Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Google Hotel Ads- opłata za rezerwacje

Google Hotel Ads – rozliczenia tylko za rezerwację!

W trosce o zadowolenie naszych klientów, Verseo wprowadza system rozliczeń tylko za rezerwację w narzędziu Google Hotel Ads. Od teraz nie musisz martwić się, czy środki przeznaczone na budżet reklamowy się zwrócą, bo wysokość opłaty jest uzależniona od ilości rezerwacji dokonanych w Twoim hotelu.

System prowizji od rezerwacji zapewnia Ci wygodę – nie martwisz się o koszt CPC, a pojęcie budżetu reklamowego dla Ciebie nie istnieje.
Twój gość hotelowy zarezerwował pobyt na 4 dni, ale został tylko 3 dni? Opłaty nie są już naliczane od zadeklarowanej długości pobytu, lecz od czasu jego realnego trwania.

Gwarantujemy ROI (z ang. return of investment- zwrot z inwestycji), ponieważ opłata od rezerwacji wynosi od 17-19%!

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą Verseo Meta I/O.
Skontaktuj się z naszym specjalistą w celu uzyskania większej ilości informacji na temat prowizji za rezerwację.

Poznaj siłę Google Hotel Ads.
Rezerwacje nigdy nie były prostsze.

Audyt Google Ads

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Content is the king – 9 nawyków najlepszych twórców
Dominika Słomka

W świecie współczesnego marketingu zwykło się mawiać: „Content is the king”. I rzeczywiście, bez skutecznych treści nie powiedzie się żadna […]

Trendy wyszukiwania Google – wzrost popularności rozbudowanych zapytań!
Maciej Popiołek

Co się wyszukuje? Przedstawiamy ostatnie zmiany zachowań i trendy wyszukiwania Google Okazuje się, że wraz z technologią, również nasze zachowania […]

ścieżka zakupowa klienta
Ścieżka zakupowa klienta – jak zmapować w sklepie internetowym?
Adam Kubaszewski

Choć wydaje nam się, że ekonomia, a wraz z nią cały proces sprzedaży opiera się wyłącznie na rachunku zysków i […]

Nowa reakcja na Facebooku
Agnieszka Talarska

Nowa reakcja na portalu Facebook! Na Facebooku pojawiła się nowa reakcja w postaci fioletowego kwiatka, wyraża ona podziękowanie. W Stanach […]

Sprawdź jak działa Twoja witryna na urządzeniach mobilnych
Redakcja

Twoja witryna na urządzeniach mobilnych – sprawdź czy jest przyjazna użytkownikowi! Przeciętnie 9 z 10 osób opuści witrynę mobilną jeśli […]

Co to jest marketing afiliacyjny?
Maciej Popiołek

Marketing internetowy daje ogromne możliwości, które zwiększają szansę na osiągnięcie założonych celów biznesowych. Obejmuje wiele różnorodnych narzędzi, wśród których można […]