Spis treści
CallPage i Verseo nawiązują współpracę!
Wybierając partnerów do współpracy zawsze kierujemy się dobrem naszych Klientów. Rekomendowaniem im narzędzi czy usług wspierających prowadzone przez nas kampanie, a także wspomagające ich sprzedaż i liczbę zamówień. Nasi partnerzy to zawsze liderzy w swojej dziedzinie. Dlatego ich rekomendacja jest dla nas czystą przyjemnością i gwarancją zadowolenia dla naszych Klientów, a także poprawą wyników naszych wspólnych działań. Od dzisiaj do tych partnerów zalicza się dostawca innowacyjnego produktu CallPage – czyli banerów dzwoniących.
Lider generowania telefonicznych leadów sprzedażowych.
Dlaczego zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy i dlaczego uważamy to rozwiązanie za wartościowe? Dzięki widget-owi Callpage pojawiającemu się na Twojej stronie internetowej, możesz zwiększyć liczbę połączeń telefonicznych z potencjalnymi klientami i po 28 sekundach przybliżyć im szczegóły dotyczące Twojej oferty! Z systemu korzysta już ponad 3500 firm. Wśród nich są takie organizacje jak Orange, Volkswagen czy Raiffeisen Polbank.
Wspólne działania obu firm przyczynią się do zwiększenia leadów telefonicznych naszych klientów, co zwiększy ogólne wyniki naszych kampanii reklamowych, a także poprawi komunikację z potencjalnymi klientami odwiedzającymi ich strony internetowe. W dobie rosnącej konkurencji, każda nowa i świeża technologia służy wzrostowi i polepsza skuteczność naszych wspólnych działań marketingowych.
Misja, wizja i powody współpracy.
Jako CallPage, od samego początku naszej działalności szukaliśmy partnera, który będzie wspierał naszych klientów w zakresie integracji w tworzeniu połączonych rozwiązań z naszym narzędziem i sieciami reklamowymi, więc bardzo się cieszę, że tą rolę obecnie pełni firma Verseo.
Sergey Butko (CMO CallPage)
Wspólne działania naszych firm przyniosą obopólne korzyści dla nas i naszych Klientów. CallPage to nie tylko świetne narzędzie marketingowe, ale także zespół wspaniałych ludzi, nastawionych na sukces swój i swoich Klientów. Z takimi firmami jak CallPage, Verseo chce rozwijać rynek reklamy internetowej.
Krzysztof Masłowski (CEO Verseo)
W najbliższym czasie przedstawimy więcej szczegółów dotyczących działania systemu, a także zaprezentujemy najnowszy produkt reklamowy, który jest wynikiem wspólnych działań obu firm.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.