Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Nowy sposób prezentacji hoteli w wynikach organicznych

Nowy sposób prezentacji hoteli w wynikach organicznych - zdjęcie nr 1

Nowy sposób prezentacji hoteli w wynikach organicznych - zdjęcie nr 2

Od kilkunastu godzin wyszukiwarka Google wprowadziła nowy widok dla poszukiwanych hoteli.
Nowy widok pojawia się dla fraz związanych z hotelami np. hotel + MIASTO, ale także dla fraz takich  jak apartamenty, noclegi czy hostele.

Nie wiadomo na razie czy jest to zmiana na stałe czy tylko testy. Należy spodziewać się jednak że będzie to główny sposób prezentowania wyników w tej branży i zastąpi dotychczasową listę popularnych „mapek”.

Układ wyników jest niemal identyczny jak w usłudze Google Hotel Finder. Naszą uwagę przykuł fakt, że organiczne wyniki wyszukiwania znajdują się całkowicie poza polem widzenia internautów, a więc znacząco zwiększy potencjał płatnych wyników wyszukiwania.

Przykładowy zrzut ekranu dla frazy „noclegi Poznań”

hotel1

Po kliknięciu w więcej lub wybraniu daty zostajemy przeniesieni do widoku identycznego jak w usłudze Google Hotel Finder. Z lewej strony znajduje się lista hoteli wraz z adresami, cenami za pobyt oraz ocenami użytkowników. Z prawej mapka z naniesionymi na niej punktami.

hotel2

Po wybraniu konkretnego obiektu Google wyświetla nam jego wizytówkę z usługi Google Moja Firma.

hotel3

Zmiany w obserwowanych przez nas miastach nieznacznie wpłynęły na wyniki wyszukiwania. W kilku z nich nastąpiły jedynie drobne przetasowania, jednak dokładna analiza będzie możliwa dopiero w kolejnych dniach.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany