Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie zagraniczne
Rozszerz swoją działalność na rynki zagraniczne za pomocą dobrze wypozycjonowanej strony internetowej. Pomożemy Ci dotrzeć do klientów z innych krajów i skutecznie prezentować im Twoją ofertę – zdecyduj się na pozycjonowanie stron za granicą!

- Buduj widoczność witryny w oparciu o pozycjonowanie zagraniczne
- SEO to długofalowo jedna z najtańszych metod pozyskiwania klientów
- Zespół ponad 30 doświadczonych pozycjonerów i link builderów
Zagraniczne pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania
Polski rynek stał się dla Ciebie zbyt mały? A może ekspansja na rynki zagraniczne jest głównym założeniem Twojej firmy od momentu jej powstania? W każdym z tych przypadków warto zadbać o to, by klienci z innych krajów mieli szansę poznać Twoją ofertę i z niej skorzystać. Pozycjonowanie stron jest doskonałą metodą na budowę widoczności, ale i reputacji, a dodatkowo – długofalowo – jest jednym z najtańszych modeli pozyskiwania klientów w Internecie.
Pozycjonowanie zagraniczne pod wieloma względami jest bardzo podobne do przeprowadzanego w polskim Internecie. Wymaga jednak bardzo dobrej znajomości konkretnego obszaru biznesowego i specyfiki działania wyszukiwarek popularnych w danych regionach. Oczywiście ważne jest również doświadczenie w budowaniu treści w innych językach oraz tworzeniu profili linków dla wybranego kraju i branży – np. na Niemcy, Czechy czy Francję lub Wielką Brytanię.
Właśnie dlatego warto zlecić to profesjonalistom z Verseo. Sprawdź, co możesz zyskać.
Pozycjonowanie – dlaczego jest tak ważne?
Chcesz zaistnieć w świadomości internautów? Pozycjonowanie Twojej strony przez specjalistów, którzy doskonale znają się na swojej pracy, jest niezbędne. Niezależnie od tego, czy chcesz docierać do klientów z zagranicy czy na tych na rynku lokalnym, aby sprzedawać – musisz być widoczny.
Żartobliwe powiedzenie głosi, że najlepsze miejsce do ukrycia zwłok to druga strona wyszukiwarki. Brzmi zabawnie, lecz kryje w sobie sporo prawdy. Strony, które nie trafią na szczyt rankingu wyszukiwania, pozostają poza zasięgiem internautów.
Użytkownicy sieci chcą otrzymać jak najszybciej to, czego szukają. Dlatego zwykle klikają jeden z pierwszych adresów wyświetlanych na liście wyników. Jeśli Twojej strony tam nie będzie, nie zaprezentujesz swojej oferty i nie sprzedaż produktów i usług.
Jak to rozwiązać? Zlecając usługę pozycjonowania. Jednak nie warto powierzać swojej strony przypadkowym osobom. Powinni zająć się nią eksperci z wiedzą i doświadczeniem – właśnie tacy jak zespół Verseo.
Na czym polega pozycjonowanie?
Pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania to zbiór czynności podejmowanych na stronie. Ich celem jest sprawienie, by witryna była postrzegana przez wyszukiwarkę jako maksymalnie atrakcyjna dla internautów, czyli warta zaprezentowania.
Trzy główne działania, wchodzące w zakres pozycjonowania to:
- publikowanie treści na stronie – zawierających frazy kluczowe i linki, dobrane tematycznie do potrzeb użytkowników,
- link building, czyli pozyskiwanie linków zewnętrznych,
- optymalizacja strony pod względem technicznym, czyli zadbanie o szybkość ładowania, prawidłowe wyświetlanie, responsywność.
Wykonamy takie czynności na Twojej stronie, niezależnie od tego, czy chcesz nam zlecić pozycjonowanie krajowe czy zagraniczne. Pierwsza opcja to absolutny must have. Drugą warto rozważyć, jeśli polski rynek stał się dla Ciebie niewystarczający i chcesz docierać do klientów z innych krajów.
Pozycjonowanie zagraniczne – dla kogo taka usługa?
Pozycjonowanie zagraniczne to usługa dla każdej firmy, która chce się wejść na rynki inne niż rodzimy. To świetny wybór, jeśli:
- Twoja firma świetnie prosperuje w Polsce i chcesz poszerzyć jej zasięg,
- założyłeś działalność z myślą o sprzedawaniu towarów lub usług za granicę,
- Twoje usługi mają typowo globalny charakter, na przykład są świadczone w formie zdalnej,
- Z Twojej strony już teraz korzysta wielu obcokrajowców i chcesz to przekuć w sukces biznesowy.
W każdym przypadku pozycjonowanie zagraniczne pozwoli Ci wygenerować większy zysk. Jeśli Twoja strona już dziś jest pozycjonowana w polskiej wyszukiwarce zgodnie z zasadami SEO – za granicą działa to na takiej samej zasadzie.
Pamiętaj jednak, że przetłumaczenie strony na obcy język to za mało. Pozycjonowanie zagraniczne wymaga znajomości rynku i stworzenia spójnego planu działania. Właśnie na tym polega zadanie specjalistów z Verseo. Pomożemy Ci dotrzeć do klientów w kraju, który interesuje Cię pod względem biznesowym.
Mamy w tym doświadczenie i doskonale wiemy, od czego zacząć – Twoja witryna jest w dobrych rękach.
Pozycjonowanie zagraniczne i krajowe – czym się różnią?
Pozycjonowanie za granicą opiera się na podobnych zasadach do tego przeprowadzanego w Polsce. Również wymaga dobrania słów kluczowych, stworzenia merytorycznych treści czy zaplanowania linkowania.
Choć schemat jest podobny, różnią się odbiorcy. Dlatego nie wystarczy jedynie przetłumaczyć tekstów na stronie, by osiągnąć sukces sprzedażowy.
Na jakie różnice trzeba zwrócić uwagę, aby dobrze wypozycjonować stronę w innym kraju?
Odmienna kultura i trendy
Produkty i usługi popularne w Polsce wcale nie muszą cieszyć się zainteresowaniem poza jej granicami. I odwrotnie – nie wszystkie trendy zagraniczne są popularne w naszym kraju.
Twoja oferta i sposób jej przedstawienia powinna być dopasowana do upodobań konsumentów z danego regionu. Chodzi nie tylko o to, co sprzedajesz, ale w jaki sposób to promujesz. Musisz uwzględnić czynniki kulturowe i prawne (nie wszystkie produkty legalne w Polsce można sprzedawać w innych krajach). Warto zwrócić też uwagę na obowiązujące trendy, bo to właśnie one wpływają na decyzję zakupowe Twoich odbiorców.
Pamiętaj, że wyszukiwarki promują strony, które są dostosowane do potrzeb użytkowników.
Poznamy oczekiwania Twoich potencjalnych klientów i dopasujemy do nich działania na Twojej stronie.
Inny schemat podejmowania decyzji zakupowych
To, co świetnie sprawdza się w naszym kraju, niekoniecznie zadziała za granicą. Aby zyskać zainteresowanie konsumentów z innych krajów, trzeba dowiedzieć się, w jaki sposób podejmują decyzje zakupowe i jak wygląda lejek sprzedażowy w konkretnym regionie.
Jak to robimy?
Przeanalizujemy dane zebrane na Twojej stronie i dotyczące działań konkurencji. Na ich podstawie zaplanujemy strategię działania.
Inne słowa kluczowe
Nie chodzi tutaj wyłącznie o różnice wynikające z obcego języka. Popularne frazy kluczowe mogą się różnić w zależności od regionu. Właśnie dlatego samo przetłumaczenie strony to za mało.
Wykorzystamy narzędzia do analizy słów kluczowych i dobierzemy takie, na które Twoja strona będzie widoczna w sieci.
Popularne wyszukiwarki
Jeśli chcesz być rozpoznawalny za granicą, musisz docierać do klientów za pomocą kanałów, które wykorzystują. Podstawą jest więc pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach popularnych w danym kraju.
W Polsce niemal 90% użytkowników wybiera Google, natomiast w innych regionach może być zupełnie inaczej. Przykładem są Czechy, gdzie wiele osób korzysta z serwisu Seznam lub Rosja, w której najwięcej internautów wybiera Yandex.
Wypozycjonujemy Twoją stronę w wyszukiwarkach, które są najpopularniejsze w danym kraju. Dzięki temu dotrzesz do największej grupy klientów.
Pozycjonowanie Twojej strony za granicą – jak to robimy?
Poprawa widoczności Twojej strony za granicą to wieloetapowy proces. Podchodzimy do niego kompleksowo, czyli rozpoczynamy od dokładnej analizy rynku w kraju, w którym chcesz się pozycjonować.
Ty wybierasz:
- region, w którym chcesz rozwijać biznes
Pozycjonowanie się „na cały świat” zwykle nie przynosi rezultatów. Dlatego warto wybrać jeden lub kilka (ale niezbyt wiele) regionów, w których będziemy prowadzić dla Ciebie działania SEO.
- nazwę domeny
Domena powinna mieć country code TLD, czyli końcówkę charakterystyczną dla kraju docelowego .de, .uk, .ua itp. Takie strony są premiowane przez wyszukiwarki w danym kraju, a poza tym wzbudzają większe zaufanie internautów.
- język strony
Przetłumaczenie strony, a najlepiej napisanie treści od nowa, to absolutna konieczność. W odpowiedniej wersji językowej powinny być również płatne reklamy, jeśli masz zamiar z nich korzystać.
My zajmiemy się resztą.
Zobacz, na czym polega pozycjonowanie zagraniczne w naszym wykonaniu.
Od czego zaczynamy pozycjonowanie zagraniczne?
Analiza słów kluczowych
Dobór odpowiednich fraz kluczowych, adekwatnych do branży i dopasowanych do potrzeb użytkowników to jeden z najważniejszych aspektów pozycjonowania zarówno w kraju, jak i z zagranicą. Frazy kluczowe powinny maksymalnie precyzyjnie opisywać prowadzoną działalność, uwzględniać trendy i działania konkurencji.
Nie ograniczamy się tylko do kilku najpopularniejszych określeń. Wykorzystujemy również frazy z tak zwanego długiego ogona, czyli precyzyjne zapytania składające się z kilku wyrazów.
Słowa kluczowe typu long-tail są szczególnie popularne na rynku niemieckim.
Analiza rynku
Analiza specyfiki rynku to absolutna podstawa. Dzięki temu wiesz, jak zacząć stawiać pierwsze kroki biznesowe na nowym gruncie i z kim będziesz konkurował o uwagę odbiorców.
Sprawdzimy, czym charakteryzuje się dany rynek i przeanalizujemy zawartość stron firm z Twojej branży. Zaproponujemy działania, które pozwolą Ci zyskać rozpoznawalność. Określimy także, jaki rodzaj pracy w dziedzinie SEO należy wykonać, aby strona mogła stać się widoczna również poza Polską. Oszacujemy, jak wiele czasu potrzebuje, abyś mógł przebić się do świadomości odbiorców z prezentowaną ofertą.
Analiza funkcjonalności strony
Przygotowanie strony do działania na zagranicznych rynkach to nie tylko kwestia SEO. Twoja witryna musi być dopasowana do wymagań wyszukiwarki również pod względem technicznym, ponieważ to również wpływa na jej pozycję w wyszukiwarce.
Twoja strona powinna:
- szybko się ładować,
- być responsywna, czyli poprawnie wyświetlać się na każdym rodzaju urządzenia,
- być użyteczna, czyli zawierać treści przydatne dla internautów, adekwatne dla branży, w której działasz
- być unikalna, czyli pozbawiona kopii treści z innych stron i powtórzeń w ramach tej samej witryny, na przykład w opisach produktów.
Sprawdzimy, czy Twoja strona spełnia te wymogi i wprowadzimy zmiany, które sprawią, że będzie przyjazna dla wyszukiwarki i dla użytkowników.
Czy polska agencja SEO może pozycjonować stronę za granicą?
To pytanie, które zadaje sobie wielu przedsiębiorców. Nie jesteś pewien czy powierzyć działania SEO lokalnej agencji w kraju, w którym strona ma być pozycjonowana, czy skorzystać z usług polskiej firmy?
Pamiętaj, że w tej dziedzinie nie ma żadnych sztywnych wytycznych. Internet działa globalnie, dlatego algorytmy wyszukiwarki nie biorą pod uwagę, kto wprowadza zmiany w witrynie i z jakiego miejsca na ziemi to robi.
Dlaczego warto wybrać polską agencję SEO?
Zastanawiasz się, dlaczego warto skorzystać z usług polskiej agencji SEO? Decydując się na współpracę, możesz liczyć na łatwy kontakt w Twoim ojczystym języku. Nie ograniczają Cię strefy czasowe czy wysoki koszt rozmów telefonicznych. Jeśli potrzebujesz, możesz umówić się z nami na spotkanie na żywo, by omówić wszelkie szczegóły.
Na Twoją korzyść działa również ta sama waluta, te same przepisy czy zasady RODO. Ty i firma pozycjonująca działacie w tej samej rzeczywistości prawnej, a to może ułatwiać wiele kwestii formalnych.
Jeśli chcesz otworzyć działalność na kilka rynków, nie musisz zatrudniać kilku pozycjonerów z każdego kraju, który Cię interesuje. Wszystkie działania może wykonywać dla Ciebie ta sama firma.
Skuteczne pozycjonowanie zagraniczne jest możliwe – sami je prowadzimy i mamy w nim sukcesy.
Zwróć uwagę…
Jeśli chcesz zlecić pozycjonowanie lokalne, nie wybierasz firmy działającej w konkretnej miejscowości. Lokalizacja jej siedziby nie ma żadnego znaczenia dla skuteczności prowadzonych działań. Podobnie jest w przypadku pozycjonowania zagranicznego. Z powodzeniem może je prowadzić polska agencja.
Pozycjonowanie Niemcy
Interesuje Cię pozycjonowanie strony internetowej na rynku niemieckim? Działania seo dla rynku niemieckiego wymagają znajomości krajowej specyfiki prowadzenia biznesu, dostępu do źródeł wysokich jakościowo linków, a także sprawdzonych copywriterów z umiejętnościami native speakerów lub certyfikowanych tłumaczy. To wszystko możemy zapewnić, jeżeli myślisz o pozycjonowaniu strony internetowej na Niemcy w wybranych wyszukiwarkach jak Google czy Bing.
Pozycjonowanie Czechy
Chcesz zbudować widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania w Czechach? Napisz do nas! Znamy specyfikę rynku czeskiego. Dysponujemy również sprawdzonymi tłumaczami na język czeski, jak również bazą do tworzenia jakościowego profilu linków. Oferujemy ponadto optymalizację techniczną strony, która zaprocentuje nie tylko dla rynku czeskiego, ale i w każdym innym przypadku. Pozycjonowanie stron na Czechy? Napisz do nas – przedstawimy Ci swoją ofertę.
Pozycjonowanie Francja
Pozycjonowanie stron internetowych na rynku francuskim pozwoli ci zbudować obecność w wybranych wyszukiwarkach internetowych – np. Google czy Bing. Na dłuższą metę SEO na Francję jest jedną z najtańszych metod na pozyskiwanie klientów zagranicznych dla Twojego biznesu. Jeżeli podjąłeś decyzję o pozycjonowaniu strony na Francję musisz być jednak przygotowany na większe inwestycje finansowe niż ma to miejsce np. na rynku polskim czy czeskim.
Pozycjonowanie na wiele krajów UE
Chcesz pozycjonować stronę internetową na więcej niż jednym zagranicznym rynku? Pozycjonowanie stron zagranicznych w wyszukiwarce google czy bing wymaga wiedzy na temat lokalnych uwarunkowań biznesowych, by dostarczany ruch z powodzeniem przekuwać na konwersje. Pozycjonowanie międzynarodowe wymaga dostępu do szeregu różnych tłumaczy lub copywriterów native speakerów oraz bazy portali na zagranicznym rynku, które będą pomocne przy tworzeniu jakościowego link buildingu.
Co możesz zyskać na pozycjonowaniu zagranicznym?
Z pewnością najbardziej interesuje Cię to, czy pozycjonowanie zagraniczne będzie skuteczne w Twoim przypadku i co możesz na nim zyskać. Sprawdź, dlaczego warto się na to zdecydować.
-
Ruch na Twojej stronie wzrośnie
Nie musisz ograniczać się wyłącznie do kraju, w którym mieści się Twoja siedziba. Możesz docierać do klientów znajdujących się w innych krajach, a nawet na innych kontynentach. Zbudujesz rozpoznawalność i zwiększysz liczbę konwersji.
-
Możesz sprzedawać produkty klientom z całego świata
Globalizacja sprawia, że granice w prowadzeniu biznesu praktycznie nie istnieją. Zakupy w Internecie można robić za pomocą kilku kliknięć i zamawiać je z dostawą z najdalszych zakątków świata. Jeśli zatem Twoje produkty są cenione przez klientów z innych krajów, po prostu zacznij je sprzedawać. Pozycjonowanie zagraniczne pozwoli Ci dotrzeć do osób, które są zainteresowane Twoją ofertą.
-
SEO jest uniwersalne
Jeśli Twoja strona jest świetnie wypozycjonowana w polskim Internecie, nic nie stoi na przeszkodzie, by podbiła także zagraniczne rynki. Zasady SEO są podobne na całym świecie. To znaczy, że masz szansę docierać do potencjalnych klientów z każdego miejsca, również położonego setki kilometrów od kraju, który interesuje Cię pod względem biznesowym.
Ile kosztuje pozycjonowanie zagraniczne?
Obawiasz się wysokiej ceny takiej usługi? Niepotrzebnie. Choć skuteczne wypozycjonowanie strony za granicą wiąże się z wyższymi kosztami niż podejmowanie takich działań wyłącznie w Polsce, zdecydowanie warto się na to zdecydować.
Korzyści, jakie możesz osiągnąć, są naprawdę duże. Przede wszystkim zyskujesz dostęp do znacznie szerszego grona odbiorców, a to jest wartością nadrzędną.
Co wpływa na koszty pozycjonowania zagranicznego? Są one związane m.in.:
- napisaniem treści na stronę w obcym języku,
- ceną domeny i hostingu zagranicznego,
- kosztami link buildingu i przewalutowaniem złotówek podczas płatności za taką usługę.
Pamiętaj jednak, że pozycjonowanie – zarówno zagraniczne, jak i lokalne, zawsze przyjmuje indywidualny charakter. Dlatego jego cena nigdy nie jest ustalana odgórnie.
Chcesz zlecić nam taką usługę? Najpierw przeanalizujemy, jakie działania na Twojej stronie trzeba wykonać i na tej podstawie sporządzimy wycenę. Nie musisz obawiać się żadnych ukrytych kosztów.
Dlaczego warto współpracować właśnie z Verseo?
Pozycjonowanie zagraniczne nie jest łatwym procesem. Wymaga wiedzy, doświadczenia i stałego analizowanie zmian w pracy wyszukiwarek. Dlatego nie może być prowadzone przez przypadkowych wykonawców.
Chcesz mieć pewność, że osiągniesz zamierzony cel? Skontaktuj się z nami. Warto to zrobić, ponieważ:
- mamy duże doświadczenie w pozycjonowaniu stron na rynkach zagranicznych,
- używamy zaawansowanych narzędzi analitycznych, które są niezbędne do pomiaru skuteczności podejmowanych działań,
- pracujemy z wieloma wyszukiwarkami, nie tylko z Google,
- zaufało nam wielu klientów, których strony znajdują się w TOP wyników wyszukiwania w różnych krajach.
Zastanawiasz się, czy pozycjonowanie zagraniczne jest dla Ciebie? Zadzwoń do nas lub napisz. Z przyjemnością porozmawiamy i poznamy Twoje oczekiwania, potrzeby i obawy. Zawsze dobieramy rodzaj usługi do specyficznych potrzeb klienta.
Masz pewność, że nie zaproponujemy Ci niczego, co w Twoim przypadku się nie sprawdzi.
Spis treści
Czytasz teraz:
Pozycjonowanie zagraniczne
- Zagraniczne pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania
- Pozycjonowanie zagraniczne – dla kogo taka usługa?
- Pozycjonowanie Twojej strony za granicą – jak to robimy?
- Co możesz zyskać na pozycjonowaniu zagranicznym?
- Ile kosztuje pozycjonowanie zagraniczne?
Zamknij
Wypełnij formularz
i odbierz darmową wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesemi przygotujemy
indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie
mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

- Monika Praczyk
- Content Marketing Manager
- Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
odpowiadamy w ciągu 1 godz. - Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
dnia roboczego po 9.00.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.