Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Certyfikaty Google Tag Manager

    Certyfikaty Google Tag Manager na Google Analytics Academy

    Poznawać Google Tag Manager można przez cały rok, ale egzamin potwierdzający zdobycie certyfikatu Google Tag Manager organizowany jest tylko okresowo. Ostatnia szansa na zdanie go była w dniach 23 czerwca – 24 lipca i skorzystało z niej aż siedem osób z zespołu Verseo.pl.
    W ten sposób dotychczasowe certyfikaty z zakresu reklamy w Google (Google AdWords, reklama na YouTube, w Google Zakupy, w aplikacjach mobilnych) i Google Analytics uzupełnione zostały o Google Tag Manager. Systematyczne korzystanie z możliwości, jakie daje Google Analytics Academy, stało się już na dobre firmową tradycją Verseo.pl. Opiekunowie klientów prowadzący kampanie AdWords już korzystają z Menadżera Tagów w swojej codziennej pracy.

     

    Google Tag Manager to narzędzie przygotowane z myślą o pracownikach działu marketingu i opiekunach klientów. Sprawdza się także w przypadku prowadzenia kampanii na urządzenia mobilne. Sam Google Tag Manager ułatwia zbieranie informacji o zachowaniach klientów odwiedzających stronę internetową, wspiera remarketing i kierowanie reklam adresowanych do konkretnych grup docelowych. Dzięki niemu można uzyskać dodatkową informację o skuteczności prowadzonej kampanii reklamowej i zyskać wskazówki np. co zoptymalizować w samej stronie internetowej.

     

    Google Analytics Academy to cykl oficjalnych szkoleń Google, prowadzonych online i dotyczących produktów Google. Dają możliwość nie tylko możliwość zapoznania się z materiałami szkoleniowymi i filmami edukacyjnymi, ale też zdawanie drogą online odpowiedniego egzaminu, co kończy się uzyskaniem certyfikatu. Co ciekawe, o ile możliwość zapoznawania się z materiałami szkoleniowymi jest całoroczna, to egzaminy można zdawać (i uzyskiwać certyfikaty) tylko w wyznaczonych przez Google „okienkach czasowych”. Po ich upływie sesja egzaminacyjna się zamyka.

    Udostępnij:

    1 osób uznało ten artykuł za przydatny

    Loading...

    Czy ten artykuł był przydatny?

    TAK NIE

    Autor artykułu

    Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Marketing doświadczeń – co to jest?
    Redakcja

    Marketing doświadczeń – dotknij marki Marketing polegający na naszpikowaniu otoczenia konsumenta przekazami perswazyjnymi, mającymi na celu skusić go do zakupu […]

    Marketing internetowy definicja
    Redakcja

    Marketing internetowy definicja Marketing internetowy to stosunkowa nowa forma marketingu, używająca jako medium internetu. Służy do pozyskiwania nowych klientów oraz […]

    Firma w Google Maps – jak założyć krok po kroku
    Jakub Szperkowski

    Moja firma w Google Maps – jak i po co? Google Moja Firma jest jednym z podstawowych narzędzi reklamowania firmy […]

    reklama sklepu papierniczego
    Reklama sklepu papierniczego
    Maciej Popiołek

    Specjalistyczne sklepy papiernicze ostatnimi czasy coraz częściej przegrywają bój o klienta z super- i hipermarketami, mimo że często mają nad […]

    Marketing dóbr luksusowych – czym różni się od klasycznej reklamy?
    Redakcja

    Marketing dóbr luksusowych – czym różni się od klasycznej reklamy Reklama i promocja dóbr standardowych, spełnia wymogi określane mianem 4P: […]

    3 statystyki, które przekonają Cię do aplikacji mobilnej e-commerce
    Maciej Popiołek

    Sprzedajesz w internecie? Sprawdź, jak aplikacje mobilne zmieniają zasady gry! Prawdopodobnie to kwestia miesięcy, kiedy ruch z urządzeń mobilnych zacznie […]