Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Mamy 100 tysięcy złotych dla małych i średnich firm!

    Verseo.pl od początku swojej działalności wspiera marketingowo małe i średnie firmy. Specjalnie dla nich przygotowujemy pakiety i oferty uwzględniające specyfikę ich działalności. Z myślą o nich przygotowaliśmy specjalne dodatkowe korzyści wzmacniające ich widoczność w Internecie.

    Nasz fundusz, który przeznaczamy na wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw, to 100 tysięcy złotych. Jak można skorzystać z niego? Wystarczy zgłosić się do Verseo.pl, wybrać usługi z zakresu marketingu internetowego, a Verseo.pl dołoży do tego bonusy o wartości do 2 tysięcy złotych netto na firmę. Dodatkowe korzyści dopasowane są indywidualnie dla każdego klienta – tak, by uzupełniały wybrane przez niego usługi marketingowe.
    Uwaga! Fundusz Verseo.pl działa do wyczerpania się puli 100 tysięcy złotych lub do 30 listopada 2015. Skontaktuj się z Verseo.pl i sprawdź, co przygotowaliśmy specjalnie dla Twojej firmy.

    Audyt Google Ads

    Udostępnij:

    0 osób uznało ten artykuł za przydatny

    Loading...

    Czy ten artykuł był przydatny?

    TAK NIE

    Autor artykułu

    Razem z Mateuszem Bieganowskim założyli agencję Verseo, która obecnie jest największą agencją SEM w Polsce. Krzysztof posiada status Certyfikowanego Trenera Google AdWords (Google Ads) i samodzielnie przeprowadził już kilkaset kampanii - z miesięcznym budżetem od 50 do 300.000 złotych. Szczególnie zafascynowany optymalizacją kampanii Google za pośrednictwem metody machine learning - co skutecznie w Verseo wprowadzamy za pośrednictwem naszej platformy Verseo Campaign Manager.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    E-A-T i YMYL
    E-A-T i YMYL – jeszcze więcej jakości w SEO
    Barbara Oleszek

    Zasady gry w Google są stosunkowo proste – Twoim celem jest szybkie dostarczenie wysokiej jakości contentu. Prędkość to przede wszystkim […]

    Tanie pozycjonowanie stron internetowych – mit czy hit?
    Kasia Jurewicz

    Tanie pozycjonowanie stron internetowych – jeśli bez efektu, to bez sensu O zauważalnej obecności w globalnej sieci internetowej nie masz […]

    Pozycjonowanie za efekt – co, jak i dlaczego?
    Joanna Michalska

    W świecie SEO, pozycjonowanie za efekt – a w zasadzie taki model rozliczenia – ma się całkiem nieźle. Nie brakuje […]

    sitemap mapa strony internetowej
    Sitemap – mapa strony internetowej – jak poprawnie stworzyć?
    Barbara Oleszek

    Dobra orientacja w terenie jest nie tylko przywarą podróżników, ale również programów komputerowych specjalnego typu – robotów sieciowych. Niestety większość […]

    seo dla software house
    SEO dla software house oraz firm z branży IT
    Barbara Oleszek

    IT to gałąź przemysłu, która na tę chwilę wydaje się być bardziej odporna na zawirowania na globalnym rynku. Ba, wydaje […]

    Usługi SEO – co to jest?
    Joanna Michalska

    SEO – co to jest i na czym polega ta usługa? Co tak właściwie wchodzi w skład usługi SEO (search […]