I tu Cię mamy!

Oto pakiet webinarów, które pomogą Ci rozwinąć skrzydła w tym marketingowym świecie.
P.S to też okazja by poznać naszych ekspertów trochę lepiej – chociażby z tej wirtualnej perspektywy. 🙂

Zrealizowane

Audyt SEO. Czy warto za niego płacić?

poziom: podstawowy

Jak sama nazwa wskazuje, płatne audyty nie są wykonywane za darmo. Ich cena zależy od zakresu wykonywanych prac oraz stopnia rozbudowania Twojej witryny. Audyt strony usługowej i strony e-commerce zdecydowanie się różnią. Jednak czy tak naprawdę płatne audyty SEO warte są swojej ceny i warto w nie zainwestować, jeżeli te same firmy, oferują bezpłatne audyty SEO? Czy płatne audyty dadzą nam wyczerpującą odpowiedź na temat oceny naszej strony? Wyniki będą szczegółowe i przede wszystkim zrozumiałe? Tego i wiele więcej dowiesz się na webinarze, który poprowadzi Joanna Michalska, Ekspert SEO w Verseo.

Obejrzyj webinar Webinary - zdjęcie nr 2

Bezpłatny Audyt SEO – sprawdzamy, ile jest wart

poziom: podstawowy

Po co płacić, jak można za darmo? Jak sama nazwa wskazuje bezpłatne audyty są wykonywane za darmo. Można je wykonać w kilka minut a nawet sekund. Jednak ile są tak naprawdę warte, jeżeli audyty wykonywane przez specjalistów SEO mogą kosztować nawet kilka tysięcy? Sprawdzimy, czy bezpłatne audyty dadzą nam prawdziwą odpowiedź na temat oceny naszej strony?

Obejrzyj webinar Webinary - zdjęcie nr 4

Poznaj technologię Smartowski. Sprawne raportowanie z wielu źródeł

poziom: podstawowy

Jak często zdarza się, że uruchamiasz kolejne działania marketingowe bez dogłębnej analizy danych marketingowych z poprzednich kampanii? Czy wiesz, jakie koszty i przychody generują poszczególne kampanie, w jakie produkty i usługi należy inwestować lub które kanały najmniej konwertują? Dane są bardzo ważne, ale z niepełnych lub niepoprawnie zebranych danych wyciąga się niewłaściwe wnioski. Dzięki narzędziu Smartowski z łatwością zobaczysz mocne i słabe strony swoich kampanii we wszystkich najpopularniejszych kanałach – od Google Ads, przez Facebooka i Programmatica, do LinkedIna i ponad 600 innych platformach.

Obejrzyj webinar Webinary - zdjęcie nr 6

Nowe wymogi w zakresie cookie bannera. Pilnie dostosuj stronę i nie trać danych.

poziom: podstawowy

Jeżeli prowadzisz sprzedaż internetową produktów lub usług albo posiadasz stronę internetową o charakterze brandowym, to Ty również gromadzisz i przechowujesz pliki cookie na temat użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową. Czemu zmieniły się wymagania, co dokładnie się zmieniło i jak te zmiany poprawnie wdrożyć na swojej stronie internetowej? O tym wszystkim dowiesz się na webinarze.

Obejrzyj webinar Webinary - zdjęcie nr 8

SEO + UX = SXO? Obalamy mity i serwujemy fakty, by pomóc Ci zwiększyć sprzedaż!

poziom: podstawowy

Mimo, że SXO znane jest już od prawie dekady, to jeszcze dzisiaj budzi wiele emocji. Termin ten w ostatnich latach obrósł w wiele mitów i niedomówień, a nawet nadinterpretacji, z którymi postanowiliśmy się rozprawić. Sprawdź, co naprawdę pomoże Ci zwiększyć sprzedaż na stronie www.

Obejrzyj webinar Webinary - zdjęcie nr 10

Najważniejsze zmiany w Google Analytics 4

poziom: podstawowy

Już wkrótce Google Analytics 4 zastąpi Universal Analytics. Co to oznacza dla osób, które korzystały z dotychczasowej wersji? Z jakimi zmianami to się wiąże? Jak się dobrze przygotować do tych zmian i zadbać o dane? Na wszystkie te pytania odpowiedzi udzieli ekspertka od Analityki Internetowej - Klaudia Zielke.

Obejrzyj webinar Webinary - zdjęcie nr 12

Jak przygotować e-commerce na Black Friday i święta

poziom: podstawowy

Najgorętszy okres dla e-sklepów zbliża się wielkimi krokami.Joanna i Klaudia z Verseo wraz z Anitą z digitalk wspólnie odpowiadają na pytania Mileny z Semstorm odnośnie tego, jak przygotować e-commerce na BF i Xmas.

Obejrzyj webinar Webinary - zdjęcie nr 14

12 sposobów na skuteczną reklamę wideo na YouTube

poziom: podstawowy

Eksperci Google i Verseo połączyli swoją wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie i tak powstało wydarzenie, na którym trzeba być. Dowiedz się, dlaczego warto inwestować w YouTube i przede wszystkim, co zrobić, by kanał reklamowy YT był skuteczny.

Obejrzyj webinar Webinary - zdjęcie nr 16

Jak dobrać słowa kluczowe, by zwiększyć ruch na stronie?

poziom: podstawowy

Jeżeli chcesz pozyskiwać klientów z organicznych wyników wyszukiwania, musisz wiedzieć, jakie znaczenie mają słowa kluczowe, które umieszczasz na swojej stronie internetowej. Właściwy dobór tych słów wyraźnie zwiększa liczbę osób odwiedzających witrynę. Jak dobierać słowa kluczowe? Dowiesz się od Joanny.

Obejrzyj webinar Webinary - zdjęcie nr 18

Piksel Facebooka – co daje i jak go zaimplementować?

poziom: średnio zaawansowany

Chcesz zarabiać więcej i zwiększać konwersje z reklamy na FB? Jak wynika z naszych doświadczeń, nadal wiele firm – zarówno małych, jak i tych całkiem sporych, popełnia podstawowy błąd, jakim jest brak zainstalowanego Piksela FB. Na szczęście łatwo jest temu zaradzić 😃

Obejrzyj webinar Webinary - zdjęcie nr 20

SEO – co zrobić samodzielnie, a za co zapłacić?

poziom: podstawowy

Chcesz zatrudnić agencję SEO do pozycjonowania swojej strony? A może są zadania, które możesz wykonać samodzielnie i tylko niektóre chciałbyś oddać w ręce specjalistów? W ramach projektu Senuto.Match, Basia i Asia z Verseo porozmawiają wraz z Marcinem z Senuto, z jakimi działaniami w SEO doskonale można sobie poradzić samemu, a co wymaga doświadczenia i specjalistycznej wiedzy.

Obejrzyj webinar Webinary - zdjęcie nr 22

Jak sprzedawać więcej za pomocą Allegro Ads?

poziom: podstawowy

Jak potężnym marketplacem jest Allegro nie trzeba nikogo przekonywać. Niezależnie czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z Allegro czy już działasz na platformie od jakiegoś czasu, musisz wiedzieć jak skutecznie przebić się i wyróżnić na tle konkurencji.

Obejrzyj webinar Webinary - zdjęcie nr 24