Certyfikaty Google Tag Manager na Google Analytics Academy
Poznawać Google Tag Manager można przez cały rok, ale egzamin potwierdzający zdobycie certyfikatu Google Tag Manager organizowany jest tylko okresowo. Ostatnia szansa na zdanie go była w dniach 23 czerwca – 24 lipca i skorzystało z niej aż siedem osób z zespołu Verseo.pl.
W ten sposób dotychczasowe certyfikaty z zakresu reklamy w Google (Google AdWords, reklama na YouTube, w Google Zakupy, w aplikacjach mobilnych) i Google Analytics uzupełnione zostały o Google Tag Manager. Systematyczne korzystanie z możliwości, jakie daje Google Analytics Academy, stało się już na dobre firmową tradycją Verseo.pl. Opiekunowie klientów prowadzący kampanie AdWords już korzystają z Menadżera Tagów w swojej codziennej pracy.
Google Tag Manager to narzędzie przygotowane z myślą o pracownikach działu marketingu i opiekunach klientów. Sprawdza się także w przypadku prowadzenia kampanii na urządzenia mobilne. Sam Google Tag Manager ułatwia zbieranie informacji o zachowaniach klientów odwiedzających stronę internetową, wspiera remarketing i kierowanie reklam adresowanych do konkretnych grup docelowych. Dzięki niemu można uzyskać dodatkową informację o skuteczności prowadzonej kampanii reklamowej i zyskać wskazówki np. co zoptymalizować w samej stronie internetowej.
Google Analytics Academy to cykl oficjalnych szkoleń Google, prowadzonych online i dotyczących produktów Google. Dają możliwość nie tylko możliwość zapoznania się z materiałami szkoleniowymi i filmami edukacyjnymi, ale też zdawanie drogą online odpowiedniego egzaminu, co kończy się uzyskaniem certyfikatu. Co ciekawe, o ile możliwość zapoznawania się z materiałami szkoleniowymi jest całoroczna, to egzaminy można zdawać (i uzyskiwać certyfikaty) tylko w wyznaczonych przez Google „okienkach czasowych”. Po ich upływie sesja egzaminacyjna się zamyka.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.