Oferta

Pozycjonowanie stron

Każda strategia pracy musi być długoterminowa i dokładnie przemyślana, a witryna powinna zawierać wartościowe i unikalne treści. Pozycjonujemy strony internetowe zarówno firm usługowych na wybrane słowa kluczowe, jak i sklepów internetowych na kilkadziesiąt a nawet kilka tysięcy słów kluczowych.

Przeprowadzamy również optymalizację witryn pod tzw. „długi ogon”. W zakresie pozycjonowania stron, jesteśmy jedną z największych agencji w kraju. O poprawne SEO i pozycjonowanie stron internetowych naszych klientów dba u nas 15 specjalistów.

Bezpieczne i skuteczne metody pozycjonowania
Opieka dedykowanego specjalisty SEO
Kilka wariantów umowy na pozycjonowanie do wyboru

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych to skomplikowany proces składający się z wielu różnych czynników. Jest ich około 200 i to one wpływają na obecność danej strony internetowej na pierwszej stronie wyników wyszukiwania dla konkretnych fraz, co zwiększa ruch na witrynie oraz potencjał sprzedażowy.

Posiadanie strony internetowej to jedno. Bez pozycjonowania strony nie będzie ona jednak widoczna w zasadzie dla nikogo. Dopiero tworzenie wartościowych treści, unikalnych opisów produktów i odpowiednia praca z kodem strony czy inteligentnym linkowaniem sprawią, że Twoja strona zacznie przeskakiwać w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy. To właśnie jest celem pozycjonowania strony internetowej. Konkurencja w przypadku pozycjonowania stron internetowych jest potężna – w zasadzie trudno wyobrazić sobie bardziej konkurencyjne środowisko pracy. Twoim celem jest bowiem zawsze pierwsza strona wyników wyszukiwania – to na niej zatrzymuje się ponad 90% użytkowników korzystających z wyszukiwarki Google.

Przyjmuje się, że na pozycję strony wpływa około 200 czynników – ich waga oraz ilość ulegają okresowej zmianie – za każdym razem kiedy Google wprowadza nowości w swoim algorytmie. Google bardzo niechętnie dzieli się dokładnymi danymi dotyczącymi tego co działa bardziej, a co mniej. Wynika to bowiem z faktu, że Google nie popiera działań związanych z “celowym” przesuwaniem swojej strony w wynikach wyszukiwania poza organicznym dodawaniem treści i optymalizacją kodu strony by ułatwiać robotom jej indeksowanie. Dlatego większość wiedzy opiera się na doświadczeniu pozycjonerów, nieustannym testowaniu i metodach prób i błędów. Co więcej – przez okresowe zmiany algorytmów szczególnie ważne jest, by pozycjonerzy trzymali rękę na pulsie i cały czas obserwowali i uczyli się.

Atuty pozycjonowania

Pozycjonowanie stron internetowych – jak wszystko na tym świecie – działa w określonych sytuacjach i dobrze, kiedy przed podjęciem decyzji zdajemy sobie sprawę z kilku faktów. Po pierwsze pozycjonowanie strony doskonale sprawdzi się w przypadku sklepów internetowych. Oferują one sporo podstron, które można naturalnie wykorzystać do tego zadania. Ponadto pozycjonowanie stron internetowych obliczone jest na działanie długofalowe i trwałe zakotwiczenie się na stronie wyszukiwania. Wymaga jednak pracy ze stosunkowo stałym zestawem fraz kluczowych + dodawanie nowych wedle potrzeb i nowych możliwości rynkowych. Okresowe zmiany wybranych na początku słów kluczowych przeczy jednak idei pozycjonowania i na pewno nie powinno się zdarzyć. Pozycjonowanie stron internetowych sprawdza się w promocji usług i produktów większości branż obecnych w internecie. Należy jednak pamiętać i idei budowania pozycjonowania chociażby pod długi ogon. Wiele obszarów jest bowiem na tyle silnie obsadzonych, że pozycjonowanie może zająć niewspółmiernie dużo czasu do zakładanych korzyści. Najlepiej skontaktować się z firmą pozycjonującą i poprosić o wycenę działań dla swojej domeny. W naszym przypadku każdorazowo przyglądamy się temu, jak najlepiej i pod jakim kątem wypozycjonować daną stronę internetową.

Dobrze pozycjonowana strona internetowa wpływa na reputację firmy. Wielu użytkowników wciąż pomija widoczne w wyszukiwarce reklamy Google Ads (mimo ich dobrego spasowania z wyszukiwanym zapytaniem) i automatycznie przechodzi do wyników organicznych. Bycie na pierwszych miejscach jest zatem nie do przecenienia.
Poza tym pozycjonowanie jest stosunkowo tanią metodą na pozyskiwanie wysoko jakościowego ruchu na danej stronie. Problemem jest jedynie fakt, że pozycjonowanie strony internetowej zajmuje stosunkowo sporo czasu. Jeżeli jest to rzecz do zaakceptowania przez Ciebie – nie zwlekaj dłużej i napisz do nas!

Wyniki wyszukiwania – jak to wygląda kiedy pozycjonowanie strony internetowej działa?

To co ma wpływ na pozycjonowanie strony internetowej, a jednocześnie jest widoczne dla standardowego użytkownika wyszukiwarki, to tytuł, adres url oraz krótki opis o czym traktuje dana strona. To tylko czubek góry lodowej, ale rzadko zdarza się – w konkurencyjnym środowisku wyszukiwarki Google – by strona bez optymalizacji tych trzech punktów wyświetliła się jako pierwsza. Jak widzisz w poniższym przykładzie.

Zarówno nagłówek, adres url oraz opis meta zawierają frazę, którą użytkownik wpisał w wyszukiwarkę. Służą one jednocześnie jako nawigacja dla wyszukującego.
Opis – razem z nagłówkiem – sugerują o czym jest strona. Im lepsze, zachęcające do interakcji treści, tym lepiej dla powodzenia Twojego pozycjonowania. Nie chodzi bowiem o to, by ktoś wszedł i momentalnie wyszedł ze strony. Tam gdzie “wyląduje” powinien otrzymać to, po co wszedł. Jeżeli pytamy czym jest Google Ads, to na stronie docelowej powinniśmy znaleźć odpowiedź na to pytanie.
Tytuł strony zazwyczaj ma około 80 znaków.
Dedykowany opis meta to – w zależności od chwili publikacji od 150 do 250 znaków (Google co jakiś czas zmienia zasady tym rządzące).
URL – Powinien być jak najprostszy i zawierać kilka słów, które definiują o czym strona jest.

SEO – optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki Google

Mianem optymalizacji strony określa się pulę prac przy witrynie, które mają służyć przygotowaniu jej do współpracy z robotami sieciowymi Google. Optymalizacja przekłada się na łatwość indeksowania strony, a w konsekwencji na wzrosty pozycji.

Co wykonujemy w ramach optymalizacji, co możemy wykonać we współpracy z klientem, a czego nie robimy w trakcie wykonywania optymalizacji?

01

Co m.in. robimy w trakcie wykonywania optymalizacji?

Zakres działania uzależniony jest od dostępów, które otrzymaliśmy, budowy strony, technologii, w jakiej została wykonana, akceptacji klienta dla prowadzonych prac itp.

  • Podpinamy stronę pod Google Search Console, by kontrolować jej działanie i indeksowanie przez roboty sieciowe
  • Wprowadzamy przyjazne adresy podstron – jeśli strona na to pozwala.
  • Dodajemy podstrony – jeśli jest to potrzebne.
  • Przerabiamy strony typu one page na bardziej rozbudowane witryny.
  • Dostarczamy stronie wartościowych linków – zgodnie z obraną strategią pozycjonowania.
  • Codziennie monitorujemy pozycje na wybrane do pozycjonowania frazy – klienci mają dostęp do panelu, w którym widać osiągnięte pozycje.
  • Zajmujemy się usunięciem ewentualnych filtrów i kar, które ciążą na stronie. Decyzja o amnestii należy finalnie do Google

  • Wykonujemy audyt witryny i linków – przegląd na start umowy.
  • Optymalizujemy meta tagi, zwłaszcza na stronie głównej, na podstronach z menu, związanych z kategoriami czy pozycjonowanymi hasłami. W przypadku sklepów internetowych nie trzeba optymalizować podstrony każdego produktu.
  • Dbamy, by strona była dostępna pod jednym adresem – wykonujemy przekierowania, jeśli jest taka potrzeba.
  • Dostarczamy nowe treści na stronę i usuwamy duplikaty treści – jeśli taki problem występuje. Działania związane z treściami wymagają akceptacji ze strony klienta, wprowadzamy je dopiero po uzyskaniu aprobaty dla takich działań.
  • Sprawdzamy czy strona jest indeksowana przez Google (plik robots.txt, canonical, index, follow). Jeśli strona jest wyłączona z indeksowania – zgłaszamy ją. Dbamy, by roboty sieciowe miały do niej dostęp.
02

Co możemy zrobić we współpracy z klientem?

  • Wprowadzamy dział Blog lub Aktualności na stronę internetową.
  • Przesyłamy wytyczne jak tworzyć wartościowe treści na stronę.
  • Przygotowujemy przykładowe wpisy na bloga firmowego.
  • Możemy zaproponować rozwiązania z zakresu content marketingu – jest to dodatkowo płatne.
  • Przygotowujemy dedykowane zaplecze dla danego klienta – jest to dodatkowo płatne.

  • Przesyłamy wytyczne związane z przebudową strony lub nową wersją witryny – radzimy co zrobić, by strona od początku była przygotowana pod kątem SEO
  • Możemy poprowadzić szkolenie z zakresu SEO – jest to dodatkowo płatne.
03

Czego nie wykonujemy w ramach umowy na SEO?

  • Nie zajmujemy się gruntowną przebudową strony pod kątem prędkości działania, ładowania, optymalizacji grafik itp., które są wskazywane przez narzędzia typu PageSpeed Tools Insight.
  • Nie dostarczamy treści na całą stronę, opisów każdego produktu itp. – istnieje jednak możliwość dodatkowego zlecenia tego copywriterom współpracującym z Verseo.
  • Nie aktualizujemy CMS-ów (dotyczy to także sklepów internetowych).
  • Nie wykonujemy prac z zakresu obowiązków administratora strony internetowej.

  • Nie wykonujemy kopii serwisów klientów i nie przechowujemy ich na wypadek awarii.
  • Nie zajmujemy się serwerami, na których są umieszczone strony – możemy poinformować, że zaistniał problem z nimi związany.
  • Nie czyścimy stron z wirusów.
  • Nie usuwamy śladów włamania na stronę.

Dlaczego pozycjonowanie stron internetowych tyle trwa?

Czas oraz ilość pracy, jaką trzeba włożyć w pozycjonowanie, są uzależnione od wielu czynników – stan strony przed rozpoczęciem optymalizacji, możliwości jakie daje CMS, ilość oraz trudność słów kluczowych, a także poziom otrzymanych przez pozycjonera dostępów.

Optymalizacja czyli przygotowanie strony do wyścigu o top10 to pierwszy etap, który musi przejść każda witryna. Czas, jaki trzeba poświęcić na jej przeprowadzenie, ściśle powiązany jest z ilością fraz kluczowych oraz wielkością strony, o przygotowaniu jej nie wspominając. Na tym etapie istotny jest kontakt z właścicielem – negocjacje dotyczące zawartości nagłówków h1 (oraz objętości i umiejscowienie tekstów, zgodę na dodanie nowych stron, a także ewentualny kontakt z programistą, w celu przebudowania niektórych elementów strony.

Ciężko jest określić dokładne ramy czasowe rządzące optymalizacją, trudno również jednoznacznie określić jej zakończenie, zwłaszcza w przypadku stron, które nieustannie uzupełniane są o nowy content.
Każde usunięcie wykonanej już optymalizacji, cofa cały proces do samego startu. Podobnie jest w przypadku zmian na stronie, a zwłaszcza jej całkowitego przebudowania.

Rezultaty pozycjonowania stron internetowych z Verseo

Umiejętne pozycjonowanie stron internetowych pozwala na znaczny wzrost zapytań i wejść organicznych. Im wyżej w wynikach wyszukiwania znajdzie się strona, tym z oczywistych względów lepiej dla Twojego biznesu. Na grafice poniżej znajduje się przykład rezultatów, jakie osiągnęli klienci korzystający przy pozycjonowaniu stron internetowych z usług agencji Verseo.

typ średni budżet średnia ilośc fraz % wzrostu ruchu % wzrostu zamówień/kontaktów
branża usługowa 500 zł 12 +140% z 10 000 na 24 000 +1 120% z 10 na 122 kontaktów
sklep internetowy 1 000 zł 30 +487% z 25 794 na 151 621
+3 190% z 20 na 658
+328% z 569 000 zł do 2 434 537 zł

branża usługowa 1 500 zł 50 +465% z 935 na 5 287 +960% z 5 na 53 kontaktów
sklep internetowy 3 500 zł 250 +4 619% z 1 511 na 71 314
+679% z 449 na 3500
+725% z 119 000 zł do 982 000 zł

sklep internetowy 5 000 zł 500 +1 093% z 42 993 na 512931
+420% z 2 405 do 12 500
+327% 56 920 zł do 2 434 537 zł

4 spraw, na które warto zwrócić uwagę wybierając agencję pozycjonowania strony internetowej.

01

Po pierwsze kadry

Upewnij się, że firma, której zlecasz pozycjonowanie i optymalizację strony internetowej, ma ku temu odpowiednie osoby. Freelancer? To może być dobry pomysł, ale nigdy nie wiesz czy to osoba, która ma czas, by się dokształcać i testować. Może też prowadzić agresywne działania, które Google uzna za niedopuszczalne z pozycjonerskiego punktu widzenia.

Agencja pozycjonująca strony internetowe korzysta zazwyczaj przynajmniej z kilku osób, które posiadają różne doświadczenia, umiejętności i sukcesy. To wszystko – połączone ze sobą – tworzy sensowny miks, które może odpowiednio zadziałać dla wielu – a nie tylko wybranych branż. Większe agencje nie mogą sobie też pozwolić na spektakularne klapy pokroju zablokowania stron ze względów na zbyt agresywne działania. Np. Verseo w całej swojej historii nie zanotowało ani jednego takiego przypadku.

Oczywiście istnieje obawa, że agencja z większą ilością klientów może nie przejmować się “kolejnym” z nich i traktować zadania po macoszemu. Ten sam zarzut może dotyczyć freelancerów i niestety wysondowanie jak wygląda rzeczywistość przenosi nas płynnie do drugiego – i jak się wydaje – najważniejszego punktu: opinii klientów.

02

Umowa, skuteczność, uczciwość

Jeden parametr może Ci z grubsza pokazać czy wszystko to gra. Ten parametr to opinie innych klientów. Rekomendacje są przydatną rzeczą, ale należy pamiętać też o skali. Jeden czy dwa pozytywne komentarze na temat pozycjonowania stron internetowych to dobry początek, ale trzeba wejść głębiej. Racjonalna metoda to wnikliwe przeanalizowanie opinii danej firmy w mapkach Google czy recenzji na Facebook`u. W ten sposób zweryfikujesz większe agencje. Gorzej z freelancerami – Ci bowiem rzadko prowadzą swoje strony na FB lub dbają o założenie mapek i dodawanie opinii. Ich weryfikacja jest zatem trudniejsza. A szkoda bowiem jeżeli w przypadku danego podmiotu zdecydowanie przeważają opinie pozytywne, wtedy możemy zyskać względną pewność, że dalsze rozmowy na temat pozycjonowania stron będziemy prowadzić z odpowiednimi ludźmi – fachowcami w swojej dziedzinie.

03

Oferta to trzecia ważna rzecz

Z punktu widzenia pozycjonowania stron internetowych. Powinna być dopasowana do typu biznesu, które prowadzisz, a poprzedzić ją powinien wywiad, w którym Twój opiekun powinien zrozumieć czym się zajmujesz, na czym Ci zależy, w którą stronę będzie podążał Twój biznes. Im więcej czasu poświęcicie na zbudowanie odpowiedniej oferty, tym bardziej będziesz później pewien, że dostajesz to co chcesz. Pamiętaj też, że SEO to działania długofalowe dlatego nie należy myśleć o nich w kategoriach tu i teraz, lecz wybiegać myślami w przyszłość. Może np. za trzy miesiące masz zamiar wprowadzić nową gamę produktów? Super! Pomyślmy o tym już dzisiaj, by za 3 miesiące mieć przyszykowany pod to grunt. Oferta na pozycjonowanie strony internetowej czy SEO powinna być zatem maksymalnie dopasowana do Twojego biznesu. Jeżeli otrzymasz ofertę pozycjonowania strony w formie standardowej, to jeszcze nie musisz się martwić – pamiętaj jedynie, że przed odpaleniem działań musicie wymienić się z opiekunem wszystkimi ważnymi informacjami związanymi z Twoim biznesem.

04

Last but not least – umowa!

Przejrzysta, sprawiedliwa, racjonalnie ustawiona i chroniąca obie strony. Taka powinna być umowa na SEO / pozycjonowanie strony internetowej, ponieważ tego typu umowy trwają dłużej niż krócej (w przypadku Verseo jest to 12 miesięcy). Jej brzmienie powinno być zatem satysfakcjonujące dla obu stron, by czuć się z nią przez ten czas komfortowo.

Dlaczego umowy na pozycjonowanie stron internetowych są podpisywane na tak długi okres?

01

Zmiany agencji

Częste zmiany agencji pozycjonujących nie wpływają korzystnie na miejsce strony w wyszukiwarce. Niejednokrotnie bowiem oznacza to zmianę linkowań prowadzących do strony lub ich profilu. Zmianie może również ulec “styl” linkowania. Tak czy owak – każda zmiana na szerszą skalę może zaszkodzić pozycjonowaniu Twojej strony internetowej.

02

Pozycjonowanie fraz

W zależności od konkurencyjności – trwa stosunkowo długo. Może się okazać, że przez pierwszy miesiąc optymalizacji nie pojawią się żadne istotne zmiany w pozycjach, a na pierwsze istotne zmiany będzie trzeba poczekać nawet kwartał lub – w przypadku trudniejszych fraz – pół roku. Ale spokojnie! Perspektywa wydaje się odległa, ale biznesowo się opłaca. Im bardziej konkurencyjna fraza, tym bardziej opłacalne jej pozycjonowanie – nawet jeżeli trzeba będzie poświęcić na nią dużo czasu to może się opłacić!

03

Optymalizacja strony

To oczywiście proces ciągły i zależny od zmian w rekomendacjach Google dla webmasterów, algorytmów, czy zmieniających się uwarunkowań rynkowych. Niemniej jednak podstawowe prace – w dosyć sporym zakresie – trzeba przeprowadzić na początku współpracy. Już sam audyt zajmuje całkiem dużo czasu. Dlatego dla przeciętnej firmy, podpisywanie umów na okres krótszy niż pół roku, nie ma większego uzasadnienia. Jeżeli firma pozycjonująca strony internetowe ma dobre opinie w internecie to ryzykujesz niewiele. Prawdopodobnie i tak podchodzą fair do każdego zleconego pozycjonowania strony internetowej, dowiesz się np. czy część fraz jest poza zasięgiem przy danym budżecie.

W świetle powyższych trzech punktów staje się jasne dlaczego umowy na pozycjonowanie stron internetowych zawierane są na przynajmniej pół roku. Krótszy okres czasu nie służy bowiem ani klientowi ani firmie pozycjonującej strony. Klient może odpowiednio wcześnie nie dostrzec efektów pracy, może te efekty również stracić podejmując pochopną decyzję.

Samo działanie optymalizacji i prac związanych z pozycjonowaniem zależy też od tego, kiedy robot Google odwiedzi naszą stronę – oczywiście są sposoby, by takie odwiedziny przyspieszać, ale i tak – pozostaje to w szczegółowym zakresie niewiadomą.

Pozycjonowanie stron internetowych – dobre praktyki

A co jest kluczowe w pozycjonowaniu stron internetowych? Kluczowe są działania skuteczne – to one umożliwiają umieszczenie Twojej strony na szczycie wyników wyszukiwania co w prostej linii przekłada się na ruch i liczbę osób, które klikają w Twój link. A o to w tym chodzi prawda? Które działania w pozycjonowaniu stron są zatem szczególnie pożądane bo skuteczne?

Każda dobra historia zaczyna się od słowa

To proste – teksty na Twojej stronie muszą odpowiadać na pytania zadawane przez użytkowników wyszukiwarki. I to w całkiem dokładny sposób. Jeżeli szukasz przepisu na zupę pomidorową to prawdopodobnie wpiszesz w wyszukiwarkę “przepis na zupę pomidorową”. Jeżeli chcesz, żeby wyszukiwarka podała Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyników, musisz na niej zawrzeć tego typu frazę i to pewnie użytą niejeden raz. Oczywiście, istnieje mnóstwo innych czynników, które wpływają na Twoją pozycję dla danej frazy – w zasadzie jest ich około 200 i nie wszystkie są uchwytne. Tak czy inaczej, pamiętaj, że tekst musi zadowolić zarówno robota google`a, jak również czytelnika. Najlepiej zatem pisać dla tego drugiego, a temu pierwszemu podrzucać coś w gratisie, już na etapie poprawek w tekście. Kluczowa jednak jest atrakcyjność i przydatność tekstu – to czytelnicy mogą wirusowo rozprzestrzeniać informację o tym, że dana treść jest wartościowa. Pisanie tekstów ku zadowoleniu robota Google`a, nie musi oznaczać tekstów wątpliwych stylistycznie czy fabularnie. Unikalne treści to to, co pozycjonowanie stron internetowych lubi najbardziej!

Szybkość i zwinność

Prosta, ale nadal niedoceniona prawda – im dłużej ktoś będzie czekał na ładowanie strony w wersji desktop lub mobile, tym chętniej ją opuści przed załadowaniem i tym chętniej. Google zdaje sobie z tego sprawę i sukcesywnie ucina zasięgi stron, które charakteryzują się długim czasem ładowania. Pamiętaj o tym, by optymalizować swoją stronę również pod tym kątem – np. poprzez odpowiednią kompresję plików graficznych.

Blogowanie?

Nie każdą stronę da się regularnie okraszać kwiecistymi tekstami. Dlatego warto założyć branżowego bloga. Po pierwsze wpłynie on na nasz wizerunek – budując w percepcji ekspercki obraz (o ile będzie dobry). Blog będzie przede wszystkim korzystny ze względu na SEO – pozycjonowanie się pod “długi ogon”, czyli frazy, których nie chcemy atakować w pierwszej kolejności, ale jako wsparcie są całkiem dobre. Generalnie bowiem topowe frazy są często zajęte na tyle mocno, że pozycjonowanie się na nie może być zwyczajną stratą czasu. Blog to stosunkowo prosta metoda by pozycjonować stronę internetową wśród osób, które szukają niszowych zagadnień. Odwołując się do wcześniejszego przykładu zupy pomidorowej – być może nie znajdziesz się w top10 wyszukiwaniach z frazy “przepis na zupę pomidorową”, ale jeżeli napiszesz tekst z przepisem na zupę pomidorową z rozmarynem i oliwkami i okrasisz go odpowiednimi nagłówkami i innymi składowymi dobrego opisu strony, wtenczas możesz zgarnąć kilka wejść miesięcznie od osób, które szukają właśnie czegoś takiego!

Bezpieczeństwo

Pamiętaj o certyfikatach bezpieczeństwa – szczególnie w przypadku sklepów internetowych. Certyfikaty są bowiem czynnikiem rankingowym, a ponadto budują wiarygodność wśród klientów, którzy wolą dokonywać i korzystać z zabezpieczonych witryn.

Pozycjonowanie stron internetowych – zrób to z nami!

Z chęcią zajmiemy się pozycjonowaniem strony dla Ciebie – napisz do nas z prośbą o darmową wycenę. Odpowiemy szybko i zaprojektujemy działania dedykowane Tobie i Twojemu biznesowi!

Czy firma z Poznania może pozycjonować strony firm z drugiego końca Polski?

Tak. Nie ma żadnych przeciwwskazań by firma z Poznania pozycjonowała strony firm z innego miejsca na świecie. W zasadzie wszystkie formalności między opiekunem/pozycjonerem a klientem i tak załatwia się mailowo lub telefonicznie. Czasami klienci chcą spotkać się i porozmawiać, bo oczywiście łatwiej komuś zaufać widząc go na własne oczy. ?

I my się spotykamy z klientami, jeżeli istnieje tego typu potrzeba. Warto jednak zdać sobie sprawę, że to duże ośrodki miejskie jak Poznań skupują najlepsze agencje SEO i SEM w kraju, zatem często – by osiągnąć możliwie najlepsze wyniki – będziemy musieli sięgać właśnie po tego agencje zlokalizowane daleko od miejsca prowadzenia przez nas działalności. Internet pozwala nam nie tylko na szerokie pozyskiwanie klientów. Dzięki niemu, możemy również pozyskiwać najlepszych partnerów biznesowych! Zachęcamy zatem do wybierania agencji pozycjonujących strony, które mają dużo dobrych opinii, wzbudzają zaufanie oraz… są zlokalizowane w Poznaniu. Poznań ma bowiem silne zaplecze firm i uczelni technologicznych, co sprawia, że ogniskuje mnóstwo dobrych ludzi zajmujących się zarówno pozycjonowaniem stron, jak również marketingiem online ogólnie.

Witold Chęciński
Executive Ads Specialist

W ramach współpracy zapewniamy:

  • Kompleksowy audyt seo strony internetowej
  • Wybór najbardziej efektywnych słów kluczowych do pozycjonowania
  • Optymalizację strony pod kątem wyszukiwarek
  • Stały monitoring pozycji oraz linków przychodzących
  • Wyprowadzanie strony z filtra/kary nałożonej przez wyszukiwarki
  • Opracowanie treści SEO (SEO Copywriting)
  • Dedykowanego specjalistę SEO i opiekuna handlowego

Darmowa wycena