Spis treści
Czytasz teraz:
Social media w 2017 roku
Zamknij
Social Media w 2017 – podsumowanie
Koniec roku to tradycyjnie sezon rankingów, zestawień i podsumowań mijających 365 dni. Po prostu trudno wyobrazić sobie grudzień bez nich. W tym kontekście mamy dla Was tekst związany z social media. Prawdopodobnie najdynamiczniejszy kanał komunikacji z klientami nie mógł pozostać pominięty!
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
NowyMarketing wspólnie z ekspertami podsumował właśnie rok 2017 w social mediach. O sukcesach i porażkach, trendach i wyzwaniach oraz najlepszych akcjach promocyjnych kończącego się roku opowiedział Artur Kwieciński – nasz New Business Manager. Nie pozostaje nam nic innego jak zaprosić do lektury podsumowania roku social media!
A tak Artur widzi mijający rok przez pryzmat social media
Najważniejsze wydarzenie social media?
„Zdecydowanie najważniejszym wydarzeniem jest włączenie aplikacji Messenger do miejsc docelowych, na które możemy kierować reklamy w systemie Facebook Ads. Messenger wykorzystywany przez ponad miliard użytkowników ustępuje jedynie komunikatorowi WhatsApp, który również należy do Facebooka.”
Najważniejsza zmiana?
„Facebook Analytics. Mierzenie efektywności kampanii z wykorzystaniem narzędzia największego konkurenta (Google Analytics) musiało się tym skończyć. Znaczne różnice związane z atrybucją konwersji sprawiały, że analiza danych i wykorzystywanie ich do optymalizacji działań obarczone były marginesem błędu.”
Najciekawszy trend?
„W 2016 roku w aplikacji Messenger pojawiły się boty dające możliwość automatyzacji komunikacji z klientami z wykorzystaniem tej platformy. Rok 2017 to dynamiczny rozwój tego rozwiązania i udoskonalanie AI, które w tym momencie pozwala na zoptymalizowanie zasobów czasowych przeznaczanych dotąd na obsługę narzędzia. Połączenie botów z dostępnością reklam w Messengerze może okazać się kolejnym krokiem milowym.”
Największa porażka social media?
„Największą porażką związaną z marketingiem w mediach społecznościowych jest tempo, w jakim Facebook ucieka reszcie stawki. Twitter i Linkedin nie wdrożyły żadnych istotnych rozwiązań, które miałyby powstrzymać ten trend. Jedynie Snapchat próbuje wprowadzać innowacje, które jednak niemal natychmiast są z powodzeniem kopiowane na Facebooku i Instagramie.”
Największy sukces?
„Największym sukcesem może pochwalić się lider rynku social media, czyli Facebook, który w tym roku przekroczył liczbę 2 miliardów użytkowników. Jest to ponad połowa użytkowników Internetu na świecie. To imponująca wartość, tym bardziej że każdego dnia ponad 1,37 miliarda użytkowników korzysta z Facebooka, z czego ogromna większość to osoby korzystające z urządzeń mobilnych. Dla porównania liczba użytkowników YouTube to 1,5 miliarda osób.”
Bądź pierwszym który napisze komentarz.