Festiwal SEO 2015 to trzecia już edycja cieszącego się rosnącą popularnością zlotu entuzjastów marketingu internetowego. Organizowana przez Artura Strzeleckiego impreza jak co roku miała miejsce w Katowickim oku miasta. Program festiwalu składał się w tym roku z 11 preelekcji przygotowanych przez specjalistów związanych z branżą SEM. Grzegorz Strzelec, menadżer zespołu SEO w Onet zaprezentował technologię History API, będącą rozwiązaniem problemu dynamicznych witryn zgodnych z SEO. Jest to ciekawa alternatywa po rezygnacji Google z indeksowania stron AJAX z technologią Escaped Fragments.
Slajd z prezentacji Grzegorza Strzelca
Mateusz Michalik z niemieckiej firmy AKM3 pokazywał aspekty optymalizacji wielojęzycznych witryn internetowych skierowanych na różne rynki. Udowodnił między innymi jak istotna jest implementacja oraz odpowiednia konfiguracja atrybutu „hreflang” na tego typu stronach.
Slajd z prezentacji Mateusza Michalika
Dixon Jones prezentował możliwości platformy Majestic SEO, między innymi w zakresie odpowiedniego identyfikowania i kategoryzowania sieci WWW. Pokazywał również skuteczność czynnika Trust Flow w narzędziach Majestic i porównywał je do Page Rank-u.
Ostatni na scenę wyszedł znany w branży SEO Kaspar Szymański, który kiedyś pracował w Google Search Quality Team. Zamiast prezentacji zaproponował panel Q&A. Było to najdłuższe i najciekawsze wystąpienie tego festiwalu. Pytań odnośnie kar nakładanych przez Google było bardzo dużo, a Kaspar odpowiadał na nie długo po zakończeniu preelekcji.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Na festiwalu odbył się również mini targ ze stoiskami firm oferujących usługi związane z pozycjonowaniem. Największym zainteresowaniem cieszyło się stanowisko Majestic przy którym Dixon Jones prezentował możliwości tej platformy. Dziwił natomiast brak stoiska SeoStation, które było jednym z patronatów całego wydarzenia, a które na pewno cieszyłoby się niemałym zainteresowaniem.
Jeśli nie nie mogliście wziąć udziału w festiwalu organizatorzy przygotowali dal Was miłą niespodziankę w postaci prezentacji w PDF, płatnych Tweetem. Można je pobrać na tej stronie:
http://www.silesiasem.pl/festiwal-seo-2015-katowice
Mamy nadzieje, że Festiwal SEO 2016 będzie równie interesujący, a Arturowi Strzeleckiemu chcielibyśmy pogratulować doskonałej organizacji tego eventu.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.