Oferta

Microsoft (Bing) Ads

  • Natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce Bing
  • Stała opieka eksperta i cykliczne omawianie rezultatów
  • Pełne wdrożenie usługi i elastyczność budżetowa

Uzupełnij swoje działania reklamowe zyskując widoczność w wyszukiwarce Bing! Zaprojektujemy i wdrożymy za Ciebie skuteczną kampanię! Skorzystaj z faktu małej konkurencji i braku potrzeby inwestowania dużych budżetów. To również doskonała metoda reklamowania się w Niemczech, Francji lub UK.

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 1 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 2 Jakub Łakomy Senior Customer Success Specialist

Reklamują się u nas m.in.:

Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 3 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 4 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 5 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 6 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 7 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 8 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 9 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 10 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 11 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 12 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 13 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 14 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 15 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 16 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 17 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 18 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 19 Microsoft (Bing) Ads - zdjęcie nr 20

Dzięki Microsoft Bing Ads masz szansę dotrzeć do zupełnie nowych odbiorców i wyjść na rynki zagraniczne – tam też są Twoi klienci.

Z wyszukiwarki Bing regularnie korzysta około 3% populacji Polski. Nie brzmi to imponująco, ale sprawia, że Twoja konkurencja zwyczajowo w ogóle nie bierze pod uwagę reklam Microsoft Ads. Błąd.

Reklamy w Bing nie wymagają dużych budżetów, natomiast oferują sensowny zwrot z inwestycji i angażujące formaty reklamowe. Stanowią świetne uzupełnienie do innych działań jak reklamy Google czy Facebook Ads.

 

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

75%

użytkowników Bing w Polsce mieszka w miastach

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

100 mln

roczny skumulowany budżet jakim zarządzamy dla klientów

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Microsoft Ads – płatna reklama w wyszukiwarce Bing

Znasz i korzystasz z systemu reklamowego Google Ads? Na identycznej zasadzie działa Microsoft Bing Ads – płatna kampania reklamowa realizowana w wyszukiwarce Bing. Dzięki niej Twoja reklama będzie dostępna dla innych użytkowników. Warto wykorzystać taką szansę – mimo że wyszukiwarka od Microsoft w Polsce nie jest tak popularna jak wyszukiwarka Google. Już wkrótce może się to zmienić – m.in. z uwagi na wdrażaną w systemie firmy Microsoft technologię AI. Dlatego warto wyprzedzić konkurencję i zacząć zdobywać dobrą pozycję w Bing na rynkach zagranicznych i w Polsce. Teraz jest na to najlepszy moment!

Microsoft Ads (znane wcześniej jako Bing Ads) to płatne reklamy publikowane w wyszukiwarce Bing. Od stycznia 2022 roku dostępne są również dla polskich użytkowników oraz 28 innych krajów w Europie oraz Afryce. Tym samym reklamodawcy uzyskali dostęp do grupy odbiorców szacowanej na 41 mln.

Pamiętaj! Microsoft Ads nie ogranicza się wyłącznie do wyszukiwarki Bing. Sieć wyszukiwań obejmuje również: AOL, Yahoo oraz wielu partnerów (np. DuckDuckGo, Ecosia).

Dla Ciebie to ogromna szansa, by pojawić się tam, gdzie (być może) nie ma jeszcze Twojej konkurencji.

Czym jest wyszukiwarka Bing?

Bing, podobnie jak Google, jest wyszukiwarką internetową. Domyślnie zainstalowana w komputerach z systemem Windows, należy do firmy Microsoft.

Jej celem, tak samo jak w przypadku wyszukiwarki stworzonej przez giganta z Mountain View, jest dostarczanie użytkownikom jak najbardziej dopasowanych wyników wyszukiwania. Te jednak mogą różnić się od wyników zaprezentowanych w Google z powodu wykorzystywania nieco innych algorytmów.

Jaka jest popularność wyszukiwarki Bing w Polsce i zagranicą?

Nie da się ukryć, że Google zdominowało rynek – kontroluje ponad 91% globalnego rynku wyszukiwarek. Natomiast Bing ma niecałe 9% udziału, a w Polsce z tej wyszukiwarki korzysta tylko 1,48% użytkowników.

Czy wiesz, że:

  • światowy udział Bing na rynku wynosi obecnie 8,88%?
  • wyszukiwarka Bing cieszy się dużą popularnością w Chinach, USA, Wielkiej Brytanii oraz Kanadzie?
  • z wyszukiwarki od Microsoft korzystają przede wszystkim użytkownicy PC?

To dla Ciebie bardzo dobra wiadomość – dzięki wyszukiwarce Bing masz szansę:

  • dotarcia z reklamą do zupełnie nowej grupy użytkowników,
  • pokazania się na rynkach zagranicznych,
  • nawiązania współpracy z firmami, których pracownicy korzystają wyłącznie z oprogramowania Microsoft.

Warto więc wykorzystać potencjał drzemiący w wyszukiwarce Bing, aby pokazać się zupełnie nowej grupie odbiorców. To czas na rozpoczęcie kampanii Microsoft Bing Ads, która otworzy przed Tobą jeszcze więcej możliwości.

Na czym polega Microsoft Bing Ads?

Zasada działania Microsoft Ads jest identyczna – wystarczy uruchomić konkretną kampanię, by reklamy zaczęły wyświetlać się w wynikach wyszukiwarki Bing. O wyświetlaniu konkretnej reklamy decyduje system aukcyjny, a płatność pobierana jest za kliknięcie.

Podobnie jak w przypadku Google Ads, płatne reklamy od Microsoft można targetować według konkretnych grup użytkowników – po to, aby jeszcze trafniej docierać ze swoim przekazem.

Typy kampanii Microsoft Ads

W ramach Microsoft Ads dostępnych jest kilka typów kampanii. Podobnie jak w przypadku Google Ads, można uruchomić nie tylko reklamy tekstowe, ale również reklamy produktowe, reklamy display czy reklamy tekstowe dynamiczne.

  • Reklamy tekstowe
    Reklamy tekstowe w Microsoft Ads to najpopularniejszy format. Jego istotą jest wyświetlanie w wyszukiwarce Bing linków z tekstem reklamowym.
  • Reklamy tekstowe dynamiczne
    Reklamy tekstowe dynamiczne wyświetlają się w wynikach wyszukiwania jako odpowiedź na zapytanie użytkownika – w oparciu o zawartość reklamowanej strony internetowej.
  • Reklamy produktowe
    Reklamy produktowe mają na celu zachęcenie do zakupu. Przedstawiają zdjęcie oraz cenę oferowanego produktu. Dostępne są dwie opcje takiej kampanii: standard shopping (z większą możliwością modyfikacji i kontroli kampanii), smart shopping (z opcją automatyzacji i pomoc algorytmów, ale z mniejszymi możliwościami dopasowywania i kontrolowania kampanii).
  • Reklamy displayowe
    Reklamy display wykorzystywane są w działaniach mających na celu budowanie zasięgu i wspieranie świadomości. Tego typu reklama wyświetla się na stronach, które należą do sieci Microsoft Audience Network (Bing, Yahoo, MSN).
  • Remarketing
    Kampanie remarketingowe pozwalają na ponowne dotarcie z reklamami do osób, które już miały kontakt ze sklepem internetowym lub stroną www.

Czym się różni Microsoft Ads od Google Ads?

Prowadzisz już kampanię w Google Ads i zastanawiasz się, czy warto zainwestować także w Microsoft Ads? A może zastanawiasz się nad wyborem tylko jednej opcji – takiej, która najlepiej sprawdzi się w przypadku Twojej firmy?

Oba systemy reklamowe działają w zasadzie na identycznej zasadzie, a także oferują właściwie identyczne formaty reklam. Na tym jednak podobieństwa się kończą.

Czy wiesz, że z Microsoft Ads możesz dotrzeć tam, gdzie nie ma zasięgu Google Ads. Dzięki temu otwierają się przed Tobą zupełnie nowe możliwości – z opcją docierania do innych klientów niż do tej pory! 

Co więcej, jeśli korzystasz już z Google Ads i chcesz działać równolegle w ramach Microsoft Ads, możesz importować kampanię i produkty. To ogromne ułatwienie, dzięki czemu nie trzeba tworzyć reklam od podstaw.

Microsoft Ads – dlaczego warto?

Chociaż Google Ads jest numerem jeden wśród systemów reklamowych, Microsoft Ads to prężnie rozwijająca się alternatywa. Wykorzystaj jej możliwości, aby zdobyć kolejnych klientów i zwiększyć przychód w swojej firmie.

  1. Wyprzedzasz konkurencję
    Podczas gdy większość Twoich rywali biznesowych koncentruje się na kampaniach reklamowych Google Ads, Ty możesz ich wyprzedzić. Dzięki Microsoft Ads zbudujesz mocną pozycję w wyszukiwarce – dużo wcześniej niż zrobi to Twoja konkurencja.
  2. Otwierasz się na nowych klientów
    Dzięki Microsoft Ads masz szansę dotrzeć do klientów, którzy na co dzień korzystają z: Bing, Yahoo!, DuckDuckGo, sieci reklamowej Microsoft Audience Network oraz MSN. Za pomocą tylko jednego narzędzia reklamowego, szybko otworzysz się na nowych odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą.
  3. Otwierasz się na zagraniczne rynki
    Wykorzystaj fakt, że w Polsce wyszukiwarka Bing nie jest tak popularna jak Google i otwórz się na zagraniczne rynki. Dzięki Microsoft Ads możesz docierać ze swoją ofertą do firm działających m.in. w Chinach. USA, Kanadzie czy Wielkiej Brytanii. To właśnie tam popularność wyszukiwarki Bing jest bardzo wysoka.
  4. Inwestujesz w tańsze reklamy
    Mniejsza konkurencja oznacza niższe koszty prowadzenia kampanii – nawet o 25% niższe w porównaniu z Google Ads. Dzięki temu przy tych samych założeniach budżetowych możesz zagospodarować znacznie większą przestrzeń reklamową. Staniesz się jednym z liderów, tym samym zostawiając swoich konkurentów daleko w tyle.
  5. Korzystasz z kampanii wykreowanych w Google Ads
    Jeśli korzystasz z Google Ads, nie musisz na nowo kreować kampanii w Microsoft Ads. Istnieje możliwość szybkiego importowania danych, dzięki czemu nie ma potrzeby opracowywania wszystkiego od podstaw. Dla Ciebie oznacza to ogromną oszczędność czasu i pieniędzy.

Chcesz mieć pewność, że prowadzeniem kampanii Microsoft Ads zajmują się profesjonaliści? Podejmij współpracę z Verseo – jesteśmy certyfikowanym partnerem Microsoft Ad w zakresie kampanii reklamowych.

Microsoft Ads – narzędzie, które pomoże zwiększyć widoczność Twojej firmy

Korzystasz już z Google Ads, więc zastanawiasz się nad zasadnością uruchomienia kampanii w Microsoft Ads? To system reklamowy, który pomoże Ci zwiększyć widoczność firmy. Mimo sporej przewagi Google Ads, propozycja od Microsoft nadal pozostaje wartościową platformą, której potencjał warto wykorzystać.

Kto powinien zdecydować się na uruchomienie kampanii Microsoft Ads?

Taką opcję rozważ, jeśli:

  • chcesz dotrzeć do nowych grup odbiorców,
  • zależy Ci na zdobyciu znacznej przewagi konkurencyjnej w innych wyszukiwarkach,
  • planujesz ekspansję na rynki zagraniczne – głównie Stany Zjednoczone i Europę Zachodnią,
  • dysponujesz ograniczonym budżetem.

Tak naprawdę każdy, to chce poszerzyć zasięg lub poprawić skuteczność performance marketingu, powinien zainteresować się Microsoft Ads.

Zacznij korzystać z Microsoft Ads z naszym wsparciem

Aby uruchomić dowolną kampanię Microsoft Ads, trzeba założyć konto. To przepustka do dalszych czynności, na które składają się:

  • podanie informacji o firmie – np. nazwa, adres strony internetowej, dane kontaktowe;
  • ustalenie budżetu – zostanie on wykorzystany w ramach uruchomionej kampanii;
  • określenie słów kluczowych – na te frazy reklama będzie wyświetlana w wyszukiwarce Bing.

Microsoft Bing daje możliwość targetowania reklam, dzięki czemu teksty będą docierały do wybranych grup odbiorców. Możesz uwzględnić regiony geograficzne, urządzenia, cechy demograficzne, a nawet… harmonogramy. To wszystko sprawia, że kampania reklamowa będzie bardziej precyzyjna, a co za tym idzie – skuteczna!

Pomożemy w umieszczeniu reklamy na wysokiej pozycji

Aby jednak kampania Microsoft Bing Ads przyniosła oczekiwane efekty, nie wystarczy jej tylko uruchomić. Należy podjąć odpowiednie działania, dzięki którym uplasuje się na wysokiej pozycji.

Czy wiesz, że pozycja reklamy w Microsoft Ads zależy od:

  • dopasowania pod kątem zapytań wpisywanych przez użytkowników,
  • porównania oferty z innymi dostępnymi ofertami,
  • porównania historycznej skuteczności reklamy – z uwzględnieniem współczynnika kliknięcia.

Im bardziej dopracowana będzie reklama w wyżej wymienionych obszarach, tym większe jej szanse na zdobycie wyższej pozycji. Dla Ciebie będzie oznaczać to większe prawdopodobieństwo kliknięcia przez potencjalnego klienta.

Do tego potrzebna jest wiedza oraz doświadczenie, którymi możemy się pochwalić. Mamy na swoim koncie zrealizowane kampanie Microsoft Bing Ads – wiemy, jak dopasować reklamy, na co zwracać uwagę i jakie parametry trzeba modyfikować w razie potrzeby.

Czym się zajmujemy i jak pracujemy?

Podejdziemy do tego kompleksowo – tak, by zapewnić Ci możliwie najlepsze wyniki! Zaczynamy od przeanalizowania Twoich potrzeb, na podstawie których opracowujemy harmonogram prac. Zajmiemy się stworzeniem kreacji reklamowych – tak, aby wpisały się w Twoje potrzeby.

  • Tworzymy i uruchamiany konto reklamowe Microsoft Ads – to pierwszy i najważniejszy krok, bez którego rozpoczęcie kampanii nie będzie możliwe.
  • Ustalamy grupę docelową, do której będą skierowane komunikaty reklamowe – tylko dzięki temu płatna reklama przyniesie oczekiwane efekty.
  • Wybieramy najważniejsze słowa kluczowe – takie, które mają odpowiednio wysoki potencjał.
  • Przygotowujemy harmonogram prac.
  • Opracowujemy kreacje reklamowe – tworzymy atrakcyjne teksty reklamowe, które mają szansę przyciągnąć odbiorców.
  • Monitorujemy postępy kampanii – to ważny element, który pozwala na weryfikację skuteczności realizowanych działań.
  • Przeprowadzamy optymalizację – na bieżąco wprowadzamy ewentualne zmiany, gdy zachodzi taka potrzeba. Wszystko po to, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki.

Efekty przedstawiamy Ci w cyklicznych raportach, informując jednocześnie o dalszych działaniach. Dzięki temu jesteś zawsze na bieżąco i wiesz, na co idzie zaplanowany budżet.

Rozpoczęcie kampanii w Bing Ads

Uruchomienie kampanii Microsoft Ads to, podobnie jak w przypadku kampanii z Google Ads, wieloetapowy proces. Przeprowadzimy go w całości, tak, by zmaksymalizować Twoje szanse na dotarcie do nowych potencjalnych klientów.

Tworzenie konta

Pierwszy krok to utworzenie konta Microsoft Advertising. Skonfigurujemy je dla Ciebie tak, aby można było tworzyć nowe kampanie reklamowe i monitorować ich wyniki. Będziesz mieć do niego stały dostęp.

Pierwsza kampania w Bing Ads

Pierwsza kampania w Bing Ads wymaga zapoznania się z menadżerem systemu Microsoft Advertising. Jest bardzo podobny do tego używanego przez Google.

Cele kampanii i możliwości targetowania

Przed uruchomieniem kampanii należy wskazać jej cele (mogą to być np. zwiększenie świadomości marki czy ruchu na stronie), jak i określić, do jakiej grupy docelowej będzie skierowana. To ważny etap, który wpływa na opłacalność promowania się w sieci reklamowej Microsoft.

Wybór i weryfikacja słów kluczowych

Dobór odpowiednich fraz kluczowych sprawi, że reklamy Bing Ads wyświetlą się wyłącznie osobom, które mają duży „potencjał konwersyjny”. Należy to robić z uwagą i używając zaawansowanych narzędzi.

Tworzenie reklam w Bing Ads

Samo tworzenie reklam jest proste i szybkie. Można łatwo wskazać, co ma się wyświetlać w tekście reklamy oraz ustalić, jaki ma mieć format.

Budżetowanie i ustalanie stawek

System Bing Ads daje pełną kontrolę nad kosztami prowadzenia kampanii i pozwala na określenie maksymalnych stawek na poziomie danej kampanii.

Optymalizacja kampanii w Bing Ads

Samo uruchomienie kampanii w Bing Ads to dopiero początek. Trzeba jeszcze umiejętnie monitorować jej efekty. Oto, co jest konieczne, aby osiągnąć największe ROI.

Zrozumienie metryk i KPI

System Microsoft Advertising daje Ci dostęp do rozbudowanych statystyk. Pokazuje m.in. to, kim są odbiorcy Twoich reklam. Pozwala również sprawdzić KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności kampanii.

Optymalizacja reklam i słów kluczowych

Analiza wyników osiąganych przez reklamy Bing Ads pozwala świadomie wprowadzać zmiany do wyświetlanych komunikatów. W rezultacie są zoptymalizowane, tak aby wzrósł ich potencjał konwersyjny.

Testowanie wariantów reklam A/B

Testy A/B to ważny element prowadzenia kampanii. Pozwalają sprawdzić kilka wariantów danego komunikatu tak, aby wybrać ten najefektywniejszy, a w finalnie zwiększyć ROI.

Poprawianie jakości wyników reklamowych

Monitorowanie pozwala sprawdzić, czy reklamy i inne komunikaty wyświetlają się grupom odbiorców o największym potencjale. Jeśli nie, możliwe jest wprowadzenie zmian.

Harmonogramowanie reklam i dostosowywanie stawek

System daje możliwość ustalenia godzin i dni wyświetlania komunikatów, a także dostosowania stawek do założeń budżetowych. Dzięki temu Twoje kampanie reklamowe elastycznie dostosowują się zarówno do grup odbiorców, jak i do planów promocyjnych firmy. To duże atuty reklamowania się w Bing.

Kampanie w Bing Ads i SEO

Kampanie Bing i SEO to dwa różne zagadnienia. Drugie pojęcie odnosi się do pozycji Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Bing. Pierwsze natomiast do płatnej reklamy. Jednak, wbrew pozorom, oba zagadnienia się zazębiają.

Relacja między Bing Ads a SEO

System aukcyjny Bing Ads może promować te strony internetowe, które są lepiej zoptymalizowane pod SEO. Współcześnie oznacza to wyższą jakość zawartej w nich treści, a zatem ich precyzyjne dopasowanie do oczekiwań użytkowników wyszukiwarki i przejrzystość. Dlatego warto zainwestować w oba te elementy.

Jak reklama w Bing Ads może uzupełnić Twoje działania SEO

SEO to działania, których efekty zobaczysz dopiero po kilku miesiącach po rozpoczęciu prac. Jeśli chcesz „ominąć kolejkę” i uzyskać natychmiastowe rezultaty, wspomóż się kampaniami Bing. Mogą przynieść szybko nowe zapytania ofertowe, które przełożą się na sprzedaż!

Ile kosztuje kampania Microsoft Ads?

Samodzielna realizacja kampanii Microsoft Ads pochłania wyłącznie przeznaczony na nią budżet. Nie oznacza to jednak, że takie rozwiązanie będzie tańsze.

Pomyśl:

  • ile czasu zajmie Ci przygotowanie dobrze stargetowanej kampanii?
  • czy dysponujesz czasem, który trzeba przeznaczyć na monitorowanie wyników?
  • czy masz wiedzę i doświadczenie, które pozwolą na optymalizowanie kampanii?

Oszczędności są więc pozorne, dlatego warto zdecydować się na współpracę z nami. Koszt kampanii Microsoft Ads będzie wyższy, jednak w zamian możesz liczyć na kompleksowe działania. My zajmiemy się realizacją płatnej reklamy, Ty – skupisz się na prowadzeniu własnego biznesu.

Taniej nie zawsze znaczy oszczędniej!

Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę. Będzie ona obejmować:

  • budżet reklamowy – kwota, którą w całości przeznaczymy na wyświetlanie i kliknięcia w płatne linki;
  • obsługę agencji – kwota, na którą składa się koszt uruchomienia, prowadzenie, optymalizacja kampanii reklamowej.

Zalecany przez nas budżet na reklamę Microsoft Ads nie powinien być mniejszy niż 2000 zł. Wiele jednak zależy, jakie efekty chcesz osiągnąć.

Dysponujesz mniejszym budżetem? Przygotujemy kampanię, która wpisze się w możliwości finansowe Twojej firmy.

Pamiętaj! Całość zostanie skrojona na miarę – w zależności od oczekiwań.

Kampania Microsoft Ads ze wsparciem Verseo – to się opłaca

Zastanawiasz się, dlaczego to właśnie nam warto powierzyć realizowanie kampanii Microsoft Ads? To proste…

  1. Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Microsoft Ads
    Płatne kampanie reklamowe w wyszukiwarce Bing prowadziliśmy dla wielu przedsiębiorstw z różnych branż. Znamy się na tym, dlatego ich realizacja przyniesie oczekiwane efekty. Twoja firma zostanie zauważona przez nowych użytkowników, co przełoży się na zwiększone zainteresowanie ofertą.
  2. Indywidualne podejście do kampanii
    Każda kampania Microsoft Ads jest inna, dlatego nie bazujemy wyłącznie na utartych szablonach. Dokładnie zbadamy Twoją firmę – jej grupę docelową, konkurencję itp. Wszystko po to, aby zapewnić jak najlepsze rezultaty prowadzonych działań.
  3. Bieżące monitorowanie efektów
    Stale monitorujemy działania reklamowe i na bieżąco dajemy znać o efektach. Gdy zachodzi taka konieczność, wprowadzamy niezbędne modyfikacje – zawsze informując Cię o podejmowanych akcjach.
  4. Przejrzystość współpracy
    Działamy w oparciu o przejrzyste zasady, które uwzględniają m.in. stały wgląd do konta reklamowego Microsoft Ads. Dla Ciebie oznacza to możliwość zalogowania się na konto w celu sprawdzenia ustawień i wyników prowadzonych kampanii reklamowych.
  5. Cykliczne raporty
    Nie musisz wierzyć nam na słowo. Dzięki dostępowi do raportu z wyników kampanii, w każdym momencie sprawdzisz jej postępy. Ponadto otrzymasz od nas podsumowanie i wnioski z prowadzonych działań – wszystko po to, aby wiedzieć, na czym stoisz.
  6. Bezpośredni kontakt ze specjalistą
    To zrozumiałe, że w trakcie trwania kampanii możesz mieć dodatkowe pytania lub zechcesz coś skonsultować. Dlatego zapewniamy bezpośredni kontakt ze specjalistą odpowiedzialnym za realizację Twojej kampanii w Microsoft Ads. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że rozmawiasz z osobą kompetentną, która udzieli rzetelnych i konkretnych informacji.

Docieraj do klientów, do których nie dotarła jeszcze Twoja konkurencja.
Rozpocznij współpracę z Verseo – przygotujemy skrojone na miarę kampanie Microsoft Ads.

Reklama Bing (Microsoft Ads) – FAQ

  1. Czym różni się reklama w Bing Ads od reklamy w Google Ads?

    Miejscem publikacji. Pojawia się w wyszukiwarce i sieci partnerskiej Bing, a nie Google. Zasady jej przygotowania i obsługi są podobne jak w przypadku Google Ads.

  1. Jakie są koszty reklamowania się w Bing Ads?

    Mogą być znacznie niższe niż inwestycja w promocję w Google. W tej wyszukiwarce panuje znacznie mniejsza konkurencja, a jednocześnie potencjał Bing dynamicznie rośnie. Dlatego warto zaplanować budżet na reklamę Bing Ads już teraz.

  1. Czy reklama w Bing Ads jest skuteczna dla małych firm?

    Tak! Mierzysz się tu z o wiele mniejszą liczbą konkurentów, przez co możesz się szybciej wybić, nawet przy mniejszym budżecie.

  1. Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu kampanii reklamowych w Bing Ads?

    To próba promowania się na własną rękę. Chociaż system jest dość prosty, np. niewłaściwe ustawienie grupy docelowej może zniweczyć Twoje plany i spowodować, że stracisz pieniądze włożone w reklamę.

  1. Jakie są najlepsze narzędzia i strategie do optymalizacji kampanii reklamowych w Bing Ads?

    Wiele zależy od charakteru i zasięgu kampanii, a także jej celu. Dlatego dobór zastosowanych narzędzi powinien być skonsultowany z ekspertami.

  1. Czy można jednocześnie używać Bing Ads i Google Ads?

    Oczywiście! To dwa różne kanały komunikacji marketingowej, które wzajemnie się nie wykluczają. Możesz korzystać z obu, a także z pozycjonowania. Ważne, żeby podejmowane działania we wszystkich kanałach były spójne.

  1. Jak mogę śledzić wyniki mojej kampanii w Bing Ads?

    W systemie Microsoft Advertising. Dane analityczne zawiera Twoje konto reklamowe. Możliwe jest to również za pośrednictwem Google Analytics.

  1. Co to jest Bing Ads Editor i jak go używać?

    To narzędzie do tworzenia reklam Bing. Korzystanie z niego jest podobne jak z narzędzi dostarczanych przez Google.

  1. Czy mogę importować moje kampanie z Google Ads do Bing Ads?

    Tak! To bardzo proste, a zarazem wygodne rozwiązanie. Dlatego łatwo połączyć prowadzenie kampanii w obu tych systemach.

  1. Jaki jest minimalny budżet dla reklamy w Bing Ads?

    Zalecamy przeznaczenie minimum 2000 zł na kampanie reklamowe Microsoft Advertising. Jednak wiele zależy od tego, w jakiej branży działasz i co chcesz osiągnąć dzięki tej formie promocji. Skontaktuj się z naszymi ekspertami, aby omówić szczegóły.