Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Co to jest Google Doubleclick

    Praca przy kampaniach AdWords to ogrom pracy związanej z m.in. tworzeniem kampanii, jej optymalizacją, ustaleniem stawek i wprowadzaniem zmian. Ilość tej pracy wzrasta, gdy każda zmiana musi być wprowadzana ręcznie i z osobna. DoubleClick to sposób na ułatwienie sobie pracy. Verseo.pl już prowadzi kampanie wykorzystując DoubleClick.

    doubleclickDoubleClick Digital Manager to platforma ułatwiająca prowadzenie kampanii AdWords i analitykę jej rezultatów. Dzięki temu pozwala na strategiczne zarządzanie kampaniami reklamowymi – we wszystkich kanałach. Analiza wykonana przy wykorzystaniu tej platformy może obejmować wszystkie zdarzenia z kampanii, dzięki czemu uzyskujemy pełny obraz efektywności naszej kampanii i prowadzonych działań.
    DoubleClick Digital Manager wykorzystuje dane pochodzące z kampanii AdWords, Facebooka, displaya, kampanii mobilnych – dzięki czemu żadne istotne dane dotyczące kampanii nie zostaną niezauważone.

    Co wchodzi w skład DoubleClick Digital Marketing?

    DoubleClick Bid Manager

    Jego wyróżnikiem jest dostęp do danych raportowanych w czasie rzeczywistym. Wiedząc jak wygląda i jak zachowuje się kampania w danym momencie, można podejmować bardziej trafne decyzje, często o kluczowym znaczeniu i reagować na bieżąco. Dostęp do danych i możliwość wprowadzania zmian odbywa się za pośrednictwem komputera i urządzeń mobilnych. Ta łatwość dostępu oraz wgląd w rzeczywiste, zawsze aktualne dane, sprzyjają trafieniu do grupy docelowej kampanii.

    DoubleClick Campaign Manager

    To uzupełnienie dla zebranych danych – pakiet narzędzi raportowania i atrybucji. Wszystkie raporty użytkownik znajdzie w jednym miejscu i jednego miejsca zarządza kampaniami. Do raportów ma dostęp także za pośrednictwem komputera i urządzeń mobilnych.

    DoubleClick Search

    To sposób na ułatwienie sobie pracy poprzez jej automatyzację. W tym przypadku automatyzacja oznacza wprowadzanie zmian za pomocą strategii lub reguł, które determinują zachowanie kampanii w przypadku pojawienia się określonego czynnika. Zamiast ręcznej zmiany każdej stawki wystarczy utworzyć regułę, która automatycznie podniesie je w przypadku, gdy dotychczasowa np. nie wystarcza już do widoczności na pierwszej stronie. W tym miejscu możliwe jest także tworzenie kampanii dla innych niż Google wyszukiwarek.

    Korzyści płynące z korzystania z DoubleClick według Google to: oszczędność czasu, uproszczenie działań, podejmowanie bardziej trafnych decyzji na podstawie dostępnych danych i wzrost zwrotu z inwestycji (ROI) w marketing w wyszukiwarce. DoubleClick szczególnie sprawdza się w kampaniach, które wytwarzają dużą ilość danych i wymagają korzystania w nich w trakcie prowadzenia kampanii. Chcesz wiedzieć więcej o możliwości poprowadzenia kampanii dla Twojej firmy z wykorzystaniem DoubleClick? Skontaktuj się z Krzysztofem Borzymowskim – Dyrektorem Działu Sprzedaży Verseo.pl pod numerem 531 208 001 lub sprawdź ofertę na stronie https://verseo.pl/double-click-digital-marketing/

    Udostępnij:

    0 osób uznało ten artykuł za przydatny

    Loading...

    Czy ten artykuł był przydatny?

    TAK NIE

    Autor artykułu

    Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Łączenie kont Google AdWords i Google Analytics
    Aleksandra Araszkiewicz

    Wspominaliśmy już o tym, że jedynie połączenie kont Google AdWords i Google Analytics daje możliwość dokładnej analizy efektów prowadzonej kampanii […]

    Nigdy więcej błędów w kampaniach Google Ads – czyli odpowiedzi na pytania uczestników webinaru Callpage
    Redakcja

    Masz pytania odnośnie Google Ads? Zerknij – może właśnie udzieliliśmy odpowiedzi! 30 października Daniel Chruściński – czyli jeden z naszych […]

    Kiedy warto sięgnąć po Google AdWords?
    Redakcja

    Reklama w Google AdWords oznacza konieczność dokonania inwestycji. Kiedy zatem warto wydać pieniądze na kampanię Google AdWords, a kiedy odpuścić […]

    Certyfikat Autoryzowanego Partnera MSP Google
    Joanna Michalska

    Verseo.pl – wielkopolska agencja interaktywna, autoryzowany Partner Google. Specjalizuje się w kampaniach dla małych i średnich firm. Prowadzi kampanie adresowane […]

    Kenshoo & Verseo – jedyne takie partnerstwo w Polsce!
    Jakub Perkowski

    Jesteśmy oficjalnym i jedynym partnerem Kenshoo w Polsce! Verseo lubi machine learning. Korzystamy z VCM i DoubleClick od kilku lat, […]

    Why not make your campaign smart? – inteligentne kampanie w sieci reklamowej Google
    Kasia Nowakowska

    Smart Display Campaigns – nowa funkcjonalność, by lepiej projektować kampanie w sieci reklamowej Google! Niezależnie od tego, jaką strategię marketingową […]