Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Co to jest Google Doubleclick

    Praca przy kampaniach AdWords to ogrom pracy związanej z m.in. tworzeniem kampanii, jej optymalizacją, ustaleniem stawek i wprowadzaniem zmian. Ilość tej pracy wzrasta, gdy każda zmiana musi być wprowadzana ręcznie i z osobna. DoubleClick to sposób na ułatwienie sobie pracy. Verseo.pl już prowadzi kampanie wykorzystując DoubleClick.

    doubleclickDoubleClick Digital Manager to platforma ułatwiająca prowadzenie kampanii AdWords i analitykę jej rezultatów. Dzięki temu pozwala na strategiczne zarządzanie kampaniami reklamowymi – we wszystkich kanałach. Analiza wykonana przy wykorzystaniu tej platformy może obejmować wszystkie zdarzenia z kampanii, dzięki czemu uzyskujemy pełny obraz efektywności naszej kampanii i prowadzonych działań.
    DoubleClick Digital Manager wykorzystuje dane pochodzące z kampanii AdWords, Facebooka, displaya, kampanii mobilnych – dzięki czemu żadne istotne dane dotyczące kampanii nie zostaną niezauważone.

    Co wchodzi w skład DoubleClick Digital Marketing?

    DoubleClick Bid Manager

    Jego wyróżnikiem jest dostęp do danych raportowanych w czasie rzeczywistym. Wiedząc jak wygląda i jak zachowuje się kampania w danym momencie, można podejmować bardziej trafne decyzje, często o kluczowym znaczeniu i reagować na bieżąco. Dostęp do danych i możliwość wprowadzania zmian odbywa się za pośrednictwem komputera i urządzeń mobilnych. Ta łatwość dostępu oraz wgląd w rzeczywiste, zawsze aktualne dane, sprzyjają trafieniu do grupy docelowej kampanii.

    DoubleClick Campaign Manager

    To uzupełnienie dla zebranych danych – pakiet narzędzi raportowania i atrybucji. Wszystkie raporty użytkownik znajdzie w jednym miejscu i jednego miejsca zarządza kampaniami. Do raportów ma dostęp także za pośrednictwem komputera i urządzeń mobilnych.

    DoubleClick Search

    To sposób na ułatwienie sobie pracy poprzez jej automatyzację. W tym przypadku automatyzacja oznacza wprowadzanie zmian za pomocą strategii lub reguł, które determinują zachowanie kampanii w przypadku pojawienia się określonego czynnika. Zamiast ręcznej zmiany każdej stawki wystarczy utworzyć regułę, która automatycznie podniesie je w przypadku, gdy dotychczasowa np. nie wystarcza już do widoczności na pierwszej stronie. W tym miejscu możliwe jest także tworzenie kampanii dla innych niż Google wyszukiwarek.

    Korzyści płynące z korzystania z DoubleClick według Google to: oszczędność czasu, uproszczenie działań, podejmowanie bardziej trafnych decyzji na podstawie dostępnych danych i wzrost zwrotu z inwestycji (ROI) w marketing w wyszukiwarce. DoubleClick szczególnie sprawdza się w kampaniach, które wytwarzają dużą ilość danych i wymagają korzystania w nich w trakcie prowadzenia kampanii. Chcesz wiedzieć więcej o możliwości poprowadzenia kampanii dla Twojej firmy z wykorzystaniem DoubleClick? Skontaktuj się z Krzysztofem Borzymowskim – Dyrektorem Działu Sprzedaży Verseo.pl pod numerem 531 208 001 lub sprawdź ofertę na stronie https://verseo.pl/double-click-digital-marketing/

    Audyt Google Ads

    Udostępnij:

    0 osób uznało ten artykuł za przydatny

    Loading...

    Czy ten artykuł był przydatny?

    TAK NIE

    Autor artykułu

    Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Trendy Google Ads 2019
    Maksymilian Melion

    Trendy Google Ads – wyjęliśmy szklaną kulę! 2018 był rokiem obfitym w zmiany w systemie reklamowym Google’a. Po pierwsze, zmianie […]

    Digital Marketing – co to jest
    Maciej Popiołek

    Marketing tradycyjny i cyfrowy przeplatają się dziś ze sobą – niczym dwie strony medalu. Ale w ostatnich latach rola tego […]

    kampania reklamowa w internecie
    Kampania reklamowa w internecie – jaka cena?
    Maciej Popiołek

    Promowanie się w internecie to dziś podstawa strategii marketingowej w zdecydowanej większości branż. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: ponieważ większość konsumentów […]

    Specjalista Google AdWords – kto to i jak wybrać?
    Martyna Mikołajczak

    Certyfikowany Specjalista Google AdWords – jak wybrać tego jedynego? 🙂 W dobie tak ogromnej popularności Internetu – z którego korzysta […]

    Reklama w Google czy pozycjonowanie – co wybrać?
    Redakcja

    Reklama w Google czy pozycjonowanie – co wybrać, by zwiększyć przychody?  Odwieczne pytanie! Reklama w Google czy pozycjonowanie strony? Którą […]

    Lightbox – reklama nastawiona na zaangażowanie
    Artur Kwieciński

    Z Badań Google wynika, że użytkownicy wchodzący w interakcję co najmniej raz w tygodniu cechują się czterokrotnie wyższym prawdopodobieństwem dokonania […]