Oferta

Performance marketing

  • Sprzedawaj więcej w internecie
  • Mierzalność inwestycji i przewidywalna sprzedaż
  • Optymalizowanie działań w oparciu o realne dane

Performance marketing nastawiony jest na twardą sprzedaż. Dokładnie wiesz ile kosztuje Cię pozyskanie każdego klienta.

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Performance marketing - zdjęcie nr 1 Performance marketing - zdjęcie nr 2 Joanna Cupryś Senior Customer Success Specialist

Reklamują się u nas m.in.:

Performance marketing - zdjęcie nr 3 Performance marketing - zdjęcie nr 4 Performance marketing - zdjęcie nr 5 Performance marketing - zdjęcie nr 6 Performance marketing - zdjęcie nr 7 Performance marketing - zdjęcie nr 8 Performance marketing - zdjęcie nr 9 Performance marketing - zdjęcie nr 10 Performance marketing - zdjęcie nr 11 Performance marketing - zdjęcie nr 12 Performance marketing - zdjęcie nr 13 Performance marketing - zdjęcie nr 14 Performance marketing - zdjęcie nr 15 Performance marketing - zdjęcie nr 16 Performance marketing - zdjęcie nr 17 Performance marketing - zdjęcie nr 18 Performance marketing - zdjęcie nr 19 Performance marketing - zdjęcie nr 20

Posiadamy najwyższy status partnerstwa z Google. Każdy z naszych ekspertów stale uzupełnia wiedzę i certyfikuje się. Najbardziej zawierzamy jednak własnemu doświadczeniu i naszej 10 letniej historii obsługiwania reklam Google Ads (wcześniej Google Adwords).

Obsługujemy kampanie z małym, średnim i dużym budżetem. Każdy klient może liczyć na opiekę dedykowanego eksperta, dostęp do panelu z wynikami kampanii 24/7 i regularną optymalizację konta wspartą danymi analitycznym.

 

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

96%

klientów przedłuża z nami umowy

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

100 mln

roczny skumulowany budżet jakim zarządzamy dla klientów

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Performance marketing – na czym polega?

Performance marketing to tzw. marketing efektywnościowy. Stanowi model działań, którego celem jest zaangażowanie odbiorców – po to, aby wykonali pożądaną akcję. Nie zawsze musi to być sfinalizowanie transakcji chociaż nie ma co ukrywać, że właśnie ten cel jest najczęściej wybierany w strategiach.

Typowe cele kampanii z zakresu performance marketingu

Performance marketing można wykorzystywać w szerokim zakresie. Najczęściej jest stosowany do tego, aby potencjalni klienci:

  • dokonali zakupu w sklepie internetowym,
  • wysłali zapytanie ofertowe,
  • założyli konto w serwisie,
  • pobrali aplikację mobilną,
  • pobrali e-booka,
  • zapisali się na newsletter,
  • kliknęli w banner,
  • wypełnili ankietę,
  • polubili profil firmy w mediach społecznościowych,
  • przeszli na landing page.

W przeciwieństwie do wielu innych form marketingowych, nie jest nastawiony na budowanie wizerunku czy nawiązywanie bliższych relacji z odbiorcami. W przypadku działań performance marketingowych chodzi wyłącznie o prowadzenie takich działań, które przełożą się na ściśle określone czynności wykonane przez potencjalnych klientów.

W czym tkwi wyjątkowość performance marketingu?

Performance marketing – chociaż pomaga osiągać założone cele biznesowe, jak każda inna forma marketingowa – uważany jest za wyjątkową formę reklamy. Najważniejszą różnicą jest sposób rozliczania.

Czy wiesz, że…

Performance marketing rozliczany jest wyłącznie za wykonanie przez użytkowników konkretnych działań. Jeśli więc potencjalny klient nie zaangażuje się i nie zrealizuje pożądanej akcji, reklamodawca wcale nie musi ponosić kosztu samego wyświetlenia reklamy.

Marketing efektywnościowy – działania, które przynoszą korzyści

W Stanach Zjednoczonych performance marketing jest najpopularniejszą formą reklamy. Wydatki na kampanie stanowią aż 67% kosztów ponoszonych na reklamę interaktywną [źródło: IAB]. Przewaga działań performance marketingowych w pozycjach budżetowych reklamodawców jest widoczna również w Europie i Polsce. 2022 rok był wyjątkowym rokiem również dla całej branży marketingu internetowego bowiem pierwszy raz w Polsce wydatki na reklamy digital przekroczyły te przeznaczane na tradycyjne formy jak radio czy telewizja. Przyjrzyjmy się zaletom działań performance marketingowych.

  • Skrócenie czasu oczekiwania na rezultaty
    Aby odnotować pierwsze efekty prowadzonej kampanii, wcale nie trzeba czekać miesiącami. W zależności od wybranego kanału i celu, rezultaty mogą pojawić się nawet po kilku godzinach od jej uruchomienia. W marketingu efektywnościowym nie musisz zatem oczekiwać długofalowych rezultatów i czekać na ich przyjście.
  • Mierzalność wyników
    Skuteczność kampanii i każdego prowadzonego działania można łatwo sprawdzić. Do tego celu wykorzystujemy wskaźniki liczbowe, które pokazują poziom osiągniętych korzyści.

    Mierzalność pozwala łatwo określić, jaki zasięg miała konkretna reklama, do ilu osób dotarła, ile osób na nią zareagowało. To niezwykle cenne informacje, dzięki którym można poznać najskuteczniejsze narzędzia i w kolejnych działaniach skoncentrować się wyłącznie na nich. Praca z danymi pozwala dokonać optymalizacji i wynieść kampanie performance marketingowe na wyżyny skuteczności reklam.

  • Elastyczność strategii
    Performance marketing pozwala na dopasowanie prowadzonych działań do konkretnej firmy. Można je łatwo dobrać, uwzględniając grupę docelową, cele biznesowe i dostępny budżet. Elastyczność przejawia się również w możliwości optymalizacji kampanii – tak, aby przyniosła jak najlepszy efekt.
  • Dywersyfikacja kanałów reklamowych
    Działania w zakresie performance marketingu są prowadzone w różnych kanałach pozyskiwania klientów. Taka dywersyfikacja pozwala zwiększyć bezpieczeństwo, ponieważ efekty prowadzonej kampanii nie zależą tylko od jednego źródła ruchu. Zwiększa zatem szanse na ciągły rozwój biznesu. Dodatkowo kampanie reklamowe prowadzone jednocześnie w kilku kanałach i pod wspólną strategią, zwyczajowo działają skuteczniej niż prowadzone zupełnie odrębnie od siebie.
  • Transparentność wydatków na reklamę
    Jasne modele rozliczeń oraz dostęp do raportów sprawiają, że klient ma wiedzę i świadomość tego, na co idą jego pieniądze. Jednocześnie pozwala to na optymalizację reklam, a co za tym idzie – redukcji niepotrzebnych kosztów. W przypadku Verseo zawsze ustalamy stopień rentowności, poniżej którego nie powinniśmy schodzić. Dzięki temu marketing efektywnościowy staje się też dla Ciebie przewidywalnym źródłem przychodów. Bywa też, że bazujemy na innych wskaźnikach jak przyjęty koszt pozyskania klienta czy np. cost per action w kampaniach performance marketingowych.
  • Oszczędność pieniędzy
    Poprzez odpowiednie dopasowanie grupy docelowej oraz wybór właściwych kanałów komunikacji istnieje możliwość poczynienia oszczędności. W przypadku marketingu efektywnościowego, rozliczanego wyłącznie za wykonaną przez użytkownika akcję, każda złotówka przekłada się na zysk.
  • Maksymalizacja zysków
    Mierzalność efektów działań prowadzonych w ramach performance marketingu pozwala na maksymalizację zysków. Można od razu wyeliminować te kampanie, które nie przynoszą oczekiwanych efektów i skupić się na tych najskuteczniejszych.

    Maksymalizacja zysków może nastąpić z zachowaniem dotychczasowego budżetu lub nawet… jego obniżeniem.

    Postaw na performance marketing – szybko przekonasz się, że prowadzone kampanie przekładają się na realne efekty.

Kanały performance marketingu

Odpowiednio dobrane kanały marketingu efektywnościowego mogą zadecydować o powodzeniu całej kampanii.

Social Media Ads

Social Media Ads to nic innego jak systemy reklamowe platform społecznościowych. Na ich korzyść przemawia coraz większa liczba formatów reklamowych oraz nowe metody targetowania. Media społecznościowe są jednocześnie jednymi z lepiej rozpoznanych środowisk reklamowych dla reklamodawców.

Social media marketing możemy uruchomić m.in. w Facebook Ads, Pinterest Ads, Twitter Ads.

Płatne reklamy w wyszukiwarkach

Google czy Bing to wyszukiwarki internetowe, które możesz wykorzystać do prowadzenia kampanii w ramach performance marketingu. Wystarczy skorzystać z systemu płatnych reklam, np. Google Ads, Microsoft Ads. Zasada działania jest prosta – Twoja reklama będzie wyświetlać się powyżej wyników organicznych po wpisaniu określonego słowa kluczowego.

Wbudowane narzędzia umożliwiają monitorowanie skuteczności reklam, a także pozwalają na przeprowadzenie optymalizacji kampanii.

Platformy e-commerce

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, możesz wykorzystać istniejące już marketplace’y. Takie platformy jak Allegro czy Amazon umożliwiają szybką integrację z popularnymi systemami e-commerce. Dzięki temu w krótkim czasie przeniesiesz swoją ofertę produktową właśnie tam.

Co zyskasz? Zwiększysz swoją sprzedaż, co jest niezwykle istotne w przypadku sklepów rozpoczynających swoją działalność.

Porównywarki cen

Serwisy porównujące ceny pozwalają dotrzeć do klientów, którzy poszukują okazji cenowych. To właśnie do nich możesz trafić, jeśli oferujesz dobry produkt w korzystnej cenie. Wystarczy skorzystać z oferowanych systemów i odpowiednich formatów reklamowych.

Jak to działa? W tym przypadku reklamodawca płaci wyłącznie wtedy, gdy odbiorca przejdzie do sklepu internetowego ze strony porównywarki i dokona zakupu.

Serwisy ogłoszeniowe

Portale ogłoszeniowe to sposób na dotarcie do odbiorców, którym zależy na zakupie produktu w niskiej cenie. Korzystając z proponowanych systemów reklamowych, możesz poszerzyć grono potencjalnych klientów.

W tym przypadku można skorzystać m.in. z bannerów reklamowych lub ofert sponsorowanych wyświetlanych pośród ofert standardowych.

Programy afiliacyjne

Programy afiliacyjne (znane również jako programy partnerskie) stanowią rodzaj współpracy między partnerami a firmami. Istotą jest promowanie produktów / usług za pomocą kanałów komunikacji – w zamian za określony procent wartości sprzedaży. Oznacza to, że reklamodawca ponosi koszty wyłącznie wtedy, gdy dojdzie do sprzedaży. Samo wyświetlenie reklamy czy umieszczenie linku sponsorowanego nie wiąże się z żadnym kosztem.

E-mail marketing

Skutecznym kanałem marketingu efektywnościowego jest e-mail marketing. Jego istotą jest tworzenie i wysyłanie wiadomości e-mail informujące o bieżących promocjach – z linkami do produktów / usług reklamodawcy.

W Verseo dobieramy kanał marketingu efektywnościowego w pełni dopasowany do specyfiki branży, potrzeb i celów klienta. Dzięki temu budżet przeznaczony na kampanie będzie maksymalnie wykorzystany, a szanse na osiągnięcie założeń – bardzo duże.

Jak rozlicza się działania w ramach performance marketingu?

Tym, co wyróżnia performance marketing, jest rozliczanie się za efekt. Dostępne są różne modele rozliczeń, w zależności od celu (czynności, którą ma wykonać odbiorca).

  • CPC (Cost Per Click) – rozliczanie za każde kliknięcie. Tego typu model płatności najczęściej wybierany jest w przypadku, gdy użytkownik ma kliknąć w banner lub przycisk.
  • CPL (Cost Per Lead) – rozliczenie od każdego pozyskanego kontaktu do potencjalnego klienta.
  • CPS (Cost Per Sale) – rozliczenie za wygenerowaną sprzedaż. Konkretna kwota naliczana jest dopiero wtedy, gdy użytkownik dokona zakupu i ma charakter prowizyjny.
  • CPO (Cost Per Order) – rozliczenie za złożenie zamówienia, niezależnie od kwoty tego zamówienia.
  • CPA (Cost Per Action) – rozliczenie za wykonanie konkretnej akcji przez użytkownika. Ten model jest wybierany najczęściej w przypadku zapisu na newsletter, pobrania e-booka, wypełnienie ankiety itp.

Istnieje także możliwość zastosowania modelu hybrydowego. W zależności od charakteru prowadzonej kampanii można połączyć różne formy rozliczeń.

Ile kosztuje performance marketing?

Zastanawiasz się, ile kosztuje performance marketing? Wydatki na kampanie są zróżnicowane – zależne od wielu czynników. Znaczenie mają m.in.:

  • założony cel,
  • wybrane kanały,
  • formaty reklamowe,
  • działania prowadzone przez konkurencję,
  • model rozliczeń,
  • inne działania marketingowe, które towarzyszą performance marketingowi.

Na szczęście marketing efektywnościowy jest na tyle elastyczny, że pozwala na dopasowanie do dostępnego budżetu. Co więcej, w każdej chwili można przeprowadzić optymalizację kampanii – po to, aby wydatki skoncentrować wyłącznie na tych kanałach i formatach, które przynoszą najlepsze efekty.

Jak mierzymy skuteczność performance marketingu?

W Verseo nie koncentrujemy się wyłącznie na optymalizacji kosztów do zysków. Korzystamy także z narzędzi, które pozwalają na ocenę skuteczności konkretnej kampanii w ramach performance marketingu. Bazujemy na Google Analytics 4, które jest źródłem cennych informacji dla dedykowanych lub customizowanych raportów. W ramach Verseo świadczymy też zaawansowane usługi z zakresu analityki internetowej i poprawnej jej konfiguracji.

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (z ang. Conversion Rate) informuje o tym, jaki procent użytkowników odwiedzających stronę wykonał określoną czynność, np. dokonał zakupu, wypełnił formularz na landing page, zapisał się na newsletter.

Współczynnik klikalności

Współczynnik klikalności (z ang. Click Through Rate) pokazuje, ile wynosi stosunek liczby kliknięć w reklamę do liczby wyświetleń. Wskaźnik ten informuje nie tylko o skuteczności reklam banerowych, ale również o liczbie kliknięć w link zamieszczony w artykule sponsorowanym.

Zwrot z inwestycji

Zwrot z inwestycji (z ang. Return On Investment) pozwala na określenie rentowności inwestycji w performance marketing. Dzięki temu możesz ocenić, czy budżet przeznaczony na tego typu kampanie został w pełni wykorzystany, czy „przepalony”.

Dzięki powyższym wskaźnikom jesteśmy w stanie określić skuteczność kampanii performance marketingu za pośrednictwem różnych kanałów.

Agencja performance marketing Verseo

Chcesz efektywnie promować biznes w sieci, a zakładane rezultaty osiągać szybciej? Poznajmy się bliżej!

Verseo to agencja performance marketingu, która od 2013 roku z powodzeniem działa na polskim i zagranicznym rynku. Wykwalifikowani eksperci i zaawansowane technologie pomagają naszym klientom osiągać sukces w wirtualnej przestrzeni. Oferujemy holistyczne podejście i wykorzystanie różnych kanałów reklamowych.

Wyróżnia nas pełna transparentność oraz wartościowe i długoterminowe relacje z klientami. Zawdzięczamy je personalizacji i dbaniu o doświadczenia, od pierwszego kontaktu z agencją. Potrafimy wsłuchiwać się w rzeczywiste potrzeby klientów i proponować im optymalne, indywidualnie dopracowane rozwiązania.

Jako agencja performance marketingu, stawiamy na maksymalne wykorzystanie kompetencji ekspertów, których wspierają nowoczesne technologie i narzędzia analityczne. To nasza recepta na ciągły monitoring podejmowanych działań.

Na bieżąco optymalizujemy kampanie, by maksymalizować zwrot z inwestycji każdej złotówki. Jesteśmy agencją digital marketingową z Poznania — to zobowiązuje!

Możemy pomóc Ci efektywnie zarządzać budżetem marketingowym, w celu zwiększenia zwrotu z inwestycji. To się opłaca!

Performance marketing – jak działamy?

W marketingu efektywnościowym chodzi o maksymalizację zysków i osiągnięcie realnych wyników. Pomagamy klientom uzyskać wyznaczone cele, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie w tym zakresie.

Jak pracujemy? Z pełnym zaangażowaniem i zgodnie z wypracowanym schematem. Nie oznacza to jednak, że działamy szablonowo – zawsze uwzględniamy potrzeby klienta. Wyróżnia nas transparentność działań marketingowych oraz legendarny poziomo obsługi, który zaskakuje każdego przyzwyczajonego do rynkowego standardu.

Metodologia pracy wygląda w telegraficznym skrócie tak:

  • Krok 1. Ustalamy grupy docelowe
    Określamy, kim są odbiorcy. To kluczowa informacja, dzięki której z kampanią reklamową można dotrzeć do właściwych użytkowników.
  • Krok 2. Przygotowujemy kampanie reklamowe
    Opracowujemy kampanię, która odzwierciedla potrzeby grupy docelowej. Dbamy nie tylko o odpowiedni komunikat, ale również dopracowanie w każdym szczególe – łącznie z aspektami technicznymi. Gdy zasoby reklamowe są już zaprojektowane i zaakceptowane, a architektura kampanii sprawdzona, uruchamiany kampanię.
  • Krok 3. Stale monitorujemy aktywne kampanie
    Każdą kampanię mamy pod kontrolą. Na bieżąco monitorujemy ich przebieg, co pozwala na szybką weryfikację założeń. Dzięki temu jesteśmy w stanie prowadzić efektywniejsze działania.
  • Krok 4. Zbieramy i analizujemy wyniki kampanii
    Cały czas zbieramy dane dotyczące danej kampanii i analizujemy wyniki. Tym samym możemy jeszcze lepiej poznać potrzeby grupy docelowej i zoptymalizować działania reklamowe.

Tak pracujemy na sukces naszych klientów. I chętnie zapracujemy na Twój.

Dla kogo performance marketing?

Performance marketing to bardzo uniwersalny model reklamy internetowej, z którego może skorzystać każdy. Można jednak wskazać pewne grupy klientów, dla których właśnie ta forma będzie efektywniejsza niż pozostałe.

  • Prowadzisz biznes e-commerce?
  • Masz ograniczony budżet i chcesz go wykorzystać efektywnie?
  • Zależy Ci na kontrolowaniu kosztów prowadzonych działań marketingowych?
  • Chcesz zwiększać współczynnik konwersji?
  • Zależy Ci na efektach finansowych, a nie tylko budowaniu wizerunku marki?
  • Chcesz sprawdzić, na jakim etapie lejka zakupowego zatrzymują się Twoi odbiorcy?

W tym wszystkim pomoże performance marketing – niezależnie od tego, w jakiej branży działasz i kim są Twoi potencjalni klienci. To sposób na dotarcie do odbiorców i zachęcenie ich do wykonania określonej akcji – a to wszystko w oparciu o skuteczne kanały i bez przepalania budżetu na nieefektywne działania. Zapewnia to stały monitoring oraz dokładna analiza danych, dzięki którym możemy skoncentrować się na promocji w kanałach mających rzeczywisty wpływ na wzrost przychodów.

Pomożemy Ci zrealizować kampanie, które zapewnią możliwość osiągnięcia wysokiego zwrotu z inwestycji.

Skontaktuj się z nami już teraz – sprawdź, jak możemy Ci pomóc.