Oferta

Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce (DSA)

Twój sklep internetowy może poszczycić się rozbudowaną ofertą i wiesz, że potencjalny klient znajdzie u Ciebie to, czego szuka. Twoja strona prezentuje usługi szczególnie poszukiwane przez internautów.

Potrzebujesz narzędzia, które pozwoli zaprezentować Twoją ofertę w całości, ponieważ to klient ma decydować, która część oferty jest najważniejsza, a nie ustawienia kampanii reklamowej.

Darmowa wycena

Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce (DSA) - zdjęcie nr 1
  • Rozwiązanie idealne do promowania sklepów internetowych
  • Możliwość kierowania na dowolny język i położenie geograficzne
  • Szczegółowe raportowanie o rezultatach kampanii

DSA AdWords – co to jest?

Środowisko Google jest jednym z głównych obszarów emisji reklam w ramach marketingu internetowego. Amerykańska firma kojarzona głównie z wyszukiwarką zapewnia zaawansowany system umożliwiający konfigurację różnorodnych kampanii. Jednym z dostępnych rozwiązań jest DSA Google Ads, czyli dynamiczne reklamy w wyszukiwarce. Ta technika cieszy się coraz większą popularnością, ale nie sprawdzi się w każdym przypadku. Odkryj jej potencjał od podszewki.

Google DSA – definicja

DSA AdWords oznacza dynamic search ads, czyli dynamiczne reklamy w wyszukiwarce. To rodzaj kampanii promocyjnej dostępny w systemie Google Ads. Umożliwia on automatyczne tworzenie reklam na podstawie zawartości poszczególnych podstron na witrynie. Dzięki temu nie występuje konieczność samodzielnego określenia konkretnych słów kluczowych powiązanych z zapytaniami użytkowników. Kampania DSA przeskanuje zawartość strony i na podstawie swojej analizy dopasuje ustawienia wyświetlania reklam.

Jakie możliwości zapewnia DSA Google Ads?

Kampanie DSA otwierają drogę do wielu namacalnych korzyści. Poznaj mocne strony tego rozwiązania i przekonaj się, czy warto z niego skorzystać.

  1. Dynamiczne wyszukiwanie Google automatycznie tworzy reklamy na podstawie bieżącej zawartości strony internetowej. Jeżeli treści zgromadzone na witrynie uległy zmianie, kampania zareaguje na modyfikacje bez Twojej ingerencji w jej ustawienia.
  2. Tworzenie AdWords DSA jest łatwe i szybkie, ponieważ nie wymaga ręcznego wybierania słów kluczowych. Kampania może być uruchomiona nawet w ciągu kilku minut.
  3. Kampania DSA umożliwia promowanie dużej liczby stron internetowych. Takie udogodnienie okazuje się szczególnie przydatne w przypadku sklepów internetowych lub stron z dużą ilością produktów.
  4. Możesz potraktować AdWords DSA jako narzędzie pomocnicze, które poszerzy Twoją perspektywę. Automatyczny mechanizm zajmie się wykrywaniem nowych słów kluczowych oraz okazji pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Możesz obserwować proponowane rozwiązania, a następnie posłużyć się wyciągniętymi wnioskami przy konfigurowaniu własnych kampanii.
  5. Kampania DSA oferuje wysoki poziom spójności z zapytaniami użytkowników. W rezultacie możesz liczyć na wygenerowanie wielu zdarzeń konwersji.

Jakie zagrożenia wynikają z używania Google DSA?

Wyszukiwanie dynamiczne Google uchyla furtkę do wielu nowych możliwości. Jeśli decydujesz się na ten krok, musisz jednak mieć świadomość ryzyka występującego w pewnych obszarach. Dzięki uwzględnieniu pełnego bilansu wad i zalet, będziesz w stanie wykorzystać pełen potencjał DSA Google AdWords. Dowiedz się, jakie zagrożenia czyhają na Ciebie podczas prowadzenia kampanii w tej formie.

Przede wszystkim masz ograniczoną kontrolę nad doborem słów kluczowych. Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce automatycznie dopasowują się do treści strony internetowej. W efekcie nie możesz mieć absolutnej pewności, na jakie frazy wyświetli się reklama. Nie oznacza to jednak, że masz związane ręce. Warto przygotować kompleksową listę wykluczeni, a także na bieżąco monitorować osiągane rezultaty. W ten sposób będziesz w stanie sprawnie reagować na ewentualne niedociągnięcia.

Poza tym może zdarzyć się, że nagłówek reklamy nie będzie spójny z opisem. Taka konstrukcja może wzbudzić wątpliwości użytkownika, a tym samym przyczynić się do spadku liczby konwersji. W związku z tym należy przeciwdziałać występowaniu takich sytuacji. Jesteś w stanie przeprowadzić działania profilaktyczne poprzez optymalizowanie zawartości strony internetowej. Dzięki kampanie DSA będą dysponować solidnym źródłem, na którym mogą podeprzeć ustawienia.

W jakich okolicznościach sprawdzi się wyszukiwanie dynamiczne Google?

Wyszukiwanie dynamiczne w Google może okazać się korzystne w różnych sytuacjach. Największy potencjał występuje w przypadku rozbudowanych stron internetowych, a zwłaszcza sklepów. Rozległa oferta wymagająca utrzymywania licznych podstron wpływa wówczas na korzystny przebieg kampanii. Wyszukiwanie dynamiczne w Google umożliwia wówczas skuteczne dopasowanie reklam i produktów. Trzeba jednak zadbać o aktualny wymiar treści na witrynie.

Wiesz, że Twoja reklama musi wyświetlać się wtedy, gdy internauta szuka interesującego go produktu lub usługi, a nie przygotowywać ją po czasie, na podstawie statystyk wyszukiwań.

Wychodząc naprzeciw Twoim potrzebom i oczekiwaniom proponujemy poprowadzenie kampanii w oparciu o dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA).

Kampanie DSA nie potrzebują tworzenia szczegółowych list słów kluczowych!

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce działają w oparciu o indeksowanie treści zamieszczanych na stronie internetowej.

Automatycznie wyświetlają po wpisaniu trafnych zapytań odpowiadających zawartości Twojej witryny.

Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce mogą być kierowane na dowolne języki i lokalizacje geograficzne; ważne jest by Twoja strona internetowa miała treści w języku dopasowanym do kierowania kampanii.

  • DSA to narzędzie skutecznie wspierające kampanie produktów i usług sezonowych czy wprowadzanie nowej oferty na rynek.
  • To rozwiązanie oszczędzające czas – nie ma potrzeby ręcznej aktualizacji kampanii, tworzenia nowych grup reklam czy treści do nowych reklam. DSA pozwala na pełną automatyzację tego procesu.
  • Większy ruch na stronie internetowej – skutecznie promując wszystkie produkty w oferty zwiększamy ilość internautów odwiedzających Twoją witrynę.
  • Przeprowadzamy kompleksową optymalizację witryny pod kątem kampanii DSA, nadzorujemy kampanię i jej budżet, zajmujemy się analityką i raportowaniem.

Co mówią o nas Klienci

„Reklama dynamiczna w wyszukiwarce to reklama najlepiej odpowiadająca naszym potrzebom. Dzięki specjalistom Verseo zwiększył się ruch i sprzedaż w naszym kantorze internetowym.”

Przemysław Jarno

Właściciel

Kantor Internetowy Pomarańczarnia.pl

Wypełnij formularz
i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy
indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie
mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce (DSA) - zdjęcie nr 3
  • Monika Praczyk
  • PR & Marketing Manager
  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne.

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.