Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Verseo.pl strategicznym partnerem Wirecard na Europę Środkową i Wschodnią

    Wirecard uruchamia Checkout Portal oferujący rozwiązania w zakresie płatności przez Internet zintegrowanych z usługami Google. To w pełni zautomatyzowany system pozwalający małym i średnim przedsiębiorcom na przetwarzanie płatności online. Verseo.pl to oficjalny partner projektu na Europę Środkową i Wschodnią.

    Verseo.pl – certyfikowany partner MSP Google AdWords i główny partner Wirecard na polskim rynku – odpowiedzialny jest za planowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi realizowanymi dla e-handlowców zainteresowanych korzystaniem z Checkout Portal Wirecard. Z myślą o małych i średnich firmach prowadzących sklepy internetowe Verseo.pl przygotowało wspierającą ich działalność ofertę obejmującą kampanie AdWords.

    Specjalna oferta Verseo.pl dla Klientów Wirecard Checkout Portal obejmuje między innymi:

    • 10% rabatu na obsługę kampanii,
    • banery do re-marketingu,
    • konfigurację kont Google Merchant Center i Google Analytics,
    • audyt strony pod kątem wyszukiwarek,
    • stałą optymalizację kampanii pod kątem ruchu na stronie, przychodu i kosztu sprzedaży.

    Wirecard AG to jeden z najbardziej znanych globalnych dostawców usług finansowych i związanych z nimi technologiami. Kojarzony jest z usługą płatności internetowych Wirecard – konkurencyjnych wobec PayPal czy transferuj.pl (na polskim rynku). Jest notowany na giełdzie papierów wartościowych w Frankfurcie.

    Wirecard na swoim stoisku razem z Verseo.pl zaprezentowały Wirecard Checkout Portal w trakcie IX. Targów eHandlu w Warszawie 14 października 2015 r. Targi eHandlu w Warszawie to największa impreza o tym profilu w Europie Środkowej i Wschodniej.

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Udostępnij:

    0 osób uznało ten artykuł za przydatny

    Loading...

    Czy ten artykuł był przydatny?

    TAK NIE

    Autor artykułu

    Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Poznaj Bumper Ads
    Artur Kwieciński

    Bumper Ads – reklama na Youtube z „gwarancją”. W jaki sposób dotrzeć z przekazem wideo do użytkowników, którzy zwłaszcza na […]

    jak założyć sklep internetowy
    Jak założyć sklep internetowy krok po kroku
    Dominika Słomka

    Chcesz założyć sklep internetowy? Dobra decyzja! Zwłaszcza teraz, gdy e-commerce rozwija się szybciej niż kiedykolwiek. Ale pomysł to dopiero początek […]

    Marketing szeptany – co to jest i czy warto?
    Maciej Popiołek

    Lubisz plotkować? Nawet jeśli to nie Twoja bajka, na pewno doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jaką moc mogą mieć […]

    marketing inhouse grzechy
    Grzechy główne marketingu inhouse
    Krzysztof Masłowski

    Przestrzegam Cię drogi czytelniku, nim wejdziesz głębiej w niniejszy tekst, że może on być dla Ciebie w jakiś sposób ostry […]

    marketplace czy sklep internetowy
    Marketplace czy sklep internetowy – w co inwestować sprzedając produkty w internecie?
    Kasia Nowakowska

    Blisko 28 milionów Polaków dokonuje zakupów przez Internet. Polski rynek e-commerce rośnie z roku na rok średnio o 18%, jednakże […]

    Google Moja Firma, wyniki lokalne i jak to połączyć?
    Jakub Szperkowski

    W dzisiejszym wpisie chciałbym poruszyć kwestię tworzenia profilu Google Moja Firma, czyli tworzenia lokacji naszej firmy w mapach Google. Jest […]