Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Verseo.pl z „Google – narzędzia dla biznesu”

    24 września 2015 roku w Ostrowie Wielkopolskim odbyła się konferencja „Finansowanie i nowe technologie dla firm” adresowana do osób prowadzących własną firmę i startujących z nią. Jednym z prelegentów był Dariusz Cichocki z Verseo.pl, który zaprezentował „Google – narzędzia dla biznesu”.

    Organizatorzy konferencji zorganizowali ją z myślą o osobach prowadzących własny biznes, osób które są pracownikami firm, ale także osób, które w najbliższej przyszłości planują otworzyć firmę. Tematy poruszane w trakcie konferencji to:

    1. Jak skutecznie rozwinąć własną firmę.
    2. Możliwości finansowania swojej działalności.
    3. Nowoczesne narzędzia wspierania biznesu.

    W bloku tematycznym „Nowoczesne narzędzia wspierania biznesu” wystąpił Dariusz Cichocki – Certyfikowany Specjalista AdWords – z Verseo.pl, który przedstawił prezentację „Google – narzędzia dla biznesu”. Zaprezentował korzyści dla firm płynące z korzystania z takich narzędzi Google jak: Google Analytics, Google AdWords, Google Apps dla firm i Google Moja Firma.

    Konferencja „Finansowanie i nowe technologie dla firm” odbyła się się w Samorządowej Instytucji Kultury Ostrowa Wielkopolskiego „Forum Synagoga” pod patronatem Prezydent Miasta Ostrowa Wielkopolskiego Beaty Klimek.

    Audyt Google Ads

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Kampanie internetowe – na co postawić?
    Maciej Popiołek

    Marketing internetowy to narzędzie, dzięki któremu można poszerzyć grono potencjalnych klientów z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów komunikacji. Jeśli chcesz zaistnieć w […]

    Zmierzch reklam flashowych
    Joanna Michalska

    Przed 1 września 2015 firmy prowadzące kampanie AdWords w sieci reklamowej czeka wielki przegląd swoich reklam. Google zapowiedziało, że od […]

    Raport wyszukiwanych haseł
    Witold Chęciński

    Wiedza na temat naszych klientów (także tych potencjalnych) i sposobu, w jaki docierają do nas, jest bardzo przydatna. Pomocny w […]

    Sieć Wyszukiwania a Sieć Reklamowa Google
    Patrycja Krawczyk

    Sieć Wyszukiwania a Sieć Reklamowa Google – różnice W zależności od tego, co chcemy osiągnąć poprzez kampanię reklamową Google AdWords […]

    Reklama graficzna w Google
    Joanna Michalska

    Temat reklamy graficznej pojawiał się już przy wpisach na temat remarketingu, ograniczając się jednak do stwierdzenia, że reklama graficzna – […]

    Kampanie zakupowe Google AdWords – strategia, budowa i optymalizacja
    Paweł Dalecki

    Kampanie zakupowe – must have nowoczesnego marketingu! Kampanie przygotowywane dla sklepów internetowych należą do tych o najbardziej skomplikowanej strukturze. Reklamodawcy, […]