Oferta

Wdrożenie Hubspot – partner Polska – platforma sales & marketing automation

Popraw wygodę pracy i zwiększ skuteczność marketingu i sprzedaży. Z pomocą HubSpot Twoje procesy są zautomatyzowane, a baza klientów mieści się w jednym, przejrzystym CRMie.

Wdrażając HubSpot z Verseo lepiej zarządzisz zespołem jako całością, szybciej zidentyfikujesz “wąskie gardła” oraz zyskasz pełne wsparcie w trakcie skalowania biznesu. Dopasujemy proces wdrożeniowy do potrzeb i procesów w Twojej firmie.

Pomożemy Twojej działalności w pełni wykorzystać system i dopasować go do Twoich procesów biznesowych.

 

HubSpot Partner

Darmowa wycena

  • Certyfikowany złoty parter HubSpot
  • Ponad 5 lat doświadczenia z systemem
  • Sprawne wdrożenie i konsulting

Konsulting HubSpot i dodatkowe integracje

Nie tylko przeprowadzamy całościowe wdrożenia HubSpota, ale zajmujemy się również profesjonalnym doradztwem i modyfikacjami systemu. Codziennie przemierzamy HS wzdłuż i wszerz – czy to na wewnętrzne potrzeby Verseo, czy pracując z naszymi klientami.

Masz problem z konkretną funkcją w systemie HubSpot? Nie wiesz jak rozwiązać dany problem? Potrzebujesz pilnego wsparcia technicznego? A może zależy Ci na stworzeniu integracji z zewnętrznym narzędziem, by zwiększyć możliwości systemu?

Napisz do nas – dokładnie przeanalizujemy daną kwestię i zaproponujemy rozwiązanie.

Przykładowe własne rozwiązania:

  • Integracja z danymi GUS – na przykład automatyczne pobieranie informacji o danej firmie na podstawie NIPu czy REGONu
  • Migracja danych z innych systemów CRM (np. Bitrix24)
  • Integracja z systemem fakturowym
  • Komunikacja systemów za pomocą WebHooków
  • Rozbudowana integracja z arkuszami Google
  • Automatyzacje z wykorzystaniem zewnętrznych aplikacji, np. Zapier

HubSpot

CRM z automatyzacją sprzedaży i marketingu

HubSpot to system CRM zaprojektowany tak, by wspierać marketerów i handlowców w skutecznej obsłudze klientów i leadów. Pozwoli Twojej firmie działać na wszystkich etapach lejka zakupowego – od przyciągania, przez zaangażowanie, aż po zakup, a nawet więcej – lojalność i polecanie!

Hubspot

 

System HubSpot daje przewagę Twojej firmie, jednocześnie automatyzując i personalizując komunikację oraz usprawniając zarządzanie relacjami z klientami. To system CRM, który uwzględnia wszystkie wyzwania w zakresie sprzedaży, marketingu i utrzymania klienta, którym musi obecnie stawić czoła Twoja firma.

Rosnąca liczba punktów styku z klientem na jego ścieżce zakupowej sprawia, że posiadanie systemu all-in daje ogromną przewagę konkurencyjną oraz pozwala znacznie wydajniej skalować biznes w oparciu o wiarygodne dane.

Inbound marketing z HubSpot

Hubspot wspomaga marketerów, sprzedawców i właścicieli firm w inbound marketingu. Metodologia ta zakłada, że potencjalny klient przychodzi do nas sam. Musimy się jednak sporo napracować, by do tego doszło i wyprodukować mnóstwo przyjemnych, a zarazem merytorycznych materiałów. Co sprawia, że ktoś przychodzi do naszej firmy sam? Atrakcyjne wideo, poradnik, który rozwiąże jakiś problem, przydatny artykuł na blogu, podcast i inne formy, które odpowiadają na zadawane pytania.

Dzięki narzędziom dostępnym w HubSpocie prosto i sprawnie przeprowadzisz kampanię reklamową w Google lub Facebook Ads, zaprojektujesz landing page z efektywnymi testami A/B, stworzysz interesujące treści i materiały dla Twoich potencjalnych klientów, a za pomocą formularzy zbierzesz potrzebne dane, by móc do zainteresowanych osób wrócić z newsletterem. HubSpot umożliwi Twojemu zespołowi marketingu zautomatyzowanie działań, jednocześnie zapewniając możliwość personalizacji Twojej strony przez użytkowników.

HubSpot to jedno źródło prawdy dla Twojej organizacji

Hubspot – Platforma CRM (Customer Relationship Management)

Uspójnij dane marketingu, sprzedaży i obsługi klienta
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rejestr firmy
  • Formularze

Udostępniaj informacje między zespołami
  • Aktywność kontaktu
  • Kontakt i informacje o firmie
  • Dokumenty i szablony

Organizuj komunikację z klientami
  • Panel raportowania
  • Czat na żywo
  • Oferty
  • Skrzynka odbiorcza rozmów
  • Boty konwersacyjne
  • Sprzedaż biletów
  • E-mail zespołu
  • Zadania

HubSpot Sales Hub

Zarządzaj sprzedażą i relacjami z klientem. 

Rozpocznij konwersacje z potencjalnymi klientami
  • Śledzenie poczty e-mail & powiadomienia
  • Sekwencje e-maili
  • Połączenie z Gmail i Outlook
  • Integracje
  • Automatyzacja zadań

Pogłębiaj relacje
  • Planowanie spotkań
  • Czat na żywo
  • Przypisywanie zadań
  • Account Based Marketing
  • Wideo 1:1
  • Mobilna aplikacja CRM

Sprawnie zarządzaj bazą klientów
  • Monitorowanie wydajności pracy
  • Analiza i raportowanie sprzedaży
  • Prognozowanie wyników

HubSpot Marketing Hub

Zaplanuj i zautomatyzuj swoje działania marketingowe. 

Przyciągnij uwagę potencjalnych klientów
  • Blog
  • Video
  • Social Media
  • SEO
  • Google Ads & Facebook Ads

Konwertuj więcej leadów
  • E-mail marketing
  • Automatyzacja działań
  • Landing Page
  • Czat na żywo
  • Boty konwersacyjne
  • Testy A/B
  • Formularze
  • Inteligentne treści (smart content)
  • Targetowanie behawioralne

Raportuj i personalizuj
  • Raportowanie kampanii
  • Analiza ruchu w witrynie
  • Raportowanie atrybucji
  • Raporty personalizowane
  • Obiekty niestandardowe
  • Udostępnianie danych wybranym działom/osobom

HubSpot CMS Hub

Sprawdź możliwości sprawnego tworzenia i zarządzania stronami www!
Twórz bezpieczne, szybko ładujące się i user-friendly witryny korzystając z jednego systemu.

Z łatwością twórz
przyjazne doświadczenia z witryną
  • Edytor drag&drop
  • Motywy strony internetowej
  • Personalizowanie treści dla różnych grup docelowych
  • Interaktywne aplikacje internetowe (tj. płatności, rejestracja na wydarzenie)
  • Tworzenie lokalnych stron internetowych
  • Zawartość dynamiczna z HubDB

Optymalizuj
i personalizuj swoją stronę
  • Optymalizacja i rekomendacje SEO
  • Kreator raportów atrybucji
  • Inteligentna treść i raportowanie
  • Czat, formularze i boty
  • Boty konwersacyjne
  • Treści adaptacyjne
  • Analityka internetowa

Zapewnij bezpieczeństwo
swojej witrynie i użytkownikom
  • Standardowy certyfikat SSL
  • Monitorowanie wydajności witryny
  • Domeny marki
  • Niestandardowa konfiguracja CDC
  • Dzienniki aktywności
  • Całodobowe monitorowanie bezpieczeństwa i wykrywanie zagrożeń

HubSpot Service Hub

Poznaj narzędzie usprawniające obsługę klienta oraz ulepszające jego zadowolenie ze współpracy!

Zintegruj zespoły i kanały
  • Tickety
  • Calling
  • Zarządzanie zespołem
  • Team e-mail
  • Skrzynka odbiorcza rozmów
  • Boty konwersacyjne

Skaluj działania zespołu obsługi klienta
  • Baza wiedzy
  • Sekwencje e-maili
  • Automatyzacja zadań
  • Automatyzacja ticketów
  • Szablony wiadomości
  • Czat na żywo

Wzmocnij obsługę proaktywną
  • Raporty time to close
  • Wideo 1:1
  • Raporty o zamknięciu ticketów
  • Ankiety zwrotne
  • Pomiar wydajności pracy członków zespołu

HubSpot Operations Hub

Trzymaj pod kontrolą procesy w swojej firmie oraz pozyskiwane dane.
Korzystając z jednego systemu monitoruj i raportuj wyniki wszystkich działów w firmie.

Podłącz aplikacje
i synchronizuj dane
  • 1000+ integracji z narzędziami
  • Ponad 80 dwukierunkowych synchronizacji danych w czasie rzeczywistym
  • Synchronizacja historyczna

Zautomatyzuj każdy proces
  • Programowalna automatyzacja
  • Automatyzacja jakości danych
  • Webhooki

Generuj przejrzyste raporty
  • Dostęp do zbiorów danych
  • Edytowalne pola formuł w raportach
  • Kreator raportów niestandardowych

Jak wygląda wdrożenie HubSpot z Verseo?

Dedykowany zespół wdrożeniowy

Radosław Strzelecki
Technology Manager

Adam Kubaszewski
Marketing Specialist

Dawid Bednarz
Marketing Automation Specialist

Nasze Certyfikaty HubSpot

  • Inbound
  • Inbound Marketing
  • HubSpot Marketing Software
  • HubSpot Solution Partner
  • Selling Sales Services
  • Inbound Sales
  • Sales Hub Enterprise Implementation
  • Service Hub Software
  • HubSpot CMS for Marketers
  • E-mail Marketing

Projektując systemy HubSpot, myślimy o pełnej strategii działań

Hubspot & Marketing Automation

Google
Ads

Pozycjonowanie ON-site & OFF-site

Facebook
Ads

Audyty User Experience

A/B testing

Allegro Ads

Web Analitycs i Strategie Digital Marketingowe

Content Marketing & Webwriting

Programmatic Marketing

Szkolenia

Projektowanie stron

W Verseo wiemy, jak ważna jest obecność Twojej firmy online. Od lat wspomagamy naszych klientów w prowadzeniu działań SEO, Google Ads, Social Media, UX oraz Programmatic.

Potrafimy po mistrzowsku przenieść Twoje wewnętrzne procesy do HubSpot, jak i zintegrować wszelkie działania sprzedażowe i marketingowe. Znamy potrzeby firm działających online, a nasi eksperci od ponad 5 lat codziennie korzystają z HubSpot, prowadząc działania reklamowe Verseo.

Droga do wdrożenia HubSpot w Twojej firmie
z pomocą ekspertów Verseo w 4 krokach

Krok 1

Implementacja techniczna systemu i ustawienie podstawowych rozwiązań.

Na tym etapie dzielimy się naszą checklistą, która pozwala w najlepszy możliwy sposób ustawić wszystkie niezbędne elementy HubSpot.

Krok 2

Konfiguracja HubSpota we współpracy z Kluczowymi Użytkownikami Klienta, by dostosować narzędzie do organizacji.

W tym kroku Klient wyznacza 1-2 Użytkowników Kluczowych, umocowanych do podejmowania decyzji o konfiguracji systemu, procesów i priorytetyzacji wdrażanych rozwiązań. Verseo we współpracy z Klientem konfiguruje system gotowy do użytku.

Krok 3

Szkolenia użytkowników, podczas których uczymy pracowników obsługi systemu.

W tym kroku cały zespół Klienta zapoznaje się z narzędziem i uczy się go używać.
Po każdym spotkaniu udostępniamy nagranie szkolenia oraz dodatkowe materiały.

Krok 4

To finalne dopasowanie systemu i dodatkowe doszkolenie użytkowników na podstawie feedbacku zebranego podczas wdrożenia.

Opcjonalnie wdrażamy również dodatkowe rozwiązania i integracje z zewnętrznymi systemami.

Gwarantujemy, że już po tygodniu Twój zespół postawi pierwsze kroki w systemie HubSpot

 

  • Nasi eksperci indywidualnie dopasowywują plan wdrożenia,
  • Działamy w metodyce lean – zwinnie szkolimy Ciebie oraz Twój zespół z narzędzi i funkcji dostępnych w HubSpot – szybko widzisz efekty przeniesionych działań,
  • Dostosowywujemy plan wdrożenia do Twojej wiedzy i doświadczenia. Jeśli Twój zespół zna dane zagadnienie, na Twoją prośbę możemy zrezygnować z jego omawiania, jeśli jednak chcesz poświęcić danej kwestii więcej czasu, nie ma sprawy – będziemy elastyczni.
  • Krok po kroku odtwarzamy i układamy Twoje procesy w systemie.
  • Po każdym spotkaniu otrzymujesz nagranie ze szkolenia oraz dodatkowe materiały, by móc od razu przekształcać nowo nabytą wiedzę w praktykę!

Co mówią o nas klienci?

Wypełnij formularz
i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesemi przygotujemy
indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie
mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

  • Radosław Strzelecki
  • Technology Manager
  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne.

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.