Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Brak komentarzy

Jak wyglądałby świat bez Facebooka i co oznaczałoby to dla marek?

Jak wyglądałby świat bez Facebooka i co oznaczałoby to dla marek? - zdjęcie nr 1

Jak wyglądałby świat bez Facebooka i co oznaczałoby to dla marek? - zdjęcie nr 2

Jak wyglądałby świat bez Facebooka i co oznaczałoby to dla marek? - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Jak wyglądałby świat bez Facebooka i co oznaczałoby to dla marek?

Zamknij

Świat bez Facebooka – koszmar dla firm?

Jak wyglądałby świat bez Facebooka? Nie będziemy pisać tu o tym, że bez Facebooka często nie mielibyśmy pojęcia kiedy nasi znajomi mają urodziny. Ominęłoby nas sporo zabawnych filmików z kotami (albo z buldożkami francuskimi), a połowa wydarzeń towarzyskich odeszłaby w niebyt – to dość oczywiste.

Nasz New Business Manager Artur Kwieciński podszedł do tematu bardziej poważnie. Zastanawia się jak wyglądałaby promocja firm oraz ich komunikacja z klientami bez Facebooka. Nie spojlerujemy, tylko zapraszamy do lektury 🙂 https://socialpress.pl/2017/07/swiat-bez-facebooka-co-oznaczaloby-to-dla-marek-opinie-ekspertow/

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany