Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Verseo.pl z „Google – narzędzia dla biznesu”

    24 września 2015 roku w Ostrowie Wielkopolskim odbyła się konferencja „Finansowanie i nowe technologie dla firm” adresowana do osób prowadzących własną firmę i startujących z nią. Jednym z prelegentów był Dariusz Cichocki z Verseo.pl, który zaprezentował „Google – narzędzia dla biznesu”.

    Organizatorzy konferencji zorganizowali ją z myślą o osobach prowadzących własny biznes, osób które są pracownikami firm, ale także osób, które w najbliższej przyszłości planują otworzyć firmę. Tematy poruszane w trakcie konferencji to:

    1. Jak skutecznie rozwinąć własną firmę.
    2. Możliwości finansowania swojej działalności.
    3. Nowoczesne narzędzia wspierania biznesu.

    W bloku tematycznym „Nowoczesne narzędzia wspierania biznesu” wystąpił Dariusz Cichocki – Certyfikowany Specjalista AdWords – z Verseo.pl, który przedstawił prezentację „Google – narzędzia dla biznesu”. Zaprezentował korzyści dla firm płynące z korzystania z takich narzędzi Google jak: Google Analytics, Google AdWords, Google Apps dla firm i Google Moja Firma.

    Konferencja „Finansowanie i nowe technologie dla firm” odbyła się się w Samorządowej Instytucji Kultury Ostrowa Wielkopolskiego „Forum Synagoga” pod patronatem Prezydent Miasta Ostrowa Wielkopolskiego Beaty Klimek.

    Audyt Google Ads

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Rozszerzenie cen w Google AdWords
    Michał Białobrzeski

    Rozszerzenia Google Adwords – czy nie tracisz? Linki sponsorowane w sieci wyszukiwania wciąż zwiększają swoją objętość. Klienci indywidualni i specjaliści […]

    reklama displayowa
    Reklama displayowa
    Magdalena Walczak

    Różnorodność formatów reklamowych oferowanych przez Google Ads jest imponująca. Każdy realizuje nieco inne cele, dlatego to ich umiejętne łączenie często […]

    Reklama gabinetu stomatologicznego – na co warto postawić?
    Redakcja

    Reklama gabinetu stomatologicznego – na co zwrócić uwagę? Wizyty u dentysty nikomu nie kojarzą się z relaksem i przyjemnością. W […]

    Google AdWords – co to jest
    Maksymilian Melion

    Google Adwords – co to jest? Planując działania marketingowe wokół naszej strony internetowej musimy zadbać o racjonalny, w stosunku do […]

    reklama kwiaciarni
    Reklama kwiaciarni
    Izabela Pirańska

    Branża florystyczna jest bardzo specyficzna, m.in. ze względu na występujące falami okresy zwiększonego popytu. Prowadzenie kwiaciarni może się wydawać prostym […]

    Wynik optymalizacji na koncie Google Ads – jak zwiększyć skuteczność?
    Olga Badeusz

    Wynik optymalizacji Google Ads Na koncie Google Ads w zakładce Rekomendacje pojawił się wskaźnik “Wynik optymalizacji”. W tym momencie jest […]