Google Ads

Reklama YouTube

  • Sprzedawaj więcej dzięki reklamie video
  • Szerokie zasięgi w najlepiej konwertujących grupach
  • Otaczaj klienta na wielu płaszczyznach

Reklama video na Youtube angażuje klientów na wielu poziomach. Dzięki niej, rozszerzasz świadomość marki, wyjaśnisz działanie produktu i zaangażujesz emocjonalnie w ofertę. Zaprojektujemy i wdrożymy skuteczną kampanię za Ciebie!

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Reklama YouTube - zdjęcie nr 1 Reklama YouTube - zdjęcie nr 2 Jakub Łakomy Senior Customer Success Specialist

Reklamują się u nas m.in.:

Reklama YouTube - zdjęcie nr 3 Reklama YouTube - zdjęcie nr 4 Reklama YouTube - zdjęcie nr 5 Reklama YouTube - zdjęcie nr 6 Reklama YouTube - zdjęcie nr 7 Reklama YouTube - zdjęcie nr 8 Reklama YouTube - zdjęcie nr 9 Reklama YouTube - zdjęcie nr 10 Reklama YouTube - zdjęcie nr 11 Reklama YouTube - zdjęcie nr 12 Reklama YouTube - zdjęcie nr 13 Reklama YouTube - zdjęcie nr 14 Reklama YouTube - zdjęcie nr 15 Reklama YouTube - zdjęcie nr 16 Reklama YouTube - zdjęcie nr 17 Reklama YouTube - zdjęcie nr 18 Reklama YouTube - zdjęcie nr 19 Reklama YouTube - zdjęcie nr 20

Reklamy na Youtube są częścią środowiska reklamowego Google, z którym łączy nas najwyższy status partnerstwa. Każdy z naszych ekspertów stale uzupełnia wiedzę i certyfikuje się. Najbardziej zawierzamy jednak własnemu doświadczeniu i naszej 10 letniej historii obsługiwania reklam Google Ads (wcześniej Google Adwords).

Obsługujemy kampanie z małym, średnim i dużym budżetem. Każdy klient może liczyć na opiekę dedykowanego eksperta, dostęp do panelu z wynikami kampanii 24/7 i regularną optymalizację konta wspartą danymi analitycznym.

 

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

96%

klientów przedłuża z nami umowy Google Ads

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

100 mln

roczny skumulowany budżet jakim zarządzamy dla klientów

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Youtube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka po Google – idealna dla reklamy wideo!

YouTube powstał jako miejsce służące do bezpłatnego zamieszczania oraz odtwarzania filmów wideo, a w swojej bibliotece zawiera teledyski, video-blogi, tutoriale i przewodniki oraz wiele innych typów nagrań. Jest on serwisem, w którym nie tylko posłuchamy muzyki, czy odprężymy się oglądając wideo prezentujące zabawne perypetie zwierząt domowych, ale także skarbnicą wiedzy, porad oraz filmów pokazujących jak zrobić idealną kreskę na powiece, jak naprawić akumulator, czy też jak przyciąć drzewko owocowe.

YouTube ze względu na ogromną oraz ciągle rosnącą popularność jest też doskonałym miejscem reklamowym. Wg danych Google, ponad 90% konsumentów twierdzi, że to właśnie dzięki filmom i reklamach na YouTube odkryli nowe produkty i marki, a w samym 2018 roku czas oglądania filmów z poradami zakupowymi zwiększył się dwukrotnie w porównaniu do wyników z roku 2017.

Dzięki możliwościom, jakie daje prezentowanie produktów, czy usług w formie filmów, już ponad 52% internautów oglądających wideo na YouTube podjęło konkretne działania, np. zdecydowało się na dokonanie zakupu.

W związku z powyższym, coraz więcej reklamodawców zaczyna wykorzystywać reklamy na YouTube w swoich kampaniach promocyjnych. Wiedzą oni bowiem, że do potencjalnych klientów należy docierać nie tylko z poziomu wyszukiwarki Google oraz, że krótkie reklamy tekstowe, czy też niewielkiego rozmiaru banery graficzne to tylko kropla w morzu metod promocji.

W obliczu rosnących możliwości oraz pojawiania się coraz silniejszej konkurencji warto bowiem docierać do internautów jak najszerzej. Ważne jest jednak nie tylko miejsce, ale i sposób prezentacji produktów, czy usług – reklama na YouTube pozwala przekazać zdecydowanie więcej informacji, niż pozostałe typy reklam. Gdzie, jak nie na filmie pokazać najlepsze zalety produktu lub sposób jego użytkowania?

Formaty reklam YouTube

YouTube w połączeniu z Google Ads oferuje nam obecnie kilka różnych formatów reklam wideo, które najczęściej przyjmują postać krótkich kreacji wideo prezentujących dane produkty lub usługi i wyświetlane są internautom w trakcie oglądania wybranych przez nich filmów na stronie lub w aplikacji mobilnej YouTube.

  • TrueView in Stream

    Reklama Youtube wyświetlana przed, w trakcie lub po innych filmach w YouTube, witrynach, grach i aplikacjach wydawców wideo w sieci reklamowej. Reklamy mogą zostać pominięte po 5 sekundach wyświetlania,

  • TrueView Discovery

    Reklamy wyświetlane powyżej wyników wyszukiwania w YouTube lub na górze kolumny zawierającej sugerowane inne filmy do obejrzenia (powiązane z aktualnie wyświetlanym wideo). Prezentowane są w postaci banera – klatki z filmu, wraz z tytułem i opisem, a kliknięcie w baner inicjuje odtworzenie filmu reklamowego,

  • Bumper Ads

    Tzw. reklamy w przerywniku – krótkie, 6-cio sekundowe zajawki reklamowe, których nie można pominąć. Wyświetlane są przed filmem, w jego trakcie lub po zakończeniu i najczęściej towarzyszą pozostałym typom reklam wideo, celem wzmocnienia przekazu reklamowego,

  • Sekwencje reklam wideo

    Umożliwiają opowiedzenie historii promowanego produktu lub marki, pokazując internautom serię filmów w określonej kolejności. Przejście użytkownika do każdego kolejnego kroku sekwencji jest uzależnione od zarejestrowania wyświetlenia filmu w poprzednim kroku,

  • Nakładki produktowe
    Interaktywne karty prezentujące produkty ze sklepu online, które internauci oglądali wcześniej lub które są związane z oglądanym filmem. Kliknięcie w kartę kieruje odbiorców bezpośrednio do podstrony produktowej celem umożliwienia zakupu. W tym przypadku wymagane jest połączenie z kontem Google Merchant Center oraz posiadanie pliku produktowego.

Najbardziej pożądaną przez reklamodawców interakcją z reklamą wideo jest kliknięcie w reklamę, baner towarzyszący, czy nakładkę z wezwaniem do działania oraz przejście na kanał lub stronę www reklamodawcy. Reklamy wideo rozliczane są w systemie CPV (płatność za obejrzenie) lub CPM (płatność za 1000 wyświetleń).

Zalety reklam Youtube

Reklamy wideo Youtube są doskonałym sposobem na dotarcie z przekazem do internautów będących na różnych etapach tzw. lejka sprzedażowego. Dzięki bardzo precyzyjnym możliwościom kierowania mogą być one prezentowane użytkownikom aktywnie poszukującym wybranych produktów lub usług, ale też tym, którzy znajdują się na samym początku ścieżki zakupowej. Reklama na Youtube może być kierowana zarówno w oparciu o wybrane grupy odbiorców (np. osoby zainteresowane zdrowym trybem życia, czy planujące zakup mieszkania), jak i kontekstowo – np. wyświetlać się na kanałach o tematyce motoryzacyjnej, czy też biznesowej.

Reklamy na YouTube oraz panel administracyjny Google Ads dają zaawansowane możliwości mierzenia danych. W odróżnieniu od reklamy telewizyjnej, umożliwiają dokładne sprawdzenie liczby kliknięć, obejrzeń, wyświetleń, konwersji, itd., w oparciu o wybrane dni, godziny, urządzenia, czy grupy odbiorców. Na podstawie tych danych kampanie wideo mogą być skutecznie optymalizowane – ogromna ilość danych pozwala bowiem stwierdzić, w które grupy odbiorców inwestować więcej budżety, czy też w których dniach tygodnia warto zwiększyć wydatki.

Reklamy wideo na YouTube charakteryzują się bardzo niskimi kosztami jednostkowymi. Średni koszt za obejrzenie filmu reklamowego, w zależności od branży, grupy docelowej oraz optymalizacji kampanii może wahać się w granicach kilku do kilkunastu groszy. Zdarzają się kampanie, gdzie klient za pojedyncze obejrzenie reklamy płaci nawet 0,01 zł.

Reklamy online są zdecydowanie skuteczniejsze niż ich wersje TV również w kontekście zaangażowania i siły oddziaływania. Dzięki możliwości dokonania szybkiej i bezpośredniej interakcji (np. kliknięcia i przejścia na stronę www) reklamy generują więcej konwersji niż ich siostry ze szklanego ekranu.
Charakteryzują się też prostotą konfiguracji – kampanie wideo tworzone są w bardzo prosty i intuicyjny sposób, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości rozbudowany support Google służy pomocą 24/7.

Reklamy wideo dają możliwość zaprezentowania efektów, zalet, czy sposobów użytkowania promowanych produktów lub usług. W przeciwieństwie do spotów telewizyjnych, reklamy w YouTube mogą trwać nawet kilkanaście minut, a to odbiorcy decydują, czy obejrzą cały przekaz, pominą go lub dokonają innej interakcji. W przypadku reklamy online, filmem reklamowym może być każde wideo umieszczone na kanale YouTube reklamodawcy.

W związku ze stale rosnącym dostępem do internetu, zasięg kampanii reklamowych wideo zwiększa się z roku na rok. Już około 75% polskich internautów korzysta z YouTube, spędzając tam coraz więcej czasu.

Kierowanie reklam wideo w YouTube

Google Ads oferuje wiele możliwości kierowania reklam wideo. Reklamodawcy mogą docierać do odbiorców korzystając z następujących metod kierowania:

  1. Demografii
    tj. wg wieku, płci, statusu rodzicielskiego oraz dochodu gospodarstwa domowego (dostępnego w wybranych krajach),
  2. Grup odbiorców
    którzy według szacunków Google mają sprecyzowane zainteresowania, kierują się określonymi intencjami i należą do konkretnych grup demograficznych,
  3. Słów kluczowych
    związanych z reklamowanymi produktami lub usługami, co umożliwi wyświetlanie reklam wideo przy treściach, którymi interesują się odbiorcy,
  4. Tematów
    co pozwoli łatwo umieścić reklamy na kanałach, w aplikacjach lub filmach poświęconych określonej tematyce,
  5. Miejsc docelowych
    tj. określonych filmów lub kanałów, na których reklamodawca chciałby pojawić się ze swoją reklamą,
  6. Remarketingu
    czyli tzw. reklam przypominających, które mają za zadanie zachęcić internautów do ponownego obejrzenia filmu, odwiedzenia kanału lub strony reklamodawcy.

Dlaczego warto inwestować w reklamy wideo?

YouTube, jako miejsce, w którym internauci spędzają coraz więcej swojego czasu, działa niczym gigantycznych rozmiarów galeria handlowa. Codziennie przewijają się tam tabuny ludzi – jedni pędzą w określonym kierunku, inni przystają na chwilę z zaciekawieniem, aby obejrzeć to, co przykuło ich wzrok. Jedni interesują się tylko wybraną destynacją, inni chętnie rozglądają się na boki, chłoną widoki, smaki i zapachy z mijanych sklepików, a często dają się im skusić. Warto zatem postarać się o swój własny kawałek YouTube i serwować na nim to, co mamy najlepsze. Prezentując swoją ofertę nie na prawo i lewo, ale odpowiednio dobranym odbiorcom, mamy możliwość osiągnięcia dobrych efektów. Dodatkowo, przy współpracy z wykwalifikowanymi specjalistami, którzy podpowiedzą w którym miejscu się ustawić, jak przyciągnąć uwagę i komu się pokazać, efekty te mogą być wręcz spektakularne.

YouTube jest świetnym miejscem do promowania Twoich produktów lub usług!

Jeżeli chcesz wiedzieć w jaki sposób zdobyć więcej klientów, napisz do nas. Jako certyfikowani specjaliści Google Ads, przygotujemy dla Ciebie kampanię szytą na miarę. Pomożemy w doborze odpowiednich filmów reklamowych, wybierzemy najlepsze grupy odbiorców, skonfigurujemy i zoptymalizujemy kampanię w oparciu o najwyższe standardy, a nasza autorska platforma będzie kontrolować Twoją kampanię 24/7 celem wygenerowania jak największych zysków.

W Verseo korzystamy wielu typów kampanii, współpracujemy z klientami z wielu różnorodnych branż, na bieżąco śledzimy wszelkie nowinki z zakresu możliwości reklamowych, szkolimy się, dzielimy wiedzą i doświadczeniem i zawsze staramy się znaleźć najlepsze rozwiązania.

Myślisz, że w Twojej branży YouTube się nie sprawdzi? Może czas się przekonać, że jest inaczej? Wielu spośród naszych klientów przeniosło swoje budżety telewizyjne na Youtube!

Usługi które zapewniamy naszym klientom w ramach reklamy Video na YouTube:

  • Założenie i skonfigurowanie firmowego kanału na serwisie
  • Przygotowanie i uruchomienie filmów/animacji na kanale
  • Prowadzenie kampanii reklamowych w ramach ustalonego budżetu na portalu YouTube
  • Prowadzenie kampanii re-marketingowych w sieci YouTube
  • Integracja konta YouTube z innymi źródłami: strona www, Facebook, Google+
  • Zaawansowana analiza efektywności kampanii – YouTube Analytics, Google Analytics