Pozycjonowanie stron

Copywriting & Webwriting

  • Czulej, stylistyczniej, skuteczniej – tak piszemy!
  • Doświadczony zespół copy, edytorek i redaktorek
  • Naszym klientom dostarczamy 5 mln znaków miesięcznie

Piszemy perswazyjne, sprzedażowe, edukacyjne lub neutralne opisy, które dostosowane są do potrzeb Twojego biznesu. Teksty są poprawne językowo i poddawane podwójnej weryfikacji przed przesłaniem do klienta. Napisz do nas i poproś o próbkę!

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 1 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 2 Julia Ostrowska Senior SEO Content Editor

Reklamują się u nas m.in.:

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 3 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 4 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 5 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 6 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 7 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 8 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 9 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 10 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 11 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 12 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 13 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 14 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 15 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 16 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 17 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 18 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 19 Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 20

Jesteśmy najszybciej rosnącą agencją SEO w Polsce. Pozycjonowanie stron z Verseo podnosi średnią rentowność biznesów naszych klientów o 24% rocznie.

97% firm przedłuża z nami umowę SEO. Usługa jest przejrzysta i oparta na planie prac zaakceptowanym przez obie strony. Nasze relacje z klientami są partnerskie. Wierzymy w rozmowę i chcemy wiązać się na dłużej.

 

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

97%

Klientów SEO przedłuża
z nami umowy

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

30

ekspertów SEO

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Dlaczego warto zainwestować w SEO copywriting i webwriting?

Mogłoby się wydawać, że czytanie wyszło z mody. Ludzie są zabiegani i coraz częściej stawiają na informacje przedstawione w postaci grafiki, przekazu video bądź komunikatu głosowego. Nie oznacza to jednak, że słowo pisane straciło swoją wartość. Statystyki nie pozostawiają wątpliwości – badania wskazują, że dodanie wysokiej jakości treści na stronę internetową zwiększa ruch nawet do 50%.

Co to oznacza dla strony
Implementacja wartościowego i dedykowanego branży contetntu tekstowego na witrynę znacznie zwiększa grono potencjalnych klientów. Co więcej, namacalne efekty są dostrzegalne już na przestrzeni miesiąca, w którym wprowadzono nowe teksty.

Nie możesz pozwolić na ignorowanie takiej perspektywy. Jeżeli opisy na Twojej stronie internetowej wymagają odświeżenia, koniecznie skontaktuj się z nami. Przygotujemy dowolny rodzaj treści, począwszy od tekstów zapleczowych, poprzez opisy produktów i kategorii, a kończąc na artykułach nasyconych specjalistyczną wiedzą. Nie boimy się żadnego tematu. Pisaliśmy już o armaturze łazienkowej, odzieży roboczej, medycynie estetycznej, a także o całej masie innych zagadnień. W efekcie nasze portfolio pęka w szwach od różnorodnych realizacji.

Wszechstronność zawdzięczamy zespołowi 100 copywriterów, z którymi współpracujemy w zakresie tworzenia treści. Nasi autorzy mają zróżnicowane predyspozycje oraz rozległe zainteresowania, które ułatwiają im przekształcanie myśli w słowo. Każdy z nich ma unikatowy styl, jednak wszystkich łączy zamiłowanie i talent do pisania. Źródłem ich umiejętności jest wykształcenie humanistyczne, a także doświadczenie zawodowe w SEO copywritingu, webwritingu czy dziennikarstwie.

Wszystkie teksty przechodzą przez ręce korektorów, którzy dbają o utrzymanie walorów językowych na najwyższym poziomie. Z kolei zgodność z aspektami technicznymi jest weryfikowana przez zespół najlepszych specjalistów SEO w Polsce. Efekty naszej pracy zostają poddane Twojej ocenie. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad przebiegiem całego procesu.

Treść jako fundament pozycjonowania

SEO stanowi proces opierający się na działaniach prowadzonych w wyszukiwarce internetowej. O ile Google Ads koncentruje się na wynikach sponsorowanych, o tyle pozycjonowanie umożliwia wyniesienie strony na czołowe pozycje w wynikach organicznych. Czy wysoka lokata faktycznie odgrywa aż tak znaczącą rolę? Statystyki mówią same za siebie. Aż 90% odbiorców nie zagląda dalej niż na pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Tym samym mniejsza widoczność przekłada się na znacznie mniejszy ruch, a co za tym idzie – ograniczone przychody ze sprzedaży oferowanych produktów bądź usług.

Pozycjonowanie składa się z około 200 czynników powiązanych z mechanizmem wyszukiwarki Google. Im trafniej odpowiadasz na zasady działania algorytmu, tym lepszych rezultatów możesz oczekiwać.

Cały proces opiera się na trzech głównych filarach

 

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 35

Optymalizacja on-site

To pierwszy krok na drodze do skutecznie wypozycjonowanej strony. Działania opierają się na zwiększeniu przejrzystości zgromadzonych treści oraz usprawnieniu wszystkich mechanizmów odpowiadających za ładowanie witryny.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 36

Optymalizacja off-site

Sprowadza się do rozmieszczenia linków oraz publikowania komentarzy na stronach zewnętrznych. Wszystkie wzmianki dotyczące Twojej marki umożliwiają zwiększenie widoczności.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 37

SEO copywriting

Stanowi najważniejszy element procesu pozycjonowania. Stworzenie atrakcyjnych treści spełniających wymagania techniczne to najtrafniejsza odpowiedź na potrzeby algorytmu wyszukiwarki.

 

Niebagatelna rola treści wynika z zasad działania algorytmu Google.

Ludzie są zróżnicowani ze względu na swój typ osobowości. Jedni posługują się ogólnymi ideami i nie zagłębiają się w szczegóły. Inni natomiast żyją w świecie liczb i rozumieją wyłącznie twarde dane.

W tej sytuacji musisz zrozumieć tok myślenia odbiorcy, aby dojść do właściwych wniosków. Roboty wyszukiwarki działają w podobny sposób. Badają one wirtualną rzeczywistość przy pomocy fraz kluczowych. Skoro Google wyznacza standardy na tym podwórku, musisz dopasować się do panujących reguł, aby uzyskać upragnione rezultaty. Formułowanie tekstów w myśl zasad copywritingu SEO pozwala nam na znalezienie wspólnego języka z algorytmem.

Wyobraź sobie, że bot internetowy przyjmuje pozycję krytyka literackiego. Bez przerwy przeczesuje sieć i chłonie olbrzymią ilość treści. Na koniec dnia wystawia recenzję wszystkim stronom, które znalazły się w jego polu widzenia. Wysoka ocena zależy między innymi od długości tekstu. Zdecydowanie bardziej cenione są obszerne artykuły wyczerpujące poszczególne zagadnienia. Kolejny ważny czynnik to struktura treści. Publikacje powinny zawierać tytuł, śródtytuły, a także podział na akapity. Na kolejnym poziomie należy zadbać o nasycenie tekstu słowami kluczowymi. W tym przypadku konieczne jest zachowanie umiaru. Wymogi techniczne to jedno, ale zbyt duże zagęszczenie fraz może okazać się szkodliwe. Wybrane słowa muszą występować w sposób naturalny i nienachalny.

Na tym etapie praca maszyny dobiega końca. Wówczas do lektury zabierają się ludzie, którzy mają zupełnie inne wymagania. Podczas czytania oczekują wartościowych wniosków, porywającej narracji oraz lekkości w posługiwaniu się słowem. Skuteczny copywriting wymaga połączenia tych dwóch skrajnie odmiennych światów.

W związku z tym stworzenie wartościowego tekstu stanowi twardy orzech do zgryzienia.

Czym jest webwriting?

Tworzenie tekstów do internetu nie zawsze jest ściśle związane z zasadami copywritingu SEO. Znacznie szerszym pojęciem jest mniej wymagający pod względem technicznym webwriting. Artykuły publikowane na łamach serwisów informacyjnych nie muszą być pisane z myślą o pozycjonowaniu. Liczy się głównie szybka reakcja na bieżące wydarzenia oraz zdolność do precyzyjnego przekazywania informacji. Autor musi zadbać wyłącznie o przyciągnięcie uwagi ludzi. W tym celu układa intrygujący tytuł oraz lead. Dodatkowo stosuje zasadę odwróconej piramidy, która polega na umieszczeniu najciekawszych informacji w pierwszych akapitach. W efekcie znudzony czytelnik nie ucieknie po kilku sekundach, ale zostanie na stronie nieco dłużej. Każda sekunda spędzona na witrynie przekłada się na dodatkowe wpływy z reklam.

Webwriting może zostać poszerzony o reguły związane z SEO copywritingiem. W takiej sytuacji tworzenie tekstów na strony internetowe wiąże się z koniecznością wprowadzenia zabiegów cenionych przez roboty wyszukiwarki.

Jak skutecznie zarządzać słowami kluczowymi?

Frazy kluczowe stanowią jeden z najważniejszych elementów copywritingu. Mogłoby się wydawać, że dobór odpowiednich sformułowań nie stanowi żadnego wyzwania – w końcu prowadzisz lokalny sklep z artykułami biurowymi i będziesz po prostu pozycjonować swój biznes na: “segregatory poznań”, “zeszyty poznań”, “markery poznań” itd. Wyobraź sobie jednak, że każdy przedsiębiorca z Twojej branży posłuży się takim tokiem myślenia. Wówczas czeka Cię żmudny i niekoniecznie potrzebny proces przebijania się przez zażartą konkurencję. Na domiar złego fraza “markery poznań” może odnosić się również do zabiegu związanego z leczeniem nowotworów. W konsekwencji trafiasz do jednego “kotła” z organizacjami, z którymi wcale nie musisz rywalizować. Na domiar złego może okazać się, że w tym miejscu wcale nie znajdziesz użytkowników należących do Twojej grupy docelowej.

Każda marka jest inna, więc każda będzie potrzebować też zupełnie innego podejścia do pozycjonowania. W związku z tym wyróżniamy kilka rodzajów fraz, które umożliwiają dostosowanie strategii do potrzeb firmy:

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 38

frazy brandowe

Są wykorzystywane, kiedy nazwa marki jest wartością samą w sobie. Wówczas nie informujemy klientów, czym się zajmujemy, bo dokładnie o tym wiedzą. Nasze działania są bardziej ukierunkowane na ugruntowanie pozycji firmy na rynku i utrwalenie jej wizerunku w świadomości odbiorców.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 39

frazy ogólne

Polegają na wyszczególnieniu kluczowych produktów lub usług, np. “copywriting poznań”, “seo copywriting poznań”, “copywriting online”, “copywriting cennik” itp. W tym segmencie zawsze występuje największa rywalizacja, więc przedarcie się na pierwszą stronę stanowi największe wyzwanie oraz wymaga sporej cierpliwości i konsekwencji.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 40

frazy „long tail”

Oznacza wykorzystywanie fraz kluczowych złożonych z większej liczby słów. Ta metoda umożliwia precyzyjne odpowiadanie na zapytania użytkowników wyszukiwarki. W ten sposób można wypozycjonować dłuższe sformułowania, a także posłużyć się gotowymi pytaniami, np. “tworzenie tekstów na blogi parentingowe” albo “jak zrobić ciasto marchewkowe”.

Nasz specjalista analizuje dostępne możliwości oraz poczynania konkurencji. Na tej podstawie układa pakiet, który gwarantuje sukcesywny wzrost pozycji w wyszukiwarce.

Jakie teksty tworzymy?

Niektórzy bagatelizują rolę treści, twierdząc, że opisy są tylko mniej istotnym dodatkiem do świetnych produktów i profesjonalnego wizerunku marki. Warto jednak odwołać się do statystyk. Tak jak wcześniej wspominaliśmy, wprawny copywriting może zwiększyć zainteresowanie Twoją ofertą nawet o 50%!

Receptą na stworzenie skutecznych treści jest przede wszystkim połączenie walorów technicznych z atrakcyjną warstwą językową i merytoryczną. Charakter tekstu musi być też uzależniony od przyszłego zastosowania. Artykuł przeznaczony na specjalistycznego bloga przybierze zupełnie inną postać niż opis kategorii umieszczony w sklepie internetowym. Każdy format wymaga innego podejścia. Verseo świadczy kompleksowe usługi z zakresu copywritingu. Tym samym tworzymy:

  1. Teksty zapleczowe
    umieszczane na stronach charakteryzujących się minimalnym ruchem realnych użytkowników. Odpowiadają za realizację kryteriów technicznych związanych z SEO, czyli wypełniają przestrzeń internetową odpowiednimi frazami, przyciągając uwagę botów internetowych.
  2. Opisy produktowe i kategorie na stronę
    nasycone frazami kluczowymi napędzają proces pozycjonowania strony. Ponadto zawierają najważniejsze informacje dotyczące asortymentu. Dzięki temu odbiorcy mogą szybko poznać cechy oferowanych produktów.
  3. Artykuły blogowe
    Poza słowami kluczowymi zawierają treść o charakterze poradnikowym. Użytkownik zaglądający na bloga szuka informacji podanych w przystępny sposób. Tworzymy te teksty z pasją, dbamy o wartość merytoryczną i zwracamy się do ludzi, a nie robotów.
  4. Artykuły eksperckie
    Są nienaganne od strony językowej, posiadają przystępną formę i oferują olbrzymią wartość merytoryczną. W związku z tym realizację powierzamy osobom pasjonującym się danym zagadnieniem, aby mogły podzielić się swoją wiedzą. Ponadto każde takie zadanie zostaje podparte wiarygodnymi źródłami informacji. Gotowy tekst trafia do Twojej weryfikacji, abyś bez obaw mógł podpisać się pod naszym dziełem.
  5. Wpisy sponsorowane
    Świetny sposób na wypromowanie marki. Poprzez osadzenie artykułu na stronie generującej duży ruch możesz zapewnić sobie dużą dozę zaufania ze strony algorytmu Google. Oferujemy specjalistyczną pomoc w przygotowaniu tekstu zawierającego link do Twojej strony i pakiet słów kluczowych.
  6. Treści na stronę główną i podstrony
    Odpowiadają za pierwsze wrażenie, jakie zrobisz na nowym użytkowniku. Drugiej szansy możesz już nie dostać, więc warto zadbać o najwyższą jakość opisów. Zapewniamy teksty, które przyciągają uwagę, a także są rzetelnie zoptymalizowane od strony technicznej. Dzięki temu odbiorcy nie przejdą obojętnie obok Twojej oferty.
  7. E-booki i poradniki
    Mają za zadanie pomóc w budowaniu i umacnianiu autorytetu i pozyskaniu nowych klientów. W końcu dzielenie się wiedzą to cecha wyróżniająca specjalistów najwyższej klasy. Przygotujemy wyczerpujące kompendium wiedzy, które będzie chętnie czytane przez Twoich odbiorców. Przy okazji zyskasz obszerną listę kontaktów, do których możesz zwrócić się z prezentacją oferty.

Ponadto w zakresie naszych kompetencji znajduje się tez:

  1. Analiza strony w kontekście wybranych fraz
    Zagwarantuje pewność, że selekcja została wykonana z należytą starannością. Pomyłka przy doborze fraz spowoduje, że będziesz mówić do swojej grupy docelowej niewłaściwym językiem, a przecież płynny przepływ informacji stanowi klucz do wzajemnego zrozumienia. W związku z tym upewnimy się, czy wybrane słowa spełniają swoje zadanie w 100 procentach.
  2. Wdrożenie tekstów na witrynę
    Pozwoli na zaoszczędzenie czasu, który możesz przeznaczyć na inne działania związane z rozwojem swojego biznesu. Warto również dodać, że na etapie publikacji należy mieć na uwadze szereg czynników mogących zaważyć o sukcesie bądź porażce. Powierzając nam osadzenie tekstów na stronie, zyskujesz pewność, że na każdym etapie wykorzystujesz cały potencjał swoich wpisów.
  3. Obsługa blogów specjalistycznych
    To nieodzowny element współpracy przy bardziej złożonych zleceniach. Szerokie i świadome audytorium jest ogromną zaletą, ale wiąże się również z większymi wymaganiami. Dzięki naszej opiece zyskasz pewność, że czytelnicy dostają dokładnie takie artykuły, jakich od Ciebie oczekują.
  4. Praca koncepcyjna
    Oznacza wnikliwe badania oczekiwań Twojej grupy docelowej. Szkoda byłoby błądzić po omacku i zmarnować potencjał. Im lepiej poznamy Twoją grupę docelową, tym skuteczniej będziemy w stanie zaspokoić jej zapotrzebowania. Dzięki temu dostarczymy Twoim odbiorcom opracowanie najbardziej nurtujących zagadnień.

Warto również nadmienić, że jesteśmy elastyczni w zakresie copywritingu.
Możesz wybrać gotowy pakiet z naszej oferty, ale istnieje również opcja stworzenia spersonalizowanej propozycji. W końcu każda marka jest inna, więc możesz wybrać tylko te usługi, które najbardziej pasują do Twojej strategii.

Co nas wyróżnia?

Naszą największą chlubą jest własna baza copywriterów, którzy zajmują się tworzeniem treści na wybraną stronę internetową. Takie rozwiązanie wiąże się z następującymi zaletami:

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 41

Regularnie współpracujemy z 100 copywriterami.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 42

W każdym miesiącu tworzymy teksty o łącznej długości dochodzącej nawet do 5 milionów znaków. Pamiętasz “Lalkę” ze szkoły średniej? Widok tej przepastnej księgi mógł budzić niepokój. Efekty naszej miesięcznej pracy osiągają dwukrotnie większe rozmiary.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 43

Nie ograniczamy się do tekstów w języku polskim. Współpracujemy z biegłymi tłumaczami języka angielskiego, niemieckiego, czeskiego i rosyjskiego. Tym samym zagraniczne rynki stają przed Tobą otworem.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 44

Prowadzimy wnikliwą analizę kandydatów na copywriterów. W gronie naszych autorów znajdują się absolwenci kierunków humanistycznych takich jak filologia polska i dziennikarstwo. Ponadto zatrudniamy twórców z powołania, dla których pisanie stało się sposobem na życie. Dzięki temu zyskujesz pewność, że treści zostaną stworzone przez osoby biegle władające językiem.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 45

Podczas przydzielania zadań bierzemy pod uwagę zainteresowania naszych copywriterów. Dzięki temu unikamy sytuacji, w których autor nie ma zielonego pojęcia o podejmowanym temacie. Możesz mieć pewność, że Twój tekst zostanie napisany przez kompetentną osobę.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 46

Gotowe teksty przechodzą przez ręce specjalistów ds. pozycjonowania, którzy dbają o zgodność ze wszystkimi wymogami technicznymi.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 47

Przed publikacją otrzymujesz kompletny zestaw treści do weryfikacji.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 48

Tworzymy treści z duszą, które nie są przeznaczone tylko dla robotów sieciowych. Ludzie chętnie zaglądają do naszych tekstów, ponieważ znajdują w nich wartościowe informacje przedstawione w przystępnej formie.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 49

Piszemy językiem korzyści. Prezentujemy cechy Twojego produktu, a następnie wyprowadzamy z nich konkretne profity, które można uzyskać dokonując zakupu.

Copywriting & Webwriting - zdjęcie nr 50

Nie musisz dzielić swojej uwagi na pojedynczych twórców działających na własną rękę. Taki układ może w każdej chwili wymknąć się spod kontroli. My bierzemy odpowiedzialność za sprawny przebieg całego procesu.

Jak nasze teksty oceniają klienci?

Teksty SEO na stronie muszą być treściwe, mieć wartość nie tylko pozycjonerską, ale także dla użytkownika serwisu. Z takim zamysłem podchodziłam do tego tematu i zanim zdążyłam przedstawić bardzo konkretnie tę ideę, otrzymałam pierwsze teksty z Verseo, które takie były. Idealnie składne językowo, pięknie napisane, nasycone słowami kluczowymi, które ustaliliśmy wspólnie w toku rozmów. Był to tekst wartościowy dla strony — ocenia Paulina Michnikowska, Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl.

Obejrzyj całe case study z e-okularnicy.pl i dowiedz się więcej!