Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Black Friday Hall of Fame Case Study!

Black Friday Hall of Fame Case Study! - zdjęcie nr 1

black friday case study
Black Friday Hall of Fame Case Study! - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Black Friday Hall of Fame Case Study!

Zamknij

Black Friday przeminął już kilka tygodni temu, tymczasem u nas znowu zrobiło się o nim głośno – a to z powodu konkursu, który zorganizowaliśmy z tej okazji dla opiekunów klientów. Członkowie działów związanych z obsługą kont Google Ads stanęli w szranki, by przekonać się, kto jest w stanie uzyskać dla swojego klienta największy ROAS w tym gorącym okresie. Gdy opadł pozakupowy kurz i skończył się okres świątecznych urlopów, postanowiliśmy podsumować akcję i przedstawić zwycięzcę dla kategorii Customer Success. Duże brawa dla Marka Pankowskiego, który uzyskał rekordowy ROAS dla klienta Klinika Młodości Medical SPA.

Kilka słów o kliencie i budżecie

Klinika Młodości Medical SPA to położony w Górach Izerskich ośrodek, oferujący wypoczynek w pięknej okolicy, różnorodne kuracje oraz zabiegi pielęgnacyjne i relaksujące. W reklamach Google Ads dla tego klienta skupiamy się więc głównie na promowaniu pakietów obejmujących pobyt, wyżywienie oraz atrakcje. Klient przeznacza na reklamy Google Ads około 1200 zł miesięcznie i kwota ta nie różniła się także w listopadzie, w którym przypadał Black Friday. 

Aby pokazać, jakie wyniki przyniósł ten najgorętszy dla sprzedawców okres, porównajmy analogiczne odcinki miesiąca w przypadku października i listopada 2021 roku, czyli okresy 19-30.10 do 19-30.11. W obu tych miesiącach budżet był porównywalny, więc na omawiane segmenty miesiąca przypadała niemal taka sama kwota do wydania – były to 432 zł w październiku i 428 zł w listopadzie. W osiągniętych wynikach widać już jednak znaczną różnicę. 

Wyniki z Black Friday

W końcówce października ROAS dla konta tego klienta wynosił 490%, co oznacza, że za każdą wydaną na kampanię złotówkę klient uzyskiwał przychód w wysokości prawie 5 złotych. W analogicznym okresie w listopadzie, kiedy przypadał Black Friday, ROAS sięgnął aż 4115%, czyli wydana złotówka przynosiła klientowi ponad 41 złotych. Oznacza to, że ROAS podskoczył aż o 740,21%. 

A jak wyglądał całkowity przychód z kampanii z tych okresów? W przedziale czasowym 19-30.10 przychód z reklam wyniósł 2115,63 zł. W paralelnym okresie w listopadzie przychód sięgnął już 17 592,22 zł, co stanowi wzrost o ponad 15 tysięcy, czyli w tym przypadku 731,53%.

Black Friday Hall of Fame Case Study! - zdjęcie nr 4

Jak widać, Black Friday to nie tylko mnóstwo szumu i billboardów reklamowych, to także realne szanse dla sprzedawców – trzeba tylko umiejętnie je wykorzystać. Nasi specjaliści, tacy jak Marek Pankowski, mają to opanowane w stopniu zaawansowanym, dlatego dzięki ich strategiom na Black Friday klienci nie przepalają budżetów, lecz osiągają bardzo konkretne zyski.

Marek Pankowski

Marek jest związany z Verseo od ponad roku – jako członek załogi Customer Success dba o pozytywne wrażenia klientów oraz prowadzi dla nich kampanie Google Ads. Cecha szczególna? Upór w dążeniu do wyznaczonych celów. W wolnym czasie chętnie podróżuje i spędza czas ze swoimi pupilami – dwoma psiakami jack russel terrier. 🙂

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany