Oferta
Konfiguracja i wdrożenie GA4 (Google Analytics 4)
Wdrożenie GA4 to klucz do sukcesu analityki na Twojej strony internetowej. Odpowiednia konfiguracja GA4 pozwoli Ci na lepsze poznanie swojej widowni, analizę zachowań użytkowników na stronie i efektywniejsze działania marketingowe
Stare wersje Google Analytics przestaną zbierać dane już 1 lipca 2023. Uchroń dane zgromadzone do tej pory w Universal Analytics przed usunięciem! Nie zwlekaj i już dziś zadbaj o jakość Twojego biznesu. Pozwól ekspertom Verseo wykonać wdrożenie GA4 na Twojej stronie WWW i płynnie przejdź na nową wersję Analytics, zachowując monitorowanie najważniejszych danych!

- Wdrożenie GA4 pozwoli uchronić dane zgromadzone do tej pory w Universal Analytics
- Dzięki szybkiej implementacji zminimalizujesz ubytki w danych
- Skorzystaj z kompleksowego wsparcia specjalistów Verseo do konfiguruji GA4!
Wdrożenie GA4 – dlaczego to ważne?
W 2023 każdego marketingowca czeka przymusowa przesiadka z Universal Analytics (UA) lub Google Analytics 3 – na nowszą wersję popularnej platformy analitycznej od Google, czyli Google Analytics 4. Co to oznacza w praktyce? Dlaczego warto wdrożyć GA4? Między dobrze znaną wersją Universal Analytics (UA), a jej nowym odpowiednikiem GA4, jest wiele różnic – my wyszczególniliśmy te najważniejsze.
Większa indywidualność
Struktura prezentowania danych zgromadzonych w UA była zdefiniowana przez Google, odtwarzana na wszystkich kontach Analytics. GA4 oferuje znacznie większą indywidualność, pozwalając dopasować raporty do konkretnych preferencji użytkownika, który z nich korzysta. Zespół Verseo podczas wdrożenia GA4 może stworzyć raporty bazujące na Twoich potrzebach. Wspólnie ustalimy najważniejsze cele dla Twojego biznesu, wprowadzimy je do Analyticsa, a też pokażemy jak z niego korzystać.
Nie wiesz czy został u Ciebie wprowadzony nowy Google Analytics 4?
Kliknij w przycisk, żeby otrzymać darmowy audyt!
Zmiana osi zbierania danych
Aktualnie klienci korzystają z wielu urządzeń podczas podejmowania decyzji zakupowych. Nazywane jest to zjawiskiem cross-device. Dodatkowo pojawia się też multi-channeling – korzystanie przez użytkowników z różnych źródeł ruchu dotarcia na stronę w procesie podejmowania decyzji. Oznacza to, że potencjalny klient przed zakupem odwiedza Twoja stronę parę razy korzystając np. reklamy Google, organicznych wyników wyszukiwania czy Social Mediów.
Oba te zjawiska utrudniają wyciąganie wniosków z danych, przez co określenie, które działanie marketingowe wpłynęło na konwersję staje się dużo bardziej skomplikowane.
W związku z tym GA4 wprowadza zupełnie inny sposób pracy z danymi, oparty na holistycznym podejściu do relacji z użytkownikiem. Dodatkowo gromadzi zarówno dane dotyczące witryny, jak i aplikacji, aby lepiej zrozumieć podróż klienta. Dzięki temu analiza staje się bardziej precyzyjne, a wyciągane wnioski trafniejsze.
Nie zwlekaj z przejściem na nową wersję do lipca! Każdy system analityczny potrzebuje większego zbioru danych, aby móc w poprawny sposób je grupować i przewidywać zachowanie użytkowników na stronie! Skorzystaj z wsparcia specialistów Verseo, którzy przeprowadzą implementację GA4 za Ciebie!
Dokładniejsze przypisywanie konwersji dzięki atrybucji opartej o dane
Modele atrybucji to zbiór zasad, które określają sposób przypisywania sprzedaży i konwersji do źródła ruchu, które sprowadziło użytkownika na stronę.
W Universal Analytics model ten był mocno uproszczony i dla większości raportów cała zasługa zrealizowania celu przypisywana była ostatniemu niebezpośredniemu kliknięciu (ang. non-direct Last-Click). Z uwagi na wyżej wspomniane przenikanie się źródeł ruchu wpływających na ostatecznie zrealizowaną konwersję, model ten nie jest już wystarczający. W GA4 mamy możliwość analizy raportów w modelu atrybucji opartym o dane – tak, dane Twojej strony! Jest więc to model dedykowany i prawidłowy wyłącznie dla Twojej witryny. Dzięki niej możesz dokładnie przeanalizować jak wszystkie prowadzone działania marketingowe wpływają na użytkowników oraz ostateczną realizację celu.
Najnowsza technologia – uczenie maszynowe
GA4 dzięki uczeniu maszynowemu lepiej przewiduje pewne trendy zachowań użytkowników na Twojej stronie, jednocześnie zachowując poszanowanie dla ich prywatności. Dzięki metrykom predykcyjnym możesz dowiedzieć się do jakich list użytkowników Twojej witryny warto wzmocnić przekaz reklamowy.
Brzmi niesamowicie, jednak źle skonfigurowany system nie jest w stanie robić tego efektywnie, dlatego zaufaj wiedzy specjalistów z Verseo. Postaw na doświadczenie i pozwól nam wdrożyć i skonfigurować GA4 dla Ciebie.
Co daje Ci wdrożenie GA4 już dziś?
- Daj sobie czas, żeby oswoić się z panelem GA4 i nauczyć się swobodnie z niego korzystać w momencie wyłączenia UA.
- Google Analytics 4 powinien jak najszybciej zacząć gromadzić dane historyczne, ponieważ ich sposób zbierania zmienił się w porównaniu z Universal Analytics. Co więcej, dane z UA znikną z końcem 2023 roku. Im szybciej zaimplementujesz GA4, tym dalej będziesz mógł się cofnąć analizując dane miesiąc do miesiąca/rok do roku.
- Dzięki szybkiej implementacji zminimalizujesz ubytki w danych związane z polityką prywatności i cookie banerem, które znacząco wpływają na poprawność działania Universal Analytics.
- Żeby w pełni korzystać z funkcji GA4 opartych o uczenie maszynowe konieczne jest posiadanie odpowiedniej ilości danych – im wcześniej system zacznie je zbierać, tym szybciej będziesz mógł je wykorzystać.
Zdecyduj się na wdrożenie GA4 już dziś i zadbaj o swój biznes! Każda chwila zwłoki może negatywnie wpłynąć na jakość Twoich danych. Nie zwlekaj i skorzystaj z kompleksowego wsparcia specjalistów Verseo, którzy skonfigurują GA4 dla Ciebie.
Proces wdrożenia GA4 z Verseo
- Szczegółowy audyt i analiza ustawień Google Universal Analytics.
- Stworzenie planu konfiguracji GA4 z uwzględnieniem najważniejszych celów witryny.
- Przeniesienie planu wdrożenia na linię czasu.
- Wdrożenie skryptów i zdarzeń za pomocą Google Tag Manager.
- Implementacja trybu uzyskiwania zgody (cookie management).
- Konfiguracja ustawień w GA4.
- Testowanie wdrożonych tagów.
- Stworzenie dedykowanych raportów marketingowych
- Spotkanie z Klientem celem oddania projektu razem z raportem wdrożenia oraz
- instrukcją, jak korzystać z GA4.
- Zaufało nam ponad 85 Klientów
- Przepracowaliśmy ponad 2000 godzin
- Wypiliśmy ponad 500 kaw
- Zorganizowaliśmy 5 webinarów dedykowanych analityce
Konfiguracja GA4 – wiele zyskujesz!
Google Analytics 4 to narzędzie korzystające z najnowszych technologii działających w oparciu o sztuczną inteligencję. Pozwól Twojemu biznesowi się rozwijać z duchem czasu!
Korzystając ze wsparcia Verseo wiesz, że system będzie działał zgodnie z Twoimi potrzebami, a dane dotyczące działań na Twojej witrynie będą wartościowe i użyteczne.
Zyskaj pewność, że Twój biznes jest bezpieczny, a dane dobrze zorganizowane.
Wdrożenie GA4 to nie wszystko – w ramach usługi otrzymasz wiele więcej! Nasz zespół Verseo nie tylko przygotuje dla Ciebie konfigurację GA4, ale też:
- zadba o porządek w warstwie danych Twojej strony,
- prześle raport z przeprowadzonego wdrożenia GA4,
- szczegółowo omówi przeprowadzoną konfigurację na spotkaniu podsumowującym,
- przygotuje tutoriale ułatwiające korzystanie z nowej wersji Google Analytics 4 w
- postaci krótkich nagrań wideo.
Masz wątpliwości czy wdrożony na Twojej stronie Google Analytics 4 działa poprawnie? Zapisz się na bezpłatny audyt, który pokaże Ci czarno na białym jaka jest prawda!
Ile trwa i ile kosztuje wdrożenie i konfiguracja Google Analytics 4?
Pełne wdrożenia GA4 trwa od 4 do 8 tygodni. Czas ten może ulec zmianie w zależności od indywidualnych ustaleń realizowanych w ramach projektu.
Wdrożenie GA4 oferujemy w 3 dedykowanych pakietach, indywidualnie dostosowanych do Twoich potrzeb:
- Starter -> by móc rozpocząć działania z Google Ads, Facebook Ads czy pozycjonowaniem i oceniać ich skuteczność na podstawie zrealizowania konkretnego celu
- Advanced -> by móc przeanalizować ścieżkę użytkownika oraz realizację mikro- i makrocelów
- Pro -> by móc w pełni wykorzystać potencjał GA4, całkowicie dostosowując go do specyfiki prowadzonego biznesu oraz gromadzić pełną informację o użytkownikach
Na koszt wdrożenia oraz czas implementacji wpływa kilka czynników:
- ilość zdarzeń, wymiarów i metryk, które chcesz monitorować
- dotychczasowy stan analityki
- czas wdrażania warstwy danych przez Twój dział IT (jeśli jest taka konieczność)
- ilość wersji językowych dostępnych w ramach Twojej domeny
Sprawdź co mówią o nas Klienci
Specjaliści Verseo w 2022 roku przeprowadzili dla costway.pl wdrożenie Google Analytics 4 wraz z konfiguracją danych e-commerce. Pozwoliło to nam na dostosowanie firmy do nowoczesnych możliwości analitycznych oferowanych przez GA4. Obecnie możemy z łatwością porównywać skuteczność kanałów czy oferowanych produktów.
Cała procedura została przeprowadzona z wzorowym profesjonalizmem, a znajomość tematu i tempo prac Verseo nie pozostawia nam nic innego, jak tylko polecić usługi agencji w zakresie implementacji Google Analytics 4, a także – szerzej – całej analityki internetowej.
Paulica Malicka
E-Commerce Manager w Costway Sp. z o.o.
Spis treści
Czytasz teraz:
Konfiguracja i wdrożenie Google Analytics 4
- Wdrożenie GA4 – dlaczego to ważne?
- Co daje Ci wdrożenie GA4 już dziś?
- Proces wdrożenia GA4 z Verseo
- Konfiguracja GA4 – wiele zyskujesz!
- Ile trwa i ile kosztuje wdrożenie i konfiguracja Google Analytics 4?
- Sprawdź co mówią o nas Klienci
Zamknij
Wypełnij formularz
i odbierz darmową wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesemi przygotujemy
indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie
mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

- Monika Praczyk
- Content Marketing Manager
- Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
odpowiadamy w ciągu 1 godz. - Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
dnia roboczego po 9.00.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.