Oferta
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce (DSA)
Twój sklep internetowy może poszczycić się rozbudowaną ofertą i wiesz, że potencjalny klient znajdzie u Ciebie to, czego szuka. Twoja strona prezentuje usługi szczególnie poszukiwane przez internautów.
Potrzebujesz narzędzia, które pozwoli zaprezentować Twoją ofertę w całości, ponieważ to klient ma decydować, która część oferty jest najważniejsza, a nie ustawienia kampanii reklamowej.


- Rozwiązanie idealne do promowania sklepów internetowych
- Możliwość kierowania na dowolny język i położenie geograficzne
- Szczegółowe raportowanie o rezultatach kampanii
DSA AdWords – co to jest?
Środowisko Google jest jednym z głównych obszarów emisji reklam w ramach marketingu internetowego. Amerykańska firma kojarzona głównie z wyszukiwarką zapewnia zaawansowany system umożliwiający konfigurację różnorodnych kampanii. Jednym z dostępnych rozwiązań jest DSA Google Ads, czyli dynamiczne reklamy w wyszukiwarce. Ta technika cieszy się coraz większą popularnością, ale nie sprawdzi się w każdym przypadku. Odkryj jej potencjał od podszewki.
Google DSA – definicja
DSA AdWords oznacza dynamic search ads, czyli dynamiczne reklamy w wyszukiwarce. To rodzaj kampanii promocyjnej dostępny w systemie Google Ads. Umożliwia on automatyczne tworzenie reklam na podstawie zawartości poszczególnych podstron na witrynie. Dzięki temu nie występuje konieczność samodzielnego określenia konkretnych słów kluczowych powiązanych z zapytaniami użytkowników. Kampania DSA przeskanuje zawartość strony i na podstawie swojej analizy dopasuje ustawienia wyświetlania reklam.
Jakie możliwości zapewnia DSA Google Ads?
Kampanie DSA otwierają drogę do wielu namacalnych korzyści. Poznaj mocne strony tego rozwiązania i przekonaj się, czy warto z niego skorzystać.
- Dynamiczne wyszukiwanie Google automatycznie tworzy reklamy na podstawie bieżącej zawartości strony internetowej. Jeżeli treści zgromadzone na witrynie uległy zmianie, kampania zareaguje na modyfikacje bez Twojej ingerencji w jej ustawienia.
- Tworzenie AdWords DSA jest łatwe i szybkie, ponieważ nie wymaga ręcznego wybierania słów kluczowych. Kampania może być uruchomiona nawet w ciągu kilku minut.
- Kampania DSA umożliwia promowanie dużej liczby stron internetowych. Takie udogodnienie okazuje się szczególnie przydatne w przypadku sklepów internetowych lub stron z dużą ilością produktów.
- Możesz potraktować AdWords DSA jako narzędzie pomocnicze, które poszerzy Twoją perspektywę. Automatyczny mechanizm zajmie się wykrywaniem nowych słów kluczowych oraz okazji pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Możesz obserwować proponowane rozwiązania, a następnie posłużyć się wyciągniętymi wnioskami przy konfigurowaniu własnych kampanii.
- Kampania DSA oferuje wysoki poziom spójności z zapytaniami użytkowników. W rezultacie możesz liczyć na wygenerowanie wielu zdarzeń konwersji.
Jakie zagrożenia wynikają z używania Google DSA?
Wyszukiwanie dynamiczne Google uchyla furtkę do wielu nowych możliwości. Jeśli decydujesz się na ten krok, musisz jednak mieć świadomość ryzyka występującego w pewnych obszarach. Dzięki uwzględnieniu pełnego bilansu wad i zalet, będziesz w stanie wykorzystać pełen potencjał DSA Google AdWords. Dowiedz się, jakie zagrożenia czyhają na Ciebie podczas prowadzenia kampanii w tej formie.
Przede wszystkim masz ograniczoną kontrolę nad doborem słów kluczowych. Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce automatycznie dopasowują się do treści strony internetowej. W efekcie nie możesz mieć absolutnej pewności, na jakie frazy wyświetli się reklama. Nie oznacza to jednak, że masz związane ręce. Warto przygotować kompleksową listę wykluczeni, a także na bieżąco monitorować osiągane rezultaty. W ten sposób będziesz w stanie sprawnie reagować na ewentualne niedociągnięcia.
Poza tym może zdarzyć się, że nagłówek reklamy nie będzie spójny z opisem. Taka konstrukcja może wzbudzić wątpliwości użytkownika, a tym samym przyczynić się do spadku liczby konwersji. W związku z tym należy przeciwdziałać występowaniu takich sytuacji. Jesteś w stanie przeprowadzić działania profilaktyczne poprzez optymalizowanie zawartości strony internetowej. Dzięki kampanie DSA będą dysponować solidnym źródłem, na którym mogą podeprzeć ustawienia.
W jakich okolicznościach sprawdzi się wyszukiwanie dynamiczne Google?
Wyszukiwanie dynamiczne w Google może okazać się korzystne w różnych sytuacjach. Największy potencjał występuje w przypadku rozbudowanych stron internetowych, a zwłaszcza sklepów. Rozległa oferta wymagająca utrzymywania licznych podstron wpływa wówczas na korzystny przebieg kampanii. Wyszukiwanie dynamiczne w Google umożliwia wówczas skuteczne dopasowanie reklam i produktów. Trzeba jednak zadbać o aktualny wymiar treści na witrynie.
Wiesz, że Twoja reklama musi wyświetlać się wtedy, gdy internauta szuka interesującego go produktu lub usługi, a nie przygotowywać ją po czasie, na podstawie statystyk wyszukiwań.
Wychodząc naprzeciw Twoim potrzebom i oczekiwaniom proponujemy poprowadzenie kampanii w oparciu o dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA).
Kampanie DSA nie potrzebują tworzenia szczegółowych list słów kluczowych!
Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce działają w oparciu o indeksowanie treści zamieszczanych na stronie internetowej.
Automatycznie wyświetlają po wpisaniu trafnych zapytań odpowiadających zawartości Twojej witryny.
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce mogą być kierowane na dowolne języki i lokalizacje geograficzne; ważne jest by Twoja strona internetowa miała treści w języku dopasowanym do kierowania kampanii.
- DSA to narzędzie skutecznie wspierające kampanie produktów i usług sezonowych czy wprowadzanie nowej oferty na rynek.
- To rozwiązanie oszczędzające czas – nie ma potrzeby ręcznej aktualizacji kampanii, tworzenia nowych grup reklam czy treści do nowych reklam. DSA pozwala na pełną automatyzację tego procesu.
- Większy ruch na stronie internetowej – skutecznie promując wszystkie produkty w oferty zwiększamy ilość internautów odwiedzających Twoją witrynę.
- Przeprowadzamy kompleksową optymalizację witryny pod kątem kampanii DSA, nadzorujemy kampanię i jej budżet, zajmujemy się analityką i raportowaniem.
Co mówią o nas Klienci
„Reklama dynamiczna w wyszukiwarce to reklama najlepiej odpowiadająca naszym potrzebom. Dzięki specjalistom Verseo zwiększył się ruch i sprzedaż w naszym kantorze internetowym.”
Przemysław Jarno
Właściciel
Kantor Internetowy Pomarańczarnia.pl
Wypełnij formularz
i odbierz darmową wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy
indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie
mix marketingowy. Zupełnie za darmo.


- Monika Praczyk
- PR & Marketing Manager
- Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
odpowiadamy w ciągu 1 godz. - Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
dnia roboczego po 9.00.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.