Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Social media w 2017 roku

Social media w 2017 roku - zdjęcie nr 1

Social media w 2017 roku - zdjęcie nr 2

Social Media w 2017 – podsumowanie

Koniec roku to tradycyjnie sezon rankingów, zestawień i podsumowań mijających 365 dni. Po prostu trudno wyobrazić sobie grudzień bez nich. W tym kontekście mamy dla Was tekst związany z social media. Prawdopodobnie najdynamiczniejszy kanał komunikacji z klientami nie mógł pozostać pominięty! 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

NowyMarketing wspólnie z ekspertami podsumował właśnie rok 2017 w social mediach. O sukcesach i porażkach, trendach i wyzwaniach oraz najlepszych akcjach promocyjnych kończącego się roku opowiedział Artur Kwieciński – nasz New Business Manager. Nie pozostaje nam nic innego jak zaprosić do lektury podsumowania roku social media!

A tak Artur widzi mijający rok przez pryzmat social media

Najważniejsze wydarzenie social media?

„Zdecydowanie najważniejszym wydarzeniem jest włączenie aplikacji Messenger do miejsc docelowych, na które możemy kierować reklamy w systemie Facebook Ads. Messenger wykorzystywany przez ponad miliard użytkowników ustępuje jedynie komunikatorowi WhatsApp, który również należy do Facebooka.”

Najważniejsza zmiana?

„Facebook Analytics. Mierzenie efektywności kampanii z wykorzystaniem narzędzia największego konkurenta (Google Analytics) musiało się tym skończyć. Znaczne różnice związane z atrybucją konwersji sprawiały, że analiza danych i wykorzystywanie ich do optymalizacji działań obarczone były marginesem błędu.”

Najciekawszy trend?

„W 2016 roku w aplikacji Messenger pojawiły się boty dające możliwość automatyzacji komunikacji z klientami z wykorzystaniem tej platformy. Rok 2017 to dynamiczny rozwój tego rozwiązania i udoskonalanie AI, które w tym momencie pozwala na zoptymalizowanie zasobów czasowych przeznaczanych dotąd na obsługę narzędzia. Połączenie botów z dostępnością reklam w Messengerze może okazać się kolejnym krokiem milowym.”

Największa porażka social media?

„Największą porażką związaną z marketingiem w mediach społecznościowych jest tempo, w jakim Facebook ucieka reszcie stawki. Twitter i Linkedin nie wdrożyły żadnych istotnych rozwiązań, które miałyby powstrzymać ten trend. Jedynie Snapchat próbuje wprowadzać innowacje, które jednak niemal natychmiast są z powodzeniem kopiowane na Facebooku i Instagramie.”

Największy sukces?

„Największym sukcesem może pochwalić się lider rynku social media, czyli Facebook, który w tym roku przekroczył liczbę 2 miliardów użytkowników. Jest to ponad połowa użytkowników Internetu na świecie. To imponująca wartość, tym bardziej że każdego dnia ponad 1,37 miliarda użytkowników korzysta z Facebooka, z czego ogromna większość to osoby korzystające z urządzeń mobilnych. Dla porównania liczba użytkowników YouTube to 1,5 miliarda osób.”

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany