Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Google Hotel Ads- opłata za rezerwacje

New call-to-action
New call-to-action

Google Hotel Ads – rozliczenia tylko za rezerwację!

W trosce o zadowolenie naszych klientów, Verseo wprowadza system rozliczeń tylko za rezerwację w narzędziu Google Hotel Ads. Od teraz nie musisz martwić się, czy środki przeznaczone na budżet reklamowy się zwrócą, bo wysokość opłaty jest uzależniona od ilości rezerwacji dokonanych w Twoim hotelu.

System prowizji od rezerwacji zapewnia Ci wygodę – nie martwisz się o koszt CPC, a pojęcie budżetu reklamowego dla Ciebie nie istnieje.
Twój gość hotelowy zarezerwował pobyt na 4 dni, ale został tylko 3 dni? Opłaty nie są już naliczane od zadeklarowanej długości pobytu, lecz od czasu jego realnego trwania.

New call-to-action
New call-to-action

Gwarantujemy ROI (z ang. return of investment- zwrot z inwestycji), ponieważ opłata od rezerwacji wynosi od 17-19%!

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą Verseo Meta I/O.
Skontaktuj się z naszym specjalistą w celu uzyskania większej ilości informacji na temat prowizji za rezerwację.

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Poznaj siłę Google Hotel Ads.
Rezerwacje nigdy nie były prostsze.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany