Oferta

LinkedIn Ads

  • Trafisz do osób decyzyjnych
  • Wysoka skuteczność dla biznesów B2B
  • Brak konkurencji

Reklamy na LinkedIn pozwolą Ci skutecznie docierać do klientów zainteresowanych usługami lub produktami skierowanymi do biznesu. LinkedIn jest miejscem o bardzo niskim nasyceniu reklam, dzięki czemu możesz wyróżnić się i zainteresować klientów w miejscu, gdzie nie czyni tego konkurencja.

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

LinkedIn Ads - zdjęcie nr 1 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 2 Angelika Dudziak Digital Ads & Optimization Specialist

Reklamują się u nas m.in.:

LinkedIn Ads - zdjęcie nr 3 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 4 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 5 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 6 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 7 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 8 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 9 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 10 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 11 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 12 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 13 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 14 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 15 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 16 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 17 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 18 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 19 LinkedIn Ads - zdjęcie nr 20

 

LinkedIn Ads to wysoce skuteczne narzędzie do sprzedaży usług i produktów przeznaczonych na rynek B2B. Targetowanie po stanowisku, wielkości firmy, doświadczeniu czy języka profilów, pozwala dokładnie i precyzyjnie zainteresować klientów.

Ponadto LinkedIn jest słabo spenetrowany przez działania reklamowe innych marek. Wynika to z małej liczby specjalistów na rynku oraz faktu, że dopiero od 2-3 lat stał się on czymś więcej niż tylko ciekawostką dla biznesowych geeków. 🙂

LinkedIn aktualnie ma już w Polsce 7 milionów użytkowników!

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

7 mln

użytkowników LinkedIn w Polsce

4

skuteczne formy reklamowe na LinkedIn

24%

o tyle podnosimy rentowność firm rok do roku

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

LinkedIn Ads dla firm B2B

LinkedIn Ads – zalety dla reklamowania firm B2B

  • Precyzyjne targetowanie:
    Możliwość dotarcia do konkretnych grup zawodowych.
  • Profesjonalna publiczność:
    Platforma skupia specjalistów, rekruterów i decydentów biznesowych.
  • Różnorodne formaty reklam:
    Tekstowe, graficzne, wideo, dynamiczne, konwersacyjne.
  • Wysoka jakość leadów:
    Generowanie wartościowych kontaktów biznesowych.
  • Zaawansowane opcje targetowania:
    Na podstawie stanowiska, branży, firmy, umiejętności.
  • Budowanie marki:
    Zwiększanie świadomości marki i produktów.
  • Rekrutacja:
    Skuteczne promowanie ofert pracy.
  • Analiza i optymalizacja:
    Możliwość monitorowania i dostosowywania kampanii w czasie rzeczywistym.

Dostępne formaty reklamowe na LinkedIn:

Wiadomości sponsorowane

Umożliwiają one stworzenie dwóch typów reklam – bezpośrednich wiadomości oraz reklam konwersacyjnych.

  • Wysyłaj bezpośrednie, spersonalizowane wiadomości do kont swoich odbiorców.
  • Dostarczaj interaktywne wiadomości LinkedIn, które ułatwiają potencjalnym klientom otrzymywanie treści i ofert, których potrzebują, kiedy chcą. Udostępnij rejestrację na wydarzenie, promuj bezpłatną wersję próbną produktu lub edukuj ich na temat swoich ofert.
  • Zwiększ ruch na swojej stronie internetowej i pozyskuj więcej potencjalnych klientów dzięki interaktywnym funkcjom, takim jak formularze Lead Gen Forms i automatyczne wezwania do działania.

Sponsorowany content

Umożliwiają stworzenie wielu typów reklam, np: reklam z pojedynczym obrazem, reklam dokumentów, reklam wideo, reklam wydarzeń, reklam karuzelowych czy z wezwaniem do do wysłania wiadomości.

  • Przyciągnij uwagę swojej grupy docelowej składającej się z milionów profesjonalistów tam, gdzie spędzają oni swój czas – w kanale informacyjnym.
  • Niezależnie od tego, czy chcesz budować świadomość marki, czy pozyskiwać potencjalnych klientów dla swojej firmy, ten format sprawdzi się w każdym przypadku.
  • Zmierz skuteczność swoich reklam natywnych i poznaj dane demograficzne swojej grupy docelowej.

Reklamy Dynamiczne

Reklamy Linkedin, które dynamicznie dopasowują najlepiej konwertujący format dla danego typu odbiorcy.

  • Przyciągnij uwagę dzięki spersonalizowanym reklamom, które zawierają dane z profilu LinkedIn danego specjalisty, takie jak zdjęcie, nazwa firmy, stanowisko i inne.
  • Szybko uruchamiaj kampanie, korzystając z automatycznie i indywidualnie uzupełnianych reklam dynamicznych w całym serwisie LinkedIn.
  • Dostosuj swoje reklamy, aby zwiększać świadomość marki, generować ruch, konwertować potencjalnych klientów oraz mierzyć i optymalizować wyniki bezpośrednio w Menedżerze kampanii.

Reklamy tekstowe

Zaprezentuj swoją firmę odbiorcom, na których Ci najbardziej zależy, i kieruj ich do swojej witryny lub stron docelowych za pomocą reklam PPC.