Praca przy kampaniach AdWords to ogrom pracy związanej z m.in. tworzeniem kampanii, jej optymalizacją, ustaleniem stawek i wprowadzaniem zmian. Ilość tej pracy wzrasta, gdy każda zmiana musi być wprowadzana ręcznie i z osobna. DoubleClick to sposób na ułatwienie sobie pracy. Verseo.pl już prowadzi kampanie wykorzystując DoubleClick.
DoubleClick Digital Manager wykorzystuje dane pochodzące z kampanii AdWords, Facebooka, displaya, kampanii mobilnych – dzięki czemu żadne istotne dane dotyczące kampanii nie zostaną niezauważone.
Co wchodzi w skład DoubleClick Digital Marketing?
DoubleClick Bid Manager
Jego wyróżnikiem jest dostęp do danych raportowanych w czasie rzeczywistym. Wiedząc jak wygląda i jak zachowuje się kampania w danym momencie, można podejmować bardziej trafne decyzje, często o kluczowym znaczeniu i reagować na bieżąco. Dostęp do danych i możliwość wprowadzania zmian odbywa się za pośrednictwem komputera i urządzeń mobilnych. Ta łatwość dostępu oraz wgląd w rzeczywiste, zawsze aktualne dane, sprzyjają trafieniu do grupy docelowej kampanii.
DoubleClick Campaign Manager
To uzupełnienie dla zebranych danych – pakiet narzędzi raportowania i atrybucji. Wszystkie raporty użytkownik znajdzie w jednym miejscu i jednego miejsca zarządza kampaniami. Do raportów ma dostęp także za pośrednictwem komputera i urządzeń mobilnych.
DoubleClick Search
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
To sposób na ułatwienie sobie pracy poprzez jej automatyzację. W tym przypadku automatyzacja oznacza wprowadzanie zmian za pomocą strategii lub reguł, które determinują zachowanie kampanii w przypadku pojawienia się określonego czynnika. Zamiast ręcznej zmiany każdej stawki wystarczy utworzyć regułę, która automatycznie podniesie je w przypadku, gdy dotychczasowa np. nie wystarcza już do widoczności na pierwszej stronie. W tym miejscu możliwe jest także tworzenie kampanii dla innych niż Google wyszukiwarek.
Korzyści płynące z korzystania z DoubleClick według Google to: oszczędność czasu, uproszczenie działań, podejmowanie bardziej trafnych decyzji na podstawie dostępnych danych i wzrost zwrotu z inwestycji (ROI) w marketing w wyszukiwarce. DoubleClick szczególnie sprawdza się w kampaniach, które wytwarzają dużą ilość danych i wymagają korzystania w nich w trakcie prowadzenia kampanii. Chcesz wiedzieć więcej o możliwości poprowadzenia kampanii dla Twojej firmy z wykorzystaniem DoubleClick? Skontaktuj się z Krzysztofem Borzymowskim – Dyrektorem Działu Sprzedaży Verseo.pl pod numerem 531 208 001 lub sprawdź ofertę na stronie https://verseo.pl/double-click-digital-marketing/
Bądź pierwszym który napisze komentarz.