Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Rozszerzenie cen w Google AdWords

Rozszerzenia Google Adwords – czy nie tracisz?

Linki sponsorowane w sieci wyszukiwania wciąż zwiększają swoją objętość. Klienci indywidualni i specjaliści którzy nie wykorzystują „nowinek” od giganta z Mountain View, mogą tracić cenne konwersje będąc nie zauważonym. Rozszerzenie cen w Google AdWords to jeden z elementów, na które szczególnie powinieneś zwrócić uwagę! 

Rozszerzenia reklam Google AdWords to świetny sposób na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Upraszczając – rozszerzenia reklam są to dodatkowe informacje, które możemy umieszczać w obrębie tekstu reklamowego. Jak wiadomo tekst i nagłówki reklam mają ograniczone pole wypełnienia, więc jest to dobra okazja do wytłuszczenia informacji o firmie czy udogodnieniach związanych z oferowanymi usługami. Jak dotychczas mieliśmy do dyspozycji następujące rozszerzenia reklam w kampanii:

  • linków do podstron,
  • objaśnień,
  • informacji w witrynie,
  • połączeń,
  • wiadomości,
  • lokalizacji,
  • powiązanej lokalizacji,
  • aplikacji,
  • opinii.

Rozszerzenie cen w Google AdWords – dlaczego warto?

Ostatnim z wprowadzonych rozszerzeń jest rozszerzenie cen. Moim zdaniem jest to jedno z ciekawszych elementów reklamy, które może prowadzić do konwersji. Rozszerzenia cen wyświetlają się zarówno na komputerach jak i telefonach komórkowych. Co ważne, żeby wdrożyć je, musimy dodać minimum 3 pozycje. Klienci mogą przewijać rozszerzenia zapoznając się z ofertą reklamodawcy. Maksymalna liczba to 8 kart z cenami produktów czy też oferowanych usług. Prześledźmy jak wygląda okno dodawania rozszerzenia:
Rozszerzenie cen w Google AdWords

Rozszerzenie cen w Google AdWords – jak ustawić?

W podstawowych ustawieniach wybieramy język, typ, walutę i kwalifikator ceny.

W podpunkcie 'typ’ mamy spore możliwości, poczynają od marek, wydarzeń czy też usług – rozszerzenie możemy więc dopasować do typu biznesu. Żeby je stworzyć wypełniamy podstawowe pola w lewym górnym rogu i przechodzimy do głównej części gdzie musimy uzupełnić następujące informacje – nagłówek, krótki tekst reklamowy, cenę, jednostkę i oczywiście końcowy URL. Całość przygotowań ułatwia podgląd w prawym górnym rogu.

Z ciekawostek – na samym dole karty rozszerzeń cen mamy możliwość ustawienia harmonogramu wyświetlania rozszerzenia. Pozwala więc to skupić się na promocji konkretnych produktów, które mogą trafić do określonej grupy klientów.

Podsumowując, rozszerzenia to prosty sposób do przyciągnięcia uwagi nowych klientów. Co ważne, nie tylko rozbudowują nasze reklamy, ale również zwiększają wynik jakości co pozwala nam osiąganie zamierzonych celów bez ciągłego podbijania stawek.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Reklama gabinetu kosmetycznego – 3 pomysły!
Maciej Popiołek

Reklama gabinetu kosmetycznego Konkurencja na rynku usług kosmetycznych jest ogromna, dlatego nie można czekać aż nas zmiecie z rynku. Należy […]

Nowy wygląd reklam tekstowych
Agnieszka Talarska

Reklamy tekstowe Google – nowy wygląd! Wygląd reklam tekstowych zmieniał się już kilkakrotnie. Wszystko wskazuje na to że będą one […]

Sieć Wyszukiwania a Sieć Reklamowa Google
Patrycja Krawczyk

Sieć Wyszukiwania a Sieć Reklamowa Google – różnice W zależności od tego, co chcemy osiągnąć poprzez kampanię reklamową Google AdWords […]

Inteligentne kampanie produktowe Google – co to i jak działa
Kasia Nowakowska

Inteligentne Kampanie Produktowe – kolejne rozwiązanie „Smart” od Google Wygląda na to, że rodzina kampanii „smart” zaczyna się powiększać. Nic […]

Verseo na Biznes Kongres 2017 L’Oreal Professionnel Paris
Krystian Kubiak

Jednym ze znaków rozpoznawczych Verseo są oferty promocji w Internecie dedykowane poszczególnym branżom np. fryzjerom. Oferty te tworzymy i rozwijamy […]

VERSEO DAY – relacja z konferencji – kampanie SEM wykorzystujące machine learning
Maciej Popiołek

Kampanie SEM z wykorzystaniem machine learning Zapraszamy do obejrzenia relacji z Verseo Day – to pięć, godzinnych wykładów związanych z […]