Spis treści
Czytasz teraz:
Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach 2017
Zamknij
Marketing w wyszukiwarkach internetowych – raport!
Chcesz wiedzieć więcej na temat szeroko pojmowanego marketingu w wyszukiwarkach? Zapraszamy do lektury raportu Interaktywnie.com „Marketing w wyszukiwarkach 2017”!
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Raport przedstawia najświeższe trendy w świecie marketingu w wyszukiwarkach, m.in. te związane z Google AdWords i z pozycjonowaniem. Swój wkład w treść raportu miał też zespół Verseo: specjalistki ds. pozycjonowania Joanna Michalska i Barbara Oleszek oraz specjalista Google AdWords Paweł Dalecki. Marketing w wyszukiwarkach to główna oś naszego działania, więc chętnie dzielimy się wiedzą w tym zakresie.
Raport dotyczący marketingu w wyszukiwarkach zapewnia również szerokie spojrzenie na branże i dostępne kanały komunikacji reklamy w internecie.
Fragment wypowiedzi Joanny Michalskiej z raportu Marketing w wyszukiwarkach 2017:
„O pozycjonowaniu zaczynajmy myśleć już na etapie tworzenia strony internetowej. Z myślą o SEO powinniśmy mieć stronę wysokiej jakości, co nie oznacza na szczęście, że musi być to kosztowna witryna. Warto mieć świadomość, że modne strony typu one page czy te komunikujące się z odbiorcą głównie za pomocą grafiki, a nie tekstów, gryzą się z potrzebami i wymogami SEO. Wysokiej jakości muszą być też treści zamieszczane na stronie internetowej. W praktyce oznacza to konieczność przygotowania unikalnych i (dość) obszernych treści. Oczywiście zdecydowanie łatwiej i szybciej jest się posiłkować gotowymi tekstami i opisami np. od producenta, dystrybutora lub partnera, jednak wysiłek włożony w przygotowanie oryginalnych treści się opłaca. Tak przygotowane teksty są wyższej jakości niż nawet najładniej i najbardziej marketingowo napisane gotowce. Wysokiej jakości muszą być też linki i zaplecza, z których korzystamy w procesie pozycjonowania. Jeśli mamy do czynienia ze stroną, która była już pozycjonowana, niezbędny jest szczegółowy audyt dotychczasowych linków pod kątem jakościowym i rezygnacja z tych, które nie spełniają aktualnych norm. Działania pozycjonera związane z linkami, to coraz częściej nie tylko dodawanie, ale też odejmowania (usuwanie).
Hasło „wysoka jakość” odnosi się też do relacji z klientami. Są oni coraz bardziej świadomi tematyki SEO choć nie zawsze są na bieżąco z nowinkami branżowymi, i wypytują o prowadzone działania czy o możliwość wspierania działań pozycjonera. Chcą wiedzieć np. jak mogą ulepszyć swoją stronę lub czy ich pomysły na zmiany na stronie nie zaszkodzą wypracowanym pozycjom.”
Bądź pierwszym który napisze komentarz.