Programmatic

Reklama programatyczna łączy w sobie zintegrowanie wielu kanałów reklamowych, momentalne śledzenie użytkownika, zaawansowane opcje optymalizacyjne i formaty oraz umiejscowienia niedostępne w klasycznych reklamach Google Ads.

Twój

indywidualny pakiet

dla budżetów
powyżej 10 000 PLN


Search 360, Display 360, Video 360



W pakiecie otrzymujesz:

  • Szczegółowy mediaplan z estymacją zasięgów i stawek
  • Dedykowane kierowania niestandardowe
  • Doradztwo w zakresie dobieranych kanałów reklamowych i wydawców
  • Projekt, Budowa i Optymalizacja kampanii w Google Display&Video 360
  • Emisja reklam przy wykorzystaniu technologii Brand Safety
  • Gotowe strategie AI & Machine Learning dla Twoich kampanii

  • Implementacja i konfiguracja tagów Floodlight w Google Tag Manager
  • Kompleksowa obsługa umów z wydawcami (Private Deals)
  • Zakup i implementacja list odbiorców od dostawców Third-Party
  • Dedykowane raporty w Google Data Studio
  • Certyfikowany zespół projektowy

Działania dodatkowe:

  • Konfiguracja konta w Google Campaign Manager
  • Raporty niestandardowe w Google Campaign Manager
  • Hosting i konfiguracja kreacji w Google Studio

  • Dobór dedykowanych platform DSP
  • Integracja z innymi kanałami (multichannel)

Olga Badeusz
Google Ads Strategist

Nie wiesz, który plan jest dla Ciebie? Napisz do nas

Darmowa wycena

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Presja cenowa konkurencji i odpływ klientów do innych platform? Rozwiązujemy również wyzwania najwyższej wagi.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport