Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Jesteśmy na Marketing Maraton!

    Pozyskiwanie nowych klientów – skąd czerpać inspiracje?

    Jak pozyskać nowych klientów, zwiększyć sprzedaż i zwiększyć rozpoznawalność swojej marki w Internecie? Odpowiedzi na to pytanie dostarczyć może Marketing Maraton – impreza dla marketingowców, która odbywa się 28 listopada w Warszawie, w Multikinie Złote Tarasy. Verseo jest jednym z partnerów Marketing Maraton. Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska – reprezentacja Verseo Team czeka na Was!

    Więcej o Marketing Maraton na http://www.marketingmaraton.com/.

    Audyt Google Ads

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Reklamy kontaktowe na Facebooku i Instagramie: generowanie leadów z mediów społecznościowych
    Artur Kwieciński

    Generowanie leadów za pośrednictwem social mediów – witamy w XXI wieku! Czasy, w których panowało przekonanie, że „social media nie […]

    Marketing referencyjny – jak wykorzystać?
    Redakcja

    Marketing referencyjny – wykorzystaj potęgę rekomendacji Tradycyjne metody marketingowe, polegające na bombardowaniu klienta perswazyjnymi przekazami, już nie zawsze się sprawdzają. […]

    Agencja performance – 3 wyzwania w świecie opartym na danych
    Krzysztof Masłowski

    Agencja performance i nowe drogi rozwoju Zarządzając Verseo często spotykam się z ludźmi ze świata performance marketingu – marketerami, handlowcami, […]

    Red Price Alert – sposób na powrót klienta e-commerce
    Maciej Popiołek

    Jako właściciel lub zarządzający sklepem internetowym zdajesz sobie sprawę, że tylko ułamek osób, które wchodzą na Twoją stronę, dokonuje ostatecznie […]

    reklama kontekstowa
    Reklama kontekstowa – co to jest?
    Maciej Popiołek

    Lubisz oglądać reklamy? Choć znajdą się pewnie tacy, którzy na to pytanie odpowiedzą „tak”, większość zareaguje energicznym kręceniem głową. Z […]

    KALENDARZ MARKETINGOWY 2020
    Dominika Słomka

    W Verseo kierujemy się filozofią planowania pracy, a następnie pracą nad planem! (modyfikacją, optymalizacją i analizą) 🙂 Kalendarz marketingowy na […]