Kursy i szkolenia marketingowe

  • Podnieś kwalifikacje zawodowe
  • Sprawnie korzystaj z narzędzi digital
  • Zwiększ efektywność swoich działań w internecie
Sprawdź kursy
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 1
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 2

Ucz się od doświadczonych praktyków

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 3

Z łatwością nawiguj w zaawansowanych narzędziach digital

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 4

Zwiększaj ruch na stronie www i pozyskuj nowych klientów

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 5

Zdobywaj nową wiedzę niezależnie od poziomu umiejętności

Praktyczna i teoretyczna wiedza, dodatkowe materiały szkoleniowe i skuteczne rozwiązania reklamowe prosto od najlepszych specjalistów od marketingu.

Nauka od wielu ekspertów i aktualizacje kursów w przypadku zmian w panelach narzędzi digital.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 6
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 7
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 8
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 9
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 10
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 11

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 15

Kup kursy w pakiecie i zapłać mniej!

Nasze kursy możesz także kupić w pakietach, dzięki czemu zyskujesz kompleksową wiedzę
z danego obszaru, a dodatkowo oszczędzasz pieniądze. Zobacz na podstronie konkretnego kursu, w jakich pakietach jest on dostępny.

Co otrzymasz w ramach kursów?

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 16

Elastyczna formuła nauki

w postaci lekcji online na platformie e-learningowej. Uczysz się, kiedy masz na to czas i ochotę!

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 17

Dodatkowe materiały szkoleniowe

poradniki i prezentacje do pobrania przygotowane przez ekspertów Verseo i Google.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 18

Quizy i testy

sprawdzające Twoją wiedzę po każdej ukończonej lekcji

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 19

Certyfikat

ukończenia kursu

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 20

Darmowy dostęp do Akademii wiedzy

z mnóstwem materiałów (poradniki, podcasty, webinary, infografiki i narzędzia wspierające Twój biznes)

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 21

Dostęp do kursu online

przez cały rok

Posłuchaj Krzyśka
i dowiedz się, dlaczego
warto uczyć się
na naszych kursach

Video trwa 56s.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 22

Krzysztof Masłowski
Co-founder & CEO

Masz pytania do kursów
lub chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami

Poznaj ekspertów prowadzących kursy

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 23
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 24
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 25
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 26
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 27
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 28
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 29
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 30

Klaudia Zielke

Klaudia ukończyła chemię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ale serce i zawodowa droga poprowadziły ją ku analityce w reklamie. W Verseo rozpoczynała jako specjalista od Google Ads, a następnie trafiła do działu optymalizacji, gdzie pracowała nad ulepszaniem kampanii naszych klientów. Obecnie piastuje stanowisko Head of Web Analytics i zarządza działem zajmującym się prowadzeniem analiz skuteczności działań marketingowych. Prywatnie uwielbia góry, wschody słońca i działanie zgodnie z planem.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 31

Monika Dudek-Nowicka

Niemal od zawsze pasjonowała się marketingiem i PR-em, co zaowocowało ukończeniem studiów o takiej właśnie specjalizacji. Przygodę z Verseo rozpoczęła w 2016 roku i od tamtej pory pracuje na sukcesy naszych klientów, osiągając w tej dziedzinie znakomite wyniki. Miesięcznie zarządza budżetem na kampanię w wysokości około 350 000 złotych. Uwielbia Stany Zjednoczone, które przemierzyła od wschodniego do zachodniego wybrzeża.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 32

Joanna Hałaszkiewicz

Jest specjalistką od digital marketingu, a analizy i algorytmy to jej środowisko naturalne. W Verseo początkowo zajmowała się kampaniami Google Ads, a obecnie jako Head of Training & Development Department jest odpowiedzialna za cały proces wdrożeniowy naszych nowych współpracowników i przeprowadzanie szkoleń zewnętrznych. Dzięki ogromnej wiedzy i zaangażowaniu potrafi zarażać pasją do pracy i nauki niezależnie od tematu.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 33

Danuta Janicka

Z wykształcenia jest menadżerem produktu, ale w Verseo wspomaga nas jako specjalistka od optymalizacji reklam digital. Sprawuje nadzór nad płatnymi kampaniami Google Ads, Facebook Ads i Allegro Ads, analizuje wyniki, tworzy raporty i śledzi marketingowe trendy, by zapewniać klientom najwyższy poziom usług. Prywatnie lubi trening siłowy, długie spacery i projektowanie domowych dekoracji.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 34

Agnieszka Talarska

Już od 2014 roku Agnieszka tworzy i optymalizuje kampanie klientów Verseo. Obsługuje obecnie około 200 aktywnych kampanii i zarządza budżetem przekraczającym pół miliona złotych. Specjalizuje się w Google Ads dla e-commerce. Po pracy można spotkać ją na festiwalach muzycznych oraz koncertach – i to w różnych częściach globu, bo podróżowanie należy do jej największych pasji.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 35

Paweł Dalecki

Paweł specjalizuje się w analizie i marketingu internetowym. Lubi innowacyjne rozwiązania, pod warunkiem, że są przemyślane i kontrolowane. Zawsze jest wymagający w stosunku do siebie, dzięki czemu bez problemu osiąga założone cele. Stawia na wyniki i wprowadzanie najlepszych metod do ich osiągnięcia. Prywatnie interesuje się muzyką elektroniczną.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 36

Martyna Mikołajczak

Ponad 5 lat temu połączyła swoją wiedzę i doświadczenie z know-how Verseo. Obsługiwała kampanie internetowe na terenie całego świata, we wszystkich kanałach reklamowych Google. Obecnie prowadzi projekty związane z budowaniem, wdrażaniem i optymalizacją narzędzi z rodziny Verseo oraz jest autorką poradników i artykułów z zakresu marketingu online.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 37
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 38
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 39
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 40
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 41
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 42
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 43

Jakie narzędzia marketingowe poznasz dzięki kursom?

Google Ads, Google Analytics, Google Merchant Center, YouTube Ads, Google Tag Manager, Facebook Ads Manager, Google Data Studio, Verseo Campaign Manager i więcej!

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 44
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 45
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 46
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 47
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 48
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 49
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 50
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 51
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 52
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 53

W postaci kursów przekazujemy wiedzę opartą o doświadczenie marketingowe zdobywane przy pracy zarówno z małymi firmami, jak i dużymi, rozpoznawalnymi markami. Szkolenia prowadzą różni eksperci, by przedstawić Ci wiele punktów widzenia i zapoznać ze swoimi sprawdzonymi rozwiązaniami.

Kursy marketingowe są dla Ciebie, jeśli:

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 54

Head of Training & Development Department

Joanna Hałaszkiewicz

  • widzisz potencjał na rozwój firmy w nowych kanałach reklamowych,
  • chcesz jeszcze lepiej wykorzystać zaawansowane narzędzia marketingowe,
  • potrzebujesz szkolenia z obsługi poszczególnych kanałów i narzędzi, by dopracować strategię marketingową,
  • chcesz przeszkolić swoich pracowników z dodatkowych kanałów reklamowych,
  • konkurencja nie śpi i ciągle wpada na oryginalne pomysły w reklamie, a Ty czujesz, że czas się z nią zmierzyć!
Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 55

Business Development Executive

Karol Marciniak

  • zbierasz ogromną ilość danych o swoich klientach, ale nie wiesz, jak je wykorzystać, by osiągać lepsze wyniki sprzedażowe,
  • prowadzisz firmę w konkurencyjnej branży, w której działanie we wszystkich kanałach marketingowych to konieczność,
  • starasz się o awans, a znajomość narzędzi reklamowych Ci w tym pomoże,
  • w nowej pracy konieczna jest znajomość kanałów reklamowych, z którymi wcześniej nie miałeś styczności,
  • zwyczajnie chcesz wiedzieć więcej na temat pozycjonowania stron, reklamy internetowej, analityki czy innych obszarów marketingu!

Jakie dziedziny obejmują prowadzone przez nas kursy?

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 56

Kurs Marketing internetowy – dostępny już wkrótce!

Nieskromnie przyznamy, że w kwestii marketingu internetowego jesteśmy debeściakami! Pozycjonowanie stron, reklama w Google, Youtube, Facebook czy Linkedin to dla nas środowisko naturalne – nasza praca i pasja jednocześnie! Wiemy, że czasem ciężko jest się tutaj odnaleźć, dlatego stworzyliśmy kursy marketingu internetowego, które pomogą Tobie i Twojemu zespołowi łatwiej rozmawiać o marketingu internetowym, podejmować najlepsze decyzje w kontekście budżetów i przekazów reklamowych oraz analizować dane i korzystać z zaawansowanych narzędzi digital.

Szkolenia marketingowe dedykujemy właścicielom firm usługowych oraz sklepów internetowych, managerom marketingu i specjalistom SEO, Google Ads czy Content Marketingu.

W naszej Akademii znajdziesz kursy marketingowe z różnych dziedzin i na różnych poziomach – od podstawowego po ekspercki. Z łatwością przejdziesz z nami przez wszystkie etapy.

Co więcej, w każdym kursie marketingowym zapoznamy Cię z obsługą nowoczesnych narzędzi, dzięki którym usprawnisz i zautomatyzujesz działania sprzedażowe swojej firmy, by osiągać jeszcze lepsze efekty z działań marketingowych.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 57

Kurs Pozycjonowanie stron – dostępny już wkrótce!

Jak pozycjonować swoją stronę? Na to i wiele innych pytań związanych z optymalizacją strony www oraz sklepu internetowego poznasz odpowiedzi w kursach SEO.

Szkolenia SEO już wkrótce pojawią się w naszej ofercie. Zaczniemy od solidnych podstaw, bo to one determinują pierwsze zauważalne wzrosty pozycji w wynikach wyszukiwania. Poznasz więc między innymi narzędzia pomocne w codziennej pracy i w monitorowaniu wyników, jakie Twoja strona osiąga dzięki wprowadzonym ulepszeniom.

Kursy SEO dedykowane są właścicielom biznesów online (zarówno prowadzącym firmy w branży B2B, jak i e-commerce) oraz specjalistom marketingu internetowego, którzy chcą przyciągać wartościowy ruch na swoją witrynę.

Wiemy, że pozycjonowanie stron budzi zainteresowanie każdego właściciela strony www. Nic w tym dziwnego, w końcu w perspektywie czasu jest to możliwie najtańszy kanał pozyskiwania klientów. A efekty skutecznej optymalizacji strona może odczuwać na wiele lat do przodu.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 58

Google Ads Kurs Online

Mówią o nas Natural Born Googlers nie bez powodu! Od 2013 roku prowadzimy kampanie Google Ads dla polskich i międzynarodowych firm, wykorzystując autorską platformę do optymalizacji i najlepsze praktyki w branży.

Postanowiliśmy podzielić się naszym know-how, gdyż wiemy, że świat digital pędzi jak rakieta i trudno za nim nadążyć nawet samym ekspertom.

Większość naszych kursów Google Ads stworzyliśmy zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z reklamą w środowisku Google, jak i dla średniozaawansowanych. Kursy obejmują tu teorię i praktykę tworzenia kampanii Google Ads, wyjaśniają, jak działa i co to jest Google Ads oraz pokazują, w jaki sposób optymalizować kampanię w różnych kanałach Google. Na tych poziomach jednak nie poprzestaliśmy, dlatego wśród kursów znajdziesz również i takie dedykowane specjalistom i ekspertom, których mało co może zaskoczyć w panelu Google Ads, a którzy chcą wykręcać jeszcze lepsze wyniki kampanii.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 59

Kurs Google Analytics

Analiza danych to klucz do efektywnych kampanii reklamowych oraz lepszych decyzji biznesowych i strategii rozwoju biznesu. Dzięki danym dostępnym w panelu Google Analytics możesz mieć pełną kontrolę nad wszystkimi wykorzystywanymi przez Twoją firmę kanałami marketingowymi i wiesz, ile wydajesz i zarabiasz.

Zbieranie danych to jednak pestka w porównaniu do przeprowadzania ich analizy i wyciągania wniosków, które mają wpływać na decyzje sprzedażowe. Dlatego w kursach Google Analytics przedstawiamy, jak przygotować system, by odpowiednio zbierał dane, a Twój zespół marketingu mógł z nich czerpać przy tworzeniu kampanii reklamowych i wprowadzaniu ulepszeń na stronę www.

Kurs Google Analytics podzielony jest na dwie części – podstawową i ekspercką. Każdy z kursów to część teoretyczna (wyjaśniamy znaczenia poszczególnych części w systemie Analytics) oraz część praktyczna – przeprowadzimy Cię przez panel za rękę i pokażemy, jak go wykorzystać w Twojej firmie.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 60

Kurs Facebook – dostępny już wkrótce!

Już od ładnych kilku lat kręcimy niezłe wyniki również na Facebooku – w końcu w nowościach, zaawansowanych systemach reklamowych i optymalizacji wyników czujemy się jak ryby w wodzie!

Kurs reklamy na Facebooku, Instagramie i Messengerze przypadnie do gustu zarówno dopiero początkującym w reklamach Facebook Ads, jak i tym, którzy mają już doświadczenie z tym systemem i wiedzą, na czym polega jego fenomen.

Z kursów skorzystają zarówno firmy B2B, jak i sklepy internetowe, które poprzez Facebook Ads chcą reklamować swoje produkty i reklamować się w najpopularniejszych mediach społecznościowych.

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 61

Inne kursy

Chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej? Mamy dla Ciebie także kursy z Google Tag Managera, Google Data Studio, Google Moja Firma i wiele innych.

A może potrzebujesz szkolenia uszytego na miarę Twojej firmy i dopracowanego pod Twoje konkretne cele? Świetnie!
Skontaktuj się z nami, a przygotujemy ofertę i plan kursu odpowiednie dla Ciebie i Twoich pracowników.

Poznaj opinie naszych kursantów

„Polecam kurs osobom, które szukają praktycznej wiedzy z zakresu Google Analytics na nieco wyższym poziomie. Poznałam na nim możliwości zaawansowanej segmentacji użytkowników, którą mogę wykorzystać do opracowania strategii marketingowej. Zyskałam umiejętności tworzenia raportów niestandardowych dla strony oraz wiem, jak pozyskać dane potrzebne do remarketingu. Szczerze polecam szkolenia.”

Executive Assistant w summ-it

Anna Minkisiewicz

„Szkolenia z zakresu Google Ads i Google Analytics przerosły nasze oczekiwania. Wiedza teoretyczna, a co najważniejsze bogate doświadczenie praktyczne prowadzącego sprawiło, że temat, który do tej pory wydawał się „czarną magią”, stał się bardzo cennym narzędziem w naszych rękach, które otworzyło zupełnie nowe możliwości w promowaniu naszych produktów.”

Eprimax

Danuta Janicka

„Kurs z zakresu Google Analytics opracowany i przeprowadzony przez Verseo bardzo pomógł nam w zrozumieniu tego narzędzia. Dostaliśmy wiele konkretnych informacji i przykładów do wykorzystania w praktyce, a wszystko zostało przekazane w miły, fachowy i przystępny sposób. Dzięki niemu skuteczniej wykorzystujemy dane do promocji marki. Podkreślam bardzo dobrą jakość wykonanej usługi, rzetelność oraz kompetencje w przygotowaniu szkolenia. Polecam zainteresowanym.”

Unity Line

Katarzyna Antoń

„Dzięki kursowi z Google Ads od Verseo nauczyliśmy się skuteczniej wykorzystywać reklamy do promowania naszych produktów w internecie. Dostaliśmy dokładnie to, czego oczekiwaliśmy, czyli mnóstwo konkretów podanych w łatwy do zrozumienia sposób. Możemy śmiało polecić kurs przedsiębiorcom, którzy chcą rozwijać sklep online i zwiększyć sprzedaż swoich produktów w sieci.”

Mastersport

Sławomir Bielenia

Klaudia Zielke
Head of Web Analytics

Kursy i szkolenia marketingowe - zdjęcie nr 62

Masz pytania do kursów? Chętnie odpowiemy!

Napisz do nas na e-mail akademia@verseo.pl lub wypełnij formularz.