrzynki odbiorczej.

Po otwarciu wiadomości e-mail, kliknięciu łącza lub pobraniu załącznika jest on rejestrowany w celu szybkiego uzyskania informacji i natychmiast otrzymasz powiadomienie.

Hubspot Partner Polska

Integracja wielu narzędzi dla marketera ma mnóstwo plusów. Jeżeli zatem jesteś gotowy do skalowania biznesu i konsolidacji narzędzi sprzedażowych lub marketingowych, Hubspot będzie na pewno wart rozważenia. Jest to również doskonała platforma do oceny pracy działów handlowych i marketingu oraz ich efektywności. Hubspot oferuje bowiem rozbudowane możliwości analityczne – zarówno wyników kampanii marketingowych, jak również statystyk telefonów, maili, wysyłanych sekwencji wiadomości i innych – w zasadzie dowolnych przejawów aktywności pracownika.

Pozwala to lepiej zarządzać zespołem jako całością oraz szybciej identyfikować “wąskie gardła” i problemy napotykane w trakcie skalowania biznesów.

Jeżeli to wszystko wygląda interesująco, zerknij co w ramach poszczególnych pakietów oferujemy:

Pakiet I

Pakiet II

Pakiet III

Pakiet obejmuje uruchomienie systemu HubSpot i konfigurację podstawowych funkcji Pakiet gwarantuje wsparcie przy konfiguracji zaawansowanych funkcji systemu HubSpot Pakiet pozwala na pełne wykorzystanie HubSpot, zapewnia najlepsze praktyki w konfiguracji ustawień i wsparcie specjalistów Verseo
Onboarding
Wprowadzenie do metodologii Inbound
Wdrożenie systemu CRM
Wsparcie e-mail
Zdefiniowanie podstawowych raportów
Wdrożenie Systemu Zadaniowego (Tasks)
Integracja z Gmail lub Office365
Konfiguracja połączeń telefonicznych w HubSpot
Pomoc w zdefiniowaniu głównych odbiorców
Konfiguracja zarządzania Dealami
Pomoc w przygotowaniu sekwencji sprzedażowych
Call-to-actions
Formularze
E-mail marketing
Pop-upy
Chat Bot
Integracja z Google Ads
Integracja z Facebook
Integracja z YouTube
Customer feedback
Baza wiedzy – narzędzie do tworzenia FAQ
Konfiguracja dedykowanych raportów
Tracking URL BuilderBETA
Tworzenie grup odbiorców do kampanii PPC
Landing pages
Lead Scoring
Ticket System
Definicja i śledzenie KPI’s
Cykliczne Webinary – Wiedza Hub Spot
Konfiguracja automatycznych Workflows
Wsparcie SEO
Integracja z Shopify

Jakub Perkowski
Senior Google Ads Strategist

Odkryj więcej nowych potencjalnych klientów w krótszym czasie!

Dzięki HubSpot będziesz wiedzieć, kto interesuje się twoimi produktami i usługami, nawet nie pytając.

Darmowa wycena