Tworzenie list re-marketingowych za pomocą Google Analytics
Co zrobić aby trafić ponownie z komunikatem do osób, które odwiedziły naszą stronę internetową? Google Analytics daje możliwość ponownego zaangażowania […]
Co zrobić aby trafić ponownie z komunikatem do osób, które odwiedziły naszą stronę internetową? Google Analytics daje możliwość ponownego zaangażowania […]
WordPress cieszy się coraz większym gronem zwolenników i użytkowników. Efektem ubocznym tej popularności jest rosnące zagrożenie skutecznym atakiem na strony […]
Internet wprost oszalał na punkcie gry Pokemon Go, będącej efektem współpracy firmy Niantic (start-up, który wcześniej stworzył Ingress) oraz Nintendo. […]
Remarketing jest jednym z rodzajów kampanii AdWords. Bardzo często zadajemy sobie pytanie co to jest remarketing, do czego służy i […]
Na majowym Performance Summit, Google ogłosiło wprowadzenie darmowej wersji nowej usługi jaką jest Data Studio. Przeobraża ona suche dane marketingowe […]
Czwarta już edycja organizowanej przez Google imprezy CEE Agency Day 2016 odbyła się tym razem w Atenach w dniach 29 […]
Dane dotyczące YouTube’a i jego użytkowników robią wrażenie. YouTube określany jest mianem największej platformy video na świecie, a liczbę jego […]
„Ta piosenka… Co oni tam śpiewają?” – ile razy zadawaliście sobie to pytanie, pospiesznie wpisując tytuł zasłyszanej melodii (albo też […]
Google zdecydowało się w szczególny sposób oznaczyć najlepsze agencje przyznając im status Google Partner Premium. Verseo znalazło się w tym […]
Reklamy Google AdWords zmieniły swoje rozmiary i kształt, stając się bardziej dopasowanymi do urządzeń mobilnych. Verseo już prowadzi kampanie Google […]
Zmian w Google AdWords ciąg dalszy. Linki sponsorowane upodabniają się coraz bardziej do organicznych wyników wyszukiwania, także kolorystycznie. Wyróżnia je […]
Zmian i eksperymentów w wyszukiwarce Google ciąg dalszy. Tym razem testowane jest wyświetlanie wyników w wyszukiwarce upodabniające je do wyników […]
Najczęsciej komentowane