LinkedIn Ads dla firm B2B
LinkedIn Ads – zalety dla reklamowania firm B2B
- Precyzyjne targetowanie:
Możliwość dotarcia do konkretnych grup zawodowych. - Profesjonalna publiczność:
Platforma skupia specjalistów, rekruterów i decydentów biznesowych. - Różnorodne formaty reklam:
Tekstowe, graficzne, wideo, dynamiczne, konwersacyjne. - Wysoka jakość leadów:
Generowanie wartościowych kontaktów biznesowych. - Zaawansowane opcje targetowania:
Na podstawie stanowiska, branży, firmy, umiejętności. - Budowanie marki:
Zwiększanie świadomości marki i produktów. - Rekrutacja:
Skuteczne promowanie ofert pracy. - Analiza i optymalizacja:
Możliwość monitorowania i dostosowywania kampanii w czasie rzeczywistym.
Dostępne formaty reklamowe na LinkedIn:
Wiadomości sponsorowane
Umożliwiają one stworzenie dwóch typów reklam – bezpośrednich wiadomości oraz reklam konwersacyjnych.
- Wysyłaj bezpośrednie, spersonalizowane wiadomości do kont swoich odbiorców.
- Dostarczaj interaktywne wiadomości LinkedIn, które ułatwiają potencjalnym klientom otrzymywanie treści i ofert, których potrzebują, kiedy chcą. Udostępnij rejestrację na wydarzenie, promuj bezpłatną wersję próbną produktu lub edukuj ich na temat swoich ofert.
- Zwiększ ruch na swojej stronie internetowej i pozyskuj więcej potencjalnych klientów dzięki interaktywnym funkcjom, takim jak formularze Lead Gen Forms i automatyczne wezwania do działania.
Sponsorowany content
Umożliwiają stworzenie wielu typów reklam, np: reklam z pojedynczym obrazem, reklam dokumentów, reklam wideo, reklam wydarzeń, reklam karuzelowych czy z wezwaniem do do wysłania wiadomości.
- Przyciągnij uwagę swojej grupy docelowej składającej się z milionów profesjonalistów tam, gdzie spędzają oni swój czas – w kanale informacyjnym.
- Niezależnie od tego, czy chcesz budować świadomość marki, czy pozyskiwać potencjalnych klientów dla swojej firmy, ten format sprawdzi się w każdym przypadku.
- Zmierz skuteczność swoich reklam natywnych i poznaj dane demograficzne swojej grupy docelowej.
Reklamy Dynamiczne
Reklamy Linkedin, które dynamicznie dopasowują najlepiej konwertujący format dla danego typu odbiorcy.
- Przyciągnij uwagę dzięki spersonalizowanym reklamom, które zawierają dane z profilu LinkedIn danego specjalisty, takie jak zdjęcie, nazwa firmy, stanowisko i inne.
- Szybko uruchamiaj kampanie, korzystając z automatycznie i indywidualnie uzupełnianych reklam dynamicznych w całym serwisie LinkedIn.
- Dostosuj swoje reklamy, aby zwiększać świadomość marki, generować ruch, konwertować potencjalnych klientów oraz mierzyć i optymalizować wyniki bezpośrednio w Menedżerze kampanii.
Reklamy tekstowe
Zaprezentuj swoją firmę odbiorcom, na których Ci najbardziej zależy, i kieruj ich do swojej witryny lub stron docelowych za pomocą reklam PPC.
Spis treści
Czytasz teraz:
LinkedIn Ads