Zrozumieć Google AdWords. Słownik terminów
Czym się różni CTR od CPC? Czy docelowy adres kampanii musi być taki sam jak ten wyświetlany? Czy grupa kampanii […]
Czym się różni CTR od CPC? Czy docelowy adres kampanii musi być taki sam jak ten wyświetlany? Czy grupa kampanii […]
Wirecard uruchamia Checkout Portal oferujący rozwiązania w zakresie płatności przez Internet zintegrowanych z usługami Google. To w pełni zautomatyzowany system […]
24 września 2015 roku w Ostrowie Wielkopolskim odbyła się konferencja „Finansowanie i nowe technologie dla firm” adresowana do osób prowadzących […]
Praca przy kampaniach AdWords to ogrom pracy związanej z m.in. tworzeniem kampanii, jej optymalizacją, ustaleniem stawek i wprowadzaniem zmian. Ilość […]
Google Partners All Stars to 3-dniowa impreza, która odbywała się we wrześniu 2015 w Mountain View w Kalifornii. Zostali zaproszeni […]
Optymalizacja od dawna kojarzy się przede wszystkim ze stronami internetowymi. Coraz częściej mówi się jednak o optymalizacji filmów i kanałów […]
Verseo.pl od początku swojej działalności wspiera marketingowo małe i średnie firmy. Specjalnie dla nich przygotowujemy pakiety i oferty uwzględniające specyfikę […]
Temat reklamy graficznej pojawiał się już przy wpisach na temat remarketingu, ograniczając się jednak do stwierdzenia, że reklama graficzna – […]
Remarketing to jedna z form reklamy Google AdWords; w tym przypadku reklamy wyświetlają się w sieci reklamowej partnerów Google i […]
Chcesz rozpocząć sprzedaż online lub zwiększyć tę dotychczasową? Myślisz, że wymaga to dużych nakładów, przeszkolenia dotychczasowych pracowników z zakresu e-commerce […]
Przyjęło się, że jakość witryny, na którą składają się m. in. optymalizacja grafiki, teksty na niej zamieszczone, przejrzysty układ nawigacji […]
Przed 1 września 2015 firmy prowadzące kampanie AdWords w sieci reklamowej czeka wielki przegląd swoich reklam. Google zapowiedziało, że od […]
Najczęsciej komentowane