Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach 2017

Marketing w wyszukiwarkach internetowych – raport!

Chcesz wiedzieć więcej na temat szeroko pojmowanego marketingu w wyszukiwarkach? Zapraszamy do lektury raportu Interaktywnie.com „Marketing w wyszukiwarkach 2017”!

Raport przedstawia najświeższe trendy w świecie marketingu w wyszukiwarkach, m.in. te związane z Google AdWords i z pozycjonowaniem. Swój wkład w treść raportu miał też zespół Verseo: specjalistki ds. pozycjonowania Joanna Michalska i Barbara Oleszek oraz specjalista Google AdWords Paweł Dalecki. Marketing w wyszukiwarkach to główna oś naszego działania, więc chętnie dzielimy się wiedzą w tym zakresie.

Raport dotyczący marketingu w wyszukiwarkach zapewnia również szerokie spojrzenie na branże i dostępne kanały komunikacji reklamy w internecie.

Fragment wypowiedzi Joanny Michalskiej z raportu Marketing w wyszukiwarkach 2017:

„O pozycjonowaniu zaczynajmy myśleć już na etapie tworzenia strony internetowej. Z myślą o SEO powinniśmy mieć stronę wysokiej jakości, co nie oznacza na szczęście, że musi być to kosztowna witryna. Warto mieć świadomość, że modne strony typu one page czy te komunikujące się z odbiorcą głównie za pomocą grafiki, a nie tekstów, gryzą się z potrzebami i wymogami SEO. Wysokiej jakości muszą być też treści zamieszczane na stronie internetowej. W praktyce oznacza to konieczność przygotowania unikalnych i (dość) obszernych treści. Oczywiście zdecydowanie łatwiej i szybciej jest się posiłkować gotowymi tekstami i opisami np. od producenta, dystrybutora lub partnera, jednak wysiłek włożony w przygotowanie oryginalnych treści się opłaca. Tak przygotowane teksty są wyższej jakości niż nawet najładniej i najbardziej marketingowo napisane gotowce. Wysokiej jakości muszą być też linki i zaplecza, z których korzystamy w procesie pozycjonowania. Jeśli mamy do czynienia ze stroną, która była już pozycjonowana, niezbędny jest szczegółowy audyt dotychczasowych linków pod kątem jakościowym i rezygnacja z tych, które nie spełniają aktualnych norm. Działania pozycjonera związane z linkami, to coraz częściej nie tylko dodawanie, ale też odejmowania (usuwanie).

Hasło „wysoka jakość” odnosi się też do relacji z klientami. Są oni coraz bardziej świadomi tematyki SEO choć nie zawsze są na bieżąco z nowinkami branżowymi, i wypytują o prowadzone działania czy o możliwość wspierania działań pozycjonera. Chcą wiedzieć np. jak mogą ulepszyć swoją stronę lub czy ich pomysły na zmiany na stronie nie zaszkodzą wypracowanym pozycjom.”

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Profile i wybór płatności na koncie Google AdWords
Agnieszka Talarska

Opcje płatności i ich konfiguracja w Google Adwords. Aby reklamować się w Google AdWords należy ustawić płatności tj. w jaki […]

Status Produktu GMC teraz widoczny w Google AdWords
Dariusz Cichocki

Kolejna funkcjonalność w panelu AdWords! Na początku bieżącego roku Google dodało kolumnę w panelu AdWords, która pozwala określić informacje o […]

Zakupy świąteczne – klienci błagają o Twoją pomoc!
Dominika Słomka

Klienci i ich zakupy świąteczne – jak nawigują pod koniec 2018 roku? Dzisiejsi klienci używają przynajmniej 3 lub więcej kanałów […]

Google testuje nowy sposób wyświetlania wyników wyszukiwania
Redakcja

Zmian i eksperymentów w wyszukiwarce Google ciąg dalszy. Tym razem testowane jest wyświetlanie wyników w wyszukiwarce upodabniające je do wyników […]

Modyfikatory stawek Google AdWords
Dariusz Cichocki

Dzięki zaawansowanym funkcjom modyfikowania stawek, możemy trafniej kierować reklamę, mieć nad nią większą kontrolę i w efekcie lepiej optymalizować kampanie. […]

Grupowanie słów kluczowych
Redakcja

Wygodne zarządzanie kampanią Google AdWords wiąże się z pogrupowaniem słów kluczowych. Sposobów na pogrupowanie haseł jest sporo. Przedstawimy kilka często […]