Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Verseo.pl strategicznym partnerem Wirecard na Europę Środkową i Wschodnią

    Wirecard uruchamia Checkout Portal oferujący rozwiązania w zakresie płatności przez Internet zintegrowanych z usługami Google. To w pełni zautomatyzowany system pozwalający małym i średnim przedsiębiorcom na przetwarzanie płatności online. Verseo.pl to oficjalny partner projektu na Europę Środkową i Wschodnią.

    Verseo.pl – certyfikowany partner MSP Google AdWords i główny partner Wirecard na polskim rynku – odpowiedzialny jest za planowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi realizowanymi dla e-handlowców zainteresowanych korzystaniem z Checkout Portal Wirecard. Z myślą o małych i średnich firmach prowadzących sklepy internetowe Verseo.pl przygotowało wspierającą ich działalność ofertę obejmującą kampanie AdWords.

    Specjalna oferta Verseo.pl dla Klientów Wirecard Checkout Portal obejmuje między innymi:

    • 10% rabatu na obsługę kampanii,
    • banery do re-marketingu,
    • konfigurację kont Google Merchant Center i Google Analytics,
    • audyt strony pod kątem wyszukiwarek,
    • stałą optymalizację kampanii pod kątem ruchu na stronie, przychodu i kosztu sprzedaży.

    Wirecard AG to jeden z najbardziej znanych globalnych dostawców usług finansowych i związanych z nimi technologiami. Kojarzony jest z usługą płatności internetowych Wirecard – konkurencyjnych wobec PayPal czy transferuj.pl (na polskim rynku). Jest notowany na giełdzie papierów wartościowych w Frankfurcie.

    Wirecard na swoim stoisku razem z Verseo.pl zaprezentowały Wirecard Checkout Portal w trakcie IX. Targów eHandlu w Warszawie 14 października 2015 r. Targi eHandlu w Warszawie to największa impreza o tym profilu w Europie Środkowej i Wschodniej.

    Audyt Google Ads

    Udostępnij:

    0 osób uznało ten artykuł za przydatny

    Loading...

    Czy ten artykuł był przydatny?

    TAK NIE

    Autor artykułu

    Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Ścieżka zakupowa klienta – czyli flywheel vs sales funnel
    Krzysztof Masłowski

    Ścieżka zakupowa klienta – i jej transformacja Metoda lejka sprzedażowego towarzyszy mi od lat. Jego wykorzystanie jako narzędzia pracy od […]

    dlaczego warto łączyć kanały reklamowe
    Dlaczego warto łączyć kanały reklamowe? Case study
    Maciej Popiołek

    Dzisiaj na tapecie sklep, który powierzył nam reklamę od swoich narodzin, które nastąpiły rok temu – czyli całkiem niedawno. Taka […]

    Dlaczego marketing jest ważny
    Redakcja

    Dlaczego marketing jest ważny i jak napędza firmy! W jednych firmach zagadnienia związane z marketingiem traktuje się poważnie. W innych nie […]

    Co to jest omnichannel marketing?
    Maciej Popiołek

    Kupujesz online czy offline? A może i tu, i tu, również w ramach jednej transakcji? Na nowoczesnym rynku coraz częściej […]

    reklama sklepu kosmetycznego
    Reklama sklepu kosmetycznego
    Izabela Pirańska

    Prowadzisz sklep kosmetyczny? Branża beauty jest niezwykle rozwojowa – zwłaszcza, że rozwija się równolegle rynek samych produktów kosmetycznych oraz system […]