Oferta

Discovery Ads – Gmail, Google Discover i YouTube

Dzięki reklamom typu Discovery Ads wyświetlisz swoje kampanie nie tylko w Gmailu, ale też na YouTube oraz w kartach Discover, uzupełniających ruch z wyszukiwarki Google. Ich nowoczesna i multimedialna forma sprawia, że reklamy są niezwykle skuteczne i przyczyniają się do wzrostu zainteresowania odbiorców oraz konwersji.

Kampanie Discovery Ads są więc potężnym narzędziem reklamowym, dzięki którym reklamy Twoich produktów lub usług wyświetlą się na szeroką skalę.

Darmowa wycena

Więcej konwersji z reklam multimedialnych
Wzrost zaangażowania użytkowników
Dodatkowe kanały, by zdobyć więcej potencjalnych klientów

Zalety reklam Discovery Ads

Dzięki reklamom Discovery Ads reklamodawcy zyskali dodatkowe funkcje i umiejscowienia reklam, między innymi w wynikach wyszukiwania w sekcji Discover oraz na Youtubie czy Gmailu. To rozwiązanie umożliwia wyświetlanie reklam w różnych umiejscowieniach w ramach jednej kampanii, nie ma więc konieczności tworzenia osobnych kampanii np. na Youtube czy w sieci wyszukiwania. Reklamy Discovery wyświetlane są użytkownikom bazując na ich wcześniejszym zachowaniu w sieci, wyszukiwaniach i zainteresowaniach.

Szeroki zasięg:
W ramach jednej kampanii Twoje reklamy mogą pojawić się aż w trzech różnych miejscach, gwarantując tym samym bardzo szeroki zasięg, sięgający nawet do 3 miliardów użytkowników. Dzięki różnym umiejscowieniom wyświetlania reklam, dywersyfikujesz miejsca pozyskiwania potencjalnych klientów, uzupełniając tym samym kampanie w innych kanałach.

Reklamy natywne:
Dzięki tego typu reklamom Twoje kreacje graficzne będą dopasowywać się do miejsca oraz urządzenia, w którym wyświetlana jest reklama. Ich forma jest bardziej przyjazna dla użytkowników, dzięki czemu gwarantuje wyższą klikalność reklam.

Targetowanie reklam:
W ramach reklam Discovery mamy możliwość targetowania na listy odbiorców niestandardowych oraz podobnych odbiorców czy też odbiorców o podobnych zainteresowaniach. Co więcej, targetować możemy również na listy klientów, a także użytkowników spełniających wybrane dane demograficzne, czy związanych z danymi zdarzeniami życiowymi.

Inteligentne określanie stawek:
Automatyczna optymalizacja stawek pozwala na jeszcze precyzyjniejsze wykorzystanie środków na reklamę. Rekomendowanymi strategiami ustalania stawek pod kątem oczekiwanych celów marketingowych są docelowe CPA lub maksymalizacja konwersji.

Jak z sukcesem przeprowadzić kampanię Discovery?

Na sukces kampanii Discovery składa się kilka czynników. W Verseo bazujemy na najlepszych praktykach i rekomendacjach odnośnie tworzenia kampanii, zarządzania zasobami reklamowymi oraz wdrożeniami kodów śledzących potrzebnych do analizy i optymalizacji.

Przedstawiamy kilka wskazówek w jaki sposób z sukcesem przeprowadzić reklamy Discovery (Youtube, Sieć reklamowa i Gmail):

01

Targetowanie odbiorców

Warto wykorzystać możliwości jakie daje targetowanie odbiorców, którzy wcześniej wykazali zainteresowanie ofertą Twojej firmy np. poprzez interakcję z reklamą w innych kanałach Google, m.in w sieci wyszukiwania czy sieci reklamowej. Równie dobrym rozwiązaniem, w kwestii targetowania reklam Discovery Ads, jest kierowanie ich do użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę www lub wcześniej skorzystali z oferty Twojej firmy.

02

Bannery reklamowe

Wysoka jakość kreacji reklamowych to klucz do sukcesu kampanii. Warto, by zdjęcia wybrane do promocji były dobrej jakości oraz spełniały warunki wymaganych rozmiarów. Reklamy Discovery dają możliwość reklamodawcom użycia kreatywnych i multimedialnych form, warto więc wykorzystać wszelkie te możliwości, by zwiększyć zaciekawienie odbiorców.

03

Optymalizacja i mierzenie wyników

Kampanie Discovery to świetny kanał uzupełniający, dzięki któremu wzmocnisz obecność Twojej firmy w sieci. Optymalizując kampanię i sprawdzając wyniki przeprowadzanych zmian możemy jeszcze lepiej dostosować ją do odbiorców. Dzięki analizie danych w Google Analytics oraz w panelu Google Ads możemy wyłonić najlepiej performujące kreacje reklamowe czy też sprawdzić informacje na temat najczęściej kupujących użytkowników. Dzięki mierzeniu wyników i optymalizacji kampanii pod kątem najlepiej działających rozwiązań, reklamy Discovery Ads mogą być piekielnie skutecznym narzędziem wspierającym reklamy w innych kanałach Google i nie tylko.

Wypełnij formularz
i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem
i przygotujemy indywidualną ofertę cenową
na optymalny dla Ciebie mix marketingowy.
Zupełnie za darmo.

Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
odpowiadamy w ciągu 1 godz.
Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
dnia roboczego do 11:00.

  • Monika Praczyk
  • Content Marketing Manager

Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
odpowiadamy w ciągu 1 godz.
Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
dnia roboczego do 11:00.

Twoje dane są bezpieczne.

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.