Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Black Friday Hall of Fame Case Study!

Black Friday Hall of Fame Case Study! - zdjęcie nr 1

black friday case study
Black Friday Hall of Fame Case Study! - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Black Friday Hall of Fame Case Study!

Zamknij

Black Friday przeminął już kilka tygodni temu, tymczasem u nas znowu zrobiło się o nim głośno – a to z powodu konkursu, który zorganizowaliśmy z tej okazji dla opiekunów klientów. Członkowie działów związanych z obsługą kont Google Ads stanęli w szranki, by przekonać się, kto jest w stanie uzyskać dla swojego klienta największy ROAS w tym gorącym okresie. Gdy opadł pozakupowy kurz i skończył się okres świątecznych urlopów, postanowiliśmy podsumować akcję i przedstawić zwycięzcę dla kategorii Customer Success. Duże brawa dla Marka Pankowskiego, który uzyskał rekordowy ROAS dla klienta Klinika Młodości Medical SPA.

Kilka słów o kliencie i budżecie

Klinika Młodości Medical SPA to położony w Górach Izerskich ośrodek, oferujący wypoczynek w pięknej okolicy, różnorodne kuracje oraz zabiegi pielęgnacyjne i relaksujące. W reklamach Google Ads dla tego klienta skupiamy się więc głównie na promowaniu pakietów obejmujących pobyt, wyżywienie oraz atrakcje. Klient przeznacza na reklamy Google Ads około 1200 zł miesięcznie i kwota ta nie różniła się także w listopadzie, w którym przypadał Black Friday. 

Aby pokazać, jakie wyniki przyniósł ten najgorętszy dla sprzedawców okres, porównajmy analogiczne odcinki miesiąca w przypadku października i listopada 2021 roku, czyli okresy 19-30.10 do 19-30.11. W obu tych miesiącach budżet był porównywalny, więc na omawiane segmenty miesiąca przypadała niemal taka sama kwota do wydania – były to 432 zł w październiku i 428 zł w listopadzie. W osiągniętych wynikach widać już jednak znaczną różnicę. 

Wyniki z Black Friday

W końcówce października ROAS dla konta tego klienta wynosił 490%, co oznacza, że za każdą wydaną na kampanię złotówkę klient uzyskiwał przychód w wysokości prawie 5 złotych. W analogicznym okresie w listopadzie, kiedy przypadał Black Friday, ROAS sięgnął aż 4115%, czyli wydana złotówka przynosiła klientowi ponad 41 złotych. Oznacza to, że ROAS podskoczył aż o 740,21%. 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

A jak wyglądał całkowity przychód z kampanii z tych okresów? W przedziale czasowym 19-30.10 przychód z reklam wyniósł 2115,63 zł. W paralelnym okresie w listopadzie przychód sięgnął już 17 592,22 zł, co stanowi wzrost o ponad 15 tysięcy, czyli w tym przypadku 731,53%.

Black Friday Hall of Fame Case Study! - zdjęcie nr 4

Jak widać, Black Friday to nie tylko mnóstwo szumu i billboardów reklamowych, to także realne szanse dla sprzedawców – trzeba tylko umiejętnie je wykorzystać. Nasi specjaliści, tacy jak Marek Pankowski, mają to opanowane w stopniu zaawansowanym, dlatego dzięki ich strategiom na Black Friday klienci nie przepalają budżetów, lecz osiągają bardzo konkretne zyski.

Marek Pankowski

Marek jest związany z Verseo od ponad roku – jako członek załogi Customer Success dba o pozytywne wrażenia klientów oraz prowadzi dla nich kampanie Google Ads. Cecha szczególna? Upór w dążeniu do wyznaczonych celów. W wolnym czasie chętnie podróżuje i spędza czas ze swoimi pupilami – dwoma psiakami jack russel terrier. 🙂

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany