Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach 2017

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach 2017 - zdjęcie nr 1

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach 2017 - zdjęcie nr 2

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach 2017 - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach 2017

Zamknij

Marketing w wyszukiwarkach internetowych – raport!

Chcesz wiedzieć więcej na temat szeroko pojmowanego marketingu w wyszukiwarkach? Zapraszamy do lektury raportu Interaktywnie.com „Marketing w wyszukiwarkach 2017”!

Raport przedstawia najświeższe trendy w świecie marketingu w wyszukiwarkach, m.in. te związane z Google AdWords i z pozycjonowaniem. Swój wkład w treść raportu miał też zespół Verseo: specjalistki ds. pozycjonowania Joanna Michalska i Barbara Oleszek oraz specjalista Google AdWords Paweł Dalecki. Marketing w wyszukiwarkach to główna oś naszego działania, więc chętnie dzielimy się wiedzą w tym zakresie.

Raport dotyczący marketingu w wyszukiwarkach zapewnia również szerokie spojrzenie na branże i dostępne kanały komunikacji reklamy w internecie.

Fragment wypowiedzi Joanny Michalskiej z raportu Marketing w wyszukiwarkach 2017:

„O pozycjonowaniu zaczynajmy myśleć już na etapie tworzenia strony internetowej. Z myślą o SEO powinniśmy mieć stronę wysokiej jakości, co nie oznacza na szczęście, że musi być to kosztowna witryna. Warto mieć świadomość, że modne strony typu one page czy te komunikujące się z odbiorcą głównie za pomocą grafiki, a nie tekstów, gryzą się z potrzebami i wymogami SEO. Wysokiej jakości muszą być też treści zamieszczane na stronie internetowej. W praktyce oznacza to konieczność przygotowania unikalnych i (dość) obszernych treści. Oczywiście zdecydowanie łatwiej i szybciej jest się posiłkować gotowymi tekstami i opisami np. od producenta, dystrybutora lub partnera, jednak wysiłek włożony w przygotowanie oryginalnych treści się opłaca. Tak przygotowane teksty są wyższej jakości niż nawet najładniej i najbardziej marketingowo napisane gotowce. Wysokiej jakości muszą być też linki i zaplecza, z których korzystamy w procesie pozycjonowania. Jeśli mamy do czynienia ze stroną, która była już pozycjonowana, niezbędny jest szczegółowy audyt dotychczasowych linków pod kątem jakościowym i rezygnacja z tych, które nie spełniają aktualnych norm. Działania pozycjonera związane z linkami, to coraz częściej nie tylko dodawanie, ale też odejmowania (usuwanie).

Hasło „wysoka jakość” odnosi się też do relacji z klientami. Są oni coraz bardziej świadomi tematyki SEO choć nie zawsze są na bieżąco z nowinkami branżowymi, i wypytują o prowadzone działania czy o możliwość wspierania działań pozycjonera. Chcą wiedzieć np. jak mogą ulepszyć swoją stronę lub czy ich pomysły na zmiany na stronie nie zaszkodzą wypracowanym pozycjom.”

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany