Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

YouTube jako platforma reklamowa: dowiedz się więcej

    O marketingowym potencjale YouTube nie trzeba (chyba) nikogo przekonywać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o możliwościach promowania się na tym portalu, to zapraszamy do lektury zamieszczonego na nowymarketing.pl artykułu Artura Kwiecińskiego – naszego New Business Managera.

    Cały artykuł znajdziesz tutaj: http://nowymarketing.pl/a/15077,youtube-jako-platforma-reklamowa.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    co to domena
    Co to domena?
    Maciej Popiołek

    Każdy, kto chce założyć stronę internetową, musi postarać się w pierwszej kolejności o jej dwa główne filary – domenę i […]

    marketing prawniczy
    Marketing prawniczy
    Maciej Popiołek

    Reklama nie zawsze jest tak prostym zagadnieniem, jak mogłoby się wydawać. Niekiedy podlega poważnym ograniczeniom – tak jest w przypadku […]

    Remarketing – co to jest? Sprawdź teraz!
    Maciej Popiołek

    Remarketing – skrzydłowy każdego marketingowca? Wielu z nas wychodzi z założenia, że internauci nie cierpią reklam w Internecie. Według danych […]

    Reklama LinkedIn dla początkujących
    Dominika Słomka

    Reklama na LinkedIn dla początkujących – warto? LinkedIn staje się coraz ważniejszym narzędziem marketingowym. Badanie przeprowadzone przez Digiday wskazuje, że […]

    Jak tworzyć skuteczne teksty reklamowe?
    Maciej Popiołek

    Każdy typ tekstów ma swoje funkcje – poezja pobudza zmysł estetyczny, reportaż zdaje relacje z dalekiego lub bliskiego świata, a […]

    Google Data Studio – nowa usługa Google
    Jakub Szperkowski

    Na majowym Performance Summit, Google ogłosiło wprowadzenie darmowej wersji nowej usługi jaką jest Data Studio. Przeobraża ona suche dane marketingowe […]