Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Jak wyglądałby świat bez Facebooka i co oznaczałoby to dla marek?

Świat bez Facebooka – koszmar dla firm?

Jak wyglądałby świat bez Facebooka? Nie będziemy pisać tu o tym, że bez Facebooka często nie mielibyśmy pojęcia kiedy nasi znajomi mają urodziny. Ominęłoby nas sporo zabawnych filmików z kotami (albo z buldożkami francuskimi), a połowa wydarzeń towarzyskich odeszłaby w niebyt – to dość oczywiste.

Nasz New Business Manager Artur Kwieciński podszedł do tematu bardziej poważnie. Zastanawia się jak wyglądałaby promocja firm oraz ich komunikacja z klientami bez Facebooka. Nie spojlerujemy, tylko zapraszamy do lektury 🙂 https://socialpress.pl/2017/07/swiat-bez-facebooka-co-oznaczaloby-to-dla-marek-opinie-ekspertow/

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Poznaj Bumper Ads
Artur Kwieciński

Bumper Ads – reklama na Youtube z „gwarancją”. W jaki sposób dotrzeć z przekazem wideo do użytkowników, którzy zwłaszcza na […]

verseo campaign manager
Strategie optymalizacji VCM
Magdalena Walczak

Marketing internetowy jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na rynku. To, co wczoraj przynosiło zyski klientom, dziś odchodzi w […]

chatboty czy warto
Chatboty – czy warto?
Adam Kubaszewski

Chatboty w różnej formie otaczają nas od dawna. Pomijając “paleotechnologiczne” czasy, chatbotem był przecież popularny w erze komunikatora Gadu-Gadu Infobot, […]

Mikromomenty – wykorzystaj je w biznesie!
Maciej Popiołek

Poczekalnia – czyli mikromomenty w służbie Twojego biznesu! Być może nie pamiętasz tego strasznego czasu, kiedy w poczekalniach do lekarzy […]

reklama sklepu sportowego
Reklama sklepu sportowego
Daria Nawrocka

W ostatnich latach zdecydowanie da się zauważyć rosnące zainteresowanie Polaków zdrowym stylem życia oraz sportem (i to nie tym oglądanym […]

Reklama firmy w Internecie – 5 wskazówek!
Olga Badeusz

Reklama firmy – 5 podstawowych sposobów! Na początku swojej działalności małe i średnie firmy zawsze powinny zainwestować w marketing, tak […]