Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Co to jest Google Doubleclick

Co to jest Google Doubleclick - zdjęcie nr 1

Co to jest Google Doubleclick - zdjęcie nr 2

Praca przy kampaniach AdWords to ogrom pracy związanej z m.in. tworzeniem kampanii, jej optymalizacją, ustaleniem stawek i wprowadzaniem zmian. Ilość tej pracy wzrasta, gdy każda zmiana musi być wprowadzana ręcznie i z osobna. DoubleClick to sposób na ułatwienie sobie pracy. Verseo.pl już prowadzi kampanie wykorzystując DoubleClick.

doubleclickDoubleClick Digital Manager to platforma ułatwiająca prowadzenie kampanii AdWords i analitykę jej rezultatów. Dzięki temu pozwala na strategiczne zarządzanie kampaniami reklamowymi – we wszystkich kanałach. Analiza wykonana przy wykorzystaniu tej platformy może obejmować wszystkie zdarzenia z kampanii, dzięki czemu uzyskujemy pełny obraz efektywności naszej kampanii i prowadzonych działań.
DoubleClick Digital Manager wykorzystuje dane pochodzące z kampanii AdWords, Facebooka, displaya, kampanii mobilnych – dzięki czemu żadne istotne dane dotyczące kampanii nie zostaną niezauważone.

Co wchodzi w skład DoubleClick Digital Marketing?

DoubleClick Bid Manager

Jego wyróżnikiem jest dostęp do danych raportowanych w czasie rzeczywistym. Wiedząc jak wygląda i jak zachowuje się kampania w danym momencie, można podejmować bardziej trafne decyzje, często o kluczowym znaczeniu i reagować na bieżąco. Dostęp do danych i możliwość wprowadzania zmian odbywa się za pośrednictwem komputera i urządzeń mobilnych. Ta łatwość dostępu oraz wgląd w rzeczywiste, zawsze aktualne dane, sprzyjają trafieniu do grupy docelowej kampanii.

DoubleClick Campaign Manager

To uzupełnienie dla zebranych danych – pakiet narzędzi raportowania i atrybucji. Wszystkie raporty użytkownik znajdzie w jednym miejscu i jednego miejsca zarządza kampaniami. Do raportów ma dostęp także za pośrednictwem komputera i urządzeń mobilnych.

DoubleClick Search

To sposób na ułatwienie sobie pracy poprzez jej automatyzację. W tym przypadku automatyzacja oznacza wprowadzanie zmian za pomocą strategii lub reguł, które determinują zachowanie kampanii w przypadku pojawienia się określonego czynnika. Zamiast ręcznej zmiany każdej stawki wystarczy utworzyć regułę, która automatycznie podniesie je w przypadku, gdy dotychczasowa np. nie wystarcza już do widoczności na pierwszej stronie. W tym miejscu możliwe jest także tworzenie kampanii dla innych niż Google wyszukiwarek.

Korzyści płynące z korzystania z DoubleClick według Google to: oszczędność czasu, uproszczenie działań, podejmowanie bardziej trafnych decyzji na podstawie dostępnych danych i wzrost zwrotu z inwestycji (ROI) w marketing w wyszukiwarce. DoubleClick szczególnie sprawdza się w kampaniach, które wytwarzają dużą ilość danych i wymagają korzystania w nich w trakcie prowadzenia kampanii. Chcesz wiedzieć więcej o możliwości poprowadzenia kampanii dla Twojej firmy z wykorzystaniem DoubleClick? Skontaktuj się z Krzysztofem Borzymowskim – Dyrektorem Działu Sprzedaży Verseo.pl pod numerem 531 208 001 lub sprawdź ofertę na stronie https://verseo.pl/double-click-digital-marketing/

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany