Ranking Agencji SEO/SEM 2024

Dzięki naszemu zestawieniu możesz porównać agencje SEO/SEM pod wszystkimi przydatnymi kątami – od przychodów po transparentność cennika. Sprawdź ranking i znajdź partnera, który nadaje na Twoich falach.

W zestawieniu uwzględniliśmy 25 agencji SEO/SEM, które charakteryzują się największymi przychodami w KRS za rok 2023. Każdą z nich przeanalizowaliśmy pod kątem różnych kategorii, a żeby mieć pewność poprawności danych, napisaliśmy do nich bezpośrednio.

Ranking Agencji SEO/SEM 2024 - zdjęcie nr 1

Wyniki zestawienia agencji SEO/SEM (2024)

Różne kategorie mogą mieć dla Ciebie różne znaczenie – dlatego ranking pozwala na sortowanie według tych, które są dla Ciebie najważniejsze. Sortuj po dowolnej kategorii, klikając jej nazwę.

  • Verseo verseo.pl
  • Sempai sempai.pl
  • Bluerank bluerank.com
  • Traffic Trends traffictrends.pl
  • Sunrise System sunrisesystem.pl
  • Tigers tigers.pl
  • Delante delante.pl
  • Icea grupa-icea.pl
  • PromoTraffic promotraffic.pl
  • Green Parrot greenparrot.pl
  • RESULT MEDIA resultmedia.pl
  • Virtual People virtualpeople.pl
  • Cube Group cubegroup.pl
  • Whites agencjawhites.pl
  • Semahead semahead.agency
  • Grupa TENSE grupatense.pl
  • Cyrek Digital cyrekdigital.com
  • WebTalk Agency webtalk.pl
  • WeNet Group wenet.pl
  • KERRIS kerris.pl
  • Kompan kompan.pl
  • Artefakt artefakt.pl
  • Fabryka Marketingu fabrykamarketingu.pl
  • Business Sense businesssense.pl
  • Pikseo pikseo.pl
Miejsce
Suma punktów
Przychody 2023
Liczebność zespołu LinkedIn
Obecność na rynku
Liczba oferowanych usług
Transparentność cennika i oferty
Liczba recenzji Google
Liczba recenzji Facebook
Liczba recenzji Clutch
Średnia ocen Google
Średnia ocen Facebook
Średnia ocen Clutch
Edukacja z rynkiem
Liczba case studies na stronie
Czy jest dedykowany panel klienta
Czy jest dedykowany opiekun
Czy jest stacjonarne biuro
Poziomy partnerstw
Forma prawna
Frazy w TOP10 Senuto
Brand Heroes
Zespół agencji
Verseo verseo.pl
1
83
10 50 903 541
5 135
5 11
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Tik Tok Ads
  • Microsoft Ads
  • Linkedin Ads
  • Pinterest Ads
  • Programmatic
  • CSS
  • Tworzenie stron
  • Analityka
  • Wdrożenia CRM
  • Copywriting
  • Consent Mode
  • UX
  • Allegro Ads
  • Produkcja contentu graficznego
  • Produkcja contentu wideo
18
3
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Tak
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Tak
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Tak
6 267
3 31
2 16
2 4.5
3 78%
3 5.0
3
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
8 39
1 TAK
2 TAK
1 TAK
12
Poziomy partnerstw
  • Google Partner Premier 2024
  • Comparison Shopping Premium Partner 2024
  • Meta Business Partner
  • Microsoft Advertising Agency Partner
  • Allegro Ads Partner
2
Sp. z o.o.
2 1500
Sempai sempai.pl
2
66
6 28 759 708
5 109
5 18
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Microsoft Ads
  • Allegro Ads
  • Copywriting
  • Produkcja contentu wideo
  • Produkcja contentu graficznego
  • Analityka
  • Tik Tok Ads
  • Linkedin Ads
  • Technologie autorskie
  • CSS
  • Consent Mode
14
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
3 72
3 36
0 6
3 4.9
3 92%
3 5.0
3
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
8 51
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
10
Poziomy partnerstw
  • Google Premier Partner 2024
  • Meta Business Partner
  • Allegro Ads Partner Plus
  • Microsoft Advertising Partner
2
Sp. z o.o.
1 773
Bluerank bluerank.com
3
63
8 32 615 322
5 123
5 19
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Copywriting
  • Linkedin ads
  • TikTok ads
  • Pinterest ads
  • Meta Ads
  • Influencer Marketing
  • Programmatic
  • Google Ads
  • Produkcja contetntu wideo
  • Technologie autorskie
  • Prowadzenie social media
  • Produkcja contentu graficznego
  • Analityka
  • Microsoft Ads
  • Allegro Ads
  • Amazon Ads
  • Microsoft Ads
  • Tworzenie stron
19
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
2 45
2 21
0 9
1 4.3
3 90%
3 4.9
2
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: NIE
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
8 130
1 TAK
2 TAK
1 TAK
7
Poziomy partnerstw
  • Google Partner Premier 2024
  • CSS Participant
  • Meta Business Partner
  • Microsoft Advertising Agency Partner
  • Uczestnik Allegro Ads
  • Amazon Ads Regular
2
Sp. z o.o.
1 119
Traffic Trends traffictrends.pl
4
59
6 14 205 192
3 43
5 13
5
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Allegro Ads
  • Tik Tok Ads
  • Pinterest Ads
  • Microsoft Ads
  • CSS
8
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
5 198
2 11
0
2 4.8
3 88%
0
2
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
8 47
1 TAK
2 TAK
1 TAK
11
Poziomy partnerstw
  • Google Partner Premier 2024
  • Meta Business Partner
  • Allegro Ads Partner Plus
  • Companion Shoping Partner
2
Sp. z o.o.
1 122
NIE
Sunrise System sunrisesystem.pl
5
58
10 89 795 153
5 137
5 21
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google ads
  • Meta Ads
  • Microsoft Ads
  • Linkedin Ads
  • Analityka
  • Influencer Marketing
  • Copywriting
  • Tik Tok Ads
  • Strony internetowe
  • CSS
  • UX
12
1
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Tak
6 460
0 0
0
1 4.3
0 Brak
0
1
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: NIE
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 brak danych
8 49
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
6
Poziomy partnerstw
  • Google Partner Premier 2024
  • Comparison Shopping Partner
2
Spółka komandytowa
2 1600
NIE
Tigers tigers.pl
6
56
6 24 867 485
4 99
3 9
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Tik Tok Ads
  • Linkedin Ads
  • Pinterest Ads
  • Microsoft Ads
  • Analityka
  • UX
  • Produkcja contentu wideo
  • Influencer Marketing
  • Copywriting
  • Produkcja contentu graficznego
  • Prowadzenie social media
  • Tworzenie stron
15
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
2 27
5 81
0
3 4.9
3 98%
0
2
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: NIE
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
8 31
1 TAK
2 TAK
1 TAK
4
Poziomy partnerstw
  • Google Partner Premier 2024
  • Uczestnik Allegro Ads
2
Sp. z o.o.
0 28
Delante delante.pl
7
56
6 20 718 615
4 62
3 10
5
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Copywriting
  • UX
  • Analityka
6
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
6 233
2 17
6 143
2 4.8
3 92%
3 4.9
2
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
8 55
0 Brak informacji
0 NIE
1 TAK
1
Poziomy partnerstw
  • Google Partner
2
Sp. z o.o.
2 1700
Icea grupa-icea.pl
8
54
8 31 878 146
5 156
5 17
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Copywriting
  • Programmatic
  • Meta Ads
  • Allegro Ads
  • Linkedin Ads
  • Tik Tok Ads
  • Analityka
  • UX
  • Produkcja contentu graficznego
  • Amazon Ads
12
2
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Tak
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Tak
6 557
0 Brak
4 39
2 4.6
0 Brak
2 4.7
2
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
0 Brak
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
4
Poziomy partnerstw
  • Google Premier Partner 2024
2
Spółka akcyjna
1 424
PromoTraffic promotraffic.pl
9
53
6 21 979 262
4 93
5 12
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Analityka
  • Programmatic
  • Meta Ads
  • Microsoft Ads
  • Linkedin Ads
  • Tik Tok Ads
  • Produkcja contentu wideo
  • Profukcja conentu graficznego
  • Influencer Marketing
  • Prowadzenie social media
  • Allegro Ads
  • Amazon Ads
  • Consent Mode
  • Technologie autorskie
16
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
2 41
2 16
0
1 4.1
3 100%
0
3
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
2 10
1 TAK
2 TAK
1 TAK
8
Poziomy partnerstw
  • Google Partner Premier 2024
  • Meta Business Partner
  • Allegro Ads Partner
  • Amazon Ads Regular
2
Sp. z o.o.
1 183
Green Parrot greenparrot.pl
10
52
6 25 028 654
5 109
5 16
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Prowadzenie Social Media
  • Tik Tok Ads
  • Tworzenie stron
  • Produkcja contentu graficznego
  • Produkcja contentu wideo
  • Influencer Marketing
  • Meta Ads
  • Programmatic
  • Analityka
  • Copywriting
  • Allegro Ads
  • Pinterest Ads
  • Linkedin Ads
  • Microsoft Ads
  • Amazon Ads
  • UX
17
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
2 31
0 10
0
3 5
3 94%
0
3
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
8 90
0 NIE
2 TAK
1 TAK
1
Poziomy partnerstw
  • Google Partner 2024
2
Spółka komandytowa
1 351
NIE
RESULT MEDIA resultmedia.pl
11
49
6 16 627 911
2 28
5 15
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Microsoft Ads
  • UX
  • Prowadzenie social media
  • Tworzenie stron
  • Produkcja contetu graficznego
  • Tik Tok Ads
  • Linkedin Ads
  • Analityka
  • Produkcja contentu wideo
12
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
2 38
0 0
0 2
1 4.4
0 Brak
3 5.0
2
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
8 39
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
6
Poziomy partnerstw
  • Google Partner Premier 2024
  • Meta Busieness Partner
2
Sp. z o.o.
1 195
Virtual People virtualpeople.pl
12
49
6 13 296 482
2 20
5 16
5
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Linkedin Ads
  • Tik Tok Ads
  • Prowadzenie social media
  • Influencer Marketing
  • Tworzenie stron
  • Copywriting
  • Produkcja contentu graficznego
10
1
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Tak
2 44
6 137
0
3 4.9
3 100%
0
3
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
4 20
1 TAK
2 TAK
1 TAK
3
Poziomy partnerstw
  • Google Partner 2024
  • Meta Business Partner
  • Uczestnik Allegro Ads
2
Sp. z o.o.
0 48
Cube Group cubegroup.pl
13
46
10 54 831 324
4 98
5 16
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Pinterest Ads
  • Linkedin Ads
  • Programmatic
  • Copywriting
  • Analityka
  • Produkcja contentu graficznego
  • UX
  • Microsoft Ads
11
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
2 38
0 0
0
2 4.5
0 Brak
0
3
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
2 8
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
4
Poziomy partnerstw
  • Google Premier Partner 2024
2
Spółka akcyjna
1 467
Whites agencjawhites.pl
14
45
6 18 024 198
4 68
5 12
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Analityka
  • UX (goodc.pl)
  • Influencer Marketing
  • Produkcja contentu wideo
  • Linkedin Ads
  • Prowadzenie social media
  • Copywriting
  • Produkcja contentu wideo
  • Produkcja contentu graficznego
11
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
0 20
0 7
0 10
2 4.8
3 90%
3 4.9
3
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
6 22
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
0
Poziomy partnerstw
  • Brak informacji
2
Sp. z o.o.
0 52
NIE
Semahead semahead.agency
15
45
6 14 016 066
2 11
5 14
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Analityka
  • Tik Tok Ads
  • Copywriting
  • Linkedin Ads
  • Programmatic
  • Tworzenie contentu wideo
  • Microsoft Ads
  • Analityka
  • CSS
12
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
2 40
2 24
0
2 4.7
3 96%
0
1
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: NIE
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
2 4
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
6
Poziomy partnerstw
  • Google Partner Premier 2024
  • Meta Business Partner
2
Spółka komandytowa
1 206
NIE
Grupa TENSE grupatense.pl
16
44
6 23 072 275
4 82
5 13
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Copywriting
  • Tik Tok Ads
  • Linkedin Ads
  • Microsoft Ads
  • CSS
  • Influencer Marketing
  • Analityka
  • UX
11
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
0
0 0
0
0
0 Brak
0
3
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
8 49
0 Brak informacji
0 NIE
1 TAK
4
Poziomy partnerstw
  • Google Partner Premier 2024
2
Spółka komandytowa
1 1100
NIE
Cyrek Digital cyrekdigital.com
17
43
6 15 016 620
3 41
5 14
5
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Linkedin Ads
  • Tik Tok Ads
  • Influencer marketing
  • Prowadzenie social media
  • Allegro Ads
  • Microsoft Ads
  • Programmatic
9
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
3 56
0 0
0 2
2 4.7
0 Brak
3 5.0
2
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
2 8
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
6
Poziomy partnerstw
  • Google Partner Premier 2024
  • Meta Business Partner
2
Sp. z o.o.
3 8600
NIE
WebTalk Agency webtalk.pl
18
41
8 35 885 816
4 83
5 14
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Influencer Marketing
  • Produkcja contentu wideo
  • Produkcja contenetu graficznego
  • Prowadzenie social media
  • Copywriting
  • Tik Tok Ads
  • Programmatic
  • Analityka
  • UX
12
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
0 22
2 20
0 0
2 4.5
3 90%
0 Brak ocen
0
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: NIE
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: brak danych
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 brak danych
4 20
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
0
Poziomy partnerstw
  • brak danych
2
Sp. z o.o.
0 18
WeNet Group wenet.pl
19
40
10 134 445 000
5 551
5 30
5
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Tworzenie stron
  • Prowadzenie social media
  • Copywriting
  • Technologie autorskie
7
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
0
0 0
0
0
0 Brak
0
3
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
2 9
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
5
Poziomy partnerstw
  • Google Premier Partner 2024
  • Microsoft Advertising Partner 2024
2
Spółka akcyjna
2 3000
KERRIS kerris.pl
20
40
6 18 049 342
3 33
5 12
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Copywriting
  • Analityka
  • Produkcja contentu wideo
  • Produkcja contentu graficznego
  • Prowadzenia Social Media
  • Tworzenie stron
  • Linkedin Ads
  • UX
11
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
0 21
0 0
0 0
2 4.5
0 Brak
0 Brak ocen
2
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: NIE
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
8 31
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
1
Poziomy partnerstw
  • Google Partner
2
Sp. z o.o.
0 44
Kompan kompan.pl
21
38
6 14 368 968
3 36
5 20
10
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Tik Tok Ads
  • Linkedin Ads
  • Consent Mode
  • Tworzenie stron
  • Analityka
  • Copywriting
  • Prowadzenie social media
  • Produkcja contentu graficznego
12
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
3 61
0 0
0 1
1 4.3
0 Brak
3 5.0
2
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
0 0
1 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
0
Poziomy partnerstw
  • Brak informacji
2
Sp. z o.o.
1 1100
NIE
Artefakt artefakt.pl
22
37
8 36 724 144
4 53
5 18
5
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Tik Tok Ads
  • Linkedin Ads
  • Microsoft Ads
  • Analityka
  • Prowadzenie Social Media
  • Copywriting
9
1
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Tak
0
0 0
0
0
0 Brak
0
1
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: brak danych
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 brak danych
4 18
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
4
Poziomy partnerstw
  • Google Premier Partner 2024
2
Sp. z o.o.
2 1700
NIE
Fabryka Marketingu fabrykamarketingu.pl
23
37
6 19 611 729
3 38
5 11
5
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Analityka
  • Meta Ads
  • Linkedin Ads
  • Tik Tok Ads
  • Copywriting
  • Snapchat Ads
  • Programmatic
  • Influencer Marketing
10
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
2 34
0 7
0 10
1 4.4
3 100%
3 5.0
3
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
2 3
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
0
Poziomy partnerstw
  • Brak
2
Sp. z o.o.
1 705
NIE
Business Sense businesssense.pl
24
36
6 27 483 144
3 32
5 17
5
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Tworzenie stron
  • Produkcja contentu wideo
  • Prowadzenie social media
  • Produkcja contentu graficznego
7
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
4 126
0 0
0
2 4.5
0 Brak
0
2
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
0 0
0 Brak informacji
2 TAK
1 TAK
4
Poziomy partnerstw
  • Google Partner Premier 2024
2
Spółka komandytowa
0 28
NIE
Pikseo pikseo.pl
25
28
6 28 160 125
5 130
5 12
2
Lista oferowanych usług
  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • Prowadzenie social media
4
0
Transparentność cennika i oferty
  • Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
  • Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
0 22
0 0
0
1 4.2
0 Brak
0
1
Edukacja z rynkiem
  • Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
  • Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: NIE
  • Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
0 0
0 Brak informacji
0 Brak informacji
1 TAK
4
Poziomy partnerstw
  • Google Premier Partner 2024
2
Spółka komandytowa
1 154
NIE

Brak wyników dla frazy:

Miejsce
Suma punktów
Przychody 2023
Liczebność zespołu LinkedIn

Stan na: 24.10.2024

Obecność na rynku
Liczba oferowanych usług

Dodane do tabeli jeżeli bezpośrednio otrzymaliśmy informację o danym partnerstwie lub na stronie agencji znajduje się informacja odnośnie partnerstwa. Pod uwagę były brane partnerstwa w 2024 roku.

Lista usług branych pod uwagę:

  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • LinkedIn Ads
  • Microsoft Ads
  • Allegro Ads
  • Pinterest Ads
  • TikTok Ads
  • Amazon Ads
  • Snapchat Ads
  • Analityka
  • UX
  • Wdrożenia CRM
  • Ceneo
  • CSS
  • Tworzenie stron
  • Prowadzenie social media
  • Copywriting
  • Technologie autorskie (customowe aplikacje, integracje itd.)
  • Programmatic
  • Consent Mode
  • Influencer marketing
  • Produkcja contentu wideo
  • Produkcja contentu graficznego
Transparentność cennika i oferty
Liczba recenzji Google

Stan na: 25.10.2024

” brak wizytówki i możliwości wystawienia oceny

Liczba recenzji Facebook

Stan na 25.10.2024

„Brak” jeżeli nie ma możliwości wystawienia opinii

Liczba recenzji Clutch

Stan na 25.10.2024

” jeżeli nie ma profilu firmy

brak ocen” jeżeli firma nie ma wystawionej żadnej opinii

Średnia ocen Google

” jeżeli firma nie ma wizytówki

Średnia ocen Facebook

„Brak” jeżeli nie ma możliwości wystawienia oceny, nie ma wystawionych ocen lub jest za mało ocen, żeby podać % wynik

Średnia ocen Clutch

„-„ jeżeli firma nie posiada profilu

Edukacja z rynkiem
Liczba case studies na stronie
Czy jest dedykowany panel klienta

TAK – jeżeli dostaliśmy bezpośrednio taką informację od agencji lub na stronie agencji jest bezpośrednia informacja na ten temat.

NIE – jeżeli dostaliśmy bezpośrednio taką informację od agencji lub na stronie agencji jest bezpośrednia informacja na ten temat.

Brak informacji – nie znaleziono informacji na ten temat

Czy jest dedykowany opiekun
Czy jest stacjonarne biuro
Poziomy partnerstw

Dodane do tabeli jeżeli bezpośrednio otrzymaliśmy informację o danym partnerstwie lub na stronie agencji znajduje się informacja odnośnie partnerstwa. Pod uwagę były brane partnerstwa w 2024 roku.

Forma prawna
Frazy w TOP10 Senuto

Stan na 04.11.2024

Brand Heroes
Zespół agencji

Kategorie punktowane

Ranking Agencji SEO/SEM 2024 - zdjęcie nr 2

Przychody 2023

Podawanie informacji o przychodach agencji marketingowej ma kluczowe znaczenie dla oceny jej wiarygodności. Dane te pozwalają klientom zweryfikować, czy deklarowane „bogate doświadczenie” i „nowoczesne strategie” faktycznie znajdują odzwierciedlenie w wynikach finansowych, czy też są jedynie elementem PR. 

Przychody świadczą o skali działania agencji i jej pozycji na rynku, co daje klientowi pewność, że agencja ma stabilne podstawy do realizacji powierzonych zadań.

Informacje te czerpiemy z KRS, bez weryfikowania powiązań kapitałowych.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • od 6 000 000
    4
  • do 30 000 000
    6
  • do 50 000 000
    8
  • Powyżej 50 000 000
    10

Liczebność zespołu specjalistów ma bezpośrednie przełożenie na dynamikę działania oraz zakres tematów, którymi agencja może się zająć. Z reguły to również wybór dedykowanych ekspertów pod konkretne branże, wzajemna wymiana doświadczeń, czy ciągłość w realizacji powierzonych zadań. Równocześnie wykazanie przez specjalistę współpracy z daną agencją na LinkedIn pozwala klientowi zweryfikować, czy jego zagadnieniem faktycznie zajmie się ekspert, czy temat zostanie wyoutsource’owany.

Liczbę (współ)pracowników pobieramy z oficjalnego profilu agencji na LinkedIn. Mamy świadomość, że nie wszyscy posiadają profil w tym serwisie społecznościowym, jednak nadal jest to najbardziej miarodajne źródło informacji.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • 1-10
    1
  • 11-30
    2
  • 31-50
    3
  • 51-100
    4
  • 101-200
    5
  • powyżej 200
    6

Im dłużej agencja istnieje na rynku, tym więcej widziała i doświadczyła. Ewolucja branży, podjęte decyzje i mierzenie się z ich efektami, trudne sytuacje, wypracowane procedury, nowe technologie. To skumulowany know-how, który pozwala mieć większe zaufanie do marki, niż w przypadku dopiero startującej firmy, która potrzebuje czasu, by udowodnić swoją wartość i obronić ją trwałością.

O dane o dacie założenia agencji pytamy agencje e-mailowo.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • 0-5
    1
  • 6-10
    3
  • Powyżej 10
    5

Jednymi z największych bolączek właścicieli biznesów lub managerów jest brak czasu i rozproszona odpowiedzialność za dostarczenie efektu. Wygodnie podjąć współpracę z partnerem, który ma kompleksową ofertę usług bazowych, dzięki czemu wszystkie zadania marketingowe realizowane są “pod jednym dachem”. To optymalizacja czasu, jedna osoba do kontaktu i “jeden ojciec sukcesu” (lub porażki!). 

Dodatkowo w branży marketingowej konieczne jest zachowanie spójności w komunikacji. Jeśli więc osoba odpowiedzialna za prowadzenie kampanii Google Ads może przejść dwa biurka dalej i porozmawiać z osobą odpowiedzialną za SEO u tego samego klienta, mamy pewność realizacji całego projektu w zgodzie z przyjętą strategią marki.

Wykaz usług bazowych, które punktujemy, pobieramy z oficjalnej strony. Nie bierzemy pod uwagę usług wykraczających poza główną działalność biznesową agencji, które nie są komunikowane zewnętrznie.

Usługi brane pod uwagę:

  • SEO
  • Google Ads
  • Meta Ads
  • LinkedIn Ads
  • Microsoft Ads
  • Allegro Ads
  • Pinterest Ads
  • TikTok Ads
  • Amazon Ads
  • Snapchat Ads
  • Analityka
  • UX
  • Wdrożenia CRM
  • Ceneo
  • CSS
  • Tworzenie stron
  • Prowadzenie social media
  • Copywriting
  • Technologie autorskie (customowe aplikacje, integracje itd.)
  • Programmatic
  • Consent Mode
  • Influencer marketing
  • Content wideo
  • Content graficzny
Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • 0-5
    2
  • 6-10
    5
  • Powyżej 10
    10

Można nie liczyć godzin i lat, ale w biznesie trzeba trzymać budżet. Zweryfikowanie cennika na poziomie strony agencji, czy natychmiastowe zestawienie go z konkurencją daje poczucie bezpieczeństwa i możliwość realnego planowania wydatków. Lepiej jest wiedzieć, niż dać się niedobrze zaskoczyć. Jeśli dla klienta stawka jest zbyt wysoka lub jego budżet niedoszacowany, zawsze można wrócić do rozmów w stosowniejszym momencie.

Czy jest znany minimalny budżet na daną usługę? Czy wiadomo ile wynosi prowizja agencji przy poszczególnych progach? Bierzemy pod uwagę usługi bazowe – SEO i dwa najpopularniejsze systemy PPC – Google Ads oraz Meta Ads.

Dane pobieramy z oficjalnej strony agencji.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi?
    1
  • czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta?
    1
  • czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads?
    1
  • MAX ŁĄCZNIE
    3

Niektóre recenzje nie są weryfikowane, a branża nie jest wolna od kupionych opinii. Wciąż jednak liczba ocen w najpopularniejszych serwisach to istotny indykator liczby klientów i miernik ich (nie)zadowolenia z działania agencji. Głos tych, którzy przetestowali ją na własnym biznesie, jest ważny – może przeważyć szalę podczas podejmowania decyzji o ewentualnej współpracy.

Skąd różnice w progach punktowych dla FB, Google i Clutcha? Średnio recenzji w Google jest znacznie więcej niż na Facebooku i Clutchu. Ten ostatni portal charakteryzuje się wyższym progiem wejścia (recenzja musi być rozbudowana i zaakceptowana przez moderację, a także podpisana imiennie).

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • 0-25
    0
  • 26-50
    3
  • 51-100
    4
  • 101-150
    4
  • 151-200
    5
  • Powyżej 200
    6

Niektóre recenzje nie są weryfikowane, a branża nie jest wolna od kupionych opinii. Wciąż jednak liczba ocen w najpopularniejszych serwisach to istotny indykator liczby klientów i miernik ich (nie)zadowolenia z działania agencji. Głos tych, którzy przetestowali ją na własnym biznesie, jest ważny – może przeważyć szalę podczas podejmowania decyzji o ewentualnej współpracy.

Skąd różnice w progach punktowych dla FB, Google i Clutcha? Średnio recenzji w Google jest znacznie więcej niż na Facebooku i Clutchu. Ten ostatni portal charakteryzuje się wyższym progiem wejścia (recenzja musi być rozbudowana i zaakceptowana przez moderację, a także podpisana imiennie).

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • 0-10
    0
  • 11-25
    2
  • 26-50
    3
  • 51-75
    4
  • 76-100
    5
  • powyżej 100
    6

Niektóre recenzje nie są weryfikowane, a branża nie jest wolna od kupionych opinii. Wciąż jednak liczba ocen w najpopularniejszych serwisach to istotny indykator liczby klientów i miernik ich (nie)zadowolenia z działania agencji. Głos tych, którzy przetestowali ją na własnym biznesie, jest ważny – może przeważyć szalę podczas podejmowania decyzji o ewentualnej współpracy.

Skąd różnice w progach punktowych dla FB, Google i Clutcha? Średnio recenzji w Google jest znacznie więcej niż na Facebooku i Clutchu. Ten ostatni portal charakteryzuje się wyższym progiem wejścia (recenzja musi być rozbudowana i zaakceptowana przez moderację, a także podpisana imiennie).

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • 0-10
    0
  • 11-25
    2
  • 26-50
    3
  • 51-75
    4
  • 76-100
    5
  • powyżej 100
    6

Społeczny dowód słuszności ma znaczenie. Skoro działania agencji przynoszą pozytywne efekty u innych, dlaczego nie miałyby pomóc skalować także Twojego biznesu? Wysoka średnia ocen świadczy o wysokiej jakości usług i obsługi klienta. Dodatkowo potwierdza, że X osób przetestowało działania konkretnego podmiotu “na własnej firmie”, dlatego Twoja nie będzie “królikiem doświadczalnym”.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • 0-4
    0
  • 4,1-4,4
    1
  • 4,5-4,8
    2
  • Powyżej 4,8
    3

Społeczny dowód słuszności ma znaczenie. Skoro działania agencji przynoszą pozytywne efekty u innych, dlaczego nie miałyby pomóc skalować także Twojego biznesu? Wysoka średnia ocen świadczy o wysokiej jakości usług i obsługi klienta. Dodatkowo potwierdza, że X osób przetestowało działania konkretnego podmiotu “na własnej firmie”, dlatego Twoja nie będzie “królikiem doświadczalnym”.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • 0-4
    0
  • 4,1-4,4
    1
  • 4,5-4,8
    2
  • Powyżej 4,8
    3

Społeczny dowód słuszności ma znaczenie. Skoro działania agencji przynoszą pozytywne efekty u innych, dlaczego nie miałyby pomóc skalować także Twojego biznesu? Wysoka średnia ocen świadczy o wysokiejca jakości usług i obsługi klienta. Dodatkowo potwierdza, że X osób przetestowało działania konkretnego podmiotu “na własnej firmie”, dlatego Twoja nie będzie “królikiem doświadczalnym”.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • 0-25%
    0
  • 26-50%
    1
  • 51-75%
    2
  • 76-100%
    3

Dobrze mieć na pokładzie prawdziwych ekspertów. Jeszcze lepiej dzielić się ich doświadczeniami i edukować – branżę oraz klientów. Ci ostatni powinni wiedzieć, jakie mogą mieć oczekiwania wobec agencji, które praktyki są warte docenienia, a kiedy powinna im się zapalić “czerwona lampka”. Dzięki temu mogą podejmować świadome decyzje i pomagać utrzymać wysokie standardy świadczenia usług reklamowych.

Za składowe oceny uznaliśmy:

  • blog mający wartość ponad reklamową i zaktualizowany przynajmniej raz w 2024,
  • minimum jeden materiał wideo lub webinar, który dotyczył zagadnień wykraczających ponad sprzedaż usługi i został bezpłatnie udostępniony w 2024 roku pod brandem agencji,
  • minimum jedna akcja edukacyjna, czy opublikowanie materiałów dodatkowych (poradniki PDF/analog) w 2024 roku.

Materiały pobieramy z oficjalnej strony oraz innych kanałów publicznie dostępnych i powiązanych z działaniem agencji, które zostaną przez nią wskazane drogą mailową. Bierzemy pod uwagę jedynie materiały udostępniane bezpłatnie.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • Wysoka
    3
  • Średnia
    2
  • Niska
    1
  • Zerowa
    0

W biznesie, jak i życiu, warto skupiać się na faktach, a nie domniemaniach i obietnicach. Opublikowane studium przypadku współpracy to informacja, z jakim problemem mierzyła się dana firma, jakie działania zostały podjęte przez agencję i jakie efekty to przyniosło. Procenty i liczby bronią się same i potwierdzają skuteczność ekspertów.

Za kryterium wiarygodności przyjęliśmy umieszczenie nazwy firmy w studium przypadku – jeżeli klient zgadza się na podpisanie artykułu swoim logo, uznajemy to za potwierdzenie rzetelności danych.

Case Studies w formie PDF i VIDEO pobieramy z oficjalnej strony agencji, bierzemy pod uwagę również wpisy blogowe i kanały wideo, o ile zawierają one niezbędne dane opisane powyżej.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • 1-10
    2
  • 11-20
    4
  • 21-30
    6
  • powyżej 30
    8

Klient, który nawiązuje współpracę z agencją chce przede wszystkim podnieść efektywność działań reklamowych, zyskać klientów i… czas. Także w odniesieniu do monitorowania efektów, sprawnej komunikacji, czy obsługi. Dlatego punktujemy panel klienta – miejsce, w którym gromadzone są dedykowane raporty potwierdzające efekty współpracy, czy dokumenty jej dotyczące.

O informacje na temat panelu klienta zwracamy do agencji uwzględnianych w rankingu drogą mailową.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • TAK
    1
  • NIE
    0

Firma może zlecać prowadzenie działań marketingowych “na zewnątrz”, ale chce mieć poczucie, że ekspert, który zajmuje się promocją marki będzie “wewnątrz” ich organizacji. Dedykowany opiekun agencji holistycznie podchodzi do zleconego projektu i łączy wszystkie elementy strategii. Czuwa nad spójnością komunikacji, efektywnością podejmowania działań oraz terminową realizacją.

Na bieżąco monitoruje postępy, raportuje je i zna odpowiedzi na pytania, które padają ze strony klienta. Dba, by ten mógł w spokoju podejmować pozostałe aktywności związane z prowadzeniem biznesu.

O informacje na temat dedykowanego opiekuna zwracamy się do agencji uwzględnianych w rankingu drogą mailową.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • TAK
    2
  • NIE
    0

Ponoszenie kosztów związanych z wynajmem czy kupnem biura nie jest dziś konieczne. Decydująca się na nie agencja musi stawiać na stabilność, relacje i czynnik ludzki.

W dobie spotkań online możliwość rozmowy twarzą w twarz zyskuje na znaczeniu. Nie tylko w kwestii budowania relacji, ale także poczucia bezpieczeństwa, uchwytności, czy lepszej organizacji pracy.

O informacje na temat siedziby zwracamy do agencji uwzględnianych w rankingu drogą mailową.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • TAK
    1
  • NIE
    0

Poziomów partnerstwa przyznawanych przez oficjalnych producentów danych systemów reklamowych nie można kupić. By je zdobyć należy pozyskać klientów z wystarczającymi budżetami, udowodnić to i przejść specjalne procedury.

To potwierdza know-how, skalę działań oraz renomę agencji, zapewnia również jej specjalistom dostęp do wewnętrznych materiałów i szkoleń osadzonych w tematyce danego systemu reklamowego.

Zakres działań niezbędnych dla uzyskania konkretnego poziomu partnerstwa oraz nakłady z tym związane zależne są od wymogów stawianych przez producentów poszczególnego systemu reklamowego. Mając na uwadze te parametry, na szczególne wyróżnienie zasługuje najwyższy stopień partnerstwa Google. Przyznajemy za nie 4 punkty.

Informacje o poziomach partnerstwa pobieramy z oficjalnej strony agencji, dodatkowo zwracamy się do agencji uwzględnianych w rankingu o ich doprecyzowanie drogą mailową. Bierzemy pod uwagę jedynie partnerstwa aktualne w 2024 roku.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • Google Partner 2024
    1
  • Google Partner Premier 2024
    4
  • Comparison Shopping Partner
    2
  • Comparison Shopping Premium Partner 2024
    3
  • Meta Business Member
    1
  • Meta Business Partner
    2
  • Certyfikowana firma Meta Business
    3
  • Microsoft Advertising Agency Partner
    1
  • Microsoft Advertising Select Agency Partner
    2
  • Microsoft Advertising Elite Agency Partner
    3
  • Allegro Ads Partner
    2
  • Allegro Ads Partner Plus
    3
  • Amazon Ads Partner Verified
    2
  • Amazon Ads Partner Advanced
    3

Wiele dużych firm unika współpracy z JDG ze względu na potencjalne ryzyko prawne i operacyjne. Spółki posiadają bardziej sformalizowaną strukturę i muszą prowadzić pełną księgowość, co zwiększa zaufanie klientów i kontrahentów. Rejestracja w KRS wymaga przejrzystości finansowej (np. publikacja sprawozdań finansowych), co pozwala klientowi zweryfikować kondycję firmy. Spółki mają także osobny majątek, co minimalizuje ryzyko, że prywatne problemy finansowe właściciela wpłyną na działalność.

W przypadku JDG majątek prywatny i firmowy są traktowane jako całość, co może być niekorzystne w sytuacji trudności finansowych przedsiębiorcy. Spółki są również niezależne od właścicieli. W przypadku śmierci, choroby lub innych problemów właściciela spółki działalność może być kontynuowana przez zarząd lub wspólników.

Dane o formie prawnej agencji pobieramy z KRS i opisujemy formę prawną spółki, która składała oświadczenie finansowe za 2023 rok.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • JDG
    0
  • Spółki
    2

W przypadku agencji SEO widoczność własnej strony jest potwierdzeniem, że specjaliści pozycjonujący klientów, poświęcają czas również firmowej domenie, pracują nad jej pozycją i testują na niej różne praktyki, by te najlepsze implementować na strony prowadzonych marek.

Pod uwagę bierzemy zebraną przez Senuto wartość widoczności w TOP10 głównej domeny agencji.

Kryteria oceny
Poziomy Punkty
  • 100-1500
    1
  • 1501-3999
    2
  • powyżej 4000
    3

Marka jest taka, jak osoby, które ją tworzą. To dosłownie ludzka twarz biznesu, zaadresowanie przyświecających mu wartości, a dla klienta poczucie bezpieczeństwa dzięki uchwytności i możliwości nawiązania bezpośredniego kontaktu.

Mamy tu na myśli osoby będące głównymi reprezentantami firmy w mediach społecznościowych, na eventach i w materiałach reklamowych. W ramach uznania linkujemy do profili i zachęcamy do samodzielnego przejrzenia ich zawartości.

Pokazanie zespołu to wirtualne oprowadzenie po zasobach agencji i wskazanie osób do bezpośredniego kontaktu. Klient wie, kto konkretnie będzie zajmować się promocją jego biznesu w sieci i kto bierze za to odpowiedzialność.

Namacalność struktury i czynnik ludzki – bezcenne wartości oraz poczucie bezpieczeństwa. W ramach uznania linkujemy do podstron zespołów (jeśli są opublikowane na stronach).

Komentarze przedstawicieli spółek

Krzysztof Masłowski CEO & Partner Verseo

Ranking Agencji SEO/SEM 2024 - zdjęcie nr 24

W Verseo liczą się fakty. Dlatego stworzyliśmy ranking polskich agencji SEO/SEM, który pozwala porównać je bez marketingowego szumu i pięknych haseł.

Co mnie zaskoczyło? Poziomy partnerstw z Google czy Meta, które świadczą o zaawansowaniu technologii i kompetencji, są często ukrywane gdzieś głęboko na stronach firm. Informacje o doświadczeniu na rynku bywają mało precyzyjne, a w wielu przypadkach brak solidnych case study, które mogłyby udowodnić skuteczność działań. To sygnał, że branża wciąż ma pole do poprawy, jeśli chodzi o transparentność i klarowną komunikację.

Patrząc na tegoroczne wyniki, wyłania się dynamiczny obraz rynku. Niektóre agencje szybko rosną, inne tracą pozycję, a przejęcia, jak te dokonane przez WeNet, dodatkowo wprowadzają zamieszanie. Taki krajobraz pokazuje, jak ważna jest regularna aktualizacja naszego rankingu, by nadążać za zmianami i dalej dostarczać rzetelnych danych.

Według tych kategorii zajmujemy pierwsze miejsce, ale to tylko jedna z perspektyw oceny agencji. Tak, wiem – ci na szczycie często są krytykowani. To cena, którą chętnie płacimy.

Katarzyna Szymańska Client Service Director

Ranking Agencji SEO/SEM 2024 - zdjęcie nr 26

W dynamicznie rozwijającym się świecie marketingu, wybór odpowiedniej agencji SEO/SEM może być kluczowy dla sukcesu każdej firmy. W rankingu agencji Verseo, autorzy wzięli pod lupę 21 kryteriów, tworząc bazową road mapę. Z doświadczeń Bluerank wynika, że dla części klientów agencji duże znaczenie mogą mieć też takie kryteria jak: zdobyte nagrody i wyróżnienia w konkursach (także zagranicznych), certyfikacja, szeroki zakres i średni staż współpracy, poziom stanowisk i bezpośredni dostęp do dedykowanych specjalistek/-ów czy innowacje np. z wykorzystaniem technologii AI bądź narzędzi autorskich.

Kluczowe mogą być także polecenia zadowolonych klientów albo wręcz przestrogi krytyków (NPS). O wadze kryteriów decydują indywidualne potrzeby, konkretne oczekiwania firm (KPI), dopasowanie podejścia agencji do strategii marketingowej firmy, a często także wspólnota wartości. Ostatecznie za każdą pozycją w rankingu stoją ludzie, którzy decydują o sukcesie projektu i często o wyborze danej agencji.

Ranking agencji SEO i SEM (2024), który przygotowaliśmy, uwzględnia 25 czołowych firm tego typu w Polsce pod kątem osiągniętych przychodów za rok 2023. Dane te zostały pozyskane z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS). W zestawieniu znalazły się jedynie agencje specjalizujące się w usługach SEO i SEM.

Ranking agencji SEO/SEM 2024 – kategorie

Wybraliśmy do rankingu kategorie ocen, które – bazując na ponad dekadzie naszego doświadczenia, tysiącach zrealizowanych kampanii, negocjacji oraz współprac – uznaliśmy za kluczowe. Jednocześnie podkreślamy, że ranking ten nie jest jedyną możliwą perspektywą, a znaczenie poszczególnych kategorii może różnić się w zależności od potrzeb konkretnego klienta. Nasze podejście było jednak możliwie jak najbardziej kompleksowe – oprócz przychodów analizowaliśmy także liczbę opublikowanych case studies (z warunkiem koniecznym, jakim jest wskazanie klienta jako potwierdzenia rzetelności), opinie w popularnych serwisach takich jak Google, Facebook czy Clutch, a także zakres dostępnych usług. Uwzględniliśmy także liczebność zespołu agencji opartą o LinkedIn, poziomy partnerstw z największymi platformami reklamowymi czy to, jak firma stara się edukować swoich klientów (za pomocą bloga, poradników czy akcji edukacyjnych innego rodzaju). W tabeli rankingu agencji zamieszczamy – jeśli tylko udało się zdobyć takie dane (pytaliśmy zarówno mailowo, jak i telefonicznie) – Brand Heroes, czyli osoby publicznie reprezentujące firmę w mediach. Dodatkowo podajemy link do strony, na której można zapoznać się z zespołem tworzącym daną agencję. Tych kategorii w rankingu nie punktujemy – udostępniamy jedynie linki.