Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Google Hotel Ads- opłata za rezerwacje

Google Hotel Ads – rozliczenia tylko za rezerwację!

W trosce o zadowolenie naszych klientów, Verseo wprowadza system rozliczeń tylko za rezerwację w narzędziu Google Hotel Ads. Od teraz nie musisz martwić się, czy środki przeznaczone na budżet reklamowy się zwrócą, bo wysokość opłaty jest uzależniona od ilości rezerwacji dokonanych w Twoim hotelu.

System prowizji od rezerwacji zapewnia Ci wygodę – nie martwisz się o koszt CPC, a pojęcie budżetu reklamowego dla Ciebie nie istnieje.
Twój gość hotelowy zarezerwował pobyt na 4 dni, ale został tylko 3 dni? Opłaty nie są już naliczane od zadeklarowanej długości pobytu, lecz od czasu jego realnego trwania.

Gwarantujemy ROI (z ang. return of investment- zwrot z inwestycji), ponieważ opłata od rezerwacji wynosi od 17-19%!

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą Verseo Meta I/O.
Skontaktuj się z naszym specjalistą w celu uzyskania większej ilości informacji na temat prowizji za rezerwację.

Poznaj siłę Google Hotel Ads.
Rezerwacje nigdy nie były prostsze.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Raport IDG eCOMMERCE STANDARD 2017: zapraszamy do lektury!
Artykuł gościnny

Coś dla fanów branży e-commerce! Jeśli interesuje Cię branża e-commerce i chcesz być zawsze na bieżąco z branżowymi newsami, zestawieniami […]

promowanie bloga
Promowanie bloga – jak się do tego zabrać?
Maciej Popiołek

Blogosfera rośnie w siłę i cały czas zyskuje odbiorców wśród różnych grup wiekowych. Szacuje się, że najpopularniejsi polscy blogerzy zarabiają […]

amazon sprzedaż w Polsce
Amazon – sprzedaż w Polsce
Maciej Popiołek

Amazon to jedna z największych marek na świecie i prawdziwy gigant e-commerce. Amerykańskie przedsiębiorstwo stale się rozrasta i podbija nowe […]

Darmowy Poradnik Google Analytics – entry level
Jakub Nowak

Poradnik Google Analytics dla początkujących Realia nowoczesnego biznesu są bezwzględne. Kto nie działa w internecie, ten szybko zostanie zmieciony z […]

marketing w branżach sezonowych
Marketing w branżach sezonowych – pozycjonowanie czy Google Ads?
Magdalena Walczak

Branże sezonowe są szczególnie wymagające, jeśli chodzi o działania marketingowe – w ich przypadku często to od 2-3 miesięcy w […]

książki o marketingu
Książki o marketingu – 16 przykładów
Magdalena Walczak

Kiedy zaczynamy prowadzić działania marketingowe, często poruszamy się nieco po omacku. Testujemy różne opcje, publikujemy posty i płacimy za reklamę, […]