Wirecard uruchamia Checkout Portal oferujący rozwiązania w zakresie płatności przez Internet zintegrowanych z usługami Google. To w pełni zautomatyzowany system pozwalający małym i średnim przedsiębiorcom na przetwarzanie płatności online. Verseo.pl to oficjalny partner projektu na Europę Środkową i Wschodnią.
Verseo.pl – certyfikowany partner MSP Google AdWords i główny partner Wirecard na polskim rynku – odpowiedzialny jest za planowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi realizowanymi dla e-handlowców zainteresowanych korzystaniem z Checkout Portal Wirecard. Z myślą o małych i średnich firmach prowadzących sklepy internetowe Verseo.pl przygotowało wspierającą ich działalność ofertę obejmującą kampanie AdWords.
Specjalna oferta Verseo.pl dla Klientów Wirecard Checkout Portal obejmuje między innymi:
- 10% rabatu na obsługę kampanii,
- banery do re-marketingu,
- konfigurację kont Google Merchant Center i Google Analytics,
- audyt strony pod kątem wyszukiwarek,
- stałą optymalizację kampanii pod kątem ruchu na stronie, przychodu i kosztu sprzedaży.
Wirecard AG to jeden z najbardziej znanych globalnych dostawców usług finansowych i związanych z nimi technologiami. Kojarzony jest z usługą płatności internetowych Wirecard – konkurencyjnych wobec PayPal czy transferuj.pl (na polskim rynku). Jest notowany na giełdzie papierów wartościowych w Frankfurcie.
Wirecard na swoim stoisku razem z Verseo.pl zaprezentowały Wirecard Checkout Portal w trakcie IX. Targów eHandlu w Warszawie 14 października 2015 r. Targi eHandlu w Warszawie to największa impreza o tym profilu w Europie Środkowej i Wschodniej.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.