Ranking Agencji SEO/SEM 2024
Dzięki naszemu zestawieniu możesz porównać agencje SEO/SEM pod wszystkimi przydatnymi kątami – od przychodów po transparentność cennika. Sprawdź ranking i znajdź partnera, który nadaje na Twoich falach.
W zestawieniu uwzględniliśmy 25 agencji SEO/SEM, które charakteryzują się największymi przychodami w KRS za rok 2023. Każdą z nich przeanalizowaliśmy pod kątem różnych kategorii, a żeby mieć pewność poprawności danych, napisaliśmy do nich bezpośrednio.
Wyniki zestawienia agencji SEO/SEM (2024)
Różne kategorie mogą mieć dla Ciebie różne znaczenie – dlatego ranking pozwala na sortowanie według tych, które są dla Ciebie najważniejsze. Sortuj po dowolnej kategorii, klikając jej nazwę.
- Verseo verseo.pl
- Sempai sempai.pl
- Bluerank bluerank.com
- Traffic Trends traffictrends.pl
- Sunrise System sunrisesystem.pl
- Tigers tigers.pl
- Delante delante.pl
- Icea grupa-icea.pl
- PromoTraffic promotraffic.pl
- Green Parrot greenparrot.pl
- RESULT MEDIA resultmedia.pl
- Virtual People virtualpeople.pl
- Cube Group cubegroup.pl
- Whites agencjawhites.pl
- Semahead semahead.agency
- Grupa TENSE grupatense.pl
- Cyrek Digital cyrekdigital.com
- WebTalk Agency webtalk.pl
- WeNet Group wenet.pl
- KERRIS kerris.pl
- Kompan kompan.pl
- Artefakt artefakt.pl
- Fabryka Marketingu fabrykamarketingu.pl
- Business Sense businesssense.pl
- Pikseo pikseo.pl
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Tik Tok Ads
- Microsoft Ads
- Linkedin Ads
- Pinterest Ads
- Programmatic
- CSS
- Tworzenie stron
- Analityka
- Wdrożenia CRM
- Copywriting
- Consent Mode
- UX
- Allegro Ads
- Produkcja contentu graficznego
- Produkcja contentu wideo
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Tak
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Tak
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Tak
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Google Partner Premier 2024
- Comparison Shopping Premium Partner 2024
- Meta Business Partner
- Microsoft Advertising Agency Partner
- Allegro Ads Partner
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Microsoft Ads
- Allegro Ads
- Copywriting
- Produkcja contentu wideo
- Produkcja contentu graficznego
- Analityka
- Tik Tok Ads
- Linkedin Ads
- Technologie autorskie
- CSS
- Consent Mode
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Google Premier Partner 2024
- Meta Business Partner
- Allegro Ads Partner Plus
- Microsoft Advertising Partner
- SEO
- Copywriting
- Linkedin ads
- TikTok ads
- Pinterest ads
- Meta Ads
- Influencer Marketing
- Programmatic
- Google Ads
- Produkcja contetntu wideo
- Technologie autorskie
- Prowadzenie social media
- Produkcja contentu graficznego
- Analityka
- Microsoft Ads
- Allegro Ads
- Amazon Ads
- Microsoft Ads
- Tworzenie stron
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: NIE
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Google Partner Premier 2024
- CSS Participant
- Meta Business Partner
- Microsoft Advertising Agency Partner
- Uczestnik Allegro Ads
- Amazon Ads Regular
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Allegro Ads
- Tik Tok Ads
- Pinterest Ads
- Microsoft Ads
- CSS
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
- Google Partner Premier 2024
- Meta Business Partner
- Allegro Ads Partner Plus
- Companion Shoping Partner
- SEO
- Google ads
- Meta Ads
- Microsoft Ads
- Linkedin Ads
- Analityka
- Influencer Marketing
- Copywriting
- Tik Tok Ads
- Strony internetowe
- CSS
- UX
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Tak
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: NIE
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 brak danych
- Google Partner Premier 2024
- Comparison Shopping Partner
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Tik Tok Ads
- Linkedin Ads
- Pinterest Ads
- Microsoft Ads
- Analityka
- UX
- Produkcja contentu wideo
- Influencer Marketing
- Copywriting
- Produkcja contentu graficznego
- Prowadzenie social media
- Tworzenie stron
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: NIE
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Google Partner Premier 2024
- Uczestnik Allegro Ads
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Copywriting
- UX
- Analityka
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
- Google Partner
- SEO
- Google Ads
- Copywriting
- Programmatic
- Meta Ads
- Allegro Ads
- Linkedin Ads
- Tik Tok Ads
- Analityka
- UX
- Produkcja contentu graficznego
- Amazon Ads
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Tak
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Tak
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
- Google Premier Partner 2024
- SEO
- Google Ads
- Analityka
- Programmatic
- Meta Ads
- Microsoft Ads
- Linkedin Ads
- Tik Tok Ads
- Produkcja contentu wideo
- Profukcja conentu graficznego
- Influencer Marketing
- Prowadzenie social media
- Allegro Ads
- Amazon Ads
- Consent Mode
- Technologie autorskie
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Google Partner Premier 2024
- Meta Business Partner
- Allegro Ads Partner
- Amazon Ads Regular
- SEO
- Google Ads
- Prowadzenie Social Media
- Tik Tok Ads
- Tworzenie stron
- Produkcja contentu graficznego
- Produkcja contentu wideo
- Influencer Marketing
- Meta Ads
- Programmatic
- Analityka
- Copywriting
- Allegro Ads
- Pinterest Ads
- Linkedin Ads
- Microsoft Ads
- Amazon Ads
- UX
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Google Partner 2024
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Microsoft Ads
- UX
- Prowadzenie social media
- Tworzenie stron
- Produkcja contetu graficznego
- Tik Tok Ads
- Linkedin Ads
- Analityka
- Produkcja contentu wideo
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
- Google Partner Premier 2024
- Meta Busieness Partner
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Linkedin Ads
- Tik Tok Ads
- Prowadzenie social media
- Influencer Marketing
- Tworzenie stron
- Copywriting
- Produkcja contentu graficznego
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Tak
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Google Partner 2024
- Meta Business Partner
- Uczestnik Allegro Ads
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Pinterest Ads
- Linkedin Ads
- Programmatic
- Copywriting
- Analityka
- Produkcja contentu graficznego
- UX
- Microsoft Ads
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Google Premier Partner 2024
- SEO
- Google Ads
- Analityka
- UX (goodc.pl)
- Influencer Marketing
- Produkcja contentu wideo
- Linkedin Ads
- Prowadzenie social media
- Copywriting
- Produkcja contentu wideo
- Produkcja contentu graficznego
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Brak informacji
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Analityka
- Tik Tok Ads
- Copywriting
- Linkedin Ads
- Programmatic
- Tworzenie contentu wideo
- Microsoft Ads
- Analityka
- CSS
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: NIE
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
- Google Partner Premier 2024
- Meta Business Partner
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Copywriting
- Tik Tok Ads
- Linkedin Ads
- Microsoft Ads
- CSS
- Influencer Marketing
- Analityka
- UX
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Google Partner Premier 2024
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Linkedin Ads
- Tik Tok Ads
- Influencer marketing
- Prowadzenie social media
- Allegro Ads
- Microsoft Ads
- Programmatic
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
- Google Partner Premier 2024
- Meta Business Partner
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Influencer Marketing
- Produkcja contentu wideo
- Produkcja contenetu graficznego
- Prowadzenie social media
- Copywriting
- Tik Tok Ads
- Programmatic
- Analityka
- UX
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: NIE
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: brak danych
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 brak danych
- brak danych
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Tworzenie stron
- Prowadzenie social media
- Copywriting
- Technologie autorskie
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Google Premier Partner 2024
- Microsoft Advertising Partner 2024
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Copywriting
- Analityka
- Produkcja contentu wideo
- Produkcja contentu graficznego
- Prowadzenia Social Media
- Tworzenie stron
- Linkedin Ads
- UX
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: NIE
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Google Partner
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Tik Tok Ads
- Linkedin Ads
- Consent Mode
- Tworzenie stron
- Analityka
- Copywriting
- Prowadzenie social media
- Produkcja contentu graficznego
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
- Brak informacji
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Tik Tok Ads
- Linkedin Ads
- Microsoft Ads
- Analityka
- Prowadzenie Social Media
- Copywriting
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Tak
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: brak danych
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 brak danych
- Google Premier Partner 2024
- SEO
- Google Ads
- Analityka
- Meta Ads
- Linkedin Ads
- Tik Tok Ads
- Copywriting
- Snapchat Ads
- Programmatic
- Influencer Marketing
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 TAK
- Brak
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Tworzenie stron
- Produkcja contentu wideo
- Prowadzenie social media
- Produkcja contentu graficznego
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: TAK
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
- Google Partner Premier 2024
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- Prowadzenie social media
- Czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta? Nie
- Czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads? Nie
- Jest blog opisujący dane usługi/branżę w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy i był aktualizowany w 2024 przynajmniej raz: TAK
- Był w 2024 opublikowany przynajmniej 1 materiał wideo lub webinar w innym kontekście niż wyłącznie reklamowy: NIE
- Były organizowane przynajmniej raz w 2024 akcje edukacyjne, czyli materiały dodatkowe (poradnikiPDF/analog) w 2024 NIE
- Google Premier Partner 2024
Brak wyników dla frazy:
Stan na: 24.10.2024
Dodane do tabeli jeżeli bezpośrednio otrzymaliśmy informację o danym partnerstwie lub na stronie agencji znajduje się informacja odnośnie partnerstwa. Pod uwagę były brane partnerstwa w 2024 roku.
Lista usług branych pod uwagę:
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- LinkedIn Ads
- Microsoft Ads
- Allegro Ads
- Pinterest Ads
- TikTok Ads
- Amazon Ads
- Snapchat Ads
- Analityka
- UX
- Wdrożenia CRM
- Ceneo
- CSS
- Tworzenie stron
- Prowadzenie social media
- Copywriting
- Technologie autorskie (customowe aplikacje, integracje itd.)
- Programmatic
- Consent Mode
- Influencer marketing
- Produkcja contentu wideo
- Produkcja contentu graficznego
Stan na: 25.10.2024
„–” brak wizytówki i możliwości wystawienia oceny
Stan na 25.10.2024
„Brak” jeżeli nie ma możliwości wystawienia opinii
Stan na 25.10.2024
„–” jeżeli nie ma profilu firmy
„brak ocen” jeżeli firma nie ma wystawionej żadnej opinii
„–” jeżeli firma nie ma wizytówki
„Brak” jeżeli nie ma możliwości wystawienia oceny, nie ma wystawionych ocen lub jest za mało ocen, żeby podać % wynik
„-„ jeżeli firma nie posiada profilu
TAK – jeżeli dostaliśmy bezpośrednio taką informację od agencji lub na stronie agencji jest bezpośrednia informacja na ten temat.
NIE – jeżeli dostaliśmy bezpośrednio taką informację od agencji lub na stronie agencji jest bezpośrednia informacja na ten temat.
Brak informacji – nie znaleziono informacji na ten temat
Dodane do tabeli jeżeli bezpośrednio otrzymaliśmy informację o danym partnerstwie lub na stronie agencji znajduje się informacja odnośnie partnerstwa. Pod uwagę były brane partnerstwa w 2024 roku.
Stan na 04.11.2024
Kategorie punktowane
Przychody 2023
Podawanie informacji o przychodach agencji marketingowej ma kluczowe znaczenie dla oceny jej wiarygodności. Dane te pozwalają klientom zweryfikować, czy deklarowane „bogate doświadczenie” i „nowoczesne strategie” faktycznie znajdują odzwierciedlenie w wynikach finansowych, czy też są jedynie elementem PR.
Przychody świadczą o skali działania agencji i jej pozycji na rynku, co daje klientowi pewność, że agencja ma stabilne podstawy do realizacji powierzonych zadań.
Informacje te czerpiemy z KRS, bez weryfikowania powiązań kapitałowych.
Kryteria oceny-
od 6 000 0004
-
do 30 000 0006
-
do 50 000 0008
-
Powyżej 50 000 00010
Liczebność zespołu LinkedIn
Liczebność zespołu specjalistów ma bezpośrednie przełożenie na dynamikę działania oraz zakres tematów, którymi agencja może się zająć. Z reguły to również wybór dedykowanych ekspertów pod konkretne branże, wzajemna wymiana doświadczeń, czy ciągłość w realizacji powierzonych zadań. Równocześnie wykazanie przez specjalistę współpracy z daną agencją na LinkedIn pozwala klientowi zweryfikować, czy jego zagadnieniem faktycznie zajmie się ekspert, czy temat zostanie wyoutsource’owany.
Liczbę (współ)pracowników pobieramy z oficjalnego profilu agencji na LinkedIn. Mamy świadomość, że nie wszyscy posiadają profil w tym serwisie społecznościowym, jednak nadal jest to najbardziej miarodajne źródło informacji.
Kryteria oceny-
1-101
-
11-302
-
31-503
-
51-1004
-
101-2005
-
powyżej 2006
Obecność na rynku
Im dłużej agencja istnieje na rynku, tym więcej widziała i doświadczyła. Ewolucja branży, podjęte decyzje i mierzenie się z ich efektami, trudne sytuacje, wypracowane procedury, nowe technologie. To skumulowany know-how, który pozwala mieć większe zaufanie do marki, niż w przypadku dopiero startującej firmy, która potrzebuje czasu, by udowodnić swoją wartość i obronić ją trwałością.
O dane o dacie założenia agencji pytamy agencje e-mailowo.
Kryteria oceny-
0-51
-
6-103
-
Powyżej 105
Liczba oferowanych usług
Jednymi z największych bolączek właścicieli biznesów lub managerów jest brak czasu i rozproszona odpowiedzialność za dostarczenie efektu. Wygodnie podjąć współpracę z partnerem, który ma kompleksową ofertę usług bazowych, dzięki czemu wszystkie zadania marketingowe realizowane są “pod jednym dachem”. To optymalizacja czasu, jedna osoba do kontaktu i “jeden ojciec sukcesu” (lub porażki!).
Dodatkowo w branży marketingowej konieczne jest zachowanie spójności w komunikacji. Jeśli więc osoba odpowiedzialna za prowadzenie kampanii Google Ads może przejść dwa biurka dalej i porozmawiać z osobą odpowiedzialną za SEO u tego samego klienta, mamy pewność realizacji całego projektu w zgodzie z przyjętą strategią marki.
Wykaz usług bazowych, które punktujemy, pobieramy z oficjalnej strony. Nie bierzemy pod uwagę usług wykraczających poza główną działalność biznesową agencji, które nie są komunikowane zewnętrznie.
Usługi brane pod uwagę:
- SEO
- Google Ads
- Meta Ads
- LinkedIn Ads
- Microsoft Ads
- Allegro Ads
- Pinterest Ads
- TikTok Ads
- Amazon Ads
- Snapchat Ads
- Analityka
- UX
- Wdrożenia CRM
- Ceneo
- CSS
- Tworzenie stron
- Prowadzenie social media
- Copywriting
- Technologie autorskie (customowe aplikacje, integracje itd.)
- Programmatic
- Consent Mode
- Influencer marketing
- Content wideo
- Content graficzny
-
0-52
-
6-105
-
Powyżej 1010
Transparentność cennika i oferty
Można nie liczyć godzin i lat, ale w biznesie trzeba trzymać budżet. Zweryfikowanie cennika na poziomie strony agencji, czy natychmiastowe zestawienie go z konkurencją daje poczucie bezpieczeństwa i możliwość realnego planowania wydatków. Lepiej jest wiedzieć, niż dać się niedobrze zaskoczyć. Jeśli dla klienta stawka jest zbyt wysoka lub jego budżet niedoszacowany, zawsze można wrócić do rozmów w stosowniejszym momencie.
Czy jest znany minimalny budżet na daną usługę? Czy wiadomo ile wynosi prowizja agencji przy poszczególnych progach? Bierzemy pod uwagę usługi bazowe – SEO i dwa najpopularniejsze systemy PPC – Google Ads oraz Meta Ads.
Dane pobieramy z oficjalnej strony agencji.
Kryteria oceny-
czy jest znana nominalna kwota zapłaty za SEO z rozbiciem na poszczególne progi? 1
-
czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Meta?1
-
czy jest określona prowizja agencji przy konkretnej wielkości budżetu Google Ads?1
-
MAX ŁĄCZNIE3
Liczba recenzji Google
Niektóre recenzje nie są weryfikowane, a branża nie jest wolna od kupionych opinii. Wciąż jednak liczba ocen w najpopularniejszych serwisach to istotny indykator liczby klientów i miernik ich (nie)zadowolenia z działania agencji. Głos tych, którzy przetestowali ją na własnym biznesie, jest ważny – może przeważyć szalę podczas podejmowania decyzji o ewentualnej współpracy.
Skąd różnice w progach punktowych dla FB, Google i Clutcha? Średnio recenzji w Google jest znacznie więcej niż na Facebooku i Clutchu. Ten ostatni portal charakteryzuje się wyższym progiem wejścia (recenzja musi być rozbudowana i zaakceptowana przez moderację, a także podpisana imiennie).
Kryteria oceny-
0-250
-
26-503
-
51-1004
-
101-1504
-
151-2005
-
Powyżej 2006
Liczba recenzji Clutch
Niektóre recenzje nie są weryfikowane, a branża nie jest wolna od kupionych opinii. Wciąż jednak liczba ocen w najpopularniejszych serwisach to istotny indykator liczby klientów i miernik ich (nie)zadowolenia z działania agencji. Głos tych, którzy przetestowali ją na własnym biznesie, jest ważny – może przeważyć szalę podczas podejmowania decyzji o ewentualnej współpracy.
Skąd różnice w progach punktowych dla FB, Google i Clutcha? Średnio recenzji w Google jest znacznie więcej niż na Facebooku i Clutchu. Ten ostatni portal charakteryzuje się wyższym progiem wejścia (recenzja musi być rozbudowana i zaakceptowana przez moderację, a także podpisana imiennie).
Kryteria oceny-
0-100
-
11-252
-
26-503
-
51-754
-
76-1005
-
powyżej 1006
Liczba recenzji Facebook
Niektóre recenzje nie są weryfikowane, a branża nie jest wolna od kupionych opinii. Wciąż jednak liczba ocen w najpopularniejszych serwisach to istotny indykator liczby klientów i miernik ich (nie)zadowolenia z działania agencji. Głos tych, którzy przetestowali ją na własnym biznesie, jest ważny – może przeważyć szalę podczas podejmowania decyzji o ewentualnej współpracy.
Skąd różnice w progach punktowych dla FB, Google i Clutcha? Średnio recenzji w Google jest znacznie więcej niż na Facebooku i Clutchu. Ten ostatni portal charakteryzuje się wyższym progiem wejścia (recenzja musi być rozbudowana i zaakceptowana przez moderację, a także podpisana imiennie).
Kryteria oceny-
0-100
-
11-252
-
26-503
-
51-754
-
76-1005
-
powyżej 1006
Średnia ocen z Google
Społeczny dowód słuszności ma znaczenie. Skoro działania agencji przynoszą pozytywne efekty u innych, dlaczego nie miałyby pomóc skalować także Twojego biznesu? Wysoka średnia ocen świadczy o wysokiej jakości usług i obsługi klienta. Dodatkowo potwierdza, że X osób przetestowało działania konkretnego podmiotu “na własnej firmie”, dlatego Twoja nie będzie “królikiem doświadczalnym”.
Kryteria oceny-
0-40
-
4,1-4,41
-
4,5-4,82
-
Powyżej 4,83
Średnia ocen Clutch
Społeczny dowód słuszności ma znaczenie. Skoro działania agencji przynoszą pozytywne efekty u innych, dlaczego nie miałyby pomóc skalować także Twojego biznesu? Wysoka średnia ocen świadczy o wysokiej jakości usług i obsługi klienta. Dodatkowo potwierdza, że X osób przetestowało działania konkretnego podmiotu “na własnej firmie”, dlatego Twoja nie będzie “królikiem doświadczalnym”.
Kryteria oceny-
0-40
-
4,1-4,41
-
4,5-4,82
-
Powyżej 4,83
Średnia ocen Facebook
Społeczny dowód słuszności ma znaczenie. Skoro działania agencji przynoszą pozytywne efekty u innych, dlaczego nie miałyby pomóc skalować także Twojego biznesu? Wysoka średnia ocen świadczy o wysokiejca jakości usług i obsługi klienta. Dodatkowo potwierdza, że X osób przetestowało działania konkretnego podmiotu “na własnej firmie”, dlatego Twoja nie będzie “królikiem doświadczalnym”.
Kryteria oceny-
0-25%0
-
26-50%1
-
51-75%2
-
76-100%3
Edukacja z rynkiem
Dobrze mieć na pokładzie prawdziwych ekspertów. Jeszcze lepiej dzielić się ich doświadczeniami i edukować – branżę oraz klientów. Ci ostatni powinni wiedzieć, jakie mogą mieć oczekiwania wobec agencji, które praktyki są warte docenienia, a kiedy powinna im się zapalić “czerwona lampka”. Dzięki temu mogą podejmować świadome decyzje i pomagać utrzymać wysokie standardy świadczenia usług reklamowych.
Za składowe oceny uznaliśmy:
- blog mający wartość ponad reklamową i zaktualizowany przynajmniej raz w 2024,
- minimum jeden materiał wideo lub webinar, który dotyczył zagadnień wykraczających ponad sprzedaż usługi i został bezpłatnie udostępniony w 2024 roku pod brandem agencji,
- minimum jedna akcja edukacyjna, czy opublikowanie materiałów dodatkowych (poradniki PDF/analog) w 2024 roku.
Materiały pobieramy z oficjalnej strony oraz innych kanałów publicznie dostępnych i powiązanych z działaniem agencji, które zostaną przez nią wskazane drogą mailową. Bierzemy pod uwagę jedynie materiały udostępniane bezpłatnie.
Kryteria oceny-
Wysoka3
-
Średnia2
-
Niska1
-
Zerowa0
Liczba case studies dostępnych na stronie
W biznesie, jak i życiu, warto skupiać się na faktach, a nie domniemaniach i obietnicach. Opublikowane studium przypadku współpracy to informacja, z jakim problemem mierzyła się dana firma, jakie działania zostały podjęte przez agencję i jakie efekty to przyniosło. Procenty i liczby bronią się same i potwierdzają skuteczność ekspertów.
Za kryterium wiarygodności przyjęliśmy umieszczenie nazwy firmy w studium przypadku – jeżeli klient zgadza się na podpisanie artykułu swoim logo, uznajemy to za potwierdzenie rzetelności danych.
Case Studies w formie PDF i VIDEO pobieramy z oficjalnej strony agencji, bierzemy pod uwagę również wpisy blogowe i kanały wideo, o ile zawierają one niezbędne dane opisane powyżej.
Kryteria oceny-
1-102
-
11-204
-
21-306
-
powyżej 308
Czy jest dedykowany panel klienta?
Klient, który nawiązuje współpracę z agencją chce przede wszystkim podnieść efektywność działań reklamowych, zyskać klientów i… czas. Także w odniesieniu do monitorowania efektów, sprawnej komunikacji, czy obsługi. Dlatego punktujemy panel klienta – miejsce, w którym gromadzone są dedykowane raporty potwierdzające efekty współpracy, czy dokumenty jej dotyczące.
O informacje na temat panelu klienta zwracamy do agencji uwzględnianych w rankingu drogą mailową.
Kryteria oceny-
TAK1
-
NIE0
Czy jest dedykowany opiekun?
Firma może zlecać prowadzenie działań marketingowych “na zewnątrz”, ale chce mieć poczucie, że ekspert, który zajmuje się promocją marki będzie “wewnątrz” ich organizacji. Dedykowany opiekun agencji holistycznie podchodzi do zleconego projektu i łączy wszystkie elementy strategii. Czuwa nad spójnością komunikacji, efektywnością podejmowania działań oraz terminową realizacją.
Na bieżąco monitoruje postępy, raportuje je i zna odpowiedzi na pytania, które padają ze strony klienta. Dba, by ten mógł w spokoju podejmować pozostałe aktywności związane z prowadzeniem biznesu.
O informacje na temat dedykowanego opiekuna zwracamy się do agencji uwzględnianych w rankingu drogą mailową.
Kryteria oceny-
TAK2
-
NIE0
Czy jest stacjonarne biuro?
Ponoszenie kosztów związanych z wynajmem czy kupnem biura nie jest dziś konieczne. Decydująca się na nie agencja musi stawiać na stabilność, relacje i czynnik ludzki.
W dobie spotkań online możliwość rozmowy twarzą w twarz zyskuje na znaczeniu. Nie tylko w kwestii budowania relacji, ale także poczucia bezpieczeństwa, uchwytności, czy lepszej organizacji pracy.
O informacje na temat siedziby zwracamy do agencji uwzględnianych w rankingu drogą mailową.
Kryteria oceny-
TAK1
-
NIE0
Poziomy partnerstwa
Poziomów partnerstwa przyznawanych przez oficjalnych producentów danych systemów reklamowych nie można kupić. By je zdobyć należy pozyskać klientów z wystarczającymi budżetami, udowodnić to i przejść specjalne procedury.
To potwierdza know-how, skalę działań oraz renomę agencji, zapewnia również jej specjalistom dostęp do wewnętrznych materiałów i szkoleń osadzonych w tematyce danego systemu reklamowego.
Zakres działań niezbędnych dla uzyskania konkretnego poziomu partnerstwa oraz nakłady z tym związane zależne są od wymogów stawianych przez producentów poszczególnego systemu reklamowego. Mając na uwadze te parametry, na szczególne wyróżnienie zasługuje najwyższy stopień partnerstwa Google. Przyznajemy za nie 4 punkty.
Informacje o poziomach partnerstwa pobieramy z oficjalnej strony agencji, dodatkowo zwracamy się do agencji uwzględnianych w rankingu o ich doprecyzowanie drogą mailową. Bierzemy pod uwagę jedynie partnerstwa aktualne w 2024 roku.
Kryteria oceny-
Google Partner 20241
-
Google Partner Premier 20244
-
Comparison Shopping Partner2
-
Comparison Shopping Premium Partner 20243
-
Meta Business Member1
-
Meta Business Partner2
-
Certyfikowana firma Meta Business3
-
Microsoft Advertising Agency Partner 1
-
Microsoft Advertising Select Agency Partner2
-
Microsoft Advertising Elite Agency Partner3
-
Allegro Ads Partner2
-
Allegro Ads Partner Plus3
-
Amazon Ads Partner Verified2
-
Amazon Ads Partner Advanced3
Forma prawna
Wiele dużych firm unika współpracy z JDG ze względu na potencjalne ryzyko prawne i operacyjne. Spółki posiadają bardziej sformalizowaną strukturę i muszą prowadzić pełną księgowość, co zwiększa zaufanie klientów i kontrahentów. Rejestracja w KRS wymaga przejrzystości finansowej (np. publikacja sprawozdań finansowych), co pozwala klientowi zweryfikować kondycję firmy. Spółki mają także osobny majątek, co minimalizuje ryzyko, że prywatne problemy finansowe właściciela wpłyną na działalność.
W przypadku JDG majątek prywatny i firmowy są traktowane jako całość, co może być niekorzystne w sytuacji trudności finansowych przedsiębiorcy. Spółki są również niezależne od właścicieli. W przypadku śmierci, choroby lub innych problemów właściciela spółki działalność może być kontynuowana przez zarząd lub wspólników.
Dane o formie prawnej agencji pobieramy z KRS i opisujemy formę prawną spółki, która składała oświadczenie finansowe za 2023 rok.
Kryteria oceny-
JDG0
-
Spółki2
Frazy w TOP10 wg Senuto
W przypadku agencji SEO widoczność własnej strony jest potwierdzeniem, że specjaliści pozycjonujący klientów, poświęcają czas również firmowej domenie, pracują nad jej pozycją i testują na niej różne praktyki, by te najlepsze implementować na strony prowadzonych marek.
Pod uwagę bierzemy zebraną przez Senuto wartość widoczności w TOP10 głównej domeny agencji.
Kryteria oceny-
100-15001
-
1501-39992
-
powyżej 40003
Brand heroes – NIEPUNKTOWANE
Marka jest taka, jak osoby, które ją tworzą. To dosłownie ludzka twarz biznesu, zaadresowanie przyświecających mu wartości, a dla klienta poczucie bezpieczeństwa dzięki uchwytności i możliwości nawiązania bezpośredniego kontaktu.
Mamy tu na myśli osoby będące głównymi reprezentantami firmy w mediach społecznościowych, na eventach i w materiałach reklamowych. W ramach uznania linkujemy do profili i zachęcamy do samodzielnego przejrzenia ich zawartości.
Czy jest zespół pokazany na stronie? – NIEPUNKTOWANE
Pokazanie zespołu to wirtualne oprowadzenie po zasobach agencji i wskazanie osób do bezpośredniego kontaktu. Klient wie, kto konkretnie będzie zajmować się promocją jego biznesu w sieci i kto bierze za to odpowiedzialność.
Namacalność struktury i czynnik ludzki – bezcenne wartości oraz poczucie bezpieczeństwa. W ramach uznania linkujemy do podstron zespołów (jeśli są opublikowane na stronach).
Krzysztof Masłowski CEO & Partner Verseo
W Verseo liczą się fakty. Dlatego stworzyliśmy ranking polskich agencji SEO/SEM, który pozwala porównać je bez marketingowego szumu i pięknych haseł.
Co mnie zaskoczyło? Poziomy partnerstw z Google czy Meta, które świadczą o zaawansowaniu technologii i kompetencji, są często ukrywane gdzieś głęboko na stronach firm. Informacje o doświadczeniu na rynku bywają mało precyzyjne, a w wielu przypadkach brak solidnych case study, które mogłyby udowodnić skuteczność działań. To sygnał, że branża wciąż ma pole do poprawy, jeśli chodzi o transparentność i klarowną komunikację.
Patrząc na tegoroczne wyniki, wyłania się dynamiczny obraz rynku. Niektóre agencje szybko rosną, inne tracą pozycję, a przejęcia, jak te dokonane przez WeNet, dodatkowo wprowadzają zamieszanie. Taki krajobraz pokazuje, jak ważna jest regularna aktualizacja naszego rankingu, by nadążać za zmianami i dalej dostarczać rzetelnych danych.
Według tych kategorii zajmujemy pierwsze miejsce, ale to tylko jedna z perspektyw oceny agencji. Tak, wiem – ci na szczycie często są krytykowani. To cena, którą chętnie płacimy.
Katarzyna Szymańska Client Service Director
W dynamicznie rozwijającym się świecie marketingu, wybór odpowiedniej agencji SEO/SEM może być kluczowy dla sukcesu każdej firmy. W rankingu agencji Verseo, autorzy wzięli pod lupę 21 kryteriów, tworząc bazową road mapę. Z doświadczeń Bluerank wynika, że dla części klientów agencji duże znaczenie mogą mieć też takie kryteria jak: zdobyte nagrody i wyróżnienia w konkursach (także zagranicznych), certyfikacja, szeroki zakres i średni staż współpracy, poziom stanowisk i bezpośredni dostęp do dedykowanych specjalistek/-ów czy innowacje np. z wykorzystaniem technologii AI bądź narzędzi autorskich.
Kluczowe mogą być także polecenia zadowolonych klientów albo wręcz przestrogi krytyków (NPS). O wadze kryteriów decydują indywidualne potrzeby, konkretne oczekiwania firm (KPI), dopasowanie podejścia agencji do strategii marketingowej firmy, a często także wspólnota wartości. Ostatecznie za każdą pozycją w rankingu stoją ludzie, którzy decydują o sukcesie projektu i często o wyborze danej agencji.
Ranking agencji SEO i SEM (2024), który przygotowaliśmy, uwzględnia 25 czołowych firm tego typu w Polsce pod kątem osiągniętych przychodów za rok 2023. Dane te zostały pozyskane z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS). W zestawieniu znalazły się jedynie agencje specjalizujące się w usługach SEO i SEM.
Ranking agencji SEO/SEM 2024 – kategorie
Wybraliśmy do rankingu kategorie ocen, które – bazując na ponad dekadzie naszego doświadczenia, tysiącach zrealizowanych kampanii, negocjacji oraz współprac – uznaliśmy za kluczowe. Jednocześnie podkreślamy, że ranking ten nie jest jedyną możliwą perspektywą, a znaczenie poszczególnych kategorii może różnić się w zależności od potrzeb konkretnego klienta. Nasze podejście było jednak możliwie jak najbardziej kompleksowe – oprócz przychodów analizowaliśmy także liczbę opublikowanych case studies (z warunkiem koniecznym, jakim jest wskazanie klienta jako potwierdzenia rzetelności), opinie w popularnych serwisach takich jak Google, Facebook czy Clutch, a także zakres dostępnych usług. Uwzględniliśmy także liczebność zespołu agencji opartą o LinkedIn, poziomy partnerstw z największymi platformami reklamowymi czy to, jak firma stara się edukować swoich klientów (za pomocą bloga, poradników czy akcji edukacyjnych innego rodzaju). W tabeli rankingu agencji zamieszczamy – jeśli tylko udało się zdobyć takie dane (pytaliśmy zarówno mailowo, jak i telefonicznie) – Brand Heroes, czyli osoby publicznie reprezentujące firmę w mediach. Dodatkowo podajemy link do strony, na której można zapoznać się z zespołem tworzącym daną agencję. Tych kategorii w rankingu nie punktujemy – udostępniamy jedynie linki.
Komentarze przedstawicieli spółek