Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Google Hotel Ads- opłata za rezerwacje

Google Hotel Ads- opłata za rezerwacje - zdjęcie nr 1

Google Hotel Ads- opłata za rezerwacje - zdjęcie nr 2

Google Hotel Ads- opłata za rezerwacje - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Google Hotel Ads- opłata za rezerwacje

Zamknij

Google Hotel Ads – rozliczenia tylko za rezerwację!

W trosce o zadowolenie naszych klientów, Verseo wprowadza system rozliczeń tylko za rezerwację w narzędziu Google Hotel Ads. Od teraz nie musisz martwić się, czy środki przeznaczone na budżet reklamowy się zwrócą, bo wysokość opłaty jest uzależniona od ilości rezerwacji dokonanych w Twoim hotelu.

System prowizji od rezerwacji zapewnia Ci wygodę – nie martwisz się o koszt CPC, a pojęcie budżetu reklamowego dla Ciebie nie istnieje.
Twój gość hotelowy zarezerwował pobyt na 4 dni, ale został tylko 3 dni? Opłaty nie są już naliczane od zadeklarowanej długości pobytu, lecz od czasu jego realnego trwania.

Gwarantujemy ROI (z ang. return of investment- zwrot z inwestycji), ponieważ opłata od rezerwacji wynosi od 17-19%!

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą Verseo Meta I/O.
Skontaktuj się z naszym specjalistą w celu uzyskania większej ilości informacji na temat prowizji za rezerwację.

Poznaj siłę Google Hotel Ads.
Rezerwacje nigdy nie były prostsze.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany